Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Werewolf16

Strony: [1] 2 3 ... 13
1
Zapowiedzi modyfikacji / Odp: Gothic II - Dziedzictwo
« dnia: 09 Listopad 2011, 18:38:46 »
Dziewictwo... znaczy sie dziedzictwo (pozdro z TheModders ;d) zapowiada sie swietnie, co tam juz zaznaczałem wiele razy :) czekam niecierpliwie na nowe screeny itd.

2
Dyskusja o modyfikacjach / Odp: Mroczne Tajemnice - dyskusja
« dnia: 07 Luty 2011, 14:41:01 »
Obóz przy kopalni powinien być przyjazny ;) Wkońcu to jest OBÓZ, nie... lenno czy prowincja. Jest niezależny. Rządzi się własnymi prawami itd. I jakbyś nie zauwazył zmian, to w czwartym rozdziale kilku kopaczy, cienie i strażnicy z SO którzy są w obozie przed kopalnią są zamknięci w więzieniu :)

A obóz raczej powinien być duży, bo wkońcu jest ich wielu :)

3
Dyskusja o modyfikacjach / Odp: Diccuric - pytania, problemy
« dnia: 09 Styczeń 2011, 12:59:57 »
A jeśli już wykonaleś to idź do Graveyarna, może ci to zaliczy :)

4
Dyskusja o modyfikacjach / Odp: Diccuric - pytania, problemy
« dnia: 09 Styczeń 2011, 08:22:31 »
Nie pamiętam dobrze, ale chyba najpierw z kimś powinieneś pogadać... sproboj ze wszystkimi, co maja imie w obozie. I popytaj też w karczmie.

5
Dyskusja o modyfikacjach / Odp: Diccuric - pytania, problemy
« dnia: 07 Styczeń 2011, 22:40:15 »
Jeżeli dobrze pamiętam, to po jakimś czasie miał przyjść najemnik nad jezioro i cie stamtąd zabrać. A zad. 3 w "obecnych" zakończy się w trakcie lub po tym z kowalem, sprobuj jeszcze zagadać do majstra, czeladnika albo coś a koło zebate odebrać powinieneś od Majstra ;)

6
Dyskusja o modyfikacjach / Odp: Diccuric - pytania, problemy
« dnia: 06 Styczeń 2011, 17:50:57 »
Jezuu, jak dawno nie grałem w Diccurica, ale postaram się tobie pomóc.

1. Z tego co pamiętam to powinieneś jeszcze z kimś pogadać o tym rogu, nei wiem czy nie z tym twoim przyjacielem w krolewskiej zbroi, co stoi przy wejsciu do miasta. Chyba wlasnie trzeba zagadac, i cos z pytaniem o obcym, a ten odpowiada, że widział jakiegoś gościa w niebieskiej zbroi czy cos takiego...

2. Spróbuj jeszcze zagadać do Czeladnika kowala.

3. Nie rozumiem... wykonales to zadanie czy nie? Jeżeli tak, to ten gość powinien Cię zaprowadzic do kopalni a potem odprowadzić do miasta i dać spiwor, po czym zadanie powinno zniknąć...

7
Dyskusja o modyfikacjach / Odp: Diego i jego łuki - problem...
« dnia: 11 Sierpień 2010, 15:25:30 »
ÂŁuk Myśliwski się nazywają, a kupić je można w drugim rozdziale u Cavalorna i Wilka (u niego można kupić chyba już w pierwszym. Oprócz tego oblukaj Servina u przemytników.

8
Modding i game development / Odp: [Film] Zmora z waypointami
« dnia: 11 Sierpień 2010, 15:24:26 »
A więc pierwszą postać ustaw nieruchomą (chyba, że to typ FH który i tak się nie ruszy) a Laresem za pomocą komend play ani i inne rób wszystko. Ja w tym problemu nie widzę, a też kiedyś filmowałem i to sporo w gothicu :)

9
Modding i game development / Odp: [Film] Zmora z waypointami
« dnia: 10 Sierpień 2010, 09:16:37 »
Jest sposób. Wchodzisz w Laresa, namierzasz Bezimiennego i wciskasz F6 (mając włączone Marvin Mode). Gdy już wcisniesz F6 klikasz "O". Lares unieruchomiony, ty robisz co chcesz. Można tak ze wszystkimi NPC oraz potworami.

10
Dyskusja o modyfikacjach / Odp: Wersja 2.01 i 2.02
« dnia: 23 Czerwiec 2010, 21:05:18 »
Nie. Oczywiscie, jeżeli wyjdą poprawki i patche to sie zmieni :)

Temat chyba można zamknąć :)

11
Dyskusja o modyfikacjach / Odp: Wersja 2.01 i 2.02
« dnia: 23 Czerwiec 2010, 15:12:56 »
Zależy. Masz wszystko wyjasnione na ich stronie. Sciiągasz już wersje MT 2.0/2.1 z dubb a możesz też bez a potem dubb :)

12
Twórczość własna / Komiks pt. Wojny Krwi
« dnia: 29 Maj 2010, 20:17:18 »
Witam. Chcialbym przedstawić mój komiks o wampirach i wilkołakach... po obydwu bokach ostatniego obrazka są zamieszczone informacje, przeczytajcie je po przeczytaniu komiksu.

http://zapodaj.net/36756834b3cc.jpg.html

Proszę punktować w skali od 0 do 10 - 0/10

I jesli moge, to prosze aby oceniać osobno: teksty, fabułę, grafikę (Tekstury, efekty itd), chmurki i ramki z dialogami i ogólnie. Należy ocenić od 0 do 10 każdą z w/w rzeczy.

