Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Elrond Ñoldor

Strony: 1 [2] 3 4 ... 501
21
Stare miasto / Odp: Herold [wypłaty z tytułu posiadania ziem]
« dnia: 28 Sierpień 2016, 20:36:11 »
Baron Zarkos, szlachcic Leamis przybył po swoje grzywny.

Majątek: 8570 grzywien + 260 = 8830 grzywien

22
Dracoński teleport / Odp: Pomoc związana z grą
« dnia: 24 Sierpień 2016, 21:34:16 »
W temacie z propozycjami ekwipunku daj nowy przedmiot i napisz że go kupisz od kupca na wyprawie:

Nazwa: pierścionek Mahomeda
Opis: z inicjałami 'JP2', ze złota
Wartość: 200 grzywien

Idź na wyprawę, że idziesz do jubilera w bogatszej dzielnicy i sobie kupujesz. Nawet w jednym poście.

23
Tylko że gdy one traciły czas na obwąchiwanie poległego towarzysza, maurenka zdążyła przyjąć po raz kolejny dogodną dla siebie pozycję strzelecką. I tak jak w poprzedniej sytuacji czekała na odpowiedni moment do oddania strzału. Chciała by walka poszła jej czysto. Bez zbędnych ran.
Gdy kretoszczury zbliżyły się na kolka metrów kobieta wypuściła strzałę, która ze świstem wbiła się w głowę kretoszczura po prawej. Zrobił jeszcze kilka kroków, skręcił w bok i padł. Najemniczka odrzuciła broń strzelecką na piach i dobyła swoich broni jednoręcznych. Miecz i sztylet. Zrobiła kilka pewnych kroków w kierunku potworka machając orężem i wydając okrzyki bojowe. Jak można się było spodziewać, bez wsparcia, na przeciwko większego (wzrostem, nie wagą) przeciwnika bestyjka zakwiliła i zaczęła uciekać.
Mirabel dopadła ją w kilku susach wbijając ostrza z góry w plecy, dosięgając serca i płuc. Następnie szybko wyciągnęła ostrza i odskoczyła. Gdy kretoszczur umierał gladiatorka podniosła łuk i odzyskała jedną strzałę. Druga po zderzeniu z czaszką była uszkodzona.

Kretoszczur: 0/3

24
Dracoński teleport / Odp: Propozycje uchwał dla Izby Lordów
« dnia: 21 Sierpień 2016, 15:36:29 »
Chciałbym zgłosić projekt ustanowienia tytułu Wielkiego Czempiona Areny i Czempiona Areny.

Czempion Areny otrzymywałby nagrodę w wysokości 1000 grzywien i nagrodę w profilu.

By stać się Czempionem, należało by:

- odbyć 50 walk treningowych
- odbyć 25 walk losowych
- pokonać piątego bossa

Wielki Czempion Areny oprócz odpowiedniej nagrody w profilu gracza otrzymałby od króla tytuł szlachecki i wybraną przez siebie wolną gminę w posiadanie.

By stać się Wielki Czempionem, należało by:

- odbyć 100 walk treningowych
- odbyć 50 walk losowych
- pokonać dziesiątego bossa

25
Dracoński teleport / Odp: Pomoc związana z grą
« dnia: 21 Sierpień 2016, 15:35:59 »
Da Ci to tylko tyle że będą walki po jednym kretoszczurze gdzie ciągną go na hita jak Gorn... I będzie tylko po to by nabić sobie walk...

Mam pomysł.

26
Stare miasto / Odp: Herold [wypłaty z tytułu posiadania ziem]
« dnia: 21 Sierpień 2016, 15:22:36 »
Baron Zarkos, szlachcic Leamis przybył po swoje grzywny.

Majątek: 8310 grzywien + 260 = 8570 grzywien

27
Dracoński teleport / Odp: Pomoc związana z grą
« dnia: 21 Sierpień 2016, 15:22:00 »
Ptaki śpio, hemis jest. :P

28
Kretoszczury oczywiście od razu zwietrzyły zapach kobiety i piszcząc w charakterystyczny dla siebie sposób zaczeły biec w jej kierunku. Mirabel nie była mistrzem łucznictwa. Jak narazie pojęła tylko podstawy, więc wiedziała, że strzał z takiej odległości może spódłować. Miała jednak plan. Czekała aż bestie zbiżą się na odpowiednią odległość. Na tyle dużą by móc przygotować się do walki w zwarciu zaraz po oddaniu strzału i na tyle małą by zabić od razu jednego z przeciwników.
Dzieliło już ich kilka metrów. Kretoszczury biegły prawie w równym rzędzie w stronę kobiety. Ta napięła cięciwę, wymierzyła i oddała strzał. Strzała przebiła czaszkę kretoszczura biegnącego po prawej stronie. Był najbliżej. Zaraz po tym zerwała się jak z procy i zaczęła biec w prawo. Była szybsza od przeciwników, które niezdarnie odwróciły się w jej kierunku i znowu zaczęły swój niezgrabny bieg, omijając martwego kompana...

Mithrilowa strzała: -1
Kretoszczur: 2/3

29
Cytuj
Typ: walka treningowa
Przeciwnik: Kretoszczur
Ilość przeciwników: 3
Wymagania: brak
Suma nagród: 30 grzywien

Mirabel była zwarta i gotowa. W lewej dłoni trzymała Sójkę, swój łuk refleksyjny. W prawej mithrilową strzałę.

30
Zakończone wyprawy / Odp: Gruzy Mrocznego
« dnia: 19 Sierpień 2016, 15:49:31 »
- Tylko że trzeba i poszukać Hopa. Ostatnio widziałem, że jego antykwariat stał zamknięty. 'Remanent' -  przewrócił oczami.
- Kto wie, nas nie było pewien czas. ÂŻe tak powiem, obudziliśmy się jak już było po ptokach. A teraz latamy po wyspie za duchami. Może razem z innymi zaszył się gdzieś indziej? Tylko nas nikt o niczym nie poinformował? Sam pojawiłem się tylko na festynie i to niedawno. Spotkaliśmy się z Dragosanim, ale on był bestią, a nie magiem. Devristusa nie widziałem. Innych magów również nie spotkałem. Czas pokaże co z tego wyniknie...
Budefał patatajał, wiatr rozwiewał włosy, a muchy wpadały pomiędzy szpary w zębach. Przygoda chyliła się ku końcowi bo jakimś przyjaznym trafem nie spotkali żadnych niebezpieczeństw na swojej drodze. Może to był dobry omen? Znak zbliżających się lepszych dni? Elrond w to wierzył i miał nadzieję, że Rodred również. Pomimo tego, że prawie go zabito, a w ruinach nie znalazł niczego co dałoby jakiekolwiek informacje z gatunku 'co dalej', to czuł, że jakiś etap w jego życiu został zakończony. A takie punkty dla Elronda były dobre, bo mógł zacząć wiele rzeczy od nowa.
W tle majaczyły rozświetlone wieże Efehidonu...



Wyprawa zakończona!

Podsumowanie fabularne:

Rodred i Elrond, dwaj (byli) członkowie Paktu postanowili przeszukać gruzy swojej starej organizacji, Mrocznego Paktu. Pakt został zniszczony w wojnie z demonami, a jego przywódca zabity w tej samej wojnie.
W trakcie wyprawy znużeniu podróżą postanowili przenocować w karczmie. Okazało się, że na karczmę napadli bandyci. Po ich wyrżnięciu (z małymi wyjątkami) zjedli kolację i poszli spać by nazajutrz ruszyć dalej w drogę.
Jako że Pakt znajdował się w dżungli zostali w niej tradycyjnie zaatakowani przez okoliczną faunę w postaci wampirów. Po krótkiej wygranej walce ruszyli dalej.
Po dojechaniu na miejsce okazało się, że główne wejści było zasypane i tylko Elrond posiadał umiejętności, by dostać się do środka. Tak też zrobił dwa razy. Za pierwszym razem spotkał we wnętrzu dwa tuziny cielesnych nieumarłych i dwie zjawy. Cielesnym uciekł, ale zjawy mocno go pokiereszowały. Za drugim razem trafił na kilka widm. Teleportował się z powrotem od razu, gdyż nie chciał stracić życia.
Po krótkiej wymianie zdań z Rodredem ruszyli spowrotem do stolicy.

Talenty:

Rodred: (w spisie pod 'h')
Aktywność: 1 złoty talent
Opis: 1 srebrny talent
Walka: 2 srebrne

Elrond Ñoldor
Aktywność: 1 złoty talent
Opis: 1 srebrny talent
Walka: 2 srebrne

ÂŁupy:

Rodred

40 grzywien

5x
Nazwa broni: sztylet bandyty
Rodzaj: sztylet
Typ: jednoręczny
Ostrość: 23
Wytrzymałość: 30
Opis: Wykuty z 0,62kg stali Valfdeńskiej o zasięgu 0,3 metra. Skorodowany.

