Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - Mantos

Strony: [1]
1
Dział Wypraw / Sługa
« dnia: 05 Październik 2012, 19:17:26 »
Nazwa wyprawy: Sługa
Prowadzący wyprawę: Grison
Wymagania do uczestnictwa w wyprawie: brak
Uczestnicy wyprawy: Mantos




Arevis ruszył wąskimi uliczkami w stronę dzielnicy gdzie mieściły się dwory szlacheckie...

2
Podgrodzie / Dom Arevisa
« dnia: 29 Wrzesień 2012, 11:45:46 »
Dane Personalne
Imię: Arevis Rasul Kemal
Data urodzenia: 11.02.26504, Ie
Tytuł: brak
Stan cywilny: kawaler





Portret






O mnie
Opis





Posiadane przedmioty
brak

3
Dział Wypraw / Pogrzeb
« dnia: 11 Kwiecień 2010, 12:38:37 »
Mantos zmaterializował się, jego twarz owiewała chłodna, morska bryza. Położył ciało brata na piasku, przed jego oczami rozciągał się niezmierzony ocean.






Ekwipunek

Broń 1:

Nazwa broni: Czarna śmierć
Zasięg: 280 metrów
Rodzaj: łuk
Poziom wykonania: V
Opis: Stworzony z 50 sztuk drewna, ważący 2kg.

70 x strzała z brązu
wytrzymałość - 6
ostrość - 5
ciężar - 4

Broń 2:

Nazwa broni: Kobra
Ostrość: 14
Wytrzymałość: 12
Typ: jednoręczny
Rodzaj: miecz
Poziom wykonania: IV
Opis: Wykuty z 45 sztuk srebra o zasięgu 0,6 metra, ważący 5 kg.

Broń 3:

Nazwa broni: Kobra
Ostrość: 14
Wytrzymałość: 12
Typ: jednoręczny
Rodzaj: miecz
Poziom wykonania: IV
Opis: Wykuty z 45 sztuk srebra o zasięgu 0,6 metra, ważący 5 kg.

Broń 4: ---

Zbroja:

Nazwa odzienia: Mithrilowy Pancerz
Rodzaj: zbroja
Wytrzymałość: 15
Ciężar: 8kg
Opis: Wykuta z 200 sztuk mithrilu.



Statystyki postaci

    Umiejętności:
    • walka bronią jednoręczną
    • walka bronią oburęczną
    • walka dwiema broniami
    • walka brońmi miotanymi



    Specjalizacje:
    • walka mieczem V
    • walka łukiem V
    • walka kuszą V
    • walka sztyletem II
    • walka toporem II
    • walka kosturem V



    Ataki:

    Ataki do walki brońmi miotanymi:

    Strzał 2 pociskami - Wystrzeliwujesz 2 pociskami na raz.

    Potężny strzał - Naciągasz cięciwę przez 10 sekund po czym wystrzeliwujesz pocisk, który rani 1 przeciwnika i unieruchamia do 2 stojących przy nim na 5 sekund.

    Strzał 3 pociskami - Wystrzeliwujesz 3 pociskami na raz.

    Celny strzał - Celujesz w nieruchomy cel przez 10 sekund, a następnie strzelasz. Zasięg pocisku wynosi maksymalnie do 100 metrów ponad maksymalne możliwości broni

    Precyzyjnie celny strzał - Celujesz w jakikolwiek ruchomy cel przez 10 sekund, a następnie strzelasz. Zasięg pocisku wynosi maksymalnie do 250 metrów ponad maksymalne możliwości broni.

    Ataki do walki bronią jednoręczną:

    Klasyczne pchnięcie - cięcie lewo-/prawostronne; góra/dół

    Blok górny - Blok ułożony na wyprostowanej ręce, kończący atak przeciwnika.

    Blok z odbiciem - Wytrąca przeciwnika z rytmu, odbiciem jego własnej broni.

    Pchnięcie - Pchnięcie mieczem w pozycji równoległej do ziemi, ciężko raniące przeciwnika.

    Potężny cios - Atak wyprowadzający do bardziej skomplikowanych technik walki bronią jednoręczną. Cios łamiący proste bloki, zadający dużo większe obrażenia.



