Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - Daedagor

Strony: [1]
1
Wydarzenia i aktualności / Jak wymieniać płyty na gram.pl
« dnia: 02 Luty 2009, 16:16:48 »
Siemka. Nie wiem czy w dobrym dziale to napisałem więc srry. Otóż niektóre moje płyty jakoś "samo?" się no połamało i nie mam jak grać. Np. stało się tak z G3. Jeszcze wczoraj opalał dobrze a teraz... nie może się wczytać, wywala jak chcę zapisać. Jako, że go rejestrowałem to mogę wymienić płytę. I mam pytanie. Czy ktoś już wymieniał swoje zepsute płyty na nowe ? Jeśli tak, to trzeba cały komplet (pudełko, poradnik, płyty itd.) do nich wysyłać czy same płyty wystarczą ? Z tego co wiem to płaci się 15-16zł za paczkę. I czy można wysłać kilka gier jednocześnie czy tylko jedną naraz ?

2
Dział Wypraw / Problemy na wsi
« dnia: 10 Listopad 2008, 14:00:11 »
Nazwa: Problemy na wsi
MG: Mantos
Wymagania: brak
Ilość wykonujących: Jeden
Nagroda: brak

Daedagor był gotowy do zadania i czekał na swojego przełożonego po dalsze instrukcję.
-------------------------

Obrazek:


1.Noszona broń:
Amatorski Miecz Jednoręczny
Ostrość: 6
Wytrzymałość: 5
Typ: jednoręczny
Rodzaj: miecz
Poziom wykonania: I
Opis: Wykuty z 50 sztuk żelaza o zasięgu 0,6 metra, ważący 6kg.

2.-

3.-

4.-

5.Nazwa odzienia:
Strój obywatela Valfden
Rodzaj: strój
Wytrzymałość: 1
Ciężar: 1kg
Opis: Uszyty z 200 sztuk bawełny

Skrzynia:


Umiejętności:


Specjalizacje:


Ataki:


Zaklęcia:


Atrybuty wyuczane:


Atrybuty rasowe:
- śmiertelność
- krótkowieczność

Przedmioty:


Pozostałe:

3
Dział Wypraw / V Zadanie Daedagora
« dnia: 06 Styczeń 2008, 17:48:46 »
-Jest to moje pierwsze zadanie w Nowym Brzasku. Ciekawe jak je wykonam - pomyślał sobie Daedagor czekając pod miastem na Altaira.

Nazwa: Kwiaty Czarnego Bzu
Nagroda: 5 kwiatów czarnego bzu (dla ugrupowania) + 150 sztuk złota
Wymagania: Walka dowolną bronią I
Opis: Brzask potrzebuje kilku kwiatów czarnego bzu. Pięć powinno wystarczyć. Jeden z członków musi się udać do lasu w poszukiwaniu tegoż ziela.

Moje rzeczy:

Nazwa: ÂŁuk Ohsi + 100 strzał
Typ: ÂŁuk
Jakość Wykonania: Mistrzowskie
Poziom: IV
Opis: ÂŁuk wykonywany na specjalne zamówienie dla braci z Klanu Ohsi. Może z niego korzystać każdy, jednak jasne jest chyba to, że potężniejszą bronią stanie się w rękach wyborowego strzelca, niż nowicjusza.
Dodatkowo: Brak

Nazwa Broni: Elficka Szabla
Typ: Jednoręczny
Rodzaj: Miecz
Jakość Wykonania: Profesjonalne
Poziom: II
Dodatkowo: ----
Opis: Długi miecz (150 cm.); na długim, lśniącym ostrzu widnieją elfickie runy, które maja zapewnić
szczęście posiadaczowi ów broni. Posrebrzona rękojeść świetnie dopasowuje się do ręki. Miecz został świetnie wyważony, przez co mistrzowie fechtunku nie będę narzekać na tą broń. Ciężar szabli jest bardzo
mały, nawet śmiesznie mały, małe dzieci mogłyby władać tą bronią jak nożem. Jest to broń
prawdziwego szermierza.