1x
Nazwa broni: sztylet podżegacza
Rodzaj: sztylet
Typ: jednoręczny
Ostrość: 23
Wytrzymałość: 30
Opis: Wykuty z 0,62kg stali Valfdeńskiej o zasięgu 0,3 metra. Skorodowany.

1x
Nazwa broni: pistolet podżegacza
Rodzaj: pistolet skałkowy
Obuch: 15 + obuch materiału pocisku
Opis: Wykonany z 0,57kg stali Valfdeńskiej i 0,37kg drewna o zasięgu do 50 metrów. Skorodowany.

24x
Nazwa amunicji: żelazny nabój
Rodzaj: nabój
Obuch: 23
Wytrzymałość: 25
Opis: Wykonany z 0,01kg żelaza i 0,0075kg niebieskiej rudy.

1x
Nazwa: naszyjnik z pereł
Wartość: 50 grzywien

1x
Nazwa: srebrny pierścionek
Wartość: 30 grzywien

Elrond Ñoldor:

40 grzywien

5x
Nazwa broni: sztylet bandyty
Rodzaj: sztylet
Typ: jednoręczny
Ostrość: 23
Wytrzymałość: 30
Opis: Wykuty z 0,62kg stali Valfdeńskiej o zasięgu 0,3 metra. Skorodowany.

1x
Nazwa broni: pistolet podżegacza
Rodzaj: pistolet skałkowy
Obuch: 15 + obuch materiału pocisku
Opis: Wykonany z 0,57kg stali Valfdeńskiej i 0,37kg drewna o zasięgu do 50 metrów. Skorodowany.

24x
Nazwa amunicji: żelazny nabój
Rodzaj: nabój
Obuch: 23
Wytrzymałość: 25
Opis: Wykonany z 0,01kg żelaza i 0,0075kg niebieskiej rudy.

2x
Nazwa: pozłacany kolczyk
Wartość: 30 grzywien

1x
Nazwa: srebrny pierścionek
Wartość: 30 grzywien

31
Zakończone wyprawy / Odp: Gruzy Mrocznego
« dnia: 18 Sierpień 2016, 23:12:30 »
Koń jechał, wóż się ciągnął, a podróżnicy jechali. W trakcie rozmowy pokonywali długie kilometry coraz bardziej oddalając się od ruin.
- Oczywiście. Jesteś tak samo żądny magii jak ja. Różnią nas tylko jej, że tak powiem 'odcienie'. Co do Isentora to mamy związane ręce. To było jego poświęcenie. A my nie możemy otworzyć pieczęci, bo nie będzie co ratować na tej planecie. Mówi się trudno i idzie się dalej. Trzeba patrzeć optymistycznie. Po demonach zostały truchła i niedobitki. Zapanował spokój i niech trwa tak długo jak się tylko da. Nie niszczmy tego.
- Czy będę w mieście to ciężko powiedzieć. Zamierzam odwiedzić swój dystrykt. Tak jak Ci powiedziałem co sam powinieneś robić, będę sporo podróżował. I szukał. Będę szukał śladów magii.

32
Dracoński teleport / Odp: Pomoc związana z grą
« dnia: 18 Sierpień 2016, 18:43:21 »
O. Kiedy wybory?

33
Zakończone wyprawy / Odp: Gruzy Mrocznego
« dnia: 18 Sierpień 2016, 18:02:05 »
Spojrzał z politowaniem na kolegę.
- Ty mnie w ogóle nie słuchasz.  Brak Ci dyscypliny i cierpliwości. Podejściem, które aktualnie reprezentujesz nic nie zdziałasz. Przebiegniesz obok maga i go ominiesz. Odrobinę ogłady i pokory. I cierpliwości, jeszcze raz cierpliwości - Elronda już nudziło karcenie adepta. Arcymag miał inne podejście. Zdawał sobie doskonale sprawę że nawet z jego umiejętnościami sam nic nie zdziała. Dosłownie nic. Mógł jedynie czekać i szukać.

34
Dracoński teleport / Odp: Pomoc związana z grą
« dnia: 18 Sierpień 2016, 17:40:55 »
Może na innych zasadach, dziesiąty boss, 250 walk...

35
Zakończone wyprawy / Odp: Gruzy Mrocznego
« dnia: 18 Sierpień 2016, 17:33:36 »
Bucefał ruszył.
- Ja nie jestem nekromantą i nie chcę nim już nigdy być. Raz mi wystarczy. Jeśli ty chcesz podążać tą ścieżką, to musisz ich znaleźć. Odszukać Mortis. Ja nie będę wywieszał żadnej kartki, dawał potajemnych lekcji adeptom w piwnicy mojego dworu. Nie tędy droga. Będę miał oczy i uszy otwarte. I Ci też radzę. Jeździj po wyspie, patrz, słuchaj, może coś znajdziesz. Co do tego to trzeba mieć nadzieję i być cierpliwym. Magia nie zniknie. Zawsze stara się wypłynąć na powierzchnię.

