Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Dragosani

Strony: [1] 2 3 ... 417
1
Podgrodzie / Odp: Dom Imago
« dnia: Wczoraj o 11:10:27 »
- Idę - odparł Antares. - Czeka mnie praca w pałacu. Chwilę mnie nie ma i rośnie sterta spraw do rozwiązania. Bywaj, zatem. - Drago nie odszedł jednak, a przemienił się w nietoperza i odleciał.

2
Podgrodzie / Odp: Dom Imago
« dnia: Wczoraj o 10:23:43 »
Dragosani, stając w progu, wcisnął Imago pakunek.
- Zrobiłem pancerz - powiedział w ramach powitania. - Sprawdź czy ci pasuje. Jak nie, to trzeba będzie poprawić. Lepiej teraz, niż gdy skóra będzie znoszona.


Przekazuję:

Nazwa odzienia: Napierśnik ze skóry tarlessta
Rodzaj: napierśnik
Typ: zbroja miękka
Wytrzymałość: 6
Opis: Wykonana z 0,9kg skóry tarlessta. Odbija promienie słoneczne. Na brzuchu znajduje się rząd kilku schowków, pojemnych na tyle, aby można było nosić tam małe przedmioty (nie zwiększa to podstawowego ekwipowania). Pierś zdobi stylizowany wizerunek nietoperza z rozłożonymi skrzydłami.

Nazwa odzienia: Spodnie ze skóry tarlessta
Rodzaj: spodnie
Typ: zbroja miękka
Wytrzymałość: 6
Opis: Wykonana z 1,05kg skóry tarlessta. Odbija promienie słoneczne. Spodnie zostały tak zaprojektowane, aby zapewniały pełną swobodę ruchów, tworzone na podstawcie doświadczenia wampirzego wojownika.

Nazwa odzienia: Buty ze skóry tarlessta
Rodzaj: buty
Typ: zbroja miękka
Wytrzymałość: 6
Opis: Wyrobiony z 0,6kg skóry tarlessta. Odbija promienie słoneczne. Ich podeszwa jest miękka, co ułatwia skradanie. Jednak utrudnia to chodzenie po nierównym terenie.

Nazwa odzienia: Kaptur i maska ze skóry tarlessta
Rodzaj: hełm
Typ: zbroja miękka
Wytrzymałość: 6
Opis: Wyrobiony z 0,15kg skóry tarlessta. Odbija promienie słoneczne. Kaptur i maska tworzą elastyczną całość, dzięki czemu możliwe jest łatwe ich ściąganie.


3
Podgrodzie / Odp: Dom Imago
« dnia: 04 Kwiecień 2020, 22:09:29 »
Do domu młodego wampira przybył inny wampir, niosący paczkę. Zapukał do drzwi.

4
Stare miasto / Odp: Czeladź płatnerska [produkcja zbrój]
« dnia: 04 Kwiecień 2020, 22:05:17 »
Pozostał ostatni element - hełm. A raczej kaptur zmyślnie połączony z maską.


Nazwa odzienia: Kaptur i maska ze skóry tarlessta
Rodzaj: hełm
Typ: zbroja miękka
Wytrzymałość: 6
Opis: Wyrobiony z 0,15kg skóry tarlessta. Odbija promienie słoneczne. Kaptur i maska tworzą elastyczną całość, dzięki czemu możliwe jest łatwe ich ściąganie.



0,15 kg = 0,5 m2
16,5 m2 - 0,5 m2 = 16 m2

Pozostaje 16 m2 skóry tarlessta

5
Stare miasto / Odp: Czeladź płatnerska [produkcja zbrój]
« dnia: 04 Kwiecień 2020, 11:49:20 »
i tak przyszła kolej na buty. Buty są istotnym elementem stroju, wszak to dzięki nim można skuteczniej kopać buców. Stąd też wzięła się ich nazwa, o czym niewielu obecnie pamięta.


Nazwa odzienia: Buty ze skóry tarlessta
Rodzaj: buty
Typ: zbroja miękka
Wytrzymałość: 6
Opis: Wyrobiony z 0,6kg skóry tarlessta. Odbija promienie słoneczne. Ich podeszwa jest miękka, co ułatwia skradanie. Jednak utrudnia to chodzenie po nierównym terenie.