Dziekuje

13
Dyskusja o modyfikacjach / Odp: Mroczne Tajemnice - dyskusja
« dnia: 28 Maj 2010, 15:05:49 »
@UP

Zacznij korzystać z Mozzili albo z Google Chrome, może pomoże ci w ortografii, bo twój post rani w oczy.

Do tematu: jak wszyscy wiedzą wyszła wersja 2.0 moda. Mod jest wykonany z pasją i weną twórczą. Szczególnie podobają mi się skrypty losowości, np. walka na arenie albo listy od myśliwego.

14
Ukończone modyfikacje / Odp: Złote Wrota [G2NK]
« dnia: 12 Maj 2010, 13:43:19 »
Na kiedy szacujecie datę premiery? Chodzi o rok i miesiąc, z dokladnoscią na dzien nie da sie wymierzyc

15
Dyskusja o modyfikacjach / Odp: Najwyższy level
« dnia: 09 Maj 2010, 20:35:28 »
Gdy dzis gralem, to początek drugiego rozdziału i juz 56 lvl i doslownie 20 EXP brakuje do nastepnego

16
Zapowiedzi modyfikacji / Odp: Kopalnia Mythrillu
« dnia: 05 Kwiecień 2010, 12:20:56 »
Witam. Poszukujemy paru osob (fabuła i inne będą pod osobami ktore szukamy):

Cytuj
1.Animator:
a)Obowiązkowe:
-Animowanie uderzeń
-Animowanie blokowań
-Animowanie kombosów
-Tworzenie animacji na podstawie modeli

b)Dodatkowe:
-Tworzenie animacji na podstawie concept artów
-Tworzenie animacji na podstawie pomysłów

2.LevelDesigner:

a)Obowiązkowe:
-Rozmrażanie wody
-Teksturowanie świata
-Teksturowanie modelu
-Wstawianie nowych obiektów/vobów
-Wstawianie NPC oraz Rutyn

b)Dodatkowe:
-Zmiana formatu z .3ds na .zen i na odwrót

3.Grafik 2D

a)Obowiązkowe:
-Tworzenie tekstur w klimatyce średniowiecza
-Grafika wektorowa
-Tworzenie tekstur opartych na pomysłach, concept artach.

b)Dodatkowe:
-

4.Concept Artist:

a)Obowiązkowe:
-Tworzenie conceptów na podstawie pomysłów, tekstur, modeli
-Dobra sprawność ołówkiem


Zainteresowanych prosimy o kontakt


Mod (metryczka):

Cytuj
Nazwa: Kopalnia Mythrillu

Długość: ÂŚredni

Platforma: Gothic I

Fabuła:
W starej kopalni odkryto odnogi, w których znaleziono nieodkryte dotąd złoża surowca potężniejszego od rudy. Owy surowiec o nazwie Mythril, wykorzystują ludzie zwani Poszukiwaczami Mythrillu. Tydzień po tym, owi ludzie wkraczają do koloni, zdobywają starą kopalnie oraz budują obóz wokół niej. Szybko zaczynają pertraktować z Nowym Obozem a Gomez jest przyparty do muru.

Nowości:

-Nowa droga - Poszukiwacz Mythrillu
-Nowe itemy
-Nowy obóz
-Nowe umiejętności
-I inne...

Podania składać na nasze forum lub (najlepsza droga) w owym temacie ;)

www.dark-assasins.cba.pl - nasza strona
www.dark-assasins.cba.pl/forum/ - nasze forum ;)

I nasz skład:

Cytuj
Werewolf - Grafik 3D/2D, Reżyser, Scenarzysta

Jason - Grafik 3D, Skrypter

Draco - Grafik 3D/2D, LevelDesigner, Skryper

Shawn - Grafik 2D

Pragasek - Skrypter, LevelDesigner[/b]

Odeszli:

Speifle, Chmiel, Dekster17, Serail, StIcK

17
Serwis / Odp: Znaleziono wirusa!
« dnia: 18 Marzec 2010, 20:15:21 »
Eset Smart Security 4 z najnowszą bazą sygnatur wirusów także niczego nie wykrywa

18
Z tego co napisałeś wynika, iż to Y'Berion jest najpotężniejszy. Innych magów (oprócz Corristo) zmieszałeś z jakby piaskiem (żeby nie powiedzieć błotem) pisząc typu:
Cytuj
Co wcale nie udowadnia jego umiejętności a wielkie szczęście.

albo
Cytuj
Nie jest jednak nieomylny i niepokonany.
Corristo napisałeś:
Cytuj
To, że dał się zabić nie oznacza słabości maga
tak, to prawda.
No i Y'Berion -
Cytuj
Czasami prościej i bezpieczniej jest uśpić kogoś czy sprawić by uciekł w popłochu niż spalić kulą ognia czy piorunem kulistym. Oczywiście pirokineza jako czar ofensywny bardzo potężne zaklęcie pozwala i temu magowi stanąć na polu walki
.

Tylko u tego maga pokazałeś prawdziwą potęge, dlatego mnie zdziwiło, dlaczego potem napisałeś, że po tym wynika iż magowie są sobie równi.

19
Dla mnie Y'Berion, jesli mozna go nazwać arcymagiem, a nie arcyguru. Jest opanowany, miły i zachowuje sie, jakby wczesniej znał beziego.

20
A ja daję lekką zbroje łowcy smoka/rycerza.

Fajnie w niej wygląda i ogólnie zapewnia dobrą ochrone

Strony: [1] 2 3 ... 13
SMF 2.0.15 | SMF © 2017, Simple Machines
Enotify by CreateAForum.com

DarkBreak by DzinerStudio
Copyright 2005-2014 Tawerna Gothic - Oficjalny Polski serwis o grach z serii Gothic. Wszelkie prawa zastrzezone.