Ostatnie wiadomości

Strony: [1] 2 3 ... 10
1
Dział Wypraw / Odp: Zadanie szkoleniowe Mathildy
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Marduk Draven dnia Wczoraj o 20:40:36 »
Respev jeszcze raz pociągnął za tę samą dźwignię co poprzednio, tym razem by zamknął bramę do zagrody. Następnie pociągnął za drugą dźwignie. Metalowe kraty ustąpiły miejsca wściekłemu wilkowi. Bestia powolnym krokiem wychodziła ze swojej klatki.
- Powodzenia!
//Wilk znajduje się 10 metrów od Ciebie po linii prostej.



1. Walkę powinieneś rozpocząć od sprawdzenia kto ma pierwszeństwo ataku na terenie, na którym się znajdujesz. Masz to opisane w swoich jak i umiejętnościach przeciwnika. Znajdujesz się w zagrodzie, na piasku. W związku z tym nikt z was nie ma pierwszeństwa ataku, a skoro Mistrz Gry nie opisał ataku ze strony wilka otrzymałeś zielone światło do rozpoczęcia walki według swojego opisu.

2. W poście opisującym walkę musisz zawrzeć dokładny opis tego jakie ciosy, w które miejsce na ciele przeciwnika zadajesz. Jeżli jesteś wyposażony w kilka broni dobrze być napisać nazwę broni, którą aktualnie dobyłeś by stanąć do walki z przeciwnikiem.

3. W zależności od tego jaki posiadasz stopień zaawansowania danej specjalizacji walki możesz wykonać określoną liczbę finiszerów na post. Za finiszery uznajemy zabicie przeciwnika. W związku z tym posiadając specjalizację walki bronią sieczną na poziomie [50%] po opisie walki będziesz mógł ją podsumować zabiciem jednego przeciwnika z I kategorii.

4. Statystyki przeciwnika widnieją na jego wpisie.

Broń: kły
Ostrość: 8
Wytrzymałość: 15

Bestia: wilk
Kategoria: I
Wytrzymałość: 1

Oznacza to, że kły wilka, którymi gryzie są ostre na 8 punktów i wytrzymałe na 15 punktów. Wilk zaliczany jest do potworów I kategorii więc do jego uśmiercenia wymagany jest tylko 1 finiszer. Wytrzymałość skóry wilka wynosi 1 punkt. W związku z tym jesteś w stanie przebić skórę wilka każdą bronią, której ostrość wynosi więcej niż 1 punkt wytrzymałości. Im wiekszy wsplóczynnik ostrości Twojej broni tym łatwiej przebije ona skórę wilka. Działa to również w przypadku, gdy to wilk ugryzie Ciebie, a Twoje odzienie posiada mniejszą wytrzymałość niż 8 punktów, czyli ostrość kłów wilka. Jeżli wytrzymałość lub obuch Twojej broni wynosi więcej niż wytrzymałość kłów wilka jesteś w stanie połamać je.

5. Pamiętaj, by poprawnie interpretować ataki oraz umiejętności przeciwnika. Jeżli opisujesz walkę, w której wilk stosuje atak przewrócenie nie możesz opisać jego sparowania. W przypadku takiego ataku można wykonać jedynie unik.

6. Słabe punkty wskażą Ci podatności przeciwnika na dane typy materiałów, substancji oraz żywiołów.

7. Trofea możesz pozyskiwace jedynie po wyuczeniu się umiejętności myśliwskich.

8. Za poprawny i dokładny, a przede wszystkim zrozumiały opis walki, z uwzględnieniem ruchów przeciwnika otrzymasz talenty, niezbędne do dalszego rozwoju postaci. Im lepszy opis pod względem literackim jak i mechaniki gry, tym więcej i lepsze talenty otrzymasz.
2
Dział Wypraw / Odp: Zadanie szkoleniowe Mathildy
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Mathilda dnia Wczoraj o 19:55:05 »
A więc walka na arenie
Chwyciłam trzonek topora w rękę. Broń przyjemnie ciążyła dając więcej pewności siebie. Za chwilę się okaże czy przyda się do czegoś jeszcze.
-No pokażcie co tam schowaliście.
3
Dział Wypraw / Odp: Zadanie szkoleniowe Mathildy
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Marduk Draven dnia Wczoraj o 16:00:59 »
Rycerz wszedł po drabinie na wieżyczkę zbudowaną z drewna, która znajduje się zaraz obok zagrody. Na górze znajdowały się dwie dźwignie. Respev pociągnął jedną z nich i brama do zagrody stanęła przed Tobą otworem.

//Zagroda jest okręgiem o średnicy 15 metrów. Otoczono drewnianymi ścianami o wysokości 2 metrów, na ziemi znajduje się ubity piach niczym na arenie. Na przeciwko głównego wejścia znajduje się metalowa krata, zza której dobiegają odgłosy warczenia.

