Autor Wątek: Gdy mrok ostrzy szpony: pierwszy krok  (Przeczytany 4590 razy)

Description:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Sado

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 5476
  • Reputacja: 2172
  • Płeć: Mężczyzna
  • So long, gay boys.
Gdy mrok ostrzy szpony: pierwszy krok
« dnia: 27 Luty 2012, 16:37:45 »
Nazwa wyprawy: Gdy mrok ostrzy szpony: pierwszy krok
Wymagania: minimum 50% walki dowolną bronią, umiejętności dostosowane do wyboru wątku
Liczba uczestników: 3 i więcej
Nagroda: To, co znajdziecie.
MG: Sado




Sado wybiegł z placu, gdzie tańczyła reszta biesiadników, i pognał za człowiekiem, który go zaatakował. Kątem oka zauważył małe zbiegowisko skupione wokół czegoś na ziemi. Ktoś inny także mógł paść ofiarą ataku. Cholerne skurwysyny - pomyślał w biegu. Teraz jednak musiał się zająć uciekinierem, miał nadzieję, że ktoś inny zobaczy, co się stało w centrum zbiegowiska.




Portret







Statystyki ekwipunku


Broń 1

Nazwa broni: Miecz obywatela
Rodzaj: miecz
Typ: jednoręczny
Ostrość: 13
Wytrzymałość: 6
Opis: Wykuty z 55 sztabek mosiądzu o zasięgu 0,9 metra.
Wymagania: Walka bronią sieczną [50%]


Broń 2

Broń 3

Broń 4

Odzienie
Nazwa odzienia: Strój mieszczanina
Rodzaj: zbroja miękka
Typ: strój
Wytrzymałość: 6
Opis: Uszyty z 100 kawałków bawełny.
Wymagania: Używanie zbrój miękkich


Pas


Statystyki postaci
Specjalizacje

- Walka bronią sieczną [75%]
- Używanie zbrój miękkich


Umiejętności nabywane

- Akrobatyka

Osiągnięcia

Umiejętności rasowe

- Potencjał magiczny
- Potencjał chemiczny
- Ciało z gliny
- Ulubieniec bogów
- Bystry umysł

 

Offline Anv

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 4006
  • Reputacja: 4143
  • Płeć: Mężczyzna
  • I am Iron man.
    • Karta postaci

Odp: Gdy mrok ostrzy szpony: pierwszy krok
« Odpowiedź #1 dnia: 27 Luty 2012, 16:44:02 »
Szybko rozejrzałem się po tłumie, zauważając co się wydarzyło. Szukałem teraz każdego kto, mógł chować ostrze, bądź cokolwiek innego. Podbiegłem do szlachcica, który także padł ofiarą tego ataku. Rozsunąłem tłum, przeciskając się do leżącego na ziemi mężczyzny. Znów rozejrzałem się po zbiegowisku ludzi.
- Zawołać medyka, szybko! - krzyknąłem patrząc na jednego z mężczyzn dookoła. Dobrze wiedziałem, że skutkuje to lepiej, niż słowa rzucone bezosobowo w tłum. Kontynuowałem. - Ktoś coś widział? Coś podejrzanego?




Portret




O mnie
Tworzę…


Statystyki ekwipunku


Broń 1

Nazwa broni: Krzyk Upadłych
Rodzaj: miecz
Typ: oburęczny
Ostrość: 40
Wytrzymałość: 35
Opis: Wykuty z 30 sztabek czarnej rudy, 10 sztabek mithrilu, 10 sztabek srebra, 5 sztabek niebieskiej rudy i 5 sztabek czerwonej rudy o zasięgu 1,5 metra. Na mieczu wyryto runę ożywieńca. Po przebiciu mieczem truchła i wypowiedzeniu: naa narash tarash tara var dor ash natha. Zostanie stworzony ożywieniec. Na mieczu wyryto runę paraliżu dzięki czemu nikt poza prawowitym właścicielem nie może dzierżyć miecza. Postronne osoby, które dobędą rękojeści zostaną sparaliżowane. Z paraliżu wyzwala puszczenie rękojeści. Młode potwory mogą zostać sparaliżowane na kilka sekund po otrzymaniu obrażeń. Na mieczu wyryto runę śmierci. Ostrze miecza zadaje fizyczne i trwałe obrażenia o podwójnej wartości demonom, oraz opętanym przez demony istotom. Demon zabity takim ostrzem umiera. Na mieczu wyryto runę wygnania. Istota opętana przez ducha lub inną istotę astralną może zostać wyegzorcyzmowana po przebiciu mieczem. Dzięki czarnej rudzie, z której został wykuty miecz zadane nim obrażenia goją się dwa razy dłużej, zaś w przypadku istot z umiejętnością szybkiej regeneracji takowa nie zachodzi. Dzięki srebrnym wykończeniom ostrze zadaje podwójne obrażenia istotą podatnym na srebro. Dzięki kryształowi niebieskiej rudy miecz jest w stanie przewodzić zaklęcia magiczne np. podpalenie klingi ogniem. Dzięki kryształkom czerwonej rudy umieszczonym w rękojeści istota magiczna bądź mag przebici mieczem. Nie są w stanie wygenerować energii magicznej potrzebnej do rzucania zaklęć.
Wymagania: Walka bronią sieczną [100%]




Broń 2

brak


Broń 3

brak


Broń 4
Nazwa broni: Różdżka Ognia
Rodzaj: różdżka
Zasięg: 50 metrów
Zaklęcie: Kula ognia
Opis: Wykonana z 50 kawałków drewna.
Wymagania: Używanie różdżek[/size]

Odzienie
Nazwa odzienia: Pancerz Anva
Rodzaj: zbroja miękka
Typ: zbroja z utwardzonej skóry
Wytrzymałość: 8
Opis: Uszyta z 100 kawałków skóry Hars'esisa. Z białym futrem wyłożonym na barkach i karku.
Wymagania: Używanie zbrój miękkich


Pas
Sakiewka - 100 sztuk złota


Statystyki postaci
Specjalizacje

Walka bronią sieczną [100%]
Walka bronią dystansową [75%]
Używanie różdżek


Umiejętności nabywane

- Używanie zbrój miękkich
- Używanie zbrój niepłytowych
- Kończyna mocy
- Koncentracja
- Telekineza
- Perswazja
- Akrobatyka
- Kamuflaż
- Cichy zabójca
- Kradzież kieszonkowa
- Otwieranie wszelkich zamków


Osiągnięcia

- Pogromca smokow
- Stały klient


Umiejętności rasowe

- Dotyk demona
- Całun mroku
- Potęga bestii

- Potencjał magiczny
- Potencjał chemiczny
- Ciało z gliny
- Ulubieniec bogów
- Bystry umysł


Magia
Lindangol
I stopień wtajemniczenia
- Mała błyskawica
- Lekkość
- Wietrzna aura

II stopień wtajemniczenia
- Lewitacja
- Wir
- Duża błyskawica
- Grom
- Piorun kulisty


Magia Demonów
Domena niszczyciela
- Piorun

Forum Tawerny Gothic

Odp: Gdy mrok ostrzy szpony: pierwszy krok
« Odpowiedź #1 dnia: 27 Luty 2012, 16:44:02 »

Offline Hagmar

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 15613
  • Reputacja: 16508
    • Karta postaci

Odp: Gdy mrok ostrzy szpony: pierwszy krok
« Odpowiedź #2 dnia: 27 Luty 2012, 16:56:52 »
Kurwa! Aragorn może i był podpity, ale zareagował szybko i prawidłowo. ÂŚciągnął z ramienia kuszę i załadowawszy lustrował tłum. Podbiegł do Anva. Człowiek nie może się nawet spokojnie napić, a miałem iść do domu. Spojrzał na ciało. Tu już nie trzeba medyka, kurwa... sprawdze czy widać coś z góry. Dracon wzbił się w powietrze.

//widze coś?

Portret



Statystyki ekwipunku:


Broń 1

Nazwa broni: ''Pissmejker''
Rodzaj: kusza
Zasięg: 200 metrów
Precyzja: 88%
Opis: Wykonana z 50 kawałków drewna. Przebija każdy rodzaj niemagicznego pancerza, poza zbrojami bojowymi.
Wymagania: Walka bronią dystansową [100%]

Broń 2

Broń 3

Nazwa broni: Kompozytowa klinga
Rodzaj: miecz
Typ: jednoręczny
Ostrość: 25
Wytrzymałość: 19
Opis: Wykuty z 35 sztabek mithrilu i 20 sztabek srebra o zasięgu 0,9 metra.
Przez zawartośc srebra zadaje zwiększone obrażenia stworzeniom na nie wrażliwym.
Dzięki mthrilowi miecz jest zawsze ostry i nigdy się nie tępi. Ostrze zdobią krasnoludzkie runy: "Na pochybel skurwysynom".
Wymagania: Walka bronią sieczną [75%]

