Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - Hagmar

Strony: [1] 2 3 ... 5
1
Dział Wypraw / Ryzykowna przesyłka
« dnia: 01 Luty 2020, 19:08:08 »
Nazwa wyprawy: Ryzykowna przesyłka
Prowadzący: Narrator / Samir
Wymagania: zgoda prowadzącego
Uczestnicy: Hagmar

Po opuszczeniu knajpy szybko przekalkulował że kupno albo najem konia odpada. Do Leamis najszybciej będzie barką z Ombros do portu w Bukowym Polu. Tak więc Hag ruszył z Gniazda do Ombros. Pieszo.

2
Zakończone wyprawy / Kradziona broń to dobra broń.
« dnia: 12 Maj 2019, 22:36:21 »
Nazwa wyprawy: Kradziona broń to dobra broń.
Prowadzący: Reed
Wymagania: Członkostwo w Krwawych Krukach
Uczestnicy: Hagmar.

- A. Zatrzymał się na chwilę. - Jak on wygląda?

3
Zakończone wyprawy / Test kruka #38
« dnia: 19 Kwiecień 2019, 17:08:33 »
Nazwa wyprawy: Test kruka #38
Prowadzący wyprawę: Arivel
Wymagania do uczestnictwa w wyprawie: Logiczne myślenie, chęć dołączenia
Uczestnicy wyprawy: Hagmar

- Dwie rzeczy, jestem człowiekiem... a po drugie gdzie dokładnie jest ten sklep?

4
Zakończone wyprawy / Rasher swe dziatki pozna - Hagmar
« dnia: 14 Marzec 2017, 14:15:11 »
Nazwa wyprawy: Rasher swe dziatki pozna - Hagmar
Prowadzący wyprawę: @TheMo
Wymagania do uczestnictwa w wyprawie: Chęć dołączenia do Bękartów
Uczestnicy: Hagmar

Po załatwieniu swych spraw Hagmar ruszył w drogę, ale wpierw do stajni. By wynająć konia.

5
Zakończone wyprawy / Do Mor Andor (Fabularny)
« dnia: 03 Marzec 2017, 15:39:21 »
Nazwa wyprawy: Do Mor Andor
Prowadzący wyprawę: Hagmar/Dragosani
Wymagania do uczestnictwa w wyprawie: Bycie mną
Uczestnicy wyprawy: Hagmar


Atunus nie nastraja do podróży, tym bardziej dalekich. Co więc skłoniło Hagmara do opuszczenia Podgrodzia i wybrania do niesławnej Mor Andor? Na pewno nie brak pieniędzy, Hagmar żył z myślistwa i zbierania podstawowych ziół. Pomyśleć że chciał zostać magiem, niestety... gdy przybył na Valfden magowie byli w niełasce. Wstąpił do Konkordatu, ale ze względu na różnice zdań w kwestii polowań, odszedł. Chciał nawet dołączyć do Kruków, ale w pore sie opamiętał. Teraz, rządny wiedzy o sytuacji w kolonii, kroczył główny traktem ku barierze.

@Dragosani

6
Zakończone wyprawy / Test kruka #30
« dnia: 29 Styczeń 2016, 12:21:04 »
Nazwa wyprawy: Test kruka #30
Prowadzący wyprawę: Arivel
Wymagania do uczestnictwa w wyprawie: Logiczne myślenie, chęć dołączenia
Uczestnicy wyprawy: Hagmar

- Nie nazwałbym siebie drzewolubem, ale mniejsza z tym. Co to za robota?

7
Dział Wypraw / Wilki na bezdrożach
« dnia: 05 Marzec 2015, 19:38:09 »
Nazwa wyprawy: Wilki na bezdrożach
Prowadzący wyprawę: Talseis
Wymagania do uczestnictwa w wyprawie: Logiczne myślenie, 50% walki dowolną bronią
Uczestnicy wyprawy: Hagmar

- Który to szlak?