- Zapraszam do środka.
Po tych słowach Respev sięgnął do kufra, który również znajdował się na wieżyczce i wyciągnął z niego długi łuk, kołczan stalowych strzał oraz miecz treningowy. Zarzucił kołczan na ramię, wyciągnął jedną strzałę i uchwycił ją wraz z bronią w prawej dłoni.
- To na wszelki wypadek, gdybyś nie okazała się dobrym wojownikiem i trzeba będzie ratować Ci skórę. Daj znać, gdy będziesz gotów.
4
Dział Wypraw / Odp: Zadanie szkoleniowe Mathildy
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Mathilda dnia Wczoraj o 15:57:13 »
-Gotowa. Bardziej raczej nie będę.
5
Dział Wypraw / Odp: Zadanie szkoleniowe Mathildy
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Marduk Draven dnia Wczoraj o 15:22:13 »
Respev spokojnym krokiem poszedł w stronę zagrody. Pomyślał w duchu. Nie wygląda mi na wojaka, ale powinien sobie poradzić ze zwykłym zwierzakiem.
- Czeka Cię walka. Gotów żeś?

Tak opisujemy wydarzenia, narracje.

Tak opisujemy myśli.
[b]Tak opisujemy myśli.[/b]
- Tak opisujemy wypowiadane słowa, dialog.
[i]- Tak opisujemy wypowiadane słowa, dialog.[/i]
//Tak zwracamy się do MG, żeby dopytać o dane rzeczy w związku z wydarzeniami, jego opisem lub walką.
[b]//Tak zwracamy się do MG, żeby dopytać o dane rzeczy w związku z wydarzeniami, jego opisem lub walką.[/b]
6
Dział Wypraw / Odp: Zadanie szkoleniowe Mathildy
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Mathilda dnia Wczoraj o 14:46:29 »
-Aleś ty zasadniczy...Panie... Nie wdając się w głębsze dywagację poszłam na wskazane miejsce.
7
Dwory szlacheckie / Odp: Dwór Barona Melkiora Tacticusa
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Melkior Tacticus dnia Wczoraj o 10:54:04 »
- Masz dużo racji, tylko nie każdy ma wrogów mogących zrównać z ziemią miasto jednym ruchem ręki, nie każdy ma po przodkach do czynienia z demonami i innym syfem którego nie sprzątnął. Jedno jest pewne, jesteś kolejną osobą która mówi mi że jestem jak Aragorn. Mimo iż tego unikam jak mogę, ale chyba oszukuję sam siebie.
8
Dział Wypraw / Odp: Zadanie szkoleniowe Mathildy
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Marduk Draven dnia Wczoraj o 08:15:14 »

- Baczność! Witam na podstawowym obywatelskim szkoleniu bojowym. Jestem Respev, ale tutaj mówi się do mnie Panie. Nauczę Cię jak wykorzystać posiadany potencjał bojowy. Na razie twoje zdanie polega na dotarciu na obszar tamtej zagrody. Ruszaj!

//Zagroda znajduje się 10 metrów od Ciebie.
//Jest południe, mamy 12:00.
9
Dział Wypraw / Odp: Uwolnić krucze skrzydła
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Dragosani dnia 21 Sierpień 2019, 22:40:54 »
- Hałasując ściągniemy na siebie zbędną uwagę - odparł Drago. - I tak, mogę użyć czegoś takiego. Dwójkę z nich mogę uciszyć praktycznie od razu, potem będę musiał chwilę odczekać... sporo tłumaczenia dlaczego, nieważne więc na razie. Swoją drogą to ciekawe skąd to wiedziałeś... - Spojrzał podejrzliwie na Imago. - Ale może lepiej byłoby ich po prostu uśpić. Nawet jeśli obudzi ich upadek, to i tak da nam to potrzebną chwilę. Tylko ktoś musiałby zająć się trzecim.
10
Dział Wypraw / Zadanie szkoleniowe Mathildy
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Mathilda dnia 21 Sierpień 2019, 22:37:17 »
Nazwa wyprawy: Zadanie szkoleniowe Mathildy
Prowadzący wyprawę: Marduk Draven
Wymagania do uczestnictwa w wyprawie: 50% znajomości technik walki dowolną bronią
Uczestnicy wyprawy: Mathilda

Spokojnie spacerując doszłam do miejsca, o którym mówił człowiek z miasta. Zobaczymy, co takiego mogą mi pokazać tutejsi.
Strony: [1] 2 3 ... 10
SMF 2.0.15 | SMF © 2017, Simple Machines
Enotify by CreateAForum.com

DarkBreak by DzinerStudio
Copyright 2005-2014 Tawerna Gothic - Oficjalny Polski serwis o grach z serii Gothic. Wszelkie prawa zastrzezone.