0,6 kg = 2 m2
18,5 m2 - 3 m2 = 16,5 m2

Pozostaje 16,5 m2 skóry tarlessta

6
Stare miasto / Odp: Czeladź płatnerska [produkcja zbrój]
« dnia: 03 Kwiecień 2020, 20:04:36 »
Dragosain ponownie zjawił się w pracowni, aby wytworzyć kolejny element pancerza. Tym razem padło na spodnie.


Wytwarzam:

Nazwa odzienia: Spodnie ze skóry tarlessta
Rodzaj: spodnie
Typ: zbroja miękka
Wytrzymałość: 6
Opis: Wykonana z 1,05kg skóry tarlessta. Odbija promienie słoneczne. Spodnie zostały tak zaprojektowane, aby zapewniały pełną swobodę ruchów, tworzone na podstawcie doświadczenia wampirzego wojownika.


1,05 kg = 3,5 m2
22 m2 - 3,5 m2 = 18,5 m2

Pozostaje 18,5 m2 skóry tarlessta

7
Stare miasto / Odp: Czeladź płatnerska [produkcja zbrój]
« dnia: 03 Kwiecień 2020, 11:37:50 »
Do pracowni przybył Dragosani. Nawet król musiał czasem popracować jako rzemieślnik. Musiał stworzyć pancerz ze skóry tarlessta. W sumie nie musiał, ale chciał. Rozłożył więc materiały na stole i zabrał się do pracy. Trwała ona wiele godzin, napierśnik musiał być zrobiony porządnie. Dragosani dodał do projektu kilka elementów od siebie, które jak podejrzewał, mogły spodobać się przyszłemu właściciwlowi.



Wytwarzam:

Nazwa odzienia: Napierśnik ze skóry tarlessta
Rodzaj: napierśnik
Typ: zbroja miękka
Wytrzymałość: 6
Opis: Wykonana z 0,9kg skóry tarlessta. Odbija promienie słoneczne. Na brzuchu znajduje się rząd kilku schowków, pojemnych na tyle, aby można było nosić tam małe przedmioty (nie zwiększa to podstawowego ekwipowania). Pierś zdobi stylizowany wizerunek nietoperza z rozłożonymi skrzydłami.



0,9 kg = 3 m2

25 m2 - 3 m2 = 22 m2

Pozostaje 22 m2 skóry tarlessta



8
Pałac / Odp: Pałac króla Dragosaniego I Antaresa
« dnia: 02 Kwiecień 2020, 13:09:34 »
Król rzucił jej jeszcze spojrzenie mówiące jak bardzo docenia jej życzenia powodzenia.
- Bywaj, Patty. - Ograniczył się jednak tylko do krótkiego pożegnania.

9
Pałac / Odp: Pałac króla Dragosaniego I Antaresa
« dnia: 02 Kwiecień 2020, 12:50:14 »
- No już, już, wiadomo. Nie było czasu pakować trzydziestu kilogramów stali - odparł wampir i usiadł. Westchnął patrząc na stertę dokumentów. - Nie będę więc cię zatrzymywał. Wiesz co masz zrobić.

10
Pałac / Odp: Pałac króla Dragosaniego I Antaresa
« dnia: 02 Kwiecień 2020, 12:35:16 »
- Tylko postaraj się zrobić to dyskretnie, w miarę możliwości - polecił jeszcze Drago. - Wampiry mogą słuchać. W razie czego zaangażuj Marszałka. I jeśli będziesz czegoś potrzebowała, to moje drzwi są zawsze otwarte. - Podszedł do biurka i położył dłoń na szkatule. - A z innych spraw, jak tam moja zbroja?

