Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Dragosani

Strony: 1 ... 386 387 [388] 389 390 ... 398
7741
Dział Wypraw / Rewolucja
« dnia: 17 Czerwiec 2007, 16:28:36 »
Drago odparł
- Możesz wejść ze mną. Ale sam go zabiję. Musimy zachować choćby pozory uczciwego pojedynku. Zresztą, twoje zbroje, nieważne jak dobrze zrobione, nie oprą się mojej magii.
Trójka spiskowców idąc korytarzem natrafiła na piątkę elfich żołnierzy. Widząc broń konspiratoró wojacy wyciągnęłi swoje miecze i krzyknęli
- Rzuć broń, Namiestniku! Nie wejdziesz do komnaty króla z miczem. Nie obchodzi nas Twój stopień.
Drago odparł
- Zatem będe musiał przejść po waszych trupach. - Wampir ruszył do ataku. Pierwszego Elfa zabił nowym zaklęciem Pociskiem Nienawiści...

7742
Dział Wypraw / Rewolucja
« dnia: 17 Czerwiec 2007, 16:05:41 »
Drago odparł zimnym głosem.
- Idziemy do domu naszego "króla". Pewnie jego wierni podwładnie, słyszać zamieszanie przybiegą mu pomóc, więc wy obstawiacie drzwi. Ja wejdę do komnaty i zabije go. Głupiec myśli że jestem jego bratem, więc nie będzie się spodziweał ataku.
Trójka konspiratoró ruszyła w kierunku siedziby włądcy Leyanoi. Przy bramie stało dwóch strażników.
- Stój, Namiestniku. - rzekł jeden ze strazników. - Nasz pan nie życzy sobie gości. Ma ważne sprawy do załatwienia. Przejdź rano.
Drago odparł
- Wpuścisz nas i wraz ze swym kompanem zaśniecie. - do thc słów dodał magię. Strazniek popatrzył dziwnie na Wampira i przepuścił go wraz z towarzyszami. Potemrazem ze swym kompanem padli na ziemię i zasneli.

7743
Dział Wypraw / Rewolucja
« dnia: 17 Czerwiec 2007, 15:49:12 »
Drago wziął z domu swój zatruty miecz i wyszedł na zewnątrz. Miał na sobie elfią zbroję.  Kryjąc się w mroku nocy, poszedł na główny plac Leyanoi. Gdy dotarł na miejsce nikogo jeszcze nie było. Wampir czekła więc na jego wspólników.


Pancerz:
Nazwa: Zbroja Elfa
Typ: Całościowa
Rodzaj: Skórzano-futrzana
Poziom: III
Wykonanie: Mistrzowskie
Wyroby: 3 skóry i futra płomiennych wilków, 4 kły, 1 pazur, 1 skóra rozpruwacza
Opis: Zbroja jest pokryta wieloma wastrwami skóry płomiennego wilka, co daje jej ochronę przed ogniem, oraz strzałami i bronią białą. Dodatkowo została wzmocniona mocną skórą rozpruwacza. Zbroja została wykonana Mistrzowsko. WIele osób pozazdrościłoby takiej

Broń:
Nazwa Broni: "Płomień Miłości"
Typ: Jednoręczny
Rodzaj: Miecz
Jakość: Mistrzowskie
Poziom: III
Dodatkowo: Zatruty Oręż
Opis: Długie ostrze - 1.50 m. Niezwykle dobrze wykonany długi miecz zatruty silną trucizną z Bagiennego Topielca. Choć ostrze to jest długie to wspaniale leży w dłoni, a walczy się nim bardzo dobrze. Tnie praktycznie wszystko na plasterki. Miecz z żelaza na najwyższym poziomie zaawansowania, choć nie może się równać z bronią z Mithrilu czy Magicznej Rudy. Na klindze wiednieje napis "Płomień Miłości".

Zaklecia:
- Wyostrzony Zmysł
- Widzenie Aury
- Astralny Dotyk
- Telepatia
- Projekcja Astralna
- Rozkaz
- Mesmeryzm
- Zapomnienie
- Uwarunkowanie
- Opętanie
- Plaszcz Cienia
- Niewidoczna Obecność
- Maska o Tysiacu Twarzach
- Znikniecie ze świadomości
- Płaszcz Gromady
- Zachwyt
- Straszliwe Spojrzenie
- Zauroczenie
- Wezwanie
- Majestat
- Krwawy Błysk
- Smak Krwi
- Krwawa Furia
- Potencja Krwi
- Kradzież Vitae
- Kocioł Krwi
- Przemiana w Nietoperza
- Pocisk Nienawiści

Umiejętności:
- Walka bronią jednoręczną - III
- Walka wręcz - III
- Walka kijem - III
- Walka szponami - III
- Skradanie - III
- Gniew Krwi - III
- Jazda konna - I
- Akrobatyka
- Negocjacje

7744
Dział Wypraw / Wyprawa do Numenoru
« dnia: 14 Czerwiec 2007, 14:53:05 »
Drago nawet nie wyciągnął miecza. Ze stoickim spokojem podchodził do kolejnych tubylców, sugerując im, by sopkojnie dali się z nim do Ombros. Słabe umysły wieśniaków nie były w stanie oprzeć się magii Wampira. Gdy Namiestnik zebał już sporą grupę, rzekł do nich uzywając Mesmerytyzmu.
- ÂŚpijcie. - wszyscy "złapani" przez nigo wieśniacy padli na ziemię. Zasneli. Część z nich nawet chrapała. Wampir ułożył śpiących chłopów w jednym miejscu i ruszył pomóc towarzyszom...

7745
Dział Wypraw / Wyprawa do Numenoru
« dnia: 14 Czerwiec 2007, 14:20:27 »
Drago spokojnie podszedł do kilku wieśniaków. Chłopi od razu skierowali ostrza włóczni w jego stronę. Wampir uśmiechnął się chłodno i sięgnął po magię.
- Lepiej będzie jak pójdziecie z nami. I rzućcie broń.- rzekł do ludzi, wspomagając się zaklęciem Mesmeruzmu. Wieśniacy popatrzeli dziwnie na Wampira po czym rzucili włócznie na ziemię i pokornie ruszyli za Wampirem. Drago powtórzył sztuczkę jeszcze kilka razy. Wokół niego zebrałą się już całkiem spora grupka, rozbrojonych wieśniaków, gotowych by pójść za uczestnikami wyprawy.

7746
Dział Wypraw / Wyprawa do Numenoru
« dnia: 09 Czerwiec 2007, 19:55:38 »
Wampir wyczuł obecność Wilkołaka na kilka seknd zanim ten się ujawnił. Schował zwój do plecaka i wyciągnął miecz. Przywołał Gniew Krwi i ruszył na Lykanina. Zadał kilka ciosów lecz Wilkołak sparował je potężymi ramionami. Wampir zranił jednak go lekko i trucizna z miecza dostała się do ciała potwora. Jednak dawka była zbyt mała by powalić Lykanina. Wilkołak uderzył potężnie Draga, który przelaciał kilka metró i uderzył w regał. Wampir wstał i spojrzał na toważyszy. Ci widząc jego spojrzenie ruszyli do boju. Drago wyprostował się i również ruszył na potwora. Szykowała się trudna walka...

7747
Dział Wypraw / Wyprawa do Numenoru
« dnia: 09 Czerwiec 2007, 19:29:35 »
Drago rozgladał się po półkach. Jeden zwój wzbudził jego zainteresowanie. Wziął go do ręki. Znał runy które widniały na papirusie. Znał również język uwieczniony w nim. Był to starowampirzy. Po przeczytaniu kilku wersów stwierdził ze to jest to czego szukał. W zwoju były zapisane zaklęcia. I to inne od tych które znał z "Księgi Leviathana". Wampir zaczął studiowac zwój. Jednak pamiętał o Lykaninie, który gdzieś się czaił. Dlatego użył zaklęcia Wyostreznie Zmysłów, w razie zagrożenia, Wampir wyczuje wroga.

7748
Dział Wypraw / Wyprawa do Numenoru
« dnia: 09 Czerwiec 2007, 18:10:16 »
Drago pożegnał Tychatatobahima tradycyjnym, wampirzym pożegnaniem. Po czym ruszył w wskazanym przez niego kierunku. Zamierzał dotrzeć do biblioteki. W głębszym poznaniu tajników magiii jego przodków nie przeszkodzi mu ani Biały Wilkołak, ani żadna inna szkarada. Wampir szdł na przedzie grupy, zaraz obok króla. W korytarzy było ciemno, lecz dzięki znajomości zaklęcia Krwawego Błysku nie stanowiło to przeszkody dla Wampira. jego oczy świeciły szkarłatnym blaskiem. Po drodze zwrócił się do króla.
- Co myślisz o tych monolitach? Byłoby całkiem ciekawie odwiedzić inne wymiary. Lecz jeszcze posostaje pytanie, co paskudy zamierzają z nimi zrobić...

7749
Dział Wypraw / Wyprawa do Numenoru
« dnia: 08 Czerwiec 2007, 22:04:53 »
Drago wystapił przed wszystkich. Stanął przez Wampirem. Spojrzał mu prosto w oczy i rzekł dostojnym głosem.
- Jam jest Dragosani, ostatni żyjący Starożytny i dziedzic tronu Numenoru. To moje krew Cię obudziła.
Wampir odparł...


Wampir - Witaj dziecię nocy jestem Tychatatobahim strażnik tej oto świątyni pierwszego świadectwa potęgi Numenoru. Co ciebie i tych śmiertelników tutaj sprowadza?

Drago - Do świątyni przybyliśmy, by zbadać tajemnicze monolity. Czy wiesz coś o nich?

Tychatatobahim - Wiem... sześć magicznych monolitów symbolizujących sześć żywiołów rządzących tym światem. Dzięki odpowiedniemu ich użyciu można było otwierać wrota do drugiego świata, innego wymiaru. To tam udali się ostatni mieszkańcy Numenoru gdy nasze ziemie najechały demony.


Drago - Wyjaw jak ich użyć... Teraz nasi bracia mogli by wrócić. Numenor odzyskał by chwałę.

Tychatatobahim - Kilka pomieszczeń dalej znajduje się pentagram musisz umieścić na każdym z jego ramion  oraz na środku po jednym z monolitów dopasowując je do odpowiedniego żywiołu. Niestety jest to niemożliwe, demony zniszczyły doszczętnie tą krainę nie daliśmy sobie z nimi rady 30 tysięcy lat temu więc czemu mielibyśmy dać sobie radę teraz ?

Drago - Czy istnieje jakikolwiek sposób, by otwarcie przejścia było znów możliwe?


Tychatatobahim -Ttrzeba zdobyć wszystkie sześć monolitów i umieścić je w pentagramie tak jak wspominałem.

Drago - A gdzie znajduję się monolity?

Tychatatobahim - Jestem tylko strażnikiem świątyni nie wiem wiele o rozmieszczeniu monolitów. Jedyne co mogę ci powiedzieć to, że monolity zostały zwrócone prawowitym właścicielom, ich twórcą - Draconom.


Drago - Z tego co wiem cywlilizacja Draconów upadła... Ale również wiem o tym iż jeden monolit znajdował się w Leyanoi. Został jednak wykradziony przez Jaszczuroludzi. Czy to mozliwe iż wiedzą jak użyć tych artefaktów? I w jakim celu miali by otwierać przejście? Masz może jakieś teorie na ten temat?

Tychatatobahim - Legenda powiada, że pierwsi bogowie obdarowali Draconów tymi artefaktami. W późniejszych czasach Draconi zbudowali urządzenie, które wykorzystując magię monolitów zdolne było do tworzenia wymiarów - idealnych królestw bez wrogów, bez głodu, bez kataklizmów i bez wojen. Wymiar, do którego udali się nasi rodacy również został przez nich stworzony lecz do jego otwarcia przeprowadza się inny rytuał nadal jednak używając tych samych monolitów. Nie wiem skąd mogą o tym wiedzieć być może chcą je zdobyć z powodu ich mocy...o wymiarach mogą nic nie wiedzieć.

Drago - Jeśli jednak wiedzą mogą chcieć zapanować nad wymiarami. Ale tak czy inaczej nie możemy pozwolić by użyli potęgi monolitów. Wyczuwam że znasz magię wampiryczną. O wiele lepiej niz ja. Naucz mnie, proszę, kilku potężnych zaklęć.

Tychatatobahim - Znam magię jednak nie jestem nauczycielem nie potrafię przekazać ci odpowiedniej wiedzy byś mógł samodzielnie posługiwać się zaklęciami. Obawiam się także  tego, że po prostu nie będziesz w stanie opanować danych zaklęć ponieważ w porównaniu ze mną jesteś bardzo młody. Najlepiej będzie jeżeli udasz się do biblioteki i weźmiesz ze sobą kilka kamiennych tabliczek z opisem czarów.
[/color]

Drago - Udam się do bilblioteki. Czy jest jakiś sposób by przedrzeć się przez te zastępy nieumarłch w świątyni?


Tychatatobahim - Możecie pójść inną drogą. Biblioteka znajduje się w dolnej części świątyni. Nieumarłych znajdziecie tylko na górnych piętrach, są to nasi byli niewolnicy... Przebudziłeś mnie więc nie zmarnuję takiej okazji wyruszę zwiedzić świat i odwiedzić starych przyjaciół o ile jeszcze żyją. A prawie bym zapomniał w bibliotece trzymaliśmy białego wilkołaka jeżeli nie udało mu się uciec możecie się na niego natknąć. ÂŻegnaj...

7750
Dział Wypraw / Wyprawa do Numenoru
« dnia: 08 Czerwiec 2007, 12:11:49 »
Drago słysząc cichą rozmowę Assasyna i Deadagora rzekł.
- Wampirami nie władali królowie.
Wampir położył jedną dłoń na główni miecza i podszedł spokojnie do kopuły. Przyjżał się runom na jej powierzchni. Spokojnie przyłożył dłoń do otworu. W myślach wypowiedział słowa "Oto jestem z Twego rodu... kimkolwiek jesteś."
Wtem...

7751
Dział Wypraw / Wyprawa do Numenoru
« dnia: 07 Czerwiec 2007, 20:08:54 »
Drago leżał na zimnej podłodze. Wstał szybko i rozejrzał się. Zauważył IsentoR'a który liczył zebranych. Najwyraźniej sprawdzał kto żyje. Wampir podszedł do króla i rzekł.
- Nic mi nie jest. Byle upadek nie jest w stanie zranić Wampira. Jedyne co można uzać za dolegliwość to to że jestem głodny.
Wampir odszedł na bok i sprawdził miecz. Na szczęście był cały. "Crisis się postarał" pomyślał Namiestnik. Schował miecz do pochwy i zwrócił sie do króla.
- To co teraz robimy?

7752
Dział Wypraw / Wyprawa do Numenoru
« dnia: 05 Czerwiec 2007, 16:15:29 »
Drago pomógł towarzyszom w rozbijaniu namiotów, po czym odszedł nieco od obozu. Ogladając dawne ziemie swojego ludu, do jego umysłu powróciły wspomnienia. Wielkie bitwy, wspaniałe twierdze. Teraz wszystko popadło w ruinę. Oto co czyni zdrada. Wampir wrócił do obozu i zwrócił się do króla.
- Po tylu latach tu wróciłem. Jeśli będziemy mieli szczęście zobaczymy ruiny Elgard'u, dawnej stolicy mego ludu. Nawet po wiekach jego mury zapewne stoją. To wspaniałe i wielkie miasto.

7753
Dział Wypraw / Wyprawa do Numenoru
« dnia: 04 Czerwiec 2007, 17:04:11 »
Drago słysząc głosy towarzyszy, o nadpływających posiłkach, rzekł do Fragenstein'a
- Wybacz na chwilę - Wampir wyszedł ze swego ciała i w postaci astralnej poleciał na pokład "Nadziei". Zobaczywszy kto jest w załodze, wrócił do ciała i pomyślał "Ten leń Sado znów się spóźnił". Po tym spojrzał na Fragenstein'a.
- Już jestem. Tak więc, jakie wiążesz "nadzieje" wzgledem Numenoru?

7754
Dział Wypraw / Wyprawa do Numenoru
« dnia: 04 Czerwiec 2007, 15:22:41 »
Drago siedział na ławce i wydawał się spać. Jednak tak naprawdę używając Projekci Astralnej sprawdzał jak się czuje jego żona. Gdy upewnił się ze wszystkow pożądku powrócił do swego fizycznego ciałą i poszedł na dziób statku. Wpatrując się w morze usłyszał za sobą kroki. Odwrócił się i ujrzał Kozłowa.
- Na polecenie króla wykuwam broń. Zrobić Ci jakiś miecz? - spytał kowal.
- Nie, Kozłowie. Mam dobry miecz, którym potrafię władać. Nie potrzebuję innego. A teraz wybacz.-Wampir odszedł od kowala i skierował się w stronę kajuty Fragenstein'a. Zapukał i wszedł.
- Słyszałem jak mówisz ze wiążesz plany z Numenorem. Co miałeś dokładnie na myśli?

7755
Dział Wypraw / Wyprawa do Numenoru
« dnia: 03 Czerwiec 2007, 18:16:12 »
Dragosani walczył z jednym piratem. Zablokował cios "wilka morskiego" i wprowadził kontrę. Pirat zdołał zablokowac cios, lecz Drago wolną ręką dotknął lekko pirata i przywołał magię. Użył na bandycie zaklęcia Kocioł Krwi. Pirat krzykał przeraźliwie, gdy jego krew zaczęła wrzeć. W agonii wypadł za burtę. Drago zaatakował następnego pirata zaklęciem Kradzież Vitae. Energia życiowa przeciwnika przeszła do Wampira. Pirat padł martwy. Wampir patrząc na resztki sił wroga przywołał Gniew Krwi i ruszył w bój...

7756
Dział Wypraw / Wyprawa do Numenoru
« dnia: 03 Czerwiec 2007, 12:41:33 »
Dragosani w postaci kruka, przyleciał do portu Ombros. Wylądował przed "Burzą" i wrócił do postaci Wampira. Wszedł na pokład i rozejrzał się. Na pokładzie było już kilku znajomych. Wampir poszedł na dziób okrętu i spojrzał w kierunku w którym mieli płynąć.


Zaklecia które opanował Dragosani:

- Wyostrzony Zmysł
- Widzenie Aury
- Astralny Dotyk
- Telepatia
- Projekcja Astralna
- Rozkaz
- Mesmeryzm
- Zapomnienie
- Uwarunkowanie
- Opętanie
- Plaszcz Cienia
- Niewidoczna Obecność
- Maska o Tysiacu Twarzach
- Znikniecie ze świadomości
- Płaszcz Gromady
- Zachwyt
- Straszliwe Spojrzenie
- Zauroczenie
- Wezwanie
- Majestat
- Krwawy Błysk
- Smak Krwi
- Krwawa Furia
- Potencja Krwi
- Kradzież Vitae
- Kocioł Krwi


Umiejętności:
- Walka bronią jednoręczną - III
- Walka wręcz - III
- Walka kijem - III
- Walka szponami - III
- Skradanie - III
- Gniew Krwi - III
- Akrobatyka
- Negocjacje

Nazwa Broni: "Płomień Miłości"
Typ: Jednoręczny
Rodzaj: Miecz
Jakość: Mistrzowskie
Poziom: III
Dodatkowo: Zatruty Oręż
Opis: Długie ostrze - 1.50 m. Niezwykle dobrze wykonany długi miecz zatruty silną trucizną z Bagiennego Topielca. Choć ostrze to jest długie to wspaniale leży w dłoni, a walczy się nim bardzo dobrze. Tnie praktycznie wszystko na plasterki. Miecz z żelaza na najwyższym poziomie zaawansowania, choć nie może się równać z bronią z Mithrilu czy Magicznej Rudy. Na klindze wiednieje napis "Płomień Miłości".

Nazwa: Zbroja Elfa
Typ: Całkowita
Rodzaj: Skórzano-futrzana
Poziom: III
Wykonanie: Mistrzowskie
Wyroby: 3 skóry i futra płomiennych wilków, 4 kły, 1 pazur, 1 skóra rozpruwacza
Opis: Zbroja jest pokryta wieloma wastrwami skóry płomiennego wilka, co daje jej ochronę przed ogniem, oraz strzałami i bronią białą. Dodatkowo została wzmocniona mocną skórą rozpruwacza. Zbroja została wykonana Mistrzowsko. Wiele osób pozazdrościłoby takiej

Sakiweka: 1524 sztuk złota

7757
Twórczość własna / Dzień Gniewu
« dnia: 30 Maj 2007, 18:21:19 »
Od jakiegoś czasu nachodziły mnie poetyckie myśli, więc postanowiłem zebrać część z nich i stworzyć wiersz. A tak właściwie to jest sonet, jeśli się nie mylę. Napisałem go jako hołd, dla wszystkich poległych podczas operacji "Overlord", która rozpoczęła się szóstego czerwca 1944 roku. Wiem że, daleko mu do doskonałości, więc proszę o oceny. Pozwoli mi to poznać swoje błędy i je wyeliminować.



„Dzień Gniewu”

Zwykły poranek, może zmienić wojnę,
Wrogie okopy, stoją oporem,
Lecz padają pod naszym naporem,
Zwykły poranek, może wyzwolić Europę,

Szósty dzień czerwca, czterdzieści i cztery,
Krew nasza, splamiła plażę,
Drzwi do wolności, bronią wyważę,
W powietrzu świszczą kule, ziemia drży,

Nasze jest zwycięstwo,
Ich siły padną,
Linie wroga się złamią,

Zwycięstwo jest drogie,
Nasze życie jest ceną,
Wojna jest koszmarną sceną.


7758
Rozrywka / Oceń poprzednika
« dnia: 24 Maj 2007, 17:23:44 »
Travis

Nick: Mało spotykany i nawet orginalny. Dobrze komponuje się z "Marantem". Choć muszę przyznać że myli mi się nieraz z Trivet'em. Ale dam 9/10

Avatar: Kompletnie nie pasuje do nick'a. Ale za to fajnie się "porusza". Kolory są całkiem dobrze dobrane. 9/10

Syganturka: Ciemność. Widzę ciemność... 0/10  

User: Mimo swojego młodego wieku pisze całkiem dobre posty. Nie spamuje. Na dodatek jst w Leyanoi i dobrze wywiązuje się z obowiązkóe obywatelskich. Ponad to czasem gadam z nim przez GG i wydaje się być "w porządku".

Dlaczego go lubie: Za to co jest napisane wyzej.

Dlaczego go nie lubie: ---

7759
Dział Wypraw / Wyprawa do ÂŚwiątyni
« dnia: 13 Maj 2007, 17:10:50 »
Drago spojrzał na statek
- Nie miałem pojęcia że ta krypa jeszcze pływa.
Po tych słowach wszedł na pokład. Był tu kilka razy więc od razu poszedł na swoje ulubione miejsce przy dziobie statku. Po przygotowaniach krypa odbiła od brzegu i wyruszyła w rejs. Niektózy z obecnych którzy nigdy nie płyneli, kilka razy podbiegali do burty by oddać swój niedawny posiłek Adanosowi...

7760
Rozrywka / Oceń poprzednika
« dnia: 12 Maj 2007, 15:46:20 »
KrokusM

Nick: Przyznam że jest niezwykle orginalny i nigdy nie spotkałem takiego. ale też jest nieco dziwny. W sumie to wszystko wychodzi na plus więc szarpne się i dam 9/10

Avater: Przyznam ze jest abardzo dobry. I świetnie oddaje muzyczne zamiłowania usera. Dam 10/10

Sygnaturka: Również mi się podoba. Szczegulnie ta grafika "Machine Head". Userbary też nie są najgorsze. Będe wyjątkowo miły i dam 9/10

User: Nigdy z nim się nie kontaktowałem, ale czytając jego posty polubiłem go. Pisze długo i sensownie. Ponad to mamy podobne gusy muzyczne. Ponad to zauważyłem że jest "mroczny".

Dlaczego Go lubie: Za gust muzyczny i za to że jest "mroczny".

Dlaczego Go nie lubie: Zapomniałem...

Strony: 1 ... 386 387 [388] 389 390 ... 398
SMF 2.0.15 | SMF © 2017, Simple Machines
Enotify by CreateAForum.com

DarkBreak by DzinerStudio
Copyright 2005-2014 Tawerna Gothic - Oficjalny Polski serwis o grach z serii Gothic. Wszelkie prawa zastrzezone.