Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - Marduk Draven

Strony: [1] 2 3 4
1
Wielka arena / XXIII walka treningowa Marduka Dravena
« dnia: 22 Czerwiec 2019, 21:30:16 »
Nazwa: Wilk
Ilość przeciwników: 5
Wymagania: 20 wygranych walk treningowych
Nagroda: 20 grzywien
Suma nagród: 100 grzywien

Anioł stanął spokojnie przed kratą areny. Zebrał w sobie troszkę magicznej energii i skierował ją do dłoni. Przyłożył ją do piersi.
- Anosh! - zainkantował, wzmacniając swój magiczny potencjał dwukrotnie.

2
Wielka arena / XXII walka treningowa Marduka Dravena
« dnia: 20 Czerwiec 2019, 20:30:48 »
Nazwa: Wilk
Ilość przeciwników: 5
Wymagania: 20 wygranych walk treningowych
Nagroda: 20 grzywien
Suma nagród: 100 grzywien

Anioł stanął przed kratą, gotów na to, co będzie go czekać na piaskach areny.

3
Wielka arena / XXI walka treningowa Marduka Dravena
« dnia: 18 Czerwiec 2019, 13:46:10 »
Nazwa: Wilk
Ilość przeciwników: 5
Wymagania: 20 wygranych walk treningowych
Nagroda: 20 grzywien
Suma nagród: 100 grzywien

Marduk sprawdził, jak broń chodzi w pochwach i uchwytach. Był gotowy.

4
Wielka arena / XV walka losowa Marduka Dravena
« dnia: 15 Czerwiec 2019, 23:32:22 »
Anioł stanął przed kratą, zmówił modlitwę do Zartata. Był gotów.

Rolled 1d12 : 5, total 5

Rolled 1d5 : 4, total 4

5
Zakończone wyprawy / To robota dla anioła!
« dnia: 29 Kwiecień 2019, 22:27:17 »
Nazwa wyprawy: To robota dla anioła!
Prowadzący: Narrator
Wymagania: brak
Uczestnicy: Marduk Draven

Przechadzając się po rynku, co ostatnio robił rzadko, anioł znalazł się przy tablicy z ogłoszeniami. Zignorował westchnienia kobiet, czy zdziwienie mężczyzn oraz dzieci. Przeglądając karty, zauważył jedną, która przykuła jego uwagę. Różnorakie potwory w Mirtach. Anioł zerwał kartkę i poleciał(dosłownie) do domu. Wyglądało na to, że na południu potrzebować będą pomocy. Przyodział się w zbroję, zabrał broń, którą uznał za potrzebną, wziął pancernego rumaka i ruszył ku Mirtom.

6
Wielka arena / XX walka treningowa Marduka Dravena
« dnia: 15 Kwiecień 2019, 22:33:52 »
Nazwa: Krwiopijca
Wymagania: 15 wygranych walk treningowych
Nagroda: 16 grzywien
Ilość: 5
Suma nagród: 80 grzywien

– Mam, mam – odparł Bohdanowi, po czym zszedł do krat areny. Tam sprawdził, jak miecz i płot wychodzą z poszew.

7
Zakończone wyprawy / Schodami do nieba #3
« dnia: 13 Kwiecień 2019, 17:25:52 »
Nazwa wyprawy: Schodami do nieba #3
Prowadzący wyprawę: Patty
Wymagania do uczestnictwa w wyprawie: możliwość przystąpienia do awansu na anioła
Uczestnicy wyprawy: Marduk Draven

– Niech więc tak będzie – odpowiedział skrzydlatej kobiecie marszałek koronny. Powstał z ławy zarzucił na grzbiet pelerynę, którą zaraz po tym zapiął na srebrnym łańcuchu, aby ta nie spadła. Hełm miał podpięty pod pas. Tak też ruszył przez kapitularz, ku wyjściu z niego. Jako, że znał twierdzę wzdłuż i wszerz, długo nie szedł na dziedziniec i szybko się na nim znalazł. Pełen ekscytacji, determinacji i siły woli. Napełniony niecierpliwością na to, co ma nadejść. Wzburzony jak fale oceanu. Co to będzie, co to będzie? Pytał siebie w myślach, oczekując Patricii, z którą miał się tu spotkać. Otulił się troszkę szczelniej peleryną, tak, że zakrywała ona cały jego tors.