11
Pałac / Odp: Pałac króla Dragosaniego I Antaresa
« dnia: 02 Kwiecień 2020, 12:22:32 »
Wampir wskazał na mapę.
- Musimy w końcu rozwiązać sprawę północy - rzekł. - Właśnie stamtąd wróciłem, z polowania na tarlessty. i sytuacja jest zła. Wampiry się panoszą, zabijają dobrych ludzi, chodzą słuchy o tym jak to niby się organizują. Nie możemy dłużej zostawiać tego lokalnej władzy, bo to nieroby. Zaczyna się hemis, więc organizacja tego teraz byłaby nierozsądna. Ale zbierz ludzi, wyślij ich tam. Niech wesprą obrońców w Progach i innych miastach. Niech pomogą im przetrwać hemis. Poślij także jakieś zapasy i inżynierów... przyda się wzmocnienie umocnień. - Przerwał na moment, aby anielica mogła sobie przyswoić polecenia. - I szykuj siły na nadejście słońca. Do tej pory chcę mieć zmobilizowaną armię i wywiad o tym co się tam właściwie dzieje.

12
Pałac / Odp: Pałac króla Dragosaniego I Antaresa
« dnia: 02 Kwiecień 2020, 12:08:25 »
Tam zastała króla, stojącego przed jakąś mapą, rozwieszona na stojaku. Na biurku leżał słupek dokumentów, wymagających podpisu. Dragosani jednak ignorował je na tę chwilę. Na biurku leżała także drewniana szkatuła.
- O, jesteś. - Spojrzał przez ramię. - Doskonale. - Patty rozpoznała tereny na mapie. To była Północ. Dragosani odwrócił się. - Mam dla ciebie rozkazy - powiedział poważnie.

13
Dział Wypraw / Odp: Skryć się przed słońcem
« dnia: 01 Kwiecień 2020, 21:46:35 »
Grupa wróciła do zrujnowanego obozu Srebrnej reki, by zabrać pozostawione tam trofea. Potem zaś powrócili do Progów. Wrócili wraz ze świtem, przez co Imago musiał szybko sić ukryć. Dragosani poszedł przekazać Lornowi wieści, pozostali zaś przygotowali wóz i konie. Wyruszyli bez zwłoki, popędzani przez zniecierpliwionego króla. Podróż powrotna była żmudna i bez znaczniejszych wydarzeń.W stoicy król rozdzielił trofea i wypłacił należności łowcom.


WYPRAWA ZAKOŃCZONA POWODZENIEM

Dragosani zorganizował polowanie celem pozyskania skór tarlesstów, materiału niezbędnego do wytworzenia pancerza odbijającego promienie słoneczne. Wraz z Imago i grupa łowców wyruszył na północ, gdzie znajdowały się tereny na których można była znaleźć to rzadkie zwierzę. Po kilku przygodach w czasie podróży dotarli do miasta Progi, gdzie spotkali się z niezbyt ciepłym przyjęciem. Tamtejszy lud żył w ciągłym strachu przed dzikimi wampirami. Ostatecznie zdobyli jednak informacje o miejscu w którym spotykane były tarlessty. Poproszono ich także o sprawdzenie obozu Srebrnej Ręki - elitarnego oddziału Bękartów Rashera, stacjonujących kilka godzin marszu od Progów i nie dającego znaku życia od kilku dni. Obóz okazał się być zniszczony w ataku wampirów. Drużyna zebrała nieśmiertelniki i spaliła zwłoki, po czym ruszyła na polowanie. w jaskiniach tarlesstów napotkali opór ze strony wampirów, lecz został on szybko złamany. Ostatecznie upolowani kilka tarlesstów i pozyskali ich skóry.



Nagrody:

Kenshin:

- 5 denarów umówionej zapłaty
- 3 denary premii za aktywność

Quinn:

- 5 denarów umówionej zapłaty

Nazwa: Elfia lutnia
Opis: Popularny pośród bardów instrument strunowy. Ten egzemplarz posiada smukła budowę i proste zdobienia przedstawiające stylizowane pnącza i liście.

Vulmer:

- 5 denarów umówionej zapłaty

Nazwa: Pęk nieśmiertelników Srebrnej Ręki
Opis: Nieśmiertelniki zebrane z ciał poległych członków oddziału Srebrnej Ręki z Bękartów Rashera. Jest ich siedemdziesiąt osiem.