    Zaklęcia:

    Naurangol:
    I Poziom Wtajemniczenia: Ognista Aura; Ognista Strzała
    II Poziom Wtajemniczenia: Kula Ognia; Pirokineza
    III Poziom Wtajemniczenia: Samozapłon

    Atrybuty wyuczane:
    + Pozyskiwanie:
    • Skór
    • Kłów
    • Pazurów
    + Upuszczanie krwi stopień II
    + Skrytobójstwo
    + Hard ciała
    + Kondycja
    + Medytacja
    + Koncentracja
    + Telekineza
    + Psionika
    + Teleportacja
    + Lewitacja

    Atrybuty rasowe:
    + długowieczność
    - śmiertelność

    Pas:

    Runa ognia[/list]

    4
    Dział Wypraw / Król Olch: Początek
    « dnia: 23 Grudzień 2009, 17:40:41 »
    Nazwa zadania: Król Olch: Początek
    MG: Gunses
    Wymagania: Walka bronią białą minimum III lvl lub dowolna ścieżka magii minimum II poziom wtajemniczenia; 4 uczestników
    Nagroda: To co znajdziecie

    Mantos usiadł pod drzewem czekając na resztę






    Ekwipunek

    Broń 1:

    Nazwa broni: Czarna śmierć
    Zasięg: 280 metrów
    Rodzaj: łuk
    Poziom wykonania: V
    Opis: Stworzony z 50 sztuk drewna, ważący 2kg.

    70 x strzała z brązu
    wytrzymałość - 6
    ostrość - 5
    ciężar - 4

    Broń 2:

    Nazwa broni: Kobra
    Ostrość: 14
    Wytrzymałość: 12
    Typ: jednoręczny
    Rodzaj: miecz
    Poziom wykonania: IV
    Opis: Wykuty z 45 sztuk srebra o zasięgu 0,6 metra, ważący 5 kg.

    Broń 3:

    Nazwa broni: Kobra
    Ostrość: 14
    Wytrzymałość: 12
    Typ: jednoręczny
    Rodzaj: miecz
    Poziom wykonania: IV
    Opis: Wykuty z 45 sztuk srebra o zasięgu 0,6 metra, ważący 5 kg.

    Broń 4: ---

    Zbroja:

    Nazwa odzienia: Mithrilowy Pancerz
    Rodzaj: zbroja
    Wytrzymałość: 15
    Ciężar: 8kg
    Opis: Wykuta z 200 sztuk mithrilu.



    Statystyki postaci

      Umiejętności:
      • walka bronią jednoręczną
      • walka bronią oburęczną
      • walka dwiema broniami
      • walka brońmi miotanymi



      Specjalizacje:
      • walka mieczem V
      • walka łukiem V
      • walka kuszą V
      • walka sztyletem II
      • walka toporem II
      • walka kosturem V



      Ataki:

      Ataki do walki brońmi miotanymi:

      Strzał 2 pociskami - Wystrzeliwujesz 2 pociskami na raz.

      Potężny strzał - Naciągasz cięciwę przez 10 sekund po czym wystrzeliwujesz pocisk, który rani 1 przeciwnika i unieruchamia do 2 stojących przy nim na 5 sekund.

      Strzał 3 pociskami - Wystrzeliwujesz 3 pociskami na raz.

      Celny strzał - Celujesz w nieruchomy cel przez 10 sekund, a następnie strzelasz. Zasięg pocisku wynosi maksymalnie do 100 metrów ponad maksymalne możliwości broni

      Ataki do walki bronią jednoręczną:

      Klasyczne pchnięcie - cięcie lewo-/prawostronne; góra/dół

      Blok górny - Blok ułożony na wyprostowanej ręce, kończący atak przeciwnika.

      Blok z odbiciem - Wytrąca przeciwnika z rytmu, odbiciem jego własnej broni.

      Pchnięcie - Pchnięcie mieczem w pozycji równoległej do ziemi, ciężko raniące przeciwnika.

      Potężny cios - Atak wyprowadzający do bardziej skomplikowanych technik walki bronią jednoręczną. Cios łamiący proste bloki, zadający dużo większe obrażenia.



      Zaklęcia:

      Naurangol:
      I Poziom Wtajemniczenia: Ognista Aura; Ognista Strzała
      II Poziom Wtajemniczenia: Kula Ognia; Pirokineza


      Atrybuty wyuczane:
      + Pozyskiwanie:
      • Skór
      • Kłów
      • Pazurów
      + Upuszczanie krwi stopień II
      + Skrytobójstwo
      + Hard ciała
      + Kondycja
      + Medytacja
      + Koncentracja
      + Telekineza
      + Psionika
      + Teleportacja


      Atrybuty rasowe:
      + długowieczność
      - śmiertelność

      Pas:

      Runa ognia; Kocyk[/list]

      5
      Dział Wypraw / Polowanie na demona
      « dnia: 16 Grudzień 2008, 15:09:39 »
      Mantos czekał przed siedzibą zakonu na towarzyszy...