Nazwa broni: Różdżka ognia
Rodzaj: różdżka
Zasięg: 50 metrów
Zaklęcie: Kula ognia
Opis: Wykonana z 50 kawałków drewna.
Wymagania: Używanie różdżek


Broń 4

Nazwa broni: Sztylet
Rodzaj: sztylet
Typ: jednoręczny
Ostrość: 22
Wytrzymałość: 14
Opis: Wykuty z 25 sztabek stali o zasięgu 0,3 metra.
Wymagania: Walka bronią sieczną [50%]
 

Odzienie


Nazwa odzienia: Kolczuga
Rodzaj: Zbroja niepłytowa
Typ: Zbroja kolcza z przeszywanicą i płaszczem
Wytrzymałość: 31
Opis: Wykonana ze 150 sztabek mithrilu, 100 kawałków bawełnianego i 100 kawałków wełnianego płótna. Zbroja ta stworzona została przez mistrzów z Ekkerund, specjalnie do wymagających zadań jak i regularnych bitew. Bawełniana odzież spodnia stanowi podstawę zbroi chroniącą ciało przed zimnem i otarciami metalowych części pancerza, a gruby, pikowany  kaftan dodatkowo chroni przed ciosami broni obuchowych. Sama kolczuga wykonana jest z drobnych, mithrilowych kółek odpornych na cięcia i uderzenia broni siecznych. Wyglądem przypomina tunikę, osłaniającą tułów i uda, z długimi rękawami i kolczym kapturem, chroniącym głowę. Na korpusie został umieszczony znak barona Kadev. A na ramieniu symbol Szwadronu ÂŚmierci. Tkana wełna stanowi doskonałą ochronę przed zimnem, przeszywającym wiatrem czy deszczem, z którymi to ma styczność każdy wojownik.
Wymagania: Używanie zbroi miękkich, używanie zbroi niepłytowych.


Pas

Sakiewka - 100 sztuk złota

Statystyki postaci
Specjalizacje walki:

Używanie różdżek
Walka bronią dystansową 100%
Walka bronią sieczną 100%
Używanie zbrój miękkich
Używanie zbrój niepłytowych
Rozpoznawanie roślin


Umiejętności:
Perswazja
Koncentracja
Telekineza
Ciało atlety 
Hart ciała


    * Czarna skaza
    * Skrzydła
    * Drapieżnik
    * Kamienna skóra

Offline Dragosani

  • Moderator
  • ***
  • Wiadomości: 13728
  • Reputacja: 11794
  • Płeć: Mężczyzna
  • Chwalmy Tawernę!
    • Karta postaci

Odp: Gdy mrok ostrzy szpony: pierwszy krok
« Odpowiedź #3 dnia: 27 Luty 2012, 17:10:07 »
Z tłumu gapiów wybiegł Faleml. Spojrzał szybko na szlachcica.
- Wątpię, aby medyk mu pomógł. Raczej grabarz - stwierdził, patrząc na ranę. Kątem oka dojrzał dowódcę Szwadronu, o imieniu bodajże Sado, który wybiegł z placu na którym odbywały się dożynki. Mag dość szybko pojąć co się stało. I zamachując potężnie skrzydłami poderwał się do lotu. Szybko dogonił biegnącego człowieka i wylądował obok niego. I zaczął biec. Nie znał tego człowieka, ale czy to ważne?
- Przyda się mag? - zapytał w biegu. ÂŻałował, że nie wziął z domu kostura.

Obrazek:


Skrzydła schowane pod peleryną

Noszony ekwipunek:




Broń 1:

Brak

Broń 2:

Brak

Broń 3:

Nazwa broni: Różdżka ognia
Rodzaj: różdżka
Zasięg: 50 metrów
Zaklęcie: Kula ognia
Opis: Wykonana z 50 kawałków drewna.
Wymagania: Używanie różdżek

Broń 4:

Nazwa broni: Złowróżbny szept
Rodzaj: sztylet
Typ: jednoręczny
Ostrość: 13
Wytrzymałość: 6
Opis: Wykuty z 25 sztabek mosiądzu o zasięgu 0,3 metra.
Wymagania: Walka bronią sieczną [50%]

Odzienie:

Odzienie:

Nazwa odzienia: Szata maga
Rodzaj: zbroja miękka
Typ: szata
Wytrzymałość: 6
Opis: Uszyta z 50 kawałków Gelrothu oraz 50 kawałków Ighmaraku. Chroni maga przed odpryskami jego własnych zaklęć. Ponadto zatrzymuje naturalną temperaturę ciała niezależnie od temperatury otoczenia oraz nie zajmuje się ogniem. Szata najbardziej pożądana przez magów ognia i wiatru.
Wymagania: Używanie zbrój miękkich


