Autor Wątek: Zdmuchując kurz  (Przeczytany 1761 razy)

Description:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Istedd

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 684
  • Reputacja: 751
  • Płeć: Mężczyzna
  • Drick! FĂśr Odin!
Zdmuchując kurz
« dnia: 10 Luty 2012, 19:55:32 »
Istedd zgłosił się po kolejne zadanie. Miał nadzieję, że tym razem pójdzie lepiej i nie będzie musiał ratować się ucieczką. Westchnął tylko i czekał samotrzeć.




Nazwa: Zdmuchując kurz
MG: Zeyfar
Ilość wykonujących: 1
Wymagania: Walka dowolną bronią 50%
Nagroda: 50 sztuk złota + ew. fanty




Dane personalne


Imię: Istedd Asrødh

Wiek: 24 lata

Rasa: Człowiek

Tytuł: ...

Stan cywilny: Kawaler

Majątek: 250 sztuk złota

Brązowe talenty: 4

Srebrne talenty: 0

Złote talenty: 0




Portret





Statystyki ekwipunku



1.
Nazwa broni: Miecz obywatela
Rodzaj: miecz
Typ: jednoręczny
Ostrość: 13
Wytrzymałość: 6
Opis: Wykuty z 55 sztabek mosiądzu o zasięgu 0,9 metra.
Wymagania: Walka bronią sieczną [50%]

2.

3.

4.


Odzienie:

Nazwa odzienia: Strój skrytobójcy
Rodzaj: zbroja miękka
Typ: strój
Wytrzymałość: 6
Opis: Uszyty z 100 kawałków jedwabnego płótna. Strój przypomina nieco płaszcz z swoimi długimi połami do kolan. Wyposażony również w głeboki kaptur skrywający niemal całą twarz. Idealnie skrojony i spięty szerokim pasem stanowi nieodłączony element ekwipunku zabójcy. Ruch w nim jest praktycznie bezszelestny.
Wymagania: Używanie zbrój miękkich

Pas: - ...





Statystyki postaci

Specjalizacje:
Walka bronią sieczną
Lekcja I - podstawowe techniki walki [50%]
Walka tarczą:
Lekcja I - podstawowe techniki walki [50%]

Umiejętności nabywane:
Akrobatyka
Używanie zbrój miękkich

Umiejętności rasowe:
Potencjał magiczny
Potencjał chemiczny
Ciało z gliny
Ulubieniec bogów
Bystry umysł

Magia:
« Ostatnia zmiana: 11 Luty 2012, 09:41:26 wysłana przez Istedd »

Offline Anette Du'Monteau

  • Zakon Keitai
  • ***
  • Wiadomości: 9809
  • Reputacja: 12877
  • Płeć: Mężczyzna
  • Ktoś i każdy, to moje imię.
    • Karta postaci

Odp: Zdmuchując kurz
« Odpowiedź #1 dnia: 10 Luty 2012, 20:14:16 »
Obok ciebie pojawił się nieznajomy w lekko znoszonym skórzanym pancerzu. Strzepał nieco kurzu z siebie i kaszlnął, gdy dostał się on do jego gardła.
-Słuchaj no nowy, w naszych piwnicach zagnieździły się gremliny. Trzeba pozbyć się tego paskudztwa. Wredne pokurcze nazrzucał na mnie różnych przedmiotów i nieco obiły. Wykaż się zatem i pokaż im co to znaczy bawić się z Krukami.

Forum Tawerny Gothic

Odp: Zdmuchując kurz
« Odpowiedź #1 dnia: 10 Luty 2012, 20:14:16 »

Offline Istedd

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 684
  • Reputacja: 751
  • Płeć: Mężczyzna
  • Drick! FĂśr Odin!
Odp: Zdmuchując kurz
« Odpowiedź #2 dnia: 10 Luty 2012, 20:54:24 »
- Nie ma problemu, pozbędę się tych gremlinów. - rzekł Istedd po tym, jak nieznajomy opowiedział mu o problemie. Zadanie nie wydawało się trudne, tak więc podjąć się mógł tego właśnie on. Nadal męczyły go myśli o dawnej porażce. Coś jakby tamto planowało i nie dawało mu ukojenia zupełnie nic. Dlatego właśnie postawił zająć się jakimś zadaniem. Bez większego oczekiwania ruszył tedy do piwnic.