8
Wielka arena / XIV walka losowa Marduka Dravena
« dnia: 06 Kwiecień 2019, 14:06:27 »
Marduk był na arenie już tyle razy, że mało było w niej rzeczy, których nie znał. Mogłaby robić nawet za jego trzeci dom, zaraz po mieszkanku w dzielnicy obywatelskiej Efehidonu, oraz siedzibie Bractwa. Sprawdził jak szabla i nóż chodzą w pochwach.

Rolled 1d12 : 12, total 12

Rolled 1d5 : 4, total 4

9
Agora / Wybory do Rady Królewskiej - Kanclerz Koronny[GŁOSOWANIE]
« dnia: 08 Marzec 2019, 15:34:25 »

Nadszedł czas głosowania w wyborach nowego Kanclerza. Mamy dwóch kandydatów - Rikkę Malkain i Devristusa Morii. Do was należy decyzja kto zostanie nowym Kanclerzem Koronnym. Głosować może każdy, lecz tylko jedna postacią. Mile widziane będzie także przedstawianie argumentów, dlaczego wybraliście akurat tego, a nie innego kandydata. Głosowanie trwać będzie 24 godziny.

Zgłaszam swoją kandydaturę :m:

Ja chcę! JA :D

10
Agora / XIV wybory do Izby Lordów [GŁOSOWANIE]
« dnia: 04 Marzec 2019, 16:02:12 »

Nastał czas wyborów. Standardowo głosować może każdy, ale tylko jedną postacią. Głosowanie trwać będzie 24 godziny.

Aby oddać głos należy odpowiedzieć na kogo chcemy zagłosować i dlaczego. Należy pamiętać, że każdy gracz ma do dyspozycji jeden głos. Niezależnie od ilości posiadanych postaci głosy oddane z innych kont nie będą brane pod uwagę. Jeżeli chcecie ukryć swój głos, można to zrobić z pomocą funkcji:

[.hide group=1,107]Twój głos[/hide] - bez kropki
Zgłaszam się.

Jak powszechnie wiadomo jestem osobą przyzwoitą i praworządną, toteż myślę sprawdzę się w tej funkcji.

Także się zgłaszam. Jestem na marancie codziennie i fajnie byłoby tak tego truposza jeszcze bardziej rozruszać.

Ja też się zgłaszam, nie wiem jak to będzie działać, ale warto spróbować.

Też się zgłaszam, bo chcę pomóc

11
Agora / Wybory do Rady Królewskiej - Hetman Koronny
« dnia: 01 Marzec 2019, 15:03:39 »

- Z dniem dzisiejszym, tj. 01.03.32, z powodu zaginięcia poprzedniego hetmana ogłasza się nabór kandydatów na stanowisko nowego Hetmana Koronnego. Podania proszę zgłaszać w tym temacie. Zgłoszenia trać będą do dnia 08.03.32 r  do godziny 15:05. Po tym czasie nowy Hetman Koronny zostanie wybrany przez króla.

Do jego podstawowych zadań należy:

- przyjmowanie nowych graczy do gry Marant
- opieka nad graczem w pierwszych krokach jego gry
- czuwanie nad poprawnym przebiegem wypraw oraz ich zatwierdzanie po zakończeniu wątku w dziale wypraw
- opieka nad spisem talentów
- opieka nad stowarzyszeniem nauczycieli

12
Agora / XIV wybory do Izby Lordów[ZGŁOSZENIA]
« dnia: 01 Marzec 2019, 14:47:59 »

Nadszedł czas na rozwiązanie starej Izby Lordów i powołanie nowej. Prawo do kandydowania ma prawie* każdy obywatel Valfden, więc liczymy na mocne zainteresowanie tematem. Miejsce w Izbie Lordów daje wiele przywilejów, a także pełną możliwość wpływania na zmiany dotyczące całego Marantu. Kandydatów uprasza się o zapisanie w tym temacie, podając swoje imię, nazwisko i ewentualny ród, oraz treściwy powód, dlaczego to właśnie wy, macie zasiadać w Izbie.


* W wyborach może wziąć każdy obywatel Valfden, oprócz:
- skazanych, gdyż ich nieprawość może zaszkodzić państwu
- osób nieletnich, poniżej 20 roku życia, ze względu na brak doświadczenia
- osobom, którzy cieszą się obywatelstwem Valfden krócej niż miesiąc, niech lepiej poznają nasze państwo


Zgłoszenia trwać będą 3 dni.