Pas:

Sakiewka:
- 63 sztuk złota
- dwa srebrne pierścienie
- rubin


Statystyki postaci:


Specjalizacje:

- Walka bronią obuchową 100%
- Walka bronią sieczną 50%
- Używanie różdżek


Umiejętności nabywane:

- Medytacja
- Psionika
- Teleportacja

- Perswazja
- Odbijanie zaklęć kosturem
- Projekcja astralna
- Koncentracja
- Telekineza
- Używanie zbrój miękkich

- Znajomość języka Draconów
- Rozpoznawanie roślin
Korzeń magiczny
Turs
Ziele lecznicze
Brzuchowiec
Purchawki Ognista
Rumianek Złoty
Mandragora
Starost Górski
Czarny Bez
Dziurawiec
Wodorosty
Słoneczny Aloes
Hertherk




Osiągnięcia:

- Pogromca smoków


Umiejętności rasowe:

    * Czarna skaza
    * Skrzydła
    * Drapieżnik
    * Kamienna skóra


Magia:

Naurangol

I stopień wtajemniczenia

  • Ognista strzała
  • Ognista Aura
  • Lekkie leczenie

II stopień wtajemniczenia

  • Kula Ognia
  • Pirokineza
  • Mała burza ognista
  • ÂŚrednie leczenie

Lindangol

I stopień wtajemniczenia
  • Mała błyskawica
  • Lekkość
  • Wietrzna aura

II stopień wtajemniczenia

  • Lewitacja
  • Wir
  • Duża błyskawica
  • Grom
  • Piorun kulisty

III stopień wtajemniczenia

  • Grad piorunów
  • Wiatr
  • Burza


Alchemia

- Mikstura energii magicznej (0.3l)
- Mikstura leczenia ran (0.3l)

 

Offline Koza123

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 1806
  • Reputacja: 1380
  • Płeć: Mężczyzna
  • Meeeedyk!
    • Karta postaci

Odp: Gdy mrok ostrzy szpony: pierwszy krok
« Odpowiedź #4 dnia: 27 Luty 2012, 17:20:39 »
Do grupy wojowników podbiegł również Konrad. Zauważył kątem oka człowieka, którego ostatnio widział podczas wyprawy do Ankorvaat. Rzucił szybkie spojrzenie, w kierunku martwego szlachcica. Następnie podbiegł do Sada.
-Witam. Moje imię brzmi Konrad Artin. Widziałem całe zajście. Czy mogę w czymś pomóc?-spytał młodzieniec.

Portret



Statystyki ekwipunku:



Broń 1
brak

Broń 2
brak

Broń 3
Nazwa broni: Kompozytowa klinga
Rodzaj: miecz
Typ: jednoręczny
Ostrość: 25
Wytrzymałość: 19
Opis: Wykuty z 35 sztabek mithrilu i 20 sztabek srebra o zasięgu 0,9 metra.
Przez zawartośc srebra zadaje zwiększone obrażenia stworzeniom na nie wrażliwym.
Dzięki mthrilowi miecz jest zawsze ostry i nigdy się nie tępi.
Wymagania: Walka bronią sieczną [75%]

Broń 4
Nazwa broni: Złowróżbny szept
Rodzaj: sztylet
Typ: jednoręczny
Ostrość: 13
Wytrzymałość: 6
Opis: Wykuty z 25 sztabek mosiądzu o zasięgu 0,3 metra.
Wymagania: Walka bronią sieczną [50%]

Odzienie

Nazwa odzienia: Pancerz Samotnego ÂŁowcy
Rodzaj: zbroja miękka
Typ: zbroja z utwardzonej skóry
Wytrzymałość: 8
Opis: Uszyta z 100 kawałków skóry kreshara.
Wymagania: Używanie zbrój miękkich

Pas

Runa Heshar
Sakiewka - 20 sztuk złota

Statystyki postaci

Specjalizacje:
Walka bronią sieczną - Podstawowe techniki walki [50%]
Walka bronią sieczną - Zaawansowane techniki walki [75%]
Walka bronia dystansową[50%]
Używanie zbrój miękkich(Specjalizacja)

Umiejętności nabywane:
Otwieranie wszelkich zamków.