Offline Anette Du'Monteau

  • Zakon Keitai
  • ***
  • Wiadomości: 9809
  • Reputacja: 12877
  • Płeć: Mężczyzna
  • Ktoś i każdy, to moje imię.
    • Karta postaci

Odp: Zdmuchując kurz
« Odpowiedź #3 dnia: 10 Luty 2012, 22:02:16 »
Szybko znalazłeś drogę prowadzącą do piwnic, w których przetrzymywane były stary ekwipunek i zniszczone przedmioty. Kręcone schody w dół wydawały się nie mieć końca, lecz po dłuższym spacerze byłeś na miejscu. Przed Tobą rozciągał się długi korytarz.

Offline Istedd

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 684
  • Reputacja: 751
  • Płeć: Mężczyzna
  • Drick! FĂśr Odin!
Odp: Zdmuchując kurz
« Odpowiedź #4 dnia: 10 Luty 2012, 22:08:33 »
Narzekał nieco na przydługą drogę. Bo i kogo nie bolałyby nogi po schodzeniu po schodach nieco już starych i bardzo przez kroki wyprofilowanych? Prawie spadł, gdyż zagapił się na pajęczynę i pająka. Dlatego również narzekał. W końcu jednak dotarł na miejsce. Wyciągnął miecz z pochwy, ujął go oburącz i jął wchodzić w długi korytarz.

Offline Anette Du'Monteau

  • Zakon Keitai
  • ***
  • Wiadomości: 9809
  • Reputacja: 12877
  • Płeć: Mężczyzna
  • Ktoś i każdy, to moje imię.
    • Karta postaci

Odp: Zdmuchując kurz
« Odpowiedź #5 dnia: 10 Luty 2012, 22:34:39 »
Po swoich bokach miałeś mnóstwo upchanych skrzyń i worków. Co jakiś czas spod nich widać drzwi prowadzące do wnętrz piwnic i pokoi. nagłe skrobanie i hałas odwrócił twoją uwagę od śmieci. Skierowałeś spojrzenie na drugi koniec korytarza. Coś na ziemi błyszczało. Na szczęście gdzieniegdzie zapalono pochodnie, więc droga nie była tak bardzo spowita mrokiem. Jedynie fragment, gdzie leżał ów przedmiot jarzył się blaskiem ostatniego promienia dochodzącego w tamte rejony.

Offline Istedd

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 684
  • Reputacja: 751
  • Płeć: Mężczyzna
  • Drick! FĂśr Odin!
Odp: Zdmuchując kurz
« Odpowiedź #6 dnia: 10 Luty 2012, 22:40:47 »
Rad był, że było w miarę jasno. Jednakże i jasność miała granice. Tedy mężczyzna postanowił wziąć ją ze sobą. Wyrwał jedną, co wcale nie było tak proste. Szczególnie, kiedy stosował taktykę zwaną "na chama", gdzie z całej siły próbował wyciągnąć pochodnię. Tak przez przypadek zrzucił jedną i prawie się nie poparzył. Udał się znów do kolejnej i tym razem pomyślnie wyrwał pochodnię. Tak też z pochodnią w jednej ręce, a mieczem w drugiej ruszył powoli do błyskającego przedmiotu.

Offline Anette Du'Monteau

  • Zakon Keitai
  • ***
  • Wiadomości: 9809
  • Reputacja: 12877
  • Płeć: Mężczyzna
  • Ktoś i każdy, to moje imię.
    • Karta postaci

Odp: Zdmuchując kurz
« Odpowiedź #7 dnia: 10 Luty 2012, 22:43:19 »
W momencie, gdy byłeś dostatecznie blisko zobaczyłeś, że był to amulet wykonany z brązu. Widać musiał wypaść z jakiejś skrzyni, czy też worka.