36
Dracoński teleport / Odp: Pomoc związana z grą
« dnia: 18 Sierpień 2016, 11:11:26 »
Szkoda, bo by Arena tętniła większym życiem. Byłby cel. :/ Kiedyś coś takiego było z tego co pamiętam.

37
Zakończone wyprawy / Odp: Gruzy Mrocznego
« dnia: 18 Sierpień 2016, 11:05:40 »
Zaśmiał się lekko. Wino odganiało strachy.
- Tam nikogo nie ma Rodredzie. Ani jednej prawdziwe żywej duszy. Wszyscy mistrzowie znali perfekcyjnie teleportacje. Uciekliby. Po co tam zostawać, w tym mroku z trupami i zjawami? Powiedz, a ile znasz Mortis. Gdyby zostawiła na stole w którymś pomieszczeniu karteczkę o treści "szukajcie nas na południu, gdzie słodkie łączy się ze słonym" to od razu bym wiedział, że to nie ona... Była ostra, konkretna i nie bawiła się w takie fanaberie. A może to jest jakiś test co? To by bardziej pasowało pod te spaczone złem psychiki. Ale nawet ona nie ma takiej mocy, by przywoływać tak potężne istoty. Wiesz skąd one się wzięły? Mam pewną teorię - zrobił krótką przerwę by pozbierać myśli.
- Pakt był pierwotnie siedliskiem zła i strachu, dopóki nie pomieszała się w nim cała magia. Z tego połączenia nie powstało nic wspanialszego, wznioślejszego, ponieważ składnikami tej mikstury było zło, cierpienie, obłuda, pycha i mogę tak wyliczać do wiosny. Wszystko to w ludzkich postaciach. Teraz w Pakcie nie ma ludzi, ale to co ze sobą reprezentowali. I to wyewoluowało. Bardzo potężnie i bardzo strasznie - zrobił ponownie przerwę by odetchnąć od wizji tego co zobaczył w starych ruinach.
- Może i mieliśmy w jakimś stopniu połączyć wszystkie rodzaje magii w jednym miejscu. Czerń z bielą, równowaga i te sprawy. By studiować ją bez ograniczeń. Każdy jej aspekt. Stronę zrodzoną z żywiołów, śmierci czy umysłu. I dalej, do gwiazd. To co dzisiaj odwiedziliśmy to pomnik tych starań. Nie udało nam się. Zawiedliśmy. Nie byliśmy godni takiej magii - uciął.
- Pojmuję to w ten sposób. Nie musisz się ze mną zgadzać. Może to jest nawet wielkim testem tak jak już wspomniałem. Wszystko przecież nim było. A teraz zajrzyj do każdej komnaty. Nie daj się zabić upiorom. Na samiutkim końcu znajdziesz tą karteczkę z mapką. Ja jestem czarodziejem, a nie masochistą. Mnie takie zabawy nie bawią - usiadł na zydlu łapiąc za lejce.
- Ja wracam. Gdzie indziej poszukam magii. Pomóc mogą tutaj co najwyżej anioły z Bractwa. Mnie to przerasta. Jedziesz?

38
Dracoński teleport / Odp: Pomoc związana z grą
« dnia: 18 Sierpień 2016, 10:42:24 »
Czy za odbycie stu walka na Arenie nadal można otrzymać gminę?

39
Na arenie treningowej pojawiła się najemniczka Elronda, maurenka Mirabel.
- Witaj zarządco. Jestem najemnikiem Elronda. Dawno nie walczyłam, a przydało by się rozprostować kości. Daj mi na początek trzy kretoszczury.

Nazwa: Kretoszczur
Wymagania: Brak
Nagroda: 10 grzywien

40
Zakończone wyprawy / Odp: Gruzy Mrocznego
« dnia: 18 Sierpień 2016, 09:01:10 »
- Powiedz mi. Co ja tam szukam? Ludzi? Wskazówek? Artefaktów? Powiedz mi Rodredzie - usiadł ciężko na wozie.

Strony: 1 [2] 3 4 ... 501
SMF 2.0.15 | SMF © 2017, Simple Machines
Enotify by CreateAForum.com

DarkBreak by DzinerStudio
Copyright 2005-2014 Tawerna Gothic - Oficjalny Polski serwis o grach z serii Gothic. Wszelkie prawa zastrzezone.