Umiejętności rasowe:
Potencjał magiczny
Potencjał chemiczny
Ciało z gliny
Ulubieniec bogów
Bystry umysł

Magia:

Nazwa runy: Heshar
Rodzaj: runa ognia
Opis: Po wypowiedzeniu nazwy runy, w wolnej dłoni powstaje niewielki ognisty pocisk, zawieszony w powietrzu nad ręką czarującego. Zasięg jest zależny jedynie od rzucającego. Pocisk, podobnie jak kamień, leci tak daleko jak zostanie rzucony. Czar może być manipulowany umiejętnościami magicznymi typu telekineza, psionika i mortokineza. Po trafieniu w cel, kulka rozpryskuje się parząc oponenta. Poparzenia jednak nie są duże, więc cel rzadko ginie w wyniku zadanych czarem obrażeń.
Cena: 150 sztuk złota
« Ostatnia zmiana: 27 Luty 2012, 17:23:09 wysłana przez Koza123 »

Offline Mogul

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 5092
  • Reputacja: 5863
  • Płeć: Mężczyzna
  • Bu!
    • Karta postaci

Odp: Gdy mrok ostrzy szpony: pierwszy krok
« Odpowiedź #5 dnia: 27 Luty 2012, 17:23:10 »
I kurka jego instynkt wcale go nie mylił. Mogul odszedł na ubocze, jednak z tamtąd wszystko widział. Podbiegł do Anva, Zelerisa. Nie odezwał się ani słowem, bo były zbędne. Raz patrzył na Aragorna w powietrzu, raz na różne miejsca. Miał wyciągniętą broń.


Statystyki ekwipunku:

1 - Nazwa broni: Orczy rzeźnik
Rodzaj: topór
Typ: oburęczny
Ostrość: 15
Wytrzymałość: 11
Opis: Wykonany z 50 sztabek żelaza i 10 kawałków drewna o zasięgu 1,2 metra.
Wymagania: Walka broniami siecznymi [50%]

2 - Brak

3 - Nazwa broni: Miecz obywatela
Rodzaj: miecz
Typ: jednoręczny
Ostrość: 13
Wytrzymałość: 6
Opis: Wykuty z 55 sztabek mosiądzu o zasięgu 0,9 metra.
Wymagania: Walka bronią sieczną [50%]

4 - Brak

Odzienie - Nazwa odzienia: Kubrak wędrowca
Rodzaj: brak
Typ: strój
Wytrzymałość: 1
Opis: Uszyty z 100 kawałków lnianego płótna.
Wymagania: brak

Pas - Brak


Statystyki postaci:
Specjalizacje:
Walka bronią sieczną: podstawowe techniki walki [50%]
Używanie zbrój miękkich
Umiejętności nabywane:
Akrobatyka
Intuicja
Ciało atlety
Umiejętności rasowe:
Kamienna skóra
Mięśniak
Magia:
Brak

« Ostatnia zmiana: 04 Marzec 2012, 19:39:25 wysłana przez Mogul »

Offline Sado

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 5476
  • Reputacja: 2172
  • Płeć: Mężczyzna
  • So long, gay boys.
Odp: Gdy mrok ostrzy szpony: pierwszy krok
« Odpowiedź #6 dnia: 27 Luty 2012, 17:24:50 »
//Piczki, to jest wyprawa dla Szwadronistów, jak ktoś chce spoza dołączyć, to mi na PW pisać.

Anv

- ÂŚwisnęło coś ino i padł martwy. Szlag by to, bogaty człek, już się z nim niemal poznałem. Kontakty w radzie miasta nawet miał! - rzucił jeden z biesiadników, wskazując na zakrwawioną szyję zmarłego, przebitą na wylot mithrilowym bełtem.

Aragorn: Nie zauważyłeś żadnych podejrzanych ludzi w pobliżu.



Drago

- Połet nat ten buwyneg, dłakonie - krzyknął Sado, wskazując budowlę. - Skułwieł uciek włafnie f tamten waułek, fą ftamtont fy wyjścia, jeweli nicz sze nie wmieniło w pfetągu tych fyftkich lat.




Offline Eric

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 6260
  • Reputacja: 7717
  • Płeć: Mężczyzna
  • Pay respect, minor peasant!
    • Karta postaci

Odp: Gdy mrok ostrzy szpony: pierwszy krok
« Odpowiedź #7 dnia: 27 Luty 2012, 17:27:53 »
Diomedes siedział przy stole i wpatrywał się w butelczynę z wódką, gdy doszło do wielkiego zamieszania na parkiecie. Początkowo sądził, że po prostu doszło do zderzenia jakiejś nieostrożnej pary, ale kiedy zauważył biegnącego generała i ciemną sylwetkę na jednym z dachów, domyślił się, że sprawa nie wygląda najlepiej. Szybkim susem przesadził stół i puścił się biegiem zagłębiając w jedną z uliczek. Wbiegł po ścianie, odbił się mocno nogami i wskoczył na balkon jakiegoś domostwa. Stamtąd na poddasze i dalej na dach. Gdzieś w pobliżu powinien uciekać sprawca zamieszania. Diomedes rozejrzał się czujnie.

