Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Melkior Tacticus

Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 221
41
Dracoński teleport / Odp: Zapisz się do gry Marant
« dnia: 03 Listopad 2019, 13:18:42 »
-Hm.. a czy nie po to jam się rodził, aby życie swe barwić przygodami? - zadał sardonicznie pytanie sobie cyniczny kawaler popadając fajkę. Wyglądał na zanużonego i zobojętniałego. Rozejrzał się dookoła, lekko pogardzając tłumem śmiałków. Jednak jego wzrok stawał się jeszcze bardziej pusty widząc pierwszych przechodzących przez portal. Czuł pustkę, a przez to presję, iż świat za portalem mógłby mu wreszcie dać to czego od życia oczekiwał. Ta myśl go zapaliła, jakby obudziła w cyniku pełnym zawodu nadzieję na lepsze i barwniejsze jutro - Na czelność głupców! Cóż trzyma mnie tu, w tym padole błota i marnie płatnych obowiązków?! - zapieklił się. Spojrzał na swój plecaczek, którego stelaż był kiedyś łukiem refleksyjnym. Wziął go zdecydowanie w dłonie i zapytał - Co ty na to stary przyjacielu aby wrócić do tego do czego byłeś stworzony? - założył plecaczek z uśmiechem i z szybkim krokiem powędrował do portalu, by odmienić swoje jutro...

Zostałeś przyjęty do gry, zaś po przejściu przez portal twoim oczom ukazała się polana i mieniący się w oddali obraz miasta Efehidonu.

42
Stare miasto / Odp: Herold [wypłaty z tytułu posiadania ziem]
« dnia: 03 Listopad 2019, 12:06:22 »
- Dzień dobry, jestem Cerbin, od pana Dravena i przybywam po jego pieniądze za ziemie Gear, Rudar i Feros.

3784g + 240g = 4024g

- Wypłacam

43
Stare miasto / Odp: Herold [wypłaty z tytułu posiadania ziem]
« dnia: 03 Listopad 2019, 10:24:14 »
- Dzień dobry, nazywam się Sara, jestem służką Patricii Drake, przychodzę po należne jej grzywny za ziemie Aqtos i Nakas, to będą 202 grzywny.


14 249 + 202 = 14 451 grzywien

-  Jestem Samara, przychodzę w imieniu pana Tacticusa po jego 700 grzywien z tytułu posiadania dystryktu Peran oraz gmin Kallar i Javemir.

5980+700g=6680

Wypłacam



44
Dział Wypraw / Odp: Echa przeszłości III - Arsil
« dnia: 02 Listopad 2019, 20:12:25 »
Na nabrzeżu był mały tłum gapiów. Ze czterdzieści osób przyleciało oglądać wielki czarny galeon. No i byli też ONI. Dziennikarze z Kuryera. Przeklęte sępy. Melkior nienawidził prasy. Na szczęście czekał też na nich oddział Gwardii i transport do pałacu. Elf ubrał się w koszulę, zbroja warta małą fortunę była mu teraz zbędna. Zabrał tylko Narsila coby żaden ciura nie podskakiwał i wyszedł na pokład. Statek dobił właśnie do brzegu.

45
Dzielnica handlowa / Odp: Karen [NPC] (kupiec: broń, odzienie)
« dnia: 02 Listopad 2019, 19:12:46 »
Po odbytej nauce orczyca udała się do dzielnicy handlowej, chcąc nabyć odpowiednie ostrze. Wszak po co jej umiejętności skoro nie może ich wykorzystać?
- Witaj, chcę zakupić ten miecz - wskazała na proste, mosiężne ostrze.

Nazwa broni: miecz obywatela
Rodzaj: miecz
Typ: jednoręczny
Ostrość: 13
Wytrzymałość: 15
Opis: Wykuty z 0,94kg mosiądzu o zasięgu 0,9 metra

50 grzywien - 50 = 0 grzywien

- Jest twój

46
Zakończone wyprawy / Odp: Zadanie szkoleniowe Raymunda
« dnia: 01 Listopad 2019, 16:47:45 »
Wilk padł martwy
-
- Moje gratulacje. Ukończyłaś swoje szkolenie. Mam tu Twoją zapłatę, proszę.

Powiedziawszy te słowa, Respev rzucił Raymundowi mieszek

Trening ukończony

Otrzymujesz 200 grzywien od Respeva,

Talenty:
4 brązowe

47
Zakończone wyprawy / Odp: Zadanie szkoleniowe Raymunda
« dnia: 01 Listopad 2019, 16:22:28 »
Respev jeszcze raz pociągnął za tę samą dźwignię co poprzednio, tym razem by zamknął bramę do zagrody. Następnie pociągnął za drugą dźwignie. Metalowe kraty ustąpiły miejsca wściekłemu wilkowi. Bestia powolnym krokiem wychodziła ze swojej klatki.
- Powodzenia!
//Wilk znajduje się 10 metrów od Ciebie po linii prostej.



1. Walkę powinieneś rozpocząć od sprawdzenia kto ma pierwszeństwo ataku na terenie, na którym się znajdujesz. Masz to opisane w swoich jak i umiejętnościach przeciwnika. Znajdujesz się w zagrodzie, na piasku. W związku z tym nikt z was nie ma pierwszeństwa ataku, a skoro Mistrz Gry nie opisał ataku ze strony wilka otrzymałeś zielone światło do rozpoczęcia walki według swojego opisu.

2. W poście opisującym walkę musisz zawrzeć dokładny opis tego jakie ciosy, w które miejsce na ciele przeciwnika zadajesz. Jeżli jesteś wyposażony w kilka broni dobrze być napisać nazwę broni, którą aktualnie dobyłeś by stanąć do walki z przeciwnikiem.

3. W zależności od tego jaki posiadasz stopień zaawansowania danej specjalizacji walki możesz wykonać określoną liczbę finiszerów na post. Za finiszery uznajemy zabicie przeciwnika. W związku z tym posiadając specjalizację walki bronią sieczną na poziomie [50%] po opisie walki będziesz mógł ją podsumować zabiciem jednego przeciwnika z I kategorii.

4. Statystyki przeciwnika widnieją na jego wpisie.

Broń: kły
Ostrość: 8
Wytrzymałość: 15

Bestia: wilk
Kategoria: I
Wytrzymałość: 1

Oznacza to, że kły wilka, którymi gryzie są ostre na 8 punktów i wytrzymałe na 15 punktów. Wilk zaliczany jest do potworów I kategorii więc do jego uśmiercenia wymagany jest tylko 1 finiszer. Wytrzymałość skóry wilka wynosi 1 punkt. W związku z tym jesteś w stanie przebić skórę wilka każdą bronią, której ostrość wynosi więcej niż 1 punkt wytrzymałości. Im wiekszy wsplóczynnik ostrości Twojej broni tym łatwiej przebije ona skórę wilka. Działa to również w przypadku, gdy to wilk ugryzie Ciebie, a Twoje odzienie posiada mniejszą wytrzymałość niż 8 punktów, czyli ostrość kłów wilka. Jeżli wytrzymałość lub obuch Twojej broni wynosi więcej niż wytrzymałość kłów wilka jesteś w stanie połamać je.

5. Pamiętaj, by poprawnie interpretować ataki oraz umiejętności przeciwnika. Jeżli opisujesz walkę, w której wilk stosuje atak przewrócenie nie możesz opisać jego sparowania. W przypadku takiego ataku można wykonać jedynie unik.

6. Słabe punkty wskażą Ci podatności przeciwnika na dane typy materiałów, substancji oraz żywiołów.

7. Trofea możesz pozyskiwace jedynie po wyuczeniu się umiejętności myśliwskich.

8. Za poprawny i dokładny, a przede wszystkim zrozumiały opis walki, z uwzględnieniem ruchów przeciwnika otrzymasz talenty, niezbędne do dalszego rozwoju postaci. Im lepszy opis pod względem literackim jak i mechaniki gry, tym więcej i lepsze talenty otrzymasz

48
Zakończone wyprawy / Odp: Zadanie szkoleniowe Raymunda
« dnia: 01 Listopad 2019, 16:10:48 »
Rycerz wszedł po drabinie na wieżyczkę zbudowaną z drewna, która znajduje się zaraz obok zagrody. Na górze znajdowały się dwie dźwignie. Respev pociągnął jedną z nich i brama do zagrody stanęła przed Tobą otworem.

//Zagroda jest okręgiem o średnicy 15 metrów. Otoczono drewnianymi ścianami o wysokości 2 metrów, na ziemi znajduje się ubity piach niczym na arenie. Na przeciwko głównego wejścia znajduje się metalowa krata, zza której dobiegają odgłosy warczenia.

- Zapraszam do środka.
Po tych słowach Respev sięgnął do kufra, który również znajdował się na wieżyczce i wyciągnął z niego długi łuk, kołczan stalowych strzał oraz miecz treningowy. Zarzucił kołczan na ramię, wyciągnął jedną strzałę i uchwycił ją wraz z bronią w prawej dłoni.
- To na wszelki wypadek, gdybyś nie okazał się dobrym wojownikiem i trzeba będzie ratować Ci skórę. Daj znać, gdy będziesz gotów.


49
Zakończone wyprawy / Odp: Zadanie szkoleniowe Raymunda
« dnia: 01 Listopad 2019, 15:58:54 »
Respev spokojnym krokiem poszedł w stronę zagrody. Pomyślał w duchu. Nie wygląda mi na wojaka, ale powinien sobie poradzić ze zwykłym zwierzakiem.
- Czeka Cię walka. Gotów żeś?

Tak opisujemy wydarzenia, narracje.

Tak opisujemy myśli.
[b]Tak opisujemy myśli.[/b]
- Tak opisujemy wypowiadane słowa, dialog.
[i]- Tak opisujemy wypowiadane słowa, dialog.[/i]
//Tak zwracamy się do MG, żeby dopytać o dane rzeczy w związku z wydarzeniami, jego opisem lub walką.
[b]//Tak zwracamy się do MG, żeby dopytać o dane rzeczy w związku z wydarzeniami, jego opisem lub walką.[/b]

50
Zakończone wyprawy / Odp: Zadanie szkoleniowe Raymunda
« dnia: 01 Listopad 2019, 15:50:07 »

- Baczność! Witam na podstawowym obywatelskim szkoleniu bojowym. Jestem Respev, ale tutaj mówi się do mnie Panie. Nauczę Cię jak wykorzystać posiadany potencjał bojowy. Na razie twoje zdanie polega na dotarciu na obszar tamtej zagrody. Ruszaj!

//Zagroda znajduje się 10 metrów od Ciebie.
//Jest południe, mamy 12:00.

51
Dział Wypraw / Odp: Echa przeszłości III - Arsil
« dnia: 31 Październik 2019, 23:07:14 »
Cóż, krasnoludy poopowiadały sprośne żarty, wszyscy pojedli, popili poszli spać. Minęły dwa dni. Około południa Galeon zbliżał się już do Sannau.



Największe miasto na wyspie, leżące na południowym wybrzeżu wyspy. Liczące sobie niemal 23 tysiące mieszkańców. Można by rzec iż jest to typowe portowe miasto, jednakże Sannau od zawsze dbało o dobry wizerunek. Port - wizytówka stolicy - to przede wszystkim karczmy, zamtuzy i kasyna. Budynki są tu murowane a ulice nawet czyste i pozbawione nadmiaru typowych portowych "aromatów". Przy wojskowym nabrzeżu zawsze cumuje 5 fregat gotowych do obrony przed nagłym atakiem z morza bądź do pościgu. Na klifie na wschód od miasta wznosi się zamek Al'Iqr będący siedzibą władcy. Postawiony ponoć przez pierwszych panów tych tych ziem. Melkior stał na rufie, zaraz obok sternika i zarazem Pierwszego Oficera.

52
Atusel / Odp: Respev [NPC] (zadanie szkoleniowe)
« dnia: 31 Październik 2019, 19:40:59 »
- Zapraszam

//Załóż w dziale wypraw:

Nazwa wyprawy: Zadanie szkoleniowe Raymunda
Prowadzący wyprawę: Melkior
Wymagania do uczestnictwa w wyprawie: 50% znajomości technik walki dowolną bronią
Uczestnicy wyprawy: Raymund

53
Dzielnica handlowa / Odp: Karen [NPC] (kupiec: broń, odzienie)
« dnia: 31 Październik 2019, 16:59:30 »
- Dostanę coś dłuższego i lepszego, czy tylko to, o - tutaj wskazał palcem na miecz.

- Miecz obywatela - 50 grzywien

- Mam tylko to co widać, chcesz lepszy idź do kogoś innego. Bierze czy nie?

54
Dział Wypraw / Odp: Echa przeszłości III - Arsil
« dnia: 30 Październik 2019, 18:56:26 »
- Też jest to wyjście. Rozmowa ciągnęła się do nocy i podano kolację. Chleb, mięso, ser i piwo.

55
Dział Wypraw / Odp: Echa przeszłości III - Arsil
« dnia: 30 Październik 2019, 10:45:00 »
- Tak kurwa, może jeszcze oddajmy im całą wyspę. Durniejszego pomysłu nie słyszałem. Wpuścić obce wojsko z którym rok temu jeszcze się biło na swoje ziemie... Plan jest taki że spotykamy się z Anną.

56
Dział Wypraw / Odp: Echa przeszłości III - Arsil
« dnia: 29 Październik 2019, 22:31:10 »
- Ale może się za trzy dni  jak dotrzemy na Vrih okazać że problem robimy my, poprzez tworzenie z igieł wideł. Bo w sumie mam takie wrażenie.

57
Dział Wypraw / Odp: Echa przeszłości III - Arsil
« dnia: 29 Październik 2019, 22:20:33 »
- Przecież one morza na oczy nie widziały. No Warcisław, obudź się. One nie wiedzą nawet o istnieniu Ghuruk. Nie, nie. Nue będę wykorzystywał nieświadomych ustot do polityki. Ja szanuje takie istoty.

58
Dział Wypraw / Odp: Echa przeszłości III - Arsil
« dnia: 29 Październik 2019, 22:13:41 »
- Łupieżcy dostali taki łomot że odpuścili. Piraci, no nie nazwałbym ich zagrożeniem. Raczej natrętną muchą. A wampiry... no są i będą Nawaar. Za sto lat nikt z tym nic nie zrobi, to już element lokalnego folkloru cholera.

59
Dział Wypraw / Odp: Echa przeszłości III - Arsil
« dnia: 29 Październik 2019, 22:07:05 »
- Nieee. Ale właściwie można. Ale nie bezpośrednio. Znaczy nie zrozumcie mnie źle. Valfden nie chce wojny, to tylko takie dywagacje. Ale by zatrzymać ich ekspansje można wykorzystać plemiona z Ignis Terra. Dlatego wizyta w Derim jest mile widziana. Bo jest jeszcze Biała Horda która zagraża wszystkim. Największe plemie Spalonych Ziem.

60
Dział Wypraw / Odp: Echa przeszłości III - Arsil
« dnia: 29 Październik 2019, 18:45:46 »
- Tak, to wszak po drodze do Myrtany

Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 221
SMF 2.0.15 | SMF © 2017, Simple Machines
Enotify by CreateAForum.com

DarkBreak by DzinerStudio
Copyright 2005-2014 Tawerna Gothic - Oficjalny Polski serwis o grach z serii Gothic. Wszelkie prawa zastrzezone.