Nazwa: Elitarny Pancerz Assasyna
Rodzaj: Skórzano-żelazna
Typ: Całościowa
Poziom: Skórzana III ÂŻelazna II
Wykonanie: Zaawansowana
Opis: Zbroja jest tak zaprojektowana, aby jej posiadacz szybko się nie męczył gdy biega po piaskach pustyni. ÂŻelazna cześć która chroni tułów jest doskonale stworzona do tego żeby łamać o siebie włócznie. Ze skór wilka stworzona jest dolna cześć zbroi i zasłona na głowę, a to dlatego że skóry wilka nie są zbyt grube i nie krępują ruchów, co daje przewagę w trakcie walki z okutymi po zęby przeciwnikami.


---------------------------------

Umiejętności:

1. Walka w zwarciu
a)
- Walka mieczami jednoręcznymi I
- Walka mieczami jednoręcznymi II
b )
- Walka dwoma mieczami I
- Walka dwoma mieczami II
- Walka dwoma mieczami III
c)
- Walka toporem I
- Walka toporem II
- Walka toporem III
- Walka toporem IV

2. Walka na dystans
a)
- Strzelanie z kuszy I
b )
- Strzelanie z łuku I
- Strzelanie z łuku II
- Strzelanie z łuku III
- Strzelanie z łuku IV

3. Ciche poruszanie się
a)
- Skradanie się I (chód)
- Skradanie się II

4. Trofea
a)
- Obdzieranie ze skóry
- Pozyskiwanie trucizny (Krwiopijcy)
- Pozyskiwanie trucizny II (Bagienne topielce)

5. Wytrzymałości
a)
- Wytrzymałość na ból
- Wytrzymałość na mróz
- Wytrzymałość na zmęczenie
- Wytrzymałość na gorąco

7. Kowalstwo
a)
- Wyrób zatrutych ostrzy
- Wyrób zatrutych pocisków

7. Handel
a)
-

8. Inne
-

4
Dział Wypraw / Czwarte zadanie Daedagora
« dnia: 12 Listopad 2007, 19:54:48 »
Nareszcie jakieś zadanie - rzekł Daedagor który czekał na Assasyna.

Nazwa: Malarz
Opiekun: Assasyn
Zleceniodawca: Assasyn
Opis: Pewien malarz osiedlił się pod górami Marantu. Tam zapewne znalazł natchnienie, a natchenienie przyniósł i Klanowi. Natchnienie, aby zarobić pieniądze. Wykonywujący musi ukraść parę obrazów z pracowni artysty...
Wymagania: Skradanie II
Nagrody: Dla wykonywującego: obraz 'Nagi karaluch' warty 100 sztuk złota

---------------------
Umiejętności:

1. Walka w zwarciu
a)
- Walka mieczami jednoręcznymi I
- Walka mieczami jednoręcznymi II
b)
- Walka dwoma mieczami I
- Walka dwoma mieczami II
- Walka dwoma mieczami III

2. Walka na dystans
a)
- Strzelanie z kuszy I
b)
- Strzelanie z łuku I
- Strzelanie z łuku II
- Strzelanie z łuku III
- Strzelanie z łuku IV

3. Ciche poruszanie się
a)
- Skradanie się I (chód)

4. Trofea
a)
- Obdzieranie ze skóry
- Pozyskiwanie trucizny (Krwiopijcy)
- Pozyskiwanie trucizny II (Bagienne topielce)

5. Wytrzymałości
a)
- Wytrzymałość na ból
- Wytrzymałość na mróz
- Wytrzymałość na zmęczenie
- Wytrzymałość na gorąco

7. Kowalstwo
a)
- Wyrób zatrutych ostrzy
- Wyrób zatrutych pocisków

7. Handel
a)
-

8. Inne
-


Ekwipunek:

Nazwa Broni: Miecz Assasyna 2x
Typ: Jednoręczny
Rodzaj: Miecz
Jakość wykonania: Mistrzowskie
Poziom: III
Dodatkowo: Zatruty Oręż, Błogosławiony Oręż, Mistrzowski Oręż

Nazwa: Elitarny Pancerz Assasyna
Rodzaj: Skórzano-żelazna
Typ: Całościowa
Poziom: Skórzana III ÂŻelazna II
Wykonanie: Zaawansowana
Opis: Zbroja jest tak zaprojektowana, aby jej posiadacz szybko się nie męczył gdy biega po piaskach pustyni. ÂŻelazna cześć która chroni tułów jest doskonale stworzona do tego żeby łamać o siebie włócznie. Ze skór wilka stworzona jest dolna cześć zbroi i zasłona na głowę, a to dlatego że skóry wilka nie są zbyt grube i nie krępują ruchów, co daje przewagę w trakcie walki z okutymi po zęby przeciwnikami.