Akrobatyka




Portret:




Ekwipunek:






Broń 1:
Nazwa broni: Krasnoludzkie ostrze
Rodzaj: Miecz
Typ: Oburęczny
Ostrość: 22
Wytrzymałość: 14
Opis: Miecz ten wykuty został z 60 sztabek stali a jego zasięg wynosi około 1,4 metra. Ostrze to wykonane zostało przez prawdziwych mistrzów kowalstwa w krasnoludzkim mieście Ekkerund.
Wymagania: Walka bronią sieczną [75%]


Broń 2:
Nazwa broni: Uderzenie wiatru
Rodzaj: łuk
Zasięg: 50 metrów
Precyzja: 40%
Opis: Wykonany z 50 kawałków drewna.
Wymagania: Walka bronią dystansową [50%]



Broń 3:
Nazwa broni: Różdżka gromu
Rodzaj: różdżka
Zasięg: 50 metrów
Zaklęcie: Piorun kulisty
Opis: Wykonana z 50 kawałków drewna.
Wymagania: Używanie różdżek



Broń 4:


Odzienie:
Nazwa odzienia: Kubrak wędrowca
Rodzaj: brak
Typ: strój
Wytrzymałość: 1
Opis: Uszyty z 100 kawałków lnianego płótna.
Wymagania: brak





Pas:



Statystyki postaci:


Specjalizacje:
  • Walka bronią sieczną III [100%]
  • Walka bronią dystansową I [50%]
  • Walka bronią obuchową I [50%]
  • Używanie zbrój miękkich
  • Używanie różdżek

Umiejętności nabywane:
  • Kamuflaż
  • Cichy zabójca
  • Akrobatyka
  • Perswazja
  • ÂŻelazny żołądek
  • Koncentracja
  • Telekineza
  • Ciało atlety
  • Hart ciała

Umiejętności rasowe:
  • Potencjał magiczny
  • Potencjał chemiczny
  • Ciało z gliny
  • Ulubieniec bogów
  • Bystry umysł

Magia:

Offline Dragosani

  • Moderator
  • ***
  • Wiadomości: 13728
  • Reputacja: 11794
  • Płeć: Mężczyzna
  • Chwalmy Tawernę!
    • Karta postaci

Odp: Gdy mrok ostrzy szpony: pierwszy krok
« Odpowiedź #8 dnia: 27 Luty 2012, 17:29:38 »
"Dłakon" bez słowa wzbił się w powietrze. Nastąpiło to szybko, gdyż biegł i miał pewien pęd. Wystarczyło rozłożyć skrzydła i zamachać nimi. W locie wyciągnął różdżkę, tak na wszelki wypadek. Wiedząc, ze mają do czynienia z kusznikiem, pobrał nieco mocy i wyszeptał zaklęcie Wietrznej Aury.
- Elishesh Qihuarash, Ashush Huash. - otoczyły go wiry powietrza, wspomagane magią. Nie miał ochoty oberwać bełtem. Wzniósł się wyżej i czujnie obserwował zaułek, w który zbiegł zamachowiec.

Offline Anv

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 4006
  • Reputacja: 4143
  • Płeć: Mężczyzna
  • I am Iron man.
    • Karta postaci

Odp: Gdy mrok ostrzy szpony: pierwszy krok
« Odpowiedź #9 dnia: 27 Luty 2012, 17:31:28 »
- Można było się domyślić. Byle kogo się nie pozbywają. - wymruczałem niby samemu sobie pod nosem. - Cholera. Stałem za daleko by zauważyć cokolwiek konkretniejszego. - pomyślałem i nachyliłem się nad ciałem. Sięgnąłem ręką po bełt i mocnym szarpnięciem wyrwałem go z szyi, przytrzymując drugą ręką, mężczyznę za tors. Przetarłem delikatnie bełt o ubranie i przyjrzałem sie mu. Szukałem jakichś szczególnych znaków. Paradoksalnie, zabójcy lubili "podpisywać się" pod swoimi dziełami, zaznaczając coś specjalnego na swoich narzędziach zbrodni. Wynikało to pewnie z jakichś aspektów psychologicznych i chęci dowartościowania. Mniejsza o to, jednak. Ważne, że było często spotykane. Bełt obejrzałem ze wszystkich stron, szczególną uwagę zwracając na grot.