Imago:

- 3 denary premii za aktywność

Nazwa: Złoty pierścionek z rubinem
Opis: Pierścionek wykonany ze złota z małym rubinem.
Wartość: 110 grzywien

18 litrów krwi trolla w jednolitrowych butelkach

Dragosani

25 m2 skóry Tarlessta

Łowcy:

//Podzielicie się wedle uznania

100 pazurów Tarlessta
50 kłów Tarlessta

80 pazurów trolla,
8m2 skóry trolla,
16 kły trolla,
4 Wątroby trolla

8 zębów fenoruma
16 szponów fenoruma
1 łeb fenoruma z aparatem słuchowo-węchowym

8 skrzydła strzygonia
16 kły strzygonia
24 pazurów strzygonia
4 łeb strzygonia
   
48 kłów ekkimy
64 pazurów ekkimy
5 łeb ekkimy

40 kłów wupa
60 pazurów wupa



Talenty:

Imago:
Walka: 5 złotych talentów
Opisy: 2 srebrne talenty
Aktywność: 1 złoty talent

Kenshin:
Walka:  1 srebrny talent, 4 złote talenty
Opisy: 2 srebrne talenty
Aktywność: 1 złoty talent

Quinn:
Walka: 1 brązowy talent, 2 srebrne talenty
Opisy: 1 złoty talent
Aktywność: 1 brązowy talent

Vulmer:
Walka: 2 brązowe talenty
Opisy: 1 srebrny talent
Aktywność: 1 brązowy talent


//Jak o czymś zapomniałem, albo coś nie pasuje, to pisać na PW.

14
Dział Wypraw / Odp: Skryć się przed słońcem
« dnia: 01 Kwiecień 2020, 18:45:23 »
- To chyba wszystko - powiedział Drago, prostując się i chowając sztylet. - Bierzemy zatem trofea i wracamy. Musimy jeszcze odebrać wóz i konie. Bez ociągania się, chcę jak najszybciej wrócić do stolicy. - Zebrał część skór i innych trofeów i przygotował się do wymarszu.

15
Dział Wypraw / Odp: Skryć się przed słońcem
« dnia: 01 Kwiecień 2020, 16:32:41 »
Dragosani także zabrał się za zbieranie trofeów. Najbardziej zależało mu na skórach, jednak postanowił zebrać także kły i pazury, coby łowcy nie musieli tego zrobić. Krwi nie miał jak zabrać. Wyciągnął więc ostry sztylet i zabrał się do pracy. Jego ruchy były wręcz odbiciem działań Quinna, robionymi jednak szybciej. Wampirza krew ułatwiała pracę w nocy, precyzowała ruchy, wspomagała koncentrację. Jej demoniczne domieszki również robiły swoje. Wampir najpierw oskórował tarlessta. Wykonał odpowiednie nacięcie i potem systematycznie podcinał skórę aż do skutku. Odłożył ja na bok i zajął się pazurami i zębami. To poszło znacznie szybciej. Przypomniały mu się czasy kiedy uczył się tego z tą irytującą Nessą. Elfka do tej pory nie raczyła złożyć mu hołdu, co było karygodne! Po kilku minutach miał już zęby i pazury zwierzęcia. Zajął się więc drugim. Powtórzył działania. Nacięcie i podcinanie skóry, mozolne oddzielanie jej od ciała. Potem podważanie zębów i kłów. W tym ostatnim sporym ułatwieniem była jego siła.
- Dwa kolejne zrobione - powiedział.


Pozyskuję:
40 pazurów Tarlessta
10m2 skóry Tarlessta
20 kłów Tarlessta

16
Dział Wypraw / Odp: Skryć się przed słońcem
« dnia: 30 Marzec 2020, 22:24:53 »
Bestie padały. Może nie wyglądało to na klasyczne polowanie, lecz liczył się efekt. Dragosani miał nadzieję, że skóry nie zostaną za bardzo uszkodzone. Jednak priorytetem było samo zabicie tarlesstów. O dopasowaniu skór do pancerzy będzie martwił się później. Szczególnie, że jeden z tarlesstów skoczył ku niemu. Antares uniknął jego pazurów i zębów. Sama masa tarlessta też była zagrożeniem. Wampir nie chciał zostać zgniecionym. Musiał więc sprawnie manewrować wokół zwierzęcia, aby skutecznie je ogłupić i znaleźć szanse do zadana śmiertelnego ciosu. Jednego. Więcej cięć mogłoby uszkodzić za bardzo skórę. Ten taniec wokół pseudosmoka trwał jakiś czas. W końcu Dragosani znalazł okazję. Jego szabla cięła w gardło bestii, rozcinając je. Krew chlusnęła. Tarlesst zacharczał i opadł na ziemię, jeszcze żyw, lecz umierający. Dragosani ukrócił jego męki poprzez wbicie ostrza szabli w bok łba zwierzęcia i przebicie mózgu. Wampir oczyścił szablę z krwi.
- Teraz trzeba ściągnąć z nich skóry. Pomóżcie mi - powiedział do łowców.
- Elisash! - przywołał kulę światła, coby ułatwić prace tych, którzy nie widzieli tak dobrze w ciemności.

17
Dział Wypraw / Odp: Skryć się przed słońcem
« dnia: 30 Marzec 2020, 15:18:14 »
Pierwsze tarlessty padły. Pozostałe nie miały jednak zamiaru poddać się łatwo. Bogowie jedni wiedzą ile były one tutaj zamknięte, były wygłodniałe i zaszczute. I przyparte do jaskiniowej ściany. Jedno ze zwierząt zbliżyło się do Imago na trzy metry i zionęło na niego ogniem. Inny tarlesst warknął wściekle i skoczył na Dragosaniego, próbując rozerwać go szponami. Wampir uniknął tego losu w porę uchylając się. Ostatni tarlesst, wykorzystując lukę między wampirami, popędził do wyjścia z groty. Wprost na łowców.


3x tarlesst





//Nie musicie edytowac mapki, jeśli wam się nie chce.

18
Dział Wypraw / Odp: Skryć się przed słońcem
« dnia: 27 Marzec 2020, 13:57:33 »
Wejście do groty stanęło otworem. Drago postąpił kilka kroków do przodu. Nic nie rzuciło się na niego z mroku, poszedł więc jeszcze kilka kroków dalej. I wtedy buchnął ogień, prosto w twarz Antaresa. Nim jednak płomienie zdążyły pochłonąć wampira, ten wyciągnął przed siebie dłoń i podmuch zniknął, wchłonięty przez barierę dziwnie drgającego powietrza. Dragosani ruszył biegiem w głąb groty, coby nie blokować wejścia. Wewnątrz jaskini znajdowała się piątka bardzo rozeźlonych tarlesstów.



5x Tarlesst


Jedna mała kratka (z przerywana linią), ma dwa metry.

19
Dział Wypraw / Odp: Skryć się przed słońcem
« dnia: 27 Marzec 2020, 13:38:13 »
Dragosani naładował pistolet, chociaż wolał nie używać go w pełnej ech grocie. |Imago mógł usłyszeć powarkiwania i drapania pazurów po kamiennym podłożu. Ciężko było jednak usłyszeć coś więcej. Echo i kapanie wody utrudniały to.
- Otwieraj - polecił król. Był gotów, inni wydawali się także gotowi.

20
Dział Wypraw / Odp: Skryć się przed słońcem
« dnia: 25 Marzec 2020, 18:11:01 »
- Naszykujcie łuki - Drago powiedział do łowców. - A ty kuszę. Otworzysz i cofniesz się. Jeżeli coś stamtąd wyskoczy, postaram się do zatrzymać, cobyście mogli szyć. Potem ostrożnie wejdziemy.

Strony: [1] 2 3 ... 417
SMF 2.0.15 | SMF © 2017, Simple Machines
Enotify by CreateAForum.com

DarkBreak by DzinerStudio
Copyright 2005-2014 Tawerna Gothic - Oficjalny Polski serwis o grach z serii Gothic. Wszelkie prawa zastrzezone.