      Cytuj
      Lista uczestników:
      Mantos
      Grison
      Elrond
      Sado
      MeGiddo
      Domenic aep Zirgin
      Gordian
      Serail






      Ekwipunek

      Broń 1:

      Nazwa broni: Czarna śmierć
      Zasięg: 280 metrów
      Rodzaj: łuk
      Poziom wykonania: V
      Opis: Stworzony z 50 sztuk drewna, ważący 2kg.

      100 x strzała z brązu
      wytrzymałość - 6
      ostrość - 5
      ciężar - 4

      Broń 2:

      Nazwa broni: Gniew Krófki
      Ostrość: 12
      Wytrzymałość: 10
      Typ: jednoręczny
      Rodzaj: miecz
      Poziom wykonania: IV
      Opis: Wykuty z 40 sztuk stali o zasięgu 0,6 metra, ważący 5kg


      Broń 3:

      Nazwa broni: Gniew Krófki
      Ostrość: 12
      Wytrzymałość: 10
      Typ: jednoręczny
      Rodzaj: miecz
      Poziom wykonania: IV
      Opis: Wykuty z 40 sztuk stali o zasięgu 0,6 metra, ważący 5kg

      Broń 4: ---

      Zbroja:
      Nazwa odzienia: Zbroja milicji
      Rodzaj: zbroja
      Wytrzymałość: 6
      Ciężar: 5kg
      Opis: Wykuta z 200 sztuk mosiądzu.



      Statystyki postaci

        Umiejętności:
        • walka bronią jednoręczną
        • walka bronią oburęczną
        • walka dwiema broniami
        • walka brońmi miotanymi



        Specjalizacje:
        • walka mieczem V
        • walka łukiem V
        • walka kuszą V
        • walka sztyletem II
        • walka toporem II
        • walka kosturem V



        Ataki:

        Ataki do walki brońmi miotanymi:

        Strzał 2 pociskami - Wystrzeliwujesz 2 pociskami na raz.

        Potężny strzał - Naciągasz cięciwę przez 10 sekund po czym wystrzeliwujesz pocisk, który rani 1 przeciwnika i unieruchamia do 2 stojących przy nim na 5 sekund.

        Strzał 3 pociskami - Wystrzeliwujesz 3 pociskami na raz.

        Celny strzał - Celujesz w nieruchomy cel przez 10 sekund, a następnie strzelasz. Zasięg pocisku wynosi maksymalnie do 100 metrów ponad maksymalne możliwości broni

        Ataki do walki bronią jednoręczną:

        Klasyczne pchnięcie - cięcie lewo-/prawostronne; góra/dół

        Blok górny - Blok ułożony na wyprostowanej ręce, kończący atak przeciwnika.

        Blok z odbiciem - Wytrąca przeciwnika z rytmu, odbiciem jego własnej broni.

        Pchnięcie - Pchnięcie mieczem w pozycji równoległej do ziemi, ciężko raniące przeciwnika.

        Potężny cios - Atak wyprowadzający do bardziej skomplikowanych technik walki bronią jednoręczną. Cios łamiący proste bloki, zadający dużo większe obrażenia.



        Zaklęcia:

        Naurangol:
        I Poziom Wtajemniczenia: Ognista Aura; Ognista Strzała
        II Poziom Wtajemniczenia: Kula Ognia; Pirokineza


        Atrybuty wyuczane:
        + Pozyskiwanie:
        • Skór
        • Kłów
        • Pazurów
        + Upuszczanie krwi stopień II
        + Skrytobójstwo
        + Hard ciała
        + Kondycja
        + Medytacja
        + Koncentracja


        Atrybuty rasowe:
        + długowieczność
        - śmiertelność

        Pas:

        Runa ognia[/list]

        6
        Dział Wypraw / Wspólne zadanie Mantosa i Leesa
        « dnia: 08 Maj 2008, 17:11:15 »
        Mantos wybrał się na umówione miejsce i czekał na Lees'a oraz Metrahal'a

        Nazwa -----------> Pusta strefa
        MG-----------------> Dies Irae Vae Victis
        Wymagania------>walka dowolną bronią na minimum 2 poziomie
        Ilość Wykonawców-> dwójka
        Opis --------------> Metrahal prosi nas o znalezienie pierścienia, który od pokoleń należał do jego rodziny,
        zgubił go w nieznanej dotąd części gór tak więc należy rozpocząć poszukiwania...
        ________________________________________________________________________________

        Ekwipunek:

        - Broń biała:

        Nazwa: Anais Elethea Noia
        Rodzaj: miecz
        Użycie: jednorącz
        Typ: stal
        Jakość wykonania: mistrzowskie
        Poziom: II
        Dodatkowo: ---

        - Odzienie:

        Nazwa: Zbroja Zakonnika ÂŚwitu
        Rodzaj: ÂŻelazna
        Typ: Całościowa
        Poziom: III
        Wykonanie: Mistrzowskie
        Dodatkowo: ---
        Materiał: 180 sztuk żelaza

        - Runy:

        Heshar - runa ognia

        Umiejętności:
        Bojowe:

        * Główne:

        o Walka bronią jednoręczną

        * Specjalizacja

        o Walka mieczem p. II

        Złodziejskie:
        o Skradanie Się I (Chód)
        o Skradanie Się II (Bieg)

        Myśliwskie:
        o Obdzieranie że skóry
        o Pozyskiwanie kłów
        o Pozyskiwanie pazurów
        o Upuszczanie krwi poziom II (max. 6litrów)

        Inne:
        o Negocjacje łowcy I (+5% nagrody)

        7
        Dział Wypraw / IV zadanie Mantosa
        « dnia: 29 Kwiecień 2008, 15:14:43 »
        Mantos przygotował się do zadania po czym ruszył na spotkanie z Cyrylem

        Nazwa: Problemy z wilkami
        Opis: Na jednej z farm Cyryla wataha wilków pożera coraz więcej jego owiec. Trzeba się pozbyć tego problemu.
        Wymagania: walka dowolną bronią min. II poziom
        Opiekun: Walar
        ________________________________________________________________________________

        Ekwipunek:

        - Broń biała:

        Nazwa: Anais Elethea Noia
        Rodzaj: miecz
        Użycie: jednorącz
        Typ: stal
        Jakość wykonania: mistrzowskie
        Poziom: II
        Dodatkowo: ---

        - Odzienie:

        Nazwa: Zbroja Zakonnika ÂŚwitu
        Rodzaj: ÂŻelazna
        Typ: Całościowa
        Poziom: III
        Wykonanie: Mistrzowskie
        Dodatkowo: ---
        Materiał: 180 sztuk żelaza

        - Runy:

        Heshar - runa ognia

        Umiejętności:
        Bojowe:

        * Główne:

        o Walka bronią jednoręczną

        * Specjalizacja

        o Walka mieczem p. II

        Złodziejskie:
        o Skradanie Się I (Chód)
        o Skradanie Się II (Bieg)

        Myśliwskie:
        o Obdzieranie że skóry
        o Pozyskiwanie kłów
        o Pozyskiwanie pazurów
        o Upuszczanie krwi poziom II (max. 6litrów)


        Inne:
        o Negocjacje łowcy I (+5% nagrody)

        8
        Rozrywka / Quiz wiedzy o kisiążkach"Harry Potter"
        « dnia: 09 Luty 2008, 20:12:22 »
        Zasady są wam znane, ten kto odpowie na pytanie zadaje kolejne, ja zacznę:

        "W jaki sposób Harry złapał znicz na jego pierwszym meczu?"

        Elrond: Dobrze zadawaj pytanie

        zygii: niestety  za późno

        9
        Dział Wypraw / I zadanie Mantosa
        « dnia: 10 Styczeń 2008, 17:44:13 »
        Mantos czekał na Altaira by mu opowiedział szczegóły zadania.

        Opiekun: Altair
        Nazwa: Zabawa w zielarza *
        Wymagania: Walka dowolną bronią poziom II
        Nagroda: 10x ziele lecznicze 10x korzeń magiczny – dla ugrupowania, 100 sztuk złota
        Opis: Nowy Brzask potrzebuje kilku roślin, by wykonać eliksiry do sprzedaży.
        ______________________________________________________________________

        Ekwipunek
        Nazwa Broni: Ostrze Zagłady
        Typ: Jednoręczny
        Rodzaj: Miecz
        Jakość Wykonania: Zawansowanne
        Poziom: I
        Dodatkowo: brak

        Nazwa: Skórzany Pancerz ÂŁowcy Nagród
        Typ: Całościowa
        Rodzaj: Skórzana
        Poziom: III
        Wykonanie: Mistrzowskie
        Opis: Ta zbroja zapewnia średnią ochronę przed bronią.
        Materiał: 3 skóry wilka, 2 skóry topielca, 2 zębacza 15 pazurów

        Umiejętności
        Umiejętności Bojowe
        - Walka mieczami jednoręcznymi II

        Ciche poruszanie się
        - Skradanie się II (bieg)

        Handel
        - Negocjacje łowcy I (+5% nagrody)

        Strony: [1]
        SMF 2.0.15 | SMF © 2017, Simple Machines
        Enotify by CreateAForum.com

        DarkBreak by DzinerStudio
        Copyright 2005-2014 Tawerna Gothic - Oficjalny Polski serwis o grach z serii Gothic. Wszelkie prawa zastrzezone.