Offline Istedd

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 684
  • Reputacja: 751
  • Płeć: Mężczyzna
  • Drick! FĂśr Odin!
Odp: Zdmuchując kurz
« Odpowiedź #8 dnia: 10 Luty 2012, 22:46:10 »
Istedd nim podniósł ów przedmiot rozejrzał się. Mogła być to pułapka, choć i tak wpadłby w nią, gdyż schylił się i podniósł przedmiot. Obejrzał go dokładnie.

Offline Anette Du'Monteau

  • Zakon Keitai
  • ***
  • Wiadomości: 9809
  • Reputacja: 12877
  • Płeć: Mężczyzna
  • Ktoś i każdy, to moje imię.
    • Karta postaci

Odp: Zdmuchując kurz
« Odpowiedź #9 dnia: 10 Luty 2012, 22:51:05 »
W twoją łepetynę poleciał drobny kamień, a po chwili kolejny. Nim zdążyłeś przetrzeć ręką bolące miejsce, zleciały na ciebie skrzynie. -Nie ruszać! Mój skarb! Mój! - odezwał się piskliwy głosik.

Offline Istedd

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 684
  • Reputacja: 751
  • Płeć: Mężczyzna
  • Drick! FĂśr Odin!
Odp: Zdmuchując kurz
« Odpowiedź #10 dnia: 10 Luty 2012, 22:53:49 »
Zareagował tak, jak wielu mu podobnych w tej chwili. Zaklął szpetnie próbując potrzeć obolałe miejsce. Po chwili jednak sypać się poczęły skrzynie. Rzucił się tedy prędko w bok upuszczając przedmiot z brązu.

Offline Anette Du'Monteau

  • Zakon Keitai
  • ***
  • Wiadomości: 9809
  • Reputacja: 12877
  • Płeć: Mężczyzna
  • Ktoś i każdy, to moje imię.
    • Karta postaci

Odp: Zdmuchując kurz
« Odpowiedź #11 dnia: 10 Luty 2012, 23:02:49 »
Udało ci się uniknąć nieprzyjemnego spotkania z skrzyniami. Obok ciebie pojawił się dość wysoki mężczyzna. Jego płaszcz był nieco poszarpany, podobnie jak pancerz. Szpakowate włosy w niektórych miejscach przybierały już barwę jasnego srebra. Spojrzał na ciebie oczyma koloru morza okrytego kocem szarych chmur.
-Alas, jestem. Wstawaj to pomogę ci z tymi szkodnikami.

Offline Istedd

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 684
  • Reputacja: 751
  • Płeć: Mężczyzna
  • Drick! FĂśr Odin!
Odp: Zdmuchując kurz
« Odpowiedź #12 dnia: 10 Luty 2012, 23:08:35 »
Zdziwiło go to, że jakimś cudem wydostał się spod gradu skrzyń i to w jednym kawałku. Cóż... nieprzewidywalna bywa siła skrzyń. Szczególnie tak upierdliwych jak te. Skąd to wiedział? Otóż Istedd przeczuwał, że właśnie te skrzynie są z natury złe, gdyż chętnie zwalają się na wszystkich. Jednakże teraz umysł jego spowił tajemniczy jegomość. Wojownik podniósł się dość szybko.
- Ja jestem Istedd. Dziękuję za pomoc, razem z pewnością pójdzie łatwiej. - rzekł i otarł wreszcie obolałe miejsce. Podniósł również pochodnię.