13
Agora / Wybory do Rady Królewskiej - Kanclerz Koronny[ZGŁOSZENIA]
« dnia: 01 Marzec 2019, 14:43:15 »

- Z dniem dzisiejszym, tj. 01.03.32 ogłasza się  rozpoczęcie wyborów na stanowisko Kanclerza Koronnego.
Tradycyjnie zaczynamy od zgłoszeń kandydatów. Kandydować może każdy mieszkaniec królestwa Valfden, który ma skończone 16 lat i nie pełni w chwili zbierania zgłoszeń funkcji Lorda Elekta, Radnego Królewskiego oraz nie sprawuje honorowo lub odpłatnie urzędu (np. Sąd Valfden) w służbie Królestwa Valfden. Zgłoszenia będą trwały do 08.03.32, do godziny 14:45.

Dodatkowe zasady zgłoszeń:
* Można kandydować tylko jedną postacią, ale żadna z pozostałych posiadanych postaci nie może być członkiem w Rady Królewskiej. Chcemy aby osoba będąca radnych skupiła się na stanowisku, które już posiada.

Do podstawowych zadań kanclerza koronnego należy:


    przyjmowanie nowych graczy do gry Marant
    opieka nad graczem w pierwszych krokach jego gry
    przyznawanie graczom grupy lord elekt, wielki lord elekt, radny królewski i najwyższy sędzia.
    prowadzenie zadań szkoleniowych u Respeva
    akceptowanie nauk u Viciousa
    akceptowanie nauk u Draig aep Kora
    akceptowanie nauk u Luinden
    akceptowanie nauk u FĂŤanora Iharega
    akceptowanie nauk u Jana
    akceptowanie nauk u Eleny
    opieka nad strażnicą Darm w Opactwie Vameth
    opieka nad Wielką Areną w Atusel
    zarządzanie karczmą Ukon Wacka w Ekkurend
    przydzielanie kont do grupy bohaterów niezależnych (NPC)
    przewodzenie Radą Królewską oraz zarządzanie jej obrada

14
Zakończone wyprawy / Na rozprostowanie kości
« dnia: 01 Grudzień 2018, 15:39:46 »
Nazwa wyprawy: Na rozprostowanie kości
Prowadzący: Marduk Draven
Wymagania: dowolna specjalizacja w walce, aktywność
Uczestnicy: Marduk Draven, Evening Antarii, Nawaar, Egbert, Kazmir, Melkior, Ashog, Mirzak, Dragosani, Torstein, Patty, Samir, Emerick, Armin

Przez długi czas na wyspie Valfden panowała stagnacja. Zło jakby zasnęło, przestając dręczyć wyspę oraz jej mieszkańców. Z kolei wraz ze złem, w hibernację zapadło i dobro. ÂŻycie szło powoli, a wręcz i nudno. Nawet bandyci jakoś mniej napadali karawany kupieckie. Kreshary nie pożerały tak często zbłąkanych dusz, a wywerny gdzieś schowały swe gadzie łby.
Był to kolejny dzień w życiu marszałka koronnego. Kolejna ta sama pobudka. Kolejna pielęgnacja dawno nie używanej broni. I jak każdy przed tym, ten dzień także zapowiadał się nudnym i mętnym. Ale to ten miał jednak wszystko odmienić. Stało się tak za sprawą jednego z codziennych raportów, który okazał się być czymś zupełnie przeciwnym.
Jeszcze w tym samym dniu, po zajazdach i ulicach zaczęto przybijać oznajmienia, o tym, że marszałek koronny poszukuje grupy śmiałków do niebezpiecznej, acz bardzo opłacalnej misji. Mile widziany był każdy, kto potrafił władać bronią, czy magią oraz miał wierzchowca. Miejscem spotkania obwieszczono dom marszałka w dzielnicy obywatelskiej. Dravenowi pozostało czekać.

//Jeśli ktoś się nie zgłosił, a będzie chętny, niech po prostu napisze mi pw.
@TheMo
@Nawaar
@Evening Antarii

15
Wielka arena / XIII walka losowa Marduka Dravena
« dnia: 11 Kwiecień 2018, 16:44:33 »
Mściciel stanął przed kratą. Zmówił krótką modlitwę.

Rolled 1d12 : 5, total 5

Rolled 1d5 : 5, total 5

16
Wielka arena / XII walka losowa Marduka Dravena
« dnia: 08 Kwiecień 2018, 15:15:02 »
Mściciel przygotował broń, zebrał energię magiczną i zmówił