Offline Sado

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 5476
  • Reputacja: 2172
  • Płeć: Mężczyzna
  • So long, gay boys.
Odp: Gdy mrok ostrzy szpony: pierwszy krok
« Odpowiedź #10 dnia: 27 Luty 2012, 17:37:57 »
Wątek pierwszy (próba zabicia Sada) [Sado, Faleml, Koza, Diom, więcej osób nie potrzeba]

Sado i Koza biegli ramię w ramię, przedzierając się wśród ciasnych zaułków miedzy budynkami.
Diom - bełt śmignął metr od ciebie. Zdałeś sobie, że uciekinier jest prawdziwym profesjonalistą. Zauważyłeś go na dole, jak biegł, łądując kolejny pocisk. Ten sam widok obserwuje Faleml, tyle że z góry. Nagle przestępca skręcił w boczną alejkę.

Wątek drugi (zabicie szlachcica) [Anv, Aragorn, Mogul]

Bełt nie zawierał żadnych znaków szczególnych, był mistrzowsko wyważony, świetnie zaostrzony, no i końcówka została stworzona z mithrilu. Nie wyglądał też na zatruty.

Wątek trzeci [brak]



Nagle na plac wkroczyło trzech strażników, wyraźnie szukając ludzi ze Szwadronu.

Offline Mogul

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 5092
  • Reputacja: 5863
  • Płeć: Mężczyzna
  • Bu!
    • Karta postaci

Odp: Gdy mrok ostrzy szpony: pierwszy krok
« Odpowiedź #11 dnia: 27 Luty 2012, 17:42:41 »
Jako, że inni byli zajęci Mogul podszedł kawałek i wzkazał im, że to ich szukają. Kurwa, szybcy są. Mogul był ostrożny, przecież był radnym.

Offline Eric

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 6260
  • Reputacja: 7717
  • Płeć: Mężczyzna
  • Pay respect, minor peasant!
    • Karta postaci

Odp: Gdy mrok ostrzy szpony: pierwszy krok
« Odpowiedź #12 dnia: 27 Luty 2012, 17:42:45 »
Diomedes stanął na chwilę jak wryty i z zaniepokojeniem przetarł dłonią swoją twarz. Nie znalazł śladu rany, a przecież miał wrażenie, że bełt musnął jego policzek. Szybko jednak zorientował się, że nie powinien tak się odsłaniać i przeskoczył na drugi dach. Pobiegł śladem przestępcy, który wbiegł w jedną z bocznych alejek. Diomedes miał na celu zagrodzenie mu drogi wyjścia, nim zdąży wybiec wśród tłum mieszkańców. Podbiegł do krawędzi dachu i opuścił się niżej, chwytając rękoma parapetu. Po krótkiej, acz męczącej przeprawie znalazł się na dole, zaraz u wylotu ciasnej uliczki.

Offline Dragosani

  • Moderator
  • ***
  • Wiadomości: 13728
  • Reputacja: 11794
  • Płeć: Mężczyzna
  • Chwalmy Tawernę!
    • Karta postaci

Odp: Gdy mrok ostrzy szpony: pierwszy krok
« Odpowiedź #13 dnia: 27 Luty 2012, 17:43:41 »
Gdy zamachowiec strzelał do Diomedesa, Zeleris lojalnie wobec byłego nowicjusza, trzymał kciuki za zabójce. Tak z wrodzonej złośliwości. Niestety nie pomogło to, więc kusznik zasłużył na karę. Gdy mag zobaczył, że człowiek skręca nagle a uliczkę, wrzasnął bo Sada biegnącego za nim.
- Skręcił! - sam zaczął pikować w kierunku zabójcy. Gdy uznał, że jest dość blisko wytężył wole i posłał w jego kierunku silny psioniczny pocisk. Chciał go przewrócić.