Offline Anette Du'Monteau

  • Zakon Keitai
  • ***
  • Wiadomości: 9809
  • Reputacja: 12877
  • Płeć: Mężczyzna
  • Ktoś i każdy, to moje imię.
    • Karta postaci

Odp: Zdmuchując kurz
« Odpowiedź #13 dnia: 10 Luty 2012, 23:12:09 »
-Te gremliny mają gdzieś tu swoją kryjówkę, szukam jej od dłuższego czasu. Niestety dały mi w kość na samym początku, a teraz nie chcą opuszczać tego miejsca. Ja też nie zamierzam... Kończąc zdanie Alas ruszył przed siebie. Wydawało się, że widzi doskonale w ciemności. Ani razu się nie potknął, ani o nic nie zawadził.

Offline Istedd

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 684
  • Reputacja: 751
  • Płeć: Mężczyzna
  • Drick! FĂśr Odin!
Odp: Zdmuchując kurz
« Odpowiedź #14 dnia: 11 Luty 2012, 10:04:34 »
Zachowanie Alasa nie zdziwiło go zbytnio. Był widać gniewny i szukał zemsty na stworzonkach, które uprzednio dały mu w kość. Istedd wzruszył do siebie ramionami widząc, że tamten świetnie widzi w ciemności. Powlókł się za nim ostrożnie. Nie podejrzewał niczego, acz oglądał się na boki w poszukiwaniu wrogów.

Offline Anette Du'Monteau

  • Zakon Keitai
  • ***
  • Wiadomości: 9809
  • Reputacja: 12877
  • Płeć: Mężczyzna
  • Ktoś i każdy, to moje imię.
    • Karta postaci

Odp: Zdmuchując kurz
« Odpowiedź #15 dnia: 11 Luty 2012, 10:44:15 »
Przed wami coś się ruszyło, zaszamotało, a potem z piskiem uciekło dalej. Dopiero co poznany mężczyzna bez chwili zwątpienia ruszył dalej przed siebie.

Offline Istedd

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 684
  • Reputacja: 751
  • Płeć: Mężczyzna
  • Drick! FĂśr Odin!
Odp: Zdmuchując kurz
« Odpowiedź #16 dnia: 11 Luty 2012, 11:18:50 »
Isteddowi natomiast nie spodobało się to. Mocniej miecz w dłoni ujął i ruszył przezornie za mężczyzną nowo poznanym. Wszak lepiej, żeby on przyjął na siebie pierwsze uderzenie.

Offline Anette Du'Monteau

  • Zakon Keitai
  • ***
  • Wiadomości: 9809
  • Reputacja: 12877
  • Płeć: Mężczyzna
  • Ktoś i każdy, to moje imię.
    • Karta postaci

Odp: Zdmuchując kurz
« Odpowiedź #17 dnia: 11 Luty 2012, 11:48:17 »
Alas rzucił się naprzód. Usłyszałeś kolejne piski i ujadanie. Prawdopodobnie udało mi się dorwać jednego z nich. W ciebie natomiast znów polecił kamień.

Offline Istedd

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 684
  • Reputacja: 751
  • Płeć: Mężczyzna
  • Drick! FĂśr Odin!
Odp: Zdmuchując kurz
« Odpowiedź #18 dnia: 11 Luty 2012, 11:53:33 »
- Ałć. - skomentował uderzenie kamienia. Zaklął potem kulturalnie podsumowując zaistniałą sytuację. Przyspieszył nieco kroku, by dogonić Alasa i przyłączyć się do bitki.

Offline Anette Du'Monteau

  • Zakon Keitai
  • ***
  • Wiadomości: 9809
  • Reputacja: 12877
  • Płeć: Mężczyzna
  • Ktoś i każdy, to moje imię.
    • Karta postaci

Odp: Zdmuchując kurz
« Odpowiedź #19 dnia: 11 Luty 2012, 12:12:07 »
Ujadanie ucichło, a gdy dobiegłeś nie było nawet śladu po walce. Alas gdzieś przepadł, podobnie jak jego oponent.

Forum Tawerny Gothic

Odp: Zdmuchując kurz
« Odpowiedź #19 dnia: 11 Luty 2012, 12:12:07 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 
top
anything