Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - Elrond Ñoldor

Strony: [1] 2 3 ... 8
1
Cytuj
Typ: walka treningowa
Przeciwnik: Kretoszczur
Ilość przeciwników: 3
Wymagania: brak
Suma nagród: 30 grzywien

Mirabel była zwarta i gotowa. W lewej dłoni trzymała Sójkę, swój łuk refleksyjny. W prawej mithrilową strzałę.

2

Ogłasza się wybory uzupełniające do Izby Lordów.

Informacje na temat Izby Lordów.

* W wyborach może wziąć każdy obywatel Valfden, oprócz:
- skazanych, gdyż ich nieprawość może zaszkodzić państwu
- osób nieletnich, poniżej 20 roku życia, ze względu na brak doświadczenia
- członkom Rady Królewskiej i innym urzędnikom państwowym, bo powinni skupić się na swojej pracy
- osobom, którzy cieszą się obywatelstwem Valfden krócej niż miesiąc, niech lepiej poznają nasze państwo

Zgłoszenia będą trwać 5 dni.

3
Agora / IV wybory do Izby Lordów na rok 21/22 [zgłoszenia kandydatów]
« dnia: 23 Kwiecień 2015, 16:48:32 »

Nadszedł czas na rozwiązanie starej Izby Lordów i powołanie nowej. Prawo do kandydowania ma prawie* każdy obywatel Valfden, więc liczymy na mocne zainteresowanie tematem. Miejsce w Izbie Lordów daje wiele przywilejów, a także pełną możliwość wpływania na zmiany dotyczące całego Marantu. Kandydatów uprasza się o zapisanie w tym temacie, podając swoje imię, nazwisko i ewentualny ród, oraz treściwy powod, dlaczego to właśnie wy, macie zasiadać w Izbie.

Informacje na temat Izby Lordów.

* W wyborach może wziąć każdy obywatel Valfden, oprócz:
- skazanych, gdyż ich nieprawość może zaszkodzić państwu
- osób nieletnich, poniżej 20 roku życia, ze względu na brak doświadczenia
- członkom Rady Królewskiej i innym urzędnikom państwowym, bo powinni skupić się na swojej pracy
- osobom, którzy cieszą się obywatelstwem Valfden krócej niż miesiąc, niech lepiej poznają nasze państwo

Zgłoszenia będą trwać 5 dni.

4
Agora / Referendum w sprawie dnia targowego
« dnia: 23 Kwiecień 2015, 16:38:08 »
Referendum w sprawie koloni karnej

- Drodzy obywatele Valfden, ogłasza się co następuje. W związku z dużą różnicą zdań, w kwestii wybrania odpowiedniego dnia na dzień targowy, Rada Królewska daje możliwość zadecydowania w tej kwestii obywatelom Valfden.

Obywatelu możesz opowiedzieć się za każdym dniem tygodnia. Od poniedziałku, przez środę, do samej niedzieli! Swój wybór deklarujesz zaznaczając odpowiedni dzień w ankiecie. Mile widziane komentarze własne. Głosować może każdy obywatel (gracz) Valfden.

Referendum potrwa przez 24h.

5
Dyskusja o grach studia Piranha Bytes / Ulubiona postać
« dnia: 19 Kwiecień 2015, 23:11:32 »
Kolejny topic z czymś ulubionym. :D

Jak w temacie. Jaka jest wasza ulubiona postać? Kto zrobił na was największa wrażenie, zaimponował, rozśmieszył, czy po prostu sprawił, że myśląc o Risenie, od razu pojawia się wam przed oczami ta postać?

Dla mnie chyba jest to Patty. Bardzo ciekawa persona z bogatą historią.

6
Agora / Wybory na stanowisko Najwyższego Sędziego [wybory]
« dnia: 17 Kwiecień 2015, 23:55:46 »
- Drodzy obywatele Valfden. Los przyszłego Sędziego leży w waszych rękach. Wybierzcie mądrze.

By oddać poprawny głos należy zaznaczyć odpowiedniego kandydata w ankiecie i napisać przynajmniej jego imię w poście. Każdy gracz może zagłosować raz, bez względu na to ile postaci posiada. Głosowanie potrwa 24 godziny.

Oto kandydaci:

Gunses Cadacus

Cytuj
Ja Gunses Cadacus, hrabia Revar chciałbym zgłosić swoją kandydaturę na stanowisko Najwyższego Sędziego. Jestem osobą otaczaną poważaniem i szacunkiem. Odbierałem nauki w wielu dziedzinach oraz przeżyłem nie jedno, przez co zdążyłem ugruntować swój charakter. Rezydując w stolicy królestwa jestem gotowy pełnić swoje obowiązki o każdej porze, lecz głównie nocami. Z racji mojej przynależności rasowej nie darzę szczególną sympatią żadnych konkretnych ras.

Salazar Trevant

Cytuj
Salazar Trevant ma przyjemność zgłosić swoją kandydaturę na stanowisko Sędziego Sądu Najwyższego.

Przemawiające za mną argumenty:
Jestem osobą, która pełniła już wiele funkcji w uniwersum gry, lorda elekta wielokrotnie, pewien okres czasu (przed wyjazdem za granicę) podskarbiego Koronnego, dawien dawno również funkcje Mistrza Gry. Mimo krótkiego okresu niebytu, braku obecności, skutecznie i sukcesywnie nadrabiam braki, właściwie czuję, że nadrobiłem to co mnie ominęło w związku z zasadami gry :) . Jako lord Elekt sprawowałem funkcje i przyczyniłem się, a zarazem wprowadziłem mnóstwo rzeczy w naszym świecie, za co zostałem sowicie wynagrodzony, jako Podskarbi koronny wypełniałem swoje funkcje rzetelnie i sprawnie, nie zmuszając graczy do czekania na moje odpowiedzi zbyt długo. Nie było problemów w związku z prowadzeniem wagi czy innych okazjonalnych elementów. Ponadto, że wykazałem się wiele razy rzetelną pracą i wykonywaniem powierzonych obowiązków, z racji swoich studiów mam sporą styczność z prawem karnym i administracyjnym we wszystkich gałęziach styczności z obywatelem, podczas wykładów, zajęć i egzaminów na studiach. Studiuję Bezpieczeństwo wewnętrzne, gdzie przychodzi mi poznawać prawo karne, karne procesowe, przepisy karne ustaw szczególnych, wykroczeń, oraz prawa administracyjne związane z funkcjonowaniem administracji publicznej, rządowej, samorządowej, prawa administracyjne (gospodarcze, środowiskowe, budowlane i dziesiątki innych) co do przestępczości z nich wynikającej. Oraz nauki o sposobach wykrywania przestępstw, przestępcy, osoby sprawcy i dowodów z odpowiedniego dowodzenia faktów na ich podstawie. Można niektóre prawidłowości prawne zastosować w prawie Valfden.

Przemawiające przeciw:
Moja przeszłość jest też okraszona tak zwanym "cieniem" spowijającym historię, gdy grałem jeszcze jako "Canis". Jednak panowie nie radził bym wierzyć plotkom i historiom, które obrosły tutaj tyloma nieprawdziwymi legendami, że aż szkoda gadać <ignorant>. Na dzień dzisiejszy jestem niedysponowany jako Sędzia bezposredni, ze względu na pobyt w Mor Andor.

Plany rozwoju sądownictwa:
Poza wykonywaniem obowiązków zawartych w konstytucji, zamierzam skodyfikować takie prawa jak prawo karne procesowe, czy samo karne, które będzie przewidywało taryfikator kar, formy karania dostępne dla sądu, ich wysokości i możliwe warianty, jako projekt dla Izby Lordów. Poczyniłem ku temu pierwsze kroki i zamierzam to kontynuować niezależnie od tego, czy zostanę wybrany na sędziego (chociaż było by mi milej ;)).

7
Agora / Referendum w sprawie koloni karnej
« dnia: 16 Kwiecień 2015, 17:52:57 »
Referendum w sprawie koloni karnej

- Drodzy obywatele Valfden, ogłasza się co następuje. W związku z wieloma głosami sprzeciwu wobec udostępnienia widoczności koloni karnej osobom, które w niej aktualnie nie są, Rada Królewska daje możliwość zadecydowania w tej kwestii obywatelom Valfden.

Obywatelu możesz opowiedzieć się ZA pełną widoczności koloni lub PRZECIW niej, powracając do poprzedniego stanu. O swojej decyzji należy napisać jawnie w przedstawionym temacie pisząc ZA lub PRZECIW na początku wiadomości oraz zaznaczając odpowiedni wybór w ankiecie. Mile widziane komentarze własne. Głosować może każdy obywatel (gracz) Valfden.

Referendum potrwa przez 24h

8

Z racji tego, iż aktualny Najwyższy Sędzia, w osobie Gordiana Morii, nie wywiązuje się z powierzonego stanowisko, zostaje on zwolniony z pełnionej funkcji.
Państwo nie może jednak funkcjonować bez niezawisłego sędziego, toteż ogłasza się wybory, mające wyłonić odpowiedniego następce.
Proszę zgłaszać się w tym temacie, argumentując w poście swoją kandydaturę. Czas trwania zgłoszeń wynosi 3 dni.

Zgłaszać się może każdy obywatel Valfden, oprócz:
- skazanych, gdyż ich nieprawość może zaszkodzić państwu
- osób nieletnich, poniżej 20 roku życia, ze względu na brak doświadczenia
- członkom Rady Królewskiej, Izbie Lordów oraz innym urzędnikom państwowym, bo powinni skupić się na swojej pracy
- osobom, którzy cieszą się obywatelstwem Valfden krócej niż miesiąc, niech lepiej poznają nasze państwo



9

Nastał czas głosowania. Będzie ono trwało do czwartku, tj. 2.03. By głos został uznany, należy zaznaczyć swojego kandydata w ankiecie i napisać dlaczego go wybraliśmy. Można głosować tylko jedną postacią.

Oto kandydaci:

Cytuj
Silvaster

- Zgłaszam swoją kandydaturę do Izby lordów.

Mogę zaoferować :
- Przede wszystkim czas i chęci do pomocy w projektach elektów oraz zwykłych graczy.

Więcej nie będę pisał, bo nie widzę sensu. Własnych projektów i tak nie zdążę wprowadzić wyłącznie dlatego, że niedługo kończy się kadencja i odbędą się nowe wybory.

Cytuj
Salazar Trevant.

Zgłaszam swoją kandydaturę w celach:
- Pomocy obecnej kadencji lordów w pracach nad rozpoczętymi projektami, między innymi medycyną.
- Zapoznania się z obecnymi zadaniami izby, w celu kontynuowania i podjęcia ważniejszych i celowych projektów poprzednich lordów zastępowanych w wyborach uzupełniających.

Hasło wyborcze: Dla przyszłości!

Cytuj
Silion aep Mor

Zgłaszam swoją kandydature z racji ze jest małe zainteresowanie wyborami przez potencjalnych kandydatów, skoro kadencja konczy sie za miesiac nie mam nic do stracenia a moze uda mi sie coś zrobic. Tak więc zgłaszam swoją kandydature.
Hasło wyborcze: "A co mi tam!"

10

Izbę Lordów opuściły trzy osoby. Ogłasza się wybory uzupełniające.

* W wyborach może wziąć każdy obywatel Valfden, oprócz:
- skazanych, gdyż ich nieprawość może zaszkodzić państwu
- osób nieletnich, poniżej 20 roku życia, ze względu na brak doświadczenia
- członkom Rady Królewskiej i innym urzędnikom państwowym, bo powinni skupić się na swojej pracy
- osobom, którzy cieszą się obywatelstwem Valfden krócej niż miesiąc, niech lepiej poznają nasze państwo

11
Gothic / Zmiana wartości procentów krytycznych
« dnia: 23 Marzec 2015, 15:24:20 »
Jak w temacie. Mam broń, która daje mi +5% do szansy krytyka. Sęk w tym, że jak ją zdejmę i założę ponownie, to rośnie szansa o 1 punkt. Pare razy musiałem zakładać i wkładać (bo Ulumulu) i trochę się zwiększyło. 

Da się jakoś te procenty zmienić. Nie chcę oszukiwać.

I tak dodatkowo. Jak inwestujemy w 1 poziom walki 1h to rośnie nam o 5%. Ile rośnie na 2 poziomie?

12
Dyskusja o modyfikacjach / Edycja Rozszerzona - Pytania/Problemy
« dnia: 18 Marzec 2015, 12:06:35 »
Chyba najlepiej będzie, jak powstanie zbiorczy temat na problemy związane z ER. ;)



Zadanie "Skrytka", które zleca nam Will. Odnalazłem 3 miejsca na skrytkę, które zostały oznaczone na mapach. Przy wieży obok chaty Cavalorna, w jaskini przy rzece obok SO i w jaskini obok grobowca, gdzie z Miltenem szukamy kamienia ogniskującego. Są jeszcze jakieś miejsca?

Blizna na sumieniu. Jestem już w 3 rozdziale. kosa nie ma żadnej opcji dialogowej. W pierwszym rozdziale zlał mnie mówiąc że jeszcze jest za spokojnie. Jak rozwiązać te zadanie?

13
Triumwirat Magii / Maxwell Mad [NPC] (zadania)
« dnia: 16 Marzec 2015, 10:15:13 »


We wnęce gościńca mieści się małe biuro jednego z czarodziejów, opowiadających za utrzymanie porządku w twierdzy. Zleca on zadania początkującym adeptom. Jeśli chcesz przysłużyć się organizacji i przy okazji zarobić albo zdobyć ciekawy przedmiot, zajrzyj do niego i poproś o zadanie.



Imię: Maxwell Mad
Płeć: mężczyzna
Rasa: człowiek
Data urodzenia: 15.01.26489, eI
Opis: Maxwell jest zasłużonym magiem ziemi, przygotowującym się do odbycie testu na Arcymaga.
Nie zaniedbuje jednak swoich obowiązków związanych z pracą w Triumwiracie.
Zleca różne zadania chcącym się wykazać adeptom.



Wyprawy i zadania:

Wyprawy oznaczone kolorem żółtym są dostępne i można je wykonać dowolną ilość razy.
Wyprawy oznaczone kolorem zielonym są dostępne i można je wykonać.
Wyprawy oznaczone kolorem czerwonym są obecnie niedostępne albo ukończone.


Zadania i wyprawy dostępne dla Dzieci Nocy:

Nazwa wyprawy: Brudne komnaty
Prowadzący wyprawę: Elrond &Ntilde;oldor
Wymagania do uczestnictwa w wyprawie: zdolność logicznego myślenia
Uczestnicy wyprawy: 1


Zadania i wyprawy dostępne dla Adeptów ÂŻywiołów:

brak



Wymagania:

- Znajomość podstawowych technik walki dowolnym orężem.
- Do wypraw u tego NPC możesz zgłosić się raz na trzy dni.
- Chcąc uczestniczyć w wyprawie zobowiązany jesteś zapisać się w tym temacie.
- Wyprawy pobierać można od poniedziałku do piątku w godzinach od 15 do 24, a w weekendy od 12 do 24.

14
Dyskusja o modyfikacjach / Edycja rozszerzona - Kopalnia złota
« dnia: 14 Marzec 2015, 10:57:23 »
O ile się nie mylę, zadanie zleca nam Will, chyba szkodnik, w ubraniu kopacza, siedzący na piętrze w karczmie.

Po zabiciu gostka w SO i uzyskaniu przychylności Willa, rozpoczynamy zabawę z kopalnią złota. Pierwsze co mamy zrobić, to zebrać dwóch kopaczy i ochroniarza. No właśnie. O ile jeden kopacz piętro niżej mówi nam, żebyśmy nie gadali z Senyanem z wolnej kopalni, tak nie ma żadnych innych wskazówek.

Pomożecie?  <ignorant>

15
Mam problem z zadaniem "Zbezczeszczane ołtarz". O ile gdy idę do kapliczki Beliara, to wszystko idzie gładko, to na cmentarzu już chyba nie. Gadam z kopaczem, zabijam cała trójkę i zabieram kamień wiedzy. No to wracam sobie do Jima opowiedzieć mu, że wszystko poszło zgodnie z planem, ale nie ma odpowiedniej kwestii dialogowej. Czegokolwiek.

16
Jaka jest wasza ulubiona broń do walki w zwarciu? Szybkie miecze, potężne młoty i topory, czy może kostury?

Mi do gustu przypadły miecze, topory i młoty. Za pierwszym razem grałem używając miecza i sprawiło mi to dużo satysfakcji. Po godzinie od rozpoczęcia można była łatwo wczuć się w system, nowe bronie znajdowałem co krok. Jedynie trochę zdziwiło mnie machanie dwuręcznym w jednej dłoni. Wyglądało to trochę dziwnie.
Gdy ostatnio (2 tygodnie temu) grałem po raz kolejny w Risena postawiłem na drugą drogę. Wprawdzie obrona jest odrobinę ograniczona, ale umiejętne używanie uniku rekompensuje tą stratę. Koniec końców walczy się równie dobrze.
O kosturach mogę powiedzieć tylko tyle, że są paskudne. Nie są ciężkie. Po prostu męczą po jakimś czasie.


17
Cytuj
Typ: walka z gladiatorami
Przeciwnik: Słaby Gladiator adept
Ilość przeciwników: 1
Wymagania: 10 wygranych walk treningowych
Suma nagród: 30 grzywien

To mogło być ciekawe. A na pewno pouczające. Elrond, zarządza Areny był pierwszą osobą, która postanowiła powalczyć na Czerwonej. Można powiedzieć, że przecierał szlak...

18
Wielka arena / II walka losowa Elronda
« dnia: 23 Luty 2015, 17:37:58 »
Tym razem wziął broń. Nigdy nie wiadomo, co z losowej wyskoczy. Czekał cierpliwie na podniesienie się krat.

19
Cytuj
Typ: walka treningowa
Przeciwnik: Kretoszczur
Ilość przeciwników: 1
Wymagania: brak
Suma nagród: 10 grzywien

Elrond wyszedł na Arene. Był bez broni.

20
Dział Wypraw / Jeden, który wszystko odnajdzie
« dnia: 16 Luty 2015, 18:25:28 »
Cytuj
Nazwa wyprawy: Jeden, który wszystko odnajdzie
Prowadzący wyprawę: Isentor/Hope
Wymagania do uczestnictwa w wyprawie: brak
Uczestnicy wyprawy: Elrond Noldor



Dokładnie przestudiował mapę, gdy jechał wolno na Bucefale przez miasto. Droga była długa, na końcu bardzo niebezpieczna. Ale od czego ma magię? Od czego ma chowańce? Jego Harsesis, Diomedes kołował gdzieś wysoko, ponad miastem. Była to oswojona bestia, ale mieszkańcy nie przywykli do takich widoków.



// Zabieram ze sobą chowańca.

Strony: [1] 2 3 ... 8
SMF 2.0.15 | SMF © 2017, Simple Machines
Enotify by CreateAForum.com

DarkBreak by DzinerStudio
Copyright 2005-2014 Tawerna Gothic - Oficjalny Polski serwis o grach z serii Gothic. Wszelkie prawa zastrzezone.