8
Dział Wypraw / Na drodze ku zrozumieniu - Hagmar
« dnia: 26 Luty 2015, 18:09:01 »
Nazwa wyprawy: Na drodze ku zrozumieniu - Hagmar
Prowadzący wyprawę: Kenshin
Wymagania do uczestnictwa w wyprawie: ukończenie zadania szkoleniowego u Jana
Uczestnicy wyprawy: Hagmar

- Dobrze więc. Chodzi o jakiś konkretny las? W okół stolicy jest sporo lasów.

9
Dział Wypraw / Zadanie szkoleniowe Hagmara
« dnia: 19 Luty 2015, 11:58:12 »
Nazwa wyprawy: zadanie szkoleniowe Hagmara
Prowadzący wyprawę: Dragosani
Wymagania do uczestnictwa w wyprawie: 50% znajomości technik walki dowolną bronią
Uczestnicy wyprawy: Hagmar

Hagmar stawił się na poligonie.
- No to zaczynajmy.

10
Podgrodzie / Dom Hagmara
« dnia: 18 Luty 2015, 21:54:30 »
Dane Personalne
Imię: Hagmar
Data urodzenia: 1.01.26515
Tytuł: brak
Stan cywilny: kawaler





Portret



O mnie
Chętnie opowiem przy kuflu piwa.





Posiadane przedmioty


11
Dział Wypraw / Wskrzeszenie Aragorna
« dnia: 15 Luty 2015, 17:22:12 »
Nazwa wyprawy: wskrzeszenie Aragorna
Prowadzący wyprawę: Hope
Wymagania do uczestnictwa w wyprawie: transakcja
Uczestnicy wyprawy: Aragorn

Punktualnie o północy w antykwariacie zjawił się duch Aragorna.

12
Dział Wypraw / Spotkanie Paktu
« dnia: 13 Luty 2015, 21:24:03 »
Nazwa wyprawy: Spotkanie Paktu
Prowadzący wyprawę: Dragosani (I Isentor?)
Wymagania do uczestnictwa w wyprawie: przynależność do mrocznego paktu
Uczestnicy wyprawy: Aragorn Tacticus, Dragosani, Rodred, Raghtar, Devristus Morii, Kermos

Aragorn lewitował sobie na miejscu

13
Zakończone wyprawy / Głowa Białego Demona
« dnia: 31 Styczeń 2015, 19:26:33 »
Nazwa wyprawy: Głowa Białego Demona
Prowadzący wyprawę: Isentor
Wymagania do uczestnictwa w wyprawie: brak
Uczestnicy wyprawy: Aragorn Tacticus

Dracon wyszedł z obozu kierując się na zachód gdzie też powinien przebywać Cavalorn, myśliwy wspomniany przez Diega.

14
Zakończone wyprawy / Wyzwolenie Zuesh
« dnia: 03 Styczeń 2015, 11:56:32 »
Nazwa wyprawy: Wyzwolenie Zuesh
Prowadzący wyprawę: Aragorn
Wymagania do uczestnictwa w wyprawie: Musk (muskuł mózgu) ogólne ogarnięcie.
Uczestnicy wyprawy: Aragorn Tacticus, Melkior Tacticus, Mohamed, Gordian Morri, Funeris Venatio, Dagosani, Evening Antarii, Drasul, Xvier aep Deler, Drasul, Szeklan z Tihios,, Shandris, Silvaster, Themo, Thoran, Patricia de Drake, Adaś (chyba wszyscy). Dodatkowo 100 żołnierzy Bractwa ÂŚwitu i krasnolud Yarpen (NPC'e)


Słowo od MG
//Dołączyć może każdy do czasu aż wyjdziemy z portu, później nie ma magicznego "a spałem w ładowni"  ;)
//Mimo iż walki będą na poziomie "hard" zapraszam wszystkich gdyż po pierwsze jest to ważna wyprawa fabularna, a dwa dla każdego będzie zajęcie :) Have fun!



3 dzień Veris roku 20 II ery, zgodnie z planem miała dziś wyruszyć ekspedycja militarna z pomocą dla Zuesh. Aragorn miał nadzieję że kotom udało się przetrwać jeszcze jeden tydzień i nie płyną wyzwalać ruin i trupów. Stał na kasztelu "Miecza Boleści", potężnej bojowej fregaty którą właśnie kończono załadowywać.



//Jest 12:00

15
Wielka arena / II walka Aragorna - Treningowa
« dnia: 18 Grudzień 2014, 13:14:40 »
Nazwa: 1x Kretoszczur
Wymagania: Brak
Nagroda: 10 grzywien

Aragorn stanął w gotowości do walki z bestią...

16
Starówka szkarłatnej krwi / Rada Niedźwiedzia [siedziba władz]
« dnia: 02 Grudzień 2014, 19:53:00 »

Rada niedźwiedzia jest to organ składający się z mistrzów górnictwa i rzemieślnictwa, oraz najbogatszych kupców. Obecnie rada niedźwiedzia liczy sobie 7 osób. Jak każdy organ kolegialny - kłócą się bez przerwy. Jest to organ doradczy, będący w praktyce uszanowaniem tradycji i kultury krasnoludów z Ekkerund. Stanowią oni wsparcie w pracy burmistrza miasta. Po II Wielkiej Wojnie i masakrze w mieście popełnionej przez siły demonów i ich sojuszników, Ekkerund na mocy ustaleń z koroną Valfden, przestało być Wolnym Miastem i stało się częścią Królestwa Valfden, wraz ze wszystkimi przysługującymi z tego względu prawami i obowiązkami.


Masz fabularną potrzebę rozmowy z władzą miasta? Czy też musisz załatwić jakąś sprawę to świetnie trafiłeś.

17
Wielka arena / I Walka Aragorna - Walka losowa
« dnia: 24 Listopad 2014, 14:10:00 »
Dracon wyszedł na piach areny czekając na to co wylezie.

18
Dział Wypraw / Echa Przeszłości I - Duch [Wątek fabularny]
« dnia: 17 Październik 2014, 22:13:47 »
Był późny wieczór gdy Aragorn siedział "U Tomiego". Ten stary jaszczur czekał na równie starego krasnoluda.

19
Dział Wypraw / Gnoić leszczy
« dnia: 27 Wrzesień 2014, 15:08:09 »
Nazwa wyprawy: Gnoić leszczy
Prowadzący wyprawę: Funeris Venatio
Wymagania do uczestnictwa w wyprawie: znalezienie się w odpowiednim miejscu w nieodpowiednim czasie
Uczestnicy wyprawy: Evening, Dragosani, Kenshin Himura, Samir


To co się wydarzyło wyprowadziło Tacticusa z równowagi psychicznej. Marnowanie dobrej wódki i atak na hrabiego wymagał... czegoś tam. Dracon zerwał się z krzesła krzycząc:
- Gonić leszczy! I sam wybiegł za nimi z karczmy.

20
Dział Wypraw / Nora przemytników
« dnia: 26 Lipiec 2014, 18:14:05 »
Nazwa wyprawy: Nora przemytników
Prowadzący wyprawę: Gordian
Wymagania do uczestnictwa w wyprawie: Walka dowolnym orężem 75%
Uczestnicy wyprawy: Aragorn, Themo, Samir

- To gdzie mamy konkretnie iść?

Strony: [1] 2 3 ... 5
SMF 2.0.15 | SMF © 2017, Simple Machines
Enotify by CreateAForum.com

DarkBreak by DzinerStudio
Copyright 2005-2014 Tawerna Gothic - Oficjalny Polski serwis o grach z serii Gothic. Wszelkie prawa zastrzezone.