Forum Tawerny Gothic - Marant

Organizacje na Valfden => Konkordat puszczy i kniei => Wątek zaczęty przez: Drasul w 22 Czerwiec 2014, 19:47:49

Tytuł: Drzewo rozwoju
Wiadomość wysłana przez: Drasul w 22 Czerwiec 2014, 19:47:49
W konkordacie puszczy i kniei występuje hierarchiczny podział dzieci Ventepi. Rangi wprowadzają podział wiążący się przede wszystkim ze specyfiką wykonywanych zadań, umiejętnościami oraz doświadczeniem dziecka lasu. Awans możliwy jest tylko poprzez spełnienie wymagań związanych z daną rangą.





Dziecię lasu
(http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/images/4/4b/Konkordat_puszczy_i_kniei_dziecie_lasu.jpg)
Po przyłączeniu się do konkordatu puszczy i kniei nowy członek otrzymuje rangę dziecięcia lasu. Starszyzna przygotowuje rekruta do obcowania z naturą, uczy niezbędnych do przeżycia w puszczy rzeczy i szkoli w biegłości posługiwania się bronią myśliwych. Najtrudniejszą i zarazem główną lekcją podczas tego szkolenia jest przekazanie wiedzy traktującej o tym, że dobry myśliwy zabija tylko wtedy, gdy jest to koniecznie i okazuje swojej ofierze należyty szacunek, ponieważ każde żywe stworzenie jest dzieckiem bogini natury Ventepi.

Specjalizacje do opanowania przez dziecię lasu:
          LUB
          ORAZ
          LUB
          LUB
          ORAZ

Umiejętności do opanowania przez dziecię lasu w następującej kolejności:
Tytuł: Odp: Dekret rozwoju
Wiadomość wysłana przez: Drasul w 22 Czerwiec 2014, 19:55:25
Szept Ventepi
(http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/images/d/d5/Konkordat_puszczy_i_kniei_szept_ventepi.jpg)
ÂŻyjąc w zgodzie z naturą i według doktryny Ventepi dziecię lasu staje się szeptem samej bogini. Wraz z awansem rekrutowi zastają powierzone nowe obowiązki, które dotyczą ochrony terenów puszczy przed agresorami. Szept Ventepi pojawia się zawsze tam, gdzie las potrzebuje pomocy swojej bogini, jest przedłużeniem jej woli. Trening szeptu zostaje udoskonalony o techniki walki z humanoidalnymi istotami i wstęp do druidzkiej magii.

Specjalizacje do opanowania przez szept Ventepi:
          LUB
          ORAZ
          LUB
          LUB
          ORAZ

Umiejętności do opanowania przez szept Ventepi w następującej kolejności:
Tytuł: Odp: Dekret rozwoju
Wiadomość wysłana przez: Drasul w 22 Czerwiec 2014, 19:57:01
Alfa
(http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/images/1/1a/Konkordat_puszczy_i_kniei_alfa.jpg)
Alfa zostaje pobłogosławiony przez Ventepi darem porozumiewania się ze zwierzętami. Dzięki swym nowym umiejętnościom potrafi kontrolować chowańca wnikając duchem w jego ciało.

Specjalizacje do opanowania przez alfę:
          LUB

Umiejętności do opanowania przez alfę w następującej kolejności:

Tytuł: Odp: Dekret rozwoju
Wiadomość wysłana przez: Drasul w 22 Czerwiec 2014, 19:58:18
Obrońca puszczy
(http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/images/6/63/Konkordat_puszczy_i_kniei_obronca_puszczy.jpg)
Obrońcy puszczy przekładają szkolenie bojowe nad posługiwanie się magią i kontakt ze zwierzętami. Dzięki ekstremalnemu treningowi w głuszy stają się cichymi i niemal niewidzialnymi dla oka zabójcami. Potrafią wezwać manifestacje mocy bogini natury wzmacniając swoje ataki w walce.

Umiejętności do opanowania przez obrońcę puszczy w następującej kolejności:





Lykantrop
(http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/images/e/e6/Konkordat_puszczy_i_kniei_lykantrop.jpg)
Lykantrop jednoczy się z puszczą przyjmując od matki natury dar metamorfozy w zwierzęce awatary. Potrafi przeobrazić się w potężnego niedźwiedziołaka, walecznego wilkołaka, zręcznego kotołaka i niestrudzonego rybołaka.

Umiejętności do opanowania przez anioła w następującej kolejności:

Zaklęcia do opanowania przez anioła w następującej kolejności:
Tytuł: Odp: Dekret rozwoju
Wiadomość wysłana przez: Drasul w 22 Czerwiec 2014, 19:59:03
Druid Ventepi
(http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/images/6/69/Konkordat_puszczy_i_kniei_druid_ventepi.png)
Druidzi szkolą się w magii natury oraz witaliźmie. Dzięki osiągnięciu konsensusu z naturą potrafią kontrolować i wnikać w umysły większej ilości zwierząt.

Umiejętności do opanowania przez świętego mściciela w następującej kolejności:

Zaklęcia do opanowania przez świętego mściciela w następującej kolejności:





Leszy kniei
(http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/images/e/ec/Konkordat_puszczy_i_kniei_leszy_kniei.jpg)
Wybrani przez Ventepi druidzi otrzymują dar przemiany w leszego. Stają się ojcami, opiekunami lasu. Potrafią władać przyrodą i umysłami zwierząt. Mają pod swoją kontrolą całe stado chowańców.

Umiejętności do opanowania przez świętego mściciela w następującej kolejności:

Zaklęcia do opanowania przez świętego mściciela w następującej kolejności: