Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Daedagor

Strony: [1] 2 3 ... 9
1
Wydarzenia i aktualności / Odp: Jak wymieniać płyty n a gram.pl
« dnia: 02 Luty 2009, 16:23:54 »
Zadzwonić ? Eee... jeszcze nigdy nie zdzwoniłem w takich sprawach... i dlatego się tutaj pytałem.

2
Wydarzenia i aktualności / Jak wymieniać płyty na gram.pl
« dnia: 02 Luty 2009, 16:16:48 »
Siemka. Nie wiem czy w dobrym dziale to napisałem więc srry. Otóż niektóre moje płyty jakoś "samo?" się no połamało i nie mam jak grać. Np. stało się tak z G3. Jeszcze wczoraj opalał dobrze a teraz... nie może się wczytać, wywala jak chcę zapisać. Jako, że go rejestrowałem to mogę wymienić płytę. I mam pytanie. Czy ktoś już wymieniał swoje zepsute płyty na nowe ? Jeśli tak, to trzeba cały komplet (pudełko, poradnik, płyty itd.) do nich wysyłać czy same płyty wystarczą ? Z tego co wiem to płaci się 15-16zł za paczkę. I czy można wysłać kilka gier jednocześnie czy tylko jedną naraz ?

3
Dział Wypraw / Odp: Problemy na wsi
« dnia: 11 Listopad 2008, 19:15:15 »
- Jakieś 100 lat temu. Jakiś czas później przybył nekromanta i uwięził bestie i zbiegł na północ. Niestety po jakimś czasie się uwolniła i atakuje wioskę. Najpierw zniknął drwal który udał się do lasu po drewno i ludzie myśleli, że to wilki ale się skapowali, że to nie wilki a bestia bo nie było żadnych śladów...

4
Dział Wypraw / Odp: Problemy na wsi
« dnia: 11 Listopad 2008, 17:39:00 »
- No dobra dobra. Najpierw wszystkie domy były pozamykane, wieś opuszczona a zwierząt też nie było widać. No to postanowiłem zapukać do jednej z chat i zostałem zaatakowany przez chłopów. Powiedziałem im kim jestem i w jakim celu przybywam. Opowiedzieli mi o tym potworze i skierowali do starszej wioski. Ta mi opowiedziała historię o tym jak kilku głupców chciało ujarzmić moce ciemności. Było ich sześciu i przyzwali bestie która się im sprzeciwiła i zabiła oprócz jednego czyli tego Nekromanty. I od tamtej pory bestia porywa i zabija ludzi...

5
Dział Wypraw / Odp: Problemy na wsi
« dnia: 11 Listopad 2008, 14:57:57 »
- Eh... jest źle. Ręka jest teraz nie ważna. Nie miałeś racji co do tego dzieciaka. Tam jest jakiś nekromanta który przywołuje jakiegoś demona który atakuje wioskę. Z początku w to nie wierzyłem i to był mój błąd. Wioski już nie ma i wątpię czy ktoś przeżył - odpowiedział Daed Mantosowi.

6
Dział Wypraw / Odp: Problemy na wsi
« dnia: 10 Listopad 2008, 19:42:15 »
- Aua, aua, aua, aua, aua. Wszystko mnie boli. O a co to tak jasno jest ? O cholera ! Wszystko się... PALI ! A ja jestem słaby w walce... no to chyba czas wiać choć to nie w moim stylu. Dziwne, że nikt nie krzyczy... no cóż to moja wina. Muszę szybko powiadomić Zakon o tym wszystkim. Muszę biec jak najszybciej...

7
Dział Wypraw / Odp: Problemy na wsi
« dnia: 10 Listopad 2008, 19:08:29 »
- Rozumiem... no nic. Muszę te zadanie wykonać bez względu na wszystko. No to idę spotkać się z nim. Coś mi tu bujdą śmierci - rzekł Daedagor po czym wyruszył w stronę gór.

8
Dział Wypraw / Odp: Problemy na wsi
« dnia: 10 Listopad 2008, 18:44:35 »
- Eh... pani mnie nie zna. W gorszych sytuacjach bywałem. A co to duch ? Człowiek ? Wie pani kto/co to jest ? I gdzie mogę to/go znaleźć ?

9
Dział Wypraw / Odp: Problemy na wsi
« dnia: 10 Listopad 2008, 15:20:07 »
- Co ? Ale jak to ? Między nami ? Tu w domku ? Czy na dworze ? I jak to jemu ? Komu ? Zaraz to sprawdzę... może sobie ktoś żarty robi, np. jakiś dzieciak - rzekł Daed.

10
Dział Wypraw / Odp: Problemy na wsi
« dnia: 10 Listopad 2008, 15:10:47 »
- A witam staruszkę. Nazywam się Daedagor i wysłali mnie z Zakonu ÂŚwitu bym się dowiedział o "nieczystych siłach" nawiedzających wioskę. To mieszkańcy tej wsi do ciebie mnie wysłali więc mam nadzieje, że mi pomoże...

11
Dział Wypraw / Odp: Problemy na wsi
« dnia: 10 Listopad 2008, 15:05:12 »
- Bardzo dziękuje za pomoc. Dużo mi pomogliście. No nic to ja idę do tej starszej wioski - powiedział członek Zakonu, który wyszedł z domu i ruszył trzy domki dalej. - O jest to tutaj. No to zapukam, ale mam nadzieje, że ona mnie chociaż nie zaatakuje...

12
Dział Wypraw / Odp: Problemy na wsi
« dnia: 10 Listopad 2008, 14:56:32 »
- Eh... nic. Ale żądam odszkodowania i to w złocie xD. A tak w ogóle to nazywam się Daedagor należę do Zakonu ÂŚwitu i przysłano mnie tu aby wam pomóc no z tą "nieczystą siłą". To jak będzie mogę liczyć na współprace ? Opowiedzcie mi o tym. Gdzie to atakuje i w którą stronę mam się udać ? - spytał się Daedagor mieszkańców wsi.

13
Dział Wypraw / Odp: Problemy na wsi
« dnia: 10 Listopad 2008, 14:42:22 »
- Aha... wszystko po opuszczane i pozamykane. No i jak ja się o wszystkim dowiem !? No cóż zapukam do któregoś z domów... kto wie może mi otworzą jak się dowiedzą kim jestem i w jakim celu przybyłem - pomyślał Daed.

14
Dział Wypraw / Odp: Problemy na wsi
« dnia: 10 Listopad 2008, 14:30:00 »
- Hm... no dobra. Czas ruszać do wioski - rzekł Daed do Mantosa. - Nieczyste siły. A to ciekawe. Szykuje się interesujące zadanko - pomyślał i ruszył w stronę wioski.

15
Dział Wypraw / Problemy na wsi
« dnia: 10 Listopad 2008, 14:00:11 »
Nazwa: Problemy na wsi
MG: Mantos
Wymagania: brak
Ilość wykonujących: Jeden
Nagroda: brak

Daedagor był gotowy do zadania i czekał na swojego przełożonego po dalsze instrukcję.
-------------------------

Obrazek:


1.Noszona broń:
Amatorski Miecz Jednoręczny
Ostrość: 6
Wytrzymałość: 5
Typ: jednoręczny
Rodzaj: miecz
Poziom wykonania: I
Opis: Wykuty z 50 sztuk żelaza o zasięgu 0,6 metra, ważący 6kg.

2.-

3.-

4.-

5.Nazwa odzienia:
Strój obywatela Valfden
Rodzaj: strój
Wytrzymałość: 1
Ciężar: 1kg
Opis: Uszyty z 200 sztuk bawełny

Skrzynia:


Umiejętności:


Specjalizacje:


Ataki:


Zaklęcia:


Atrybuty wyuczane:


Atrybuty rasowe:
- śmiertelność
- krótkowieczność

Przedmioty:


Pozostałe:

16
Serwis / Odp: Avatary
« dnia: 26 Sierpień 2008, 19:29:19 »
A mi się wydaje, że po prostu kuleje u was czytanie ze zrozumieniem.
Taaa... no co ty nie powiesz.

17
Serwis / Odp: Avatary
« dnia: 26 Sierpień 2008, 19:20:50 »
Ja to nawet nie mogę dać linku do avka tylko muszę wybrać z galerii a te mi się nie podobają :<

EDIT: Jest już dobrze...

18
Moim zdaniem powinny się zawody znaleźć np. drwalstwo i inne rzeczy. Można by było do jakiegoś zawodu zapisać i by gra była bardziej realistyczna. Drwalstwo by było fajne bo, np. można by było zatrudnić kilka osób, mieć swój własny mały obozik i takie tam. A i powinni ulepszyć system walki. W Gothic 3 był on taki sobie a tak to z każdym poziomem postać by inaczej walczyła, no jakoś lepiej. Ale w G4 jakoś nie wyobrażam sobie jazdy konno. Jakoś mi to do Gothica nie bardzo pasuje.

19
Dział Wypraw / V Zadanie Daedagora
« dnia: 06 Styczeń 2008, 21:52:52 »
-Ehh ... nie miał chłopak szczęścia ale za to ja miałem - rzekł klanowicz. Po chwili był już w lesie. Chodził od drzewa do drzewa i po kilku minutach znalazł rośliny. Gdy już miał ich 5, Daed ruszył w drogę powrotną do miasta ...

20
Dział Wypraw / V Zadanie Daedagora
« dnia: 06 Styczeń 2008, 21:32:28 »
-No nareszcie jakaś walka - rzekł Daedagor, który wyciągnął swoją szable i zaczął walczyć z wilkiem. Gdy wilk skoczył na niego Daed zrobił unik a gdy zwierze runeło na ziemie przeciął go szablą i wilk skonał. Daedagor ruszył dalej ...

Strony: [1] 2 3 ... 9
SMF 2.0.15 | SMF © 2017, Simple Machines
Enotify by CreateAForum.com

DarkBreak by DzinerStudio
Copyright 2005-2014 Tawerna Gothic - Oficjalny Polski serwis o grach z serii Gothic. Wszelkie prawa zastrzezone.