Nauczone Czary:
- ÂŚwiatło
- Telekineza
- Sen

5
Komputery i sprzęt komputerowy / Błąd
« dnia: 28 Październik 2007, 17:40:03 »
Witojcie. Otóż mam problem. Od dłuższego czasu pojawiają mi się takie oto błędy:

quickstart.exe - Nieprawidłowa relokacja biblioteki DLL systemu
----------------------------------------------------------------------------------
Biblioteka systemowa DLL user32.dll została zrelokowana w pamięci. Aplikacja nie będzie działać
prawidłowo. Powodem relokacji było to, że biblioteka DLL C:\WINDOWS\system32\SHELL32.dll zajmowała
zakres adresów zarezerwowany dla systemowej biblioteki DLL. Należy skontaktować się z dostawcą w
sprawie nowej biblioteki DLL.


SearchWithGoogleUpdate_en_exe - Nieprawidłowa relokacja biblioteki DLL systemu
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Biblioteka systemowa DLL user32.dll została zrelokowana w pamięci. Aplikacja nie będzie działać
prawidłowo. Powodem relokacji było to, że biblioteka DLL C:\WINDOWS\system32\SHELL32.dll zajmowała
zakres adresów zarezerwowany dla systemowej biblioteki DLL. Należy skontaktować się z dostawcą w
sprawie nowej biblioteki DLL.


I tam jakiś jeszcze. No i " dzięki " tym błędom nie mogę zainstalować kilku gier ( głównie AOE 3 i Empire Earth 2 ). Próbowałem zainstalować te biblioteki, ściągałem je i.... nic to niedało. Nie wiem co mam zrobić ! Pomóżcie. Napewno ktoś będzie wiedział co zrobić...

6
Dział Wypraw / Trzecie zadanie Daedagora
« dnia: 04 Październik 2007, 19:50:22 »
Pod dolne miasto przybył Daedagor. Miał jedno zadanie do wykonania, ale nie wiedział co dokładnie zrobić. Tak więc Daed czekał na Assasyna.

Nazwa: Które z rodzeństwa chce pierwszeństwa?
Opis: Bracia, którzy kradną i sprawiają ostatnio wiele kłopotów w Północnej Dzielnicy Portowej - March i Kapth ostatnio zrobili za wiele i trzeba ich się pozbyć. Oboje ukrywają się w jednym z domków w Porcie. Nie można pozostawić żadnych świadków zbrodi...
Zlecający/Opiekun: Assasyn
Wymagania: Walka dowolną bronią białą I
Nagroda: 75 sztuk złota

---------------------
Umiejętności:

1. Walka w zwarciu
a)
- Walka mieczami jednoręcznymi I
- Walka mieczami jednoręcznymi II
b)
- Walka dwoma mieczami I
- Walka dwoma mieczami II
- Walka dwoma mieczami III

2. Walka na dystans
a)
- Strzelanie z kuszy I
b)
- Strzelanie z łuku I
- Strzelanie z łuku II
- Strzelanie z łuku III
- Strzelanie z łuku IV

3. Ciche poruszanie się
a)
- Skradanie się I (chód)

4. Trofea
a)
- Obdzieranie ze skóry
- Pozyskiwanie trucizny (Krwiopijcy)
- Pozyskiwanie trucizny II (Bagienne topielce)

5. Wytrzymałości
a)
- Wytrzymałość na ból
- Wytrzymałość na mróz
- Wytrzymałość na zmęczenie
- Wytrzymałość na gorąco

7. Kowalstwo
a)
- Wyrób zatrutych ostrzy
- Wyrób zatrutych pocisków

7. Handel
a)
-

8. Inne
-


Ekwipunek:

Nazwa Broni: Miecz Assasyna 2x
Typ: Jednoręczny
Rodzaj: Miecz
Jakość wykonania: Mistrzowskie
Poziom: III
Dodatkowo: Zatruty Oręż, Błogosławiony Oręż, Mistrzowski Oręż

Nazwa: Elitarny Pancerz Assasyna
Rodzaj: Skórzano-żelazna
Typ: Całościowa
Poziom: Skórzana III ÂŻelazna II
Wykonanie: Zaawansowana
Opis: Zbroja jest tak zaprojektowana, aby jej posiadacz szybko się nie męczył gdy biega po piaskach pustyni. ÂŻelazna cześć która chroni tułów jest doskonale stworzona do tego żeby łamać o siebie włócznie. Ze skór wilka stworzona jest dolna cześć zbroi i zasłona na głowę, a to dlatego że skóry wilka nie są zbyt grube i nie krępują ruchów, co daje przewagę w trakcie walki z okutymi po zęby przeciwnikami.


Nauczone Czary:
- ÂŚwiatło
- Telekineza
- Sen


7
Dział Wypraw / Drugie zadanie Daedagora
« dnia: 26 Wrzesień 2007, 21:14:21 »
Daedagor miał wykonać zadanie. Więc prędko ubrał się w zbroje, wziął ze sobą dwa miecze i ruszył do Assasyna i rzekł:
-Witaj Ass. Co mam dokładnie zrobić ?


Nazwa: Szary Lis
Opiekun: Assasyn
Zleceniodawcy: Assasyn
Opis: W Górnym Mieście grasuje pewien złodziej o pseudonimie Szary Lis. Cóż, straż się nie obrazi jak zabijemy jej zmorę, a pieniądze nie przydadzą się martwemu...
Wymagania: Walka dowolną bronią białą II
Nagrody: 120 sztuk złota

Umiejętności:

1. Walka w zwarciu
a)
- Walka mieczami jednoręcznymi I
- Walka mieczami jednoręcznymi II
b)
- Walka dwoma mieczami I
- Walka dwoma mieczami II
- Walka dwoma mieczami III

2. Walka na dystans
a)
- Strzelanie z kuszy I
b)
- Strzelanie z łuku I
- Strzelanie z łuku II
- Strzelanie z łuku III
- Strzelanie z łuku IV

3. Ciche poruszanie się
a)
- Skradanie się I (chód)

4. Trofea
a)
- Obdzieranie ze skóry
- Pozyskiwanie trucizny (Krwiopijcy)
- Pozyskiwanie trucizny II (Bagienne topielce)

5. Wytrzymałości
a)
- Wytrzymałość na ból
- Wytrzymałość na mróz
- Wytrzymałość na zmęczenie
- Wytrzymałość na gorąco

7. Kowalstwo
a)
- Wyrób zatrutych ostrzy
- Wyrób zatrutych pocisków

7. Handel
a)
-

8. Inne
-

Ekwipunek:

Nazwa Broni: Miecz Assasyna 2x
Typ: Jednoręczny
Rodzaj: Miecz
Jakość wykonania: Mistrzowskie
Poziom: III
Dodatkowo: Zatruty Oręż, Błogosławiony Oręż, Mistrzowski Oręż

Nazwa: Elitarny Pancerz Assasyna
Rodzaj: Skórzano-żelazna
Typ: Całościowa
Poziom: Skórzana III ÂŻelazna II
Wykonanie: Zaawansowana
Opis: Zbroja jest tak zaprojektowana, aby jej posiadacz szybko się nie męczył gdy biega po piaskach pustyni. ÂŻelazna cześć która chroni tułów jest doskonale stworzona do tego żeby łamać o siebie włócznie. Ze skór wilka stworzona jest dolna cześć zbroi i zasłona na głowę, a to dlatego że skóry wilka nie są zbyt grube i nie krępują ruchów, co daje przewagę w trakcie walki z okutymi po zęby przeciwnikami.

Nauczone Czary:
- ÂŚwiatło
- Telekineza
- Sen

8
Dział Wypraw / Pierwsze zadanie Daedagora
« dnia: 25 Wrzesień 2007, 19:59:11 »
Daedagor miał wykonać zadanie. Więc prędko ubrał się w zbroje, wziął ze sobą dwa miecze i ruszył do Assasyna i rzekł:
-Witaj Ass. Co mam dokładnie zrobić ?


Nazwa: Jaczuroludzie
Opis: Niedaleko obozu zauważono jaszczuroludów. Niewiadomo czy chcą zaatakować Klan, ale i tak trzeba się ich poznać. Jest ich tylko trzech. Klanowicz musi zabić maszkary.
Zlecający/Opiekun: Assasyn
Nagroda: Broń po Jaszczurach
Wymagania: Dowolna umiejętność bojowa II

Umiejętności:

Umiejętności:

1. Walka w zwarciu
a)
- Walka mieczami jednoręcznymi I
- Walka mieczami jednoręcznymi II
b)
- Walka dwoma mieczami I
- Walka dwoma mieczami II
- Walka dwoma mieczami III

2. Walka na dystans
a)
- Strzelanie z kuszy I
b)
- Strzelanie z łuku I
- Strzelanie z łuku II
- Strzelanie z łuku III
- Strzelanie z łuku IV

3. Ciche poruszanie się
a)
- Skradanie się I (chód)

4. Trofea
a)
- Obdzieranie ze skóry
- Pozyskiwanie trucizny (Krwiopijcy)
- Pozyskiwanie trucizny II (Bagienne topielce)

5. Wytrzymałości
a)
- Wytrzymałość na ból
- Wytrzymałość na mróz
- Wytrzymałość na zmęczenie
- Wytrzymałość na gorąco

7. Kowalstwo
a)
- Wyrób zatrutych ostrzy
- Wyrób zatrutych pocisków

7. Handel
a)
-

8. Inne
-

Ekwipunek:

Nazwa Broni: Miecz Assasyna 2x
Typ: Jednoręczny
Rodzaj: Miecz
Jakość wykonania: Mistrzowskie
Poziom: III
Dodatkowo: Zatruty Oręż, Błogosławiony Oręż, Mistrzowski Oręż

Nazwa: Elitarny Pancerz Assasyna
Rodzaj: Skórzano-żelazna
Typ: Całościowa
Poziom: Skórzana III ÂŻelazna II
Wykonanie: Zaawansowana
Opis: Zbroja jest tak zaprojektowana, aby jej posiadacz szybko się nie męczył gdy biega po piaskach pustyni. ÂŻelazna cześć która chroni tułów jest doskonale stworzona do tego żeby łamać o siebie włócznie. Ze skór wilka stworzona jest dolna cześć zbroi i zasłona na głowę, a to dlatego że skóry wilka nie są zbyt grube i nie krępują ruchów, co daje przewagę w trakcie walki z okutymi po zęby przeciwnikami.

Nauczone Czary:
- ÂŚwiatło
- Telekineza
- Sen

9
Dyskusja o modyfikacjach / Kto z was ukończył moda?
« dnia: 10 Maj 2007, 19:32:35 »
Witajcie. Chciałem się spytać czy skończyliście moda Mroczne Tajemnice? Ja osobiście TAK. Dla mnie ten mod był spoko. Ile nowych gildii, pancerzy, hełmów, broni, itd. Ja ten mod skończyłem po paru dniach drogą Innosa. I jestem z tego bardzo zadowolony  . Moim ulubionym pancerzem był Zbroja Rycerza, Hełm Paladyna i...Zbroja Przemytnika. Tak mi się spodobała, że nie wiem co. A co do mieczy i innych broni w zwarciu moją ulubioną bronią był miecz Zabójca. Spodobał mi się z wyglądu i ze statystyk broni. Mi sie ten mod spodobał i się jeszcze nie znudził. Moim zdaniem jest lepszy niż dodatek do Gothic II czyli Noc Kruka. I mam pytanie. Jakie są  wasze ulubione bronie, pancerze, gildie i czary?


Pozdro

10
B / Ben Sala
« dnia: 02 Kwiecień 2007, 21:01:09 »
Ben Sala


Ben Sala -Miasto będące blisko Bakareshu. Zostało zaatakowanie przez ożywieńców z pobliskiej ÂŚwiątyni Ben Sala. Sprawką tego zamieszania jest Basir który otworzył świątynie. Na miasto jest nałożona klątwa którą rzucił Yugul Przęklęty, nieumarły mag z świątyni. ÂŻeby oczyścić miasto z klątwy należy go zabić i innych nieumarłych. W mieście jest dużo zadań. To są wszystkie zadania w Ben Sali:

1. Bankiet dla Sępów
2. Droga do świątyni
3. Eskortuj Miguela do wioski
4. Na ratunek Ben Sali
5. Oswobodź Ben Sale
6. Kłopoty z Basirem
7. Przeklęty
8. Ruiny
9. Sześć skrzyń ze stalą
10. Tunele
11. Zrabowane dobra

11
Gothic II oraz Noc Kruka / Zadanie: Bimrownia
« dnia: 11 Styczeń 2007, 15:22:41 »
Cześć. Otóż wiem już gdzie się znajduje bimbrownia Vina i wiem jak ją otworzyć, ale nie wiem jak i gdzie można rozpocząć te zadanie, jeśli wogóle takie zadanie istnieje.

Pozdro.

12
O grach i programach / Windows Vista
« dnia: 09 Styczeń 2007, 19:51:00 »
Cześć. Otóż mój brat cioteczny niedawno ściągnął Windowsa Viste. I ja też sobie zamierzam ją ściągnąć ale on mi mówi, że będzie bardzo ciężko bo ją trzeba skonfigurować. I mam pytanie czy ją naprawde trzeba skonfigurować? A jeśli tak to może ktoś wie co trzeba zrobić? Bo narazie to mam tylko wygląd Visty a chce mieć całego Windowsa Viste.

13
Dyskusja o grach studia Piranha Bytes / Trainer
« dnia: 25 Grudzień 2006, 15:32:43 »
Uwaga! Znalazlem trainer do Gothica 3 i daje wam link.
http://www.stp.pl/download/5604_mzy98s1y.rar

O to na co jest ten trainer:

[F2] - zamraża przedmiot z mieszczący się w pasku szybkiego dostepu
[F3] - zamraża zdrowie, wytrzymałość i manę
[F4] - +10 000 doświadczenia
[F5] - +1000 punktów nauki
[F7] - poziom złota nie spada

I prosze pisac czy ten trainer dziala i czy jest wporzo.

Pozdro. O to moje GG 6711845

14
Zakończone wyprawy / I zadanie Quarhodrona
« dnia: 24 Grudzień 2006, 11:03:47 »
Witam.-powiedział Nowicjusz Quarhodron. Mistrzu Arkhanie co mam posprzątać. Powiedz a to uczynie.

15
Gothic 3 oraz Zmierzch Bogów / Klucze do ÂŚwiątyni Al Shedim
« dnia: 23 Grudzień 2006, 11:30:06 »
Cześć. Sorry jak byl ten tamat ale ja takiego nie znalazlem i nie bylo mnie przez 2 tygodnie.

Oto spis kluczy do ÂŚwiątyni Al Shedim:

ÂŚwiątynia AL Shedim:Jeden klucz ma Saturas.Drugi dostaniesz od Lestera pod warunkiem ze wypełnisz jego zadanie.Pozostałe trzy znajdziesz w ruinach ich położenie jest zaznaczone na mapie jaka dostaniesz od Saturasz wraz z poleceniem otwarcia ÂŚwiątyn. Swiatynia Mora Sul.Klucze mają: Kalesch-przywudca orków pilnujący wykopalisk. Kirk . Gonzales-władca Mora Sul .Yusuff-zbiegły niewolnik.Znajdziesz go na północny wschód od miasta. II ja- jeden z kupców

16
Dyskusja o grach studia Piranha Bytes / Bimbrownia
« dnia: 08 Listopad 2006, 15:59:08 »
Sorry moze tan temat byl ale jeste u od niedawnia wiec pisze:

Czy ktos wie gdzie jest Bimbrownia Vina bo czasami ktos
pisze gdzie jest ale czasmi ludzie sciamiaja.Z gory dzieki.
prosze odpisac jak nie to na prywatna wiadomosc

A i jeszcze taka ciekawostka:

Czy wiecie że pisza w gazetce (w Cliku jest taka gazetka o gothicu)
bo jak sie do plynie do jakies scianki to wtedy jest taki filmik
ze bezimiennego potwor morski zjada (ale chyba w Gothicu 2 bo
ja mam jeszcze Noc Kruka i tam takiego czegos nie ma)
i jescze druga ze w Niemieckiej wersji Gothica 2 jak sie
wchcodzi do zamku w GD to wyswietla sie teledysk
jakiegos zespolu Niemieckiego cos na E chyba Expolo i
dalej nie pamietam.

Te ciekawostki to na serio sa.W tej gazetce tak pisze.

Strony: [1]
SMF 2.0.15 | SMF © 2017, Simple Machines
Enotify by CreateAForum.com

DarkBreak by DzinerStudio
Copyright 2005-2014 Tawerna Gothic - Oficjalny Polski serwis o grach z serii Gothic. Wszelkie prawa zastrzezone.