Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - muttley

Strony: [1]
1
Krzyżówka Aidana (myśliwy, szkodnik z Gothic 1) oraz Wilka (najemnik z G1\G2) (dobrze składa pancerze z różnych rzeczy).

2
Szkodnik opisał mi kilka bugów, większość z nich naprawiłem, część już była (chyba wczytywał save sprzed wgrania SP), SP v.1.5 jest blisko.

3
Tak, będzie ważył 100 MB, bo trzeba wrzucić plik .zen i w dodatku będzie potrzebne użycie Gothic Startera - bo w każdym innym wypadku nie będzie widać zmian w świecie.

4
Z tego co przeczytałem - jeśli będę robić niewidzialne ściany, to poprawi się też tą Vanję (tą, którą stoi z Peckiem, a po jego powrocie stoi jak kołek).
Tylko gdzie te ściany, no i czekam na opisy Szkodnika.

5
ÂŚciany mogę zrobić, ale potrzebuje info dokładnie gdzie oraz potrzebowałbym modelu takiej ściany.
Co do Constatina - czekam aż Szkodnik dokładnie opisze (chyba on najbardziej się tu angażował) co się stało.

7
Dyskusja o modyfikacjach / Odp: Saturas się nie chce odezwać :(
« dnia: 30 Lipiec 2009, 23:15:04 »
FUNC int  Info_Saturas_Intruder_Condition()
{
   if ( Npc_IsInState(self,ZS_Talk) && (Kapitel < 3) )
   {
      return 1;
   };
};

Na pewno masz rozdział 3 ?

8
@Robben
Potrafię skryptować, w spacerze też ogarniam :]
Czemu robić oddzielne ? Gothic Sourcer i mam wszystkie skrypty. Podawajcie mi te błędy.
Co do strzał, to nie jestem pewien czy robimy - to bardziej jest mod - w końcu może twórcy chcieli żeby ich nie było.
Zrobimy tak - do każdego release SP będę wydawał wersję v.x.x.1 np. v.1.4.1 - będzie to mod, który będzie to zawierał.
@Szkodnik
Dokładniej ?
@Topic
Proszę o więcej opisów bo dla 1 błędu to się nie opłaca tego robić.

9
Wznawiam pracę nad Service Packiem do Gothic II: Noc Kruka.
Proszę o zgłaszanie błędów (od nowa, nie będę szukał co zostało odrzucone).
Najlepiej gdyby były zgłaszane taką formułką:
Opis błędu:
Miejsce:
Screen:

Przykład
Opis błędu: Idę do Lorda Hagena, i cały czas blokuje mnie strażnik
Miejsce: Khorinis, Górne Miasto, wejście do domu Gubernatora Lariusa.
Screen:

10
Modding i game development / Jak kompilować moda ?
« dnia: 27 Czerwiec 2007, 22:23:01 »
Dzięks ale czy może znasz jescze jakieś tutki do Gothic VDFS ?? Bo w tym programiku nie moge sie połapać.

11
Modding i game development / Problemy związane ze skryptami
« dnia: 27 Czerwiec 2007, 14:14:12 »
Mam problem a mianowicie zrobiłem swojego moda, jedyne co dodałem to paru npców w nowym obozie. Nie wiem jak sie kompiluje do pliku mod, jak spróbowałem to powstał plik ale nikt sie nie pojawił (dodałem ich waypointy w spacerze a potem w pliku .d). Czy ktoś może mi pomóc ??

Strony: [1]
SMF 2.0.15 | SMF © 2017, Simple Machines
Enotify by CreateAForum.com

DarkBreak by DzinerStudio
Copyright 2005-2014 Tawerna Gothic - Oficjalny Polski serwis o grach z serii Gothic. Wszelkie prawa zastrzezone.