Psionika

Offline Anv

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 4006
  • Reputacja: 4143
  • Płeć: Mężczyzna
  • I am Iron man.
    • Karta postaci

Odp: Gdy mrok ostrzy szpony: pierwszy krok
« Odpowiedź #14 dnia: 27 Luty 2012, 17:48:03 »
[post nieaktualny: za szybko napierdalamy :D]
« Ostatnia zmiana: 27 Luty 2012, 17:52:17 wysłana przez Anvarunis »

Offline Sado

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 5476
  • Reputacja: 2172
  • Płeć: Mężczyzna
  • So long, gay boys.
Odp: Gdy mrok ostrzy szpony: pierwszy krok
« Odpowiedź #15 dnia: 27 Luty 2012, 17:49:26 »
Mogul:

- Panowie, panowie! Straszna rzecz się stała. Godzinę temu dwa trupy znaleźliśmy w innych częściach miasta. Jednego w północnej, drugiego w południowej. Martwi obaj i zimni jak śmierć. Bełta w szyję dostali. Niechże chociaż jeden z was nam pomoże i pójdzie sprawdzić. A tu widziemy, że wy jeszcze jednego trupa macie. ÂŁo bogowie!

Wątek 2.

Zauważyliście, że w oddali zbliża się do was mała grupa zbrojnych strażników z wąsatym mężczyzną na czele.

Diom:

Zeskoczyłeś na dół, okazało się, że uciekinier jest dużo daleko przed tobą. Był cholernie szybki i zwinny.

Zeleris:

Pikując, zostałeś zmuszony do ominięcia stalowego pręta wystającego z jednego budynku. Mimo prędkości udało ci się go uniknąć, jednak wpadłeś na wywieszone prześcieradło. Nie udało ci się rzucić pocisku.

Sado i Koza dogonili Diomedesa.

Offline Eric

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 6260
  • Reputacja: 7717
  • Płeć: Mężczyzna
  • Pay respect, minor peasant!
    • Karta postaci

Odp: Gdy mrok ostrzy szpony: pierwszy krok
« Odpowiedź #16 dnia: 27 Luty 2012, 17:52:02 »
Diomedes syknął, patrząc na ranę, która rozpościerała się szeroko na twarzy generała. Musiała boleć.
- Pobiegł tamtędy - wskazał palcem i puścił się biegiem za zwinnym zabójcą, roztrącając przy tym spacerujących mieszkańców miasta.

Offline Sado

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 5476
  • Reputacja: 2172
  • Płeć: Mężczyzna
  • So long, gay boys.
Odp: Gdy mrok ostrzy szpony: pierwszy krok
« Odpowiedź #17 dnia: 27 Luty 2012, 17:53:53 »
Sado kiwnął głową i zaczął biec. Och, jaki był szczęśliwy! Ta adrenalina, pościg, chęć zabijania! I ten ból, słodka rozkosz na prawym policzku. Przyjemne cierpienie i brunatna krew kapiąca po szyi.

Offline Anv

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 4006
  • Reputacja: 4143
  • Płeć: Mężczyzna
  • I am Iron man.
    • Karta postaci

Odp: Gdy mrok ostrzy szpony: pierwszy krok
« Odpowiedź #18 dnia: 27 Luty 2012, 17:55:49 »
- Szeregowy Khan! - rzuciłem do orka, który odwrócił się do mnie. - Poprowadź panów strażników i przypilnuj ciała. ja zobaczę o co chodzi tamtym. - rzuciłem kiwnąwszy głową na wchodzący oddział zbrojnych. Zerwałem się szybko i ruszyłem w ich stronę. Rękami odganiałem i tak już posłusznych biesiadników. W końcu dotarłem do mężczyzny o pokaźnych wąsiskach.
- Sierżant Nivellen ze Szwadronu. Co się dzieje panowie? Co już wiecie?

Offline Dragosani

  • Moderator
  • ***
  • Wiadomości: 13728
  • Reputacja: 11794
  • Płeć: Mężczyzna
  • Chwalmy Tawernę!
    • Karta postaci

Odp: Gdy mrok ostrzy szpony: pierwszy krok
« Odpowiedź #19 dnia: 27 Luty 2012, 17:56:19 »
Flamel zerwał z siebie prześcieradło i odrzucił je w bok. Wprost w błoto. Pani domu, która je wyprała znienawidzi Zelerisa. Zerknął w dól,a by zobaczyć gdzie biegnie Diomedes z resztą. Zapewne widzieli napastnika, gdy on użerał się z prześcieradłem. Ponownie zaczął lecieć w kierunku w którym zapewne uciekał zabójca. Tym razem postanowił bardziej uważać. Klął na siebie, pamiętając zasadę "Pijesz, nie leć".   

Forum Tawerny Gothic

Odp: Gdy mrok ostrzy szpony: pierwszy krok
« Odpowiedź #19 dnia: 27 Luty 2012, 17:56:19 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 
top