Forum Tawerny Gothic - Marant

Organizacje na Valfden => Gildia Łowców => Wątek zaczęty przez: Drasul w 22 Czerwiec 2014, 19:47:49

Tytuł: Obejście łowczego
Wiadomość wysłana przez: Drasul w 22 Czerwiec 2014, 19:47:49
W Gildii występuje hierarchiczny podział łowców. Rangi wprowadzają podział wiążący się przede wszystkim ze specyfiką wykonywanych zadań, umiejętnościami oraz doświadczeniem łowcy. Awans możliwy jest tylko poprzez spełnienie wymagań związanych z daną rangą.





Myśliwy
(https://marantwiki.tawerna-gothic.pl/images/e/e3/Gildia_mysliwy.jpg)
Na pierwszym stopniu rozwoju znajdują się myśliwi. Ci prości ludzie wiedzą jak sobie sprawnie poradzić w lesie i dziczy. Szkolą się w swej ulubionej broni jaką są niewątpliwie łuki oraz ostrza, te mniejsze i większe. Dobre oko i szybka ręka to cechy, które odróżniają myśliwego od zwykłego człowieka. Większą część swego czasu spędzają na doszkalaniu się i poznawaniu otoczenia.

Specjalizacje do opanowania przez myśliwego:
          LUB
          ORAZ
          LUB
          LUB
          ORAZ

Umiejętności do opanowania przez myśliwego w następującej kolejności:
Tytuł: Odp: Dekret rozwoju
Wiadomość wysłana przez: Drasul w 22 Czerwiec 2014, 19:55:25
Tropiciel
(https://marantwiki.tawerna-gothic.pl/images/0/04/Gildia_tropiciel.jpg)
Tropiciele to prawdopodobnie najliczniejsza grupa wewnątrz gildii. Osoby te poznały już bardzo dobrze prawidła rządzące światem natury jak i ludzi. Posiadają znaczne umiejętności bojowe, a także myśliwskie, które pozwalają bez najmniejszego problemu poruszać się czy walczyć w głuszy. Ich zdolności zapewniają im także możliwość przyzwoitego życia w miastach, do nich właśnie zjeżdżają z przeróżnymi skórami, trofeami i wszelkim innym dziwactwem, które upolują pośród drzew.

Specjalizacje do opanowania przez tropicieli:
          LUB
          ORAZ
          LUB
          LUB
          ORAZ

Umiejętności do opanowania przez tropicieli w następującej kolejności:
Tytuł: Odp: Dekret rozwoju
Wiadomość wysłana przez: Drasul w 22 Czerwiec 2014, 19:57:01
Łowca
(https://marantwiki.tawerna-gothic.pl/images/7/76/Gildia_lowca.jpg)
Łowcy stoją na dość wysokim szczeblu hierarchii gildii. Umiejętności strzeleckie czy myśliwskie, którymi dysponują nie mają sobie równych. Uznanie i posłuch w tej dziedzinie daje im także stosowny zarobek. Z usług świadczonych przez łowców korzystają nie tylko prywatne osoby, lecz także organizacje i instytucje potrzebujące pomocy i doświadczenia w terenie, na którym ci czują się jak w domu. Wydawałoby się, że łowcy głównie polują na zwierzynę, lecz zdarza im się także tropić ludzi w postaci zbiegów lub zaginionych. Stają się nieocenioną pomocą, zwłaszcza gdy towarzyszą im wierne zwierzęta.

Specjalizacje do opanowania przez łowcę:
          LUB

Umiejętności do opanowania przez łowcę w następującej kolejności:

Tytuł: Odp: Dekret rozwoju
Wiadomość wysłana przez: Drasul w 22 Czerwiec 2014, 19:58:18
Łowczy królewski
(https://marantwiki.tawerna-gothic.pl/images/8/8a/Gildia_lowczy_k.jpg)
Łowczy królewski to wyjątkowa ranga, którą otrzymują ci spośród łowców wykazujący się ponadprzeciętnymi zdolnościami. Wkraczają oni na ścieżkę rozwoju, która dla wielu jest niedostępna i nieznana. Będąc w ciągłym otoczeniu sił natury, potrafią dostrzegać je i korzystać z ich siły jak z własnej. Nie są to jednak modlitwy wznoszone do bogów ani zaklęcia rzucone dzięki sile magii, lecz czysta więź łącząca duszę z żywym światem. Gdy łowczy królewski wzywa, istnieje nieliczne stworzenie, które nie odpowiedziałoby na jego wezwanie.



Umiejętności do opanowania przez łowczego królewskiego w następującej kolejności:





Lykantrop
(http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/images/e/e6/Konkordat_puszczy_i_kniei_lykantrop.jpg)
Lykantropi to najlepsi spośród najlepszy. Zwracając na siebie uwagę bogini Łowu, dostąpili możliwości próby w której udowadniają, że to oni są wiecznym łowcą, drapieżnikiem doskonałym. Każdy z nich posiada niewidzialną więź łączącą go z jego zwierzęcym patronem. Właśnie dzięki niej potrafią przyjmować kształty nieznane temu światu. Potężne i dumne niedźwiedziołaki, szybkie i zabójcze wilkołaki, majestatyczni i sprytni awianie, a także bezlitosne i wytrzymałe żarłacze..

Umiejętności do opanowania przez lykantropa w następującej kolejności:

Zaklęcia do opanowania przez lykantropa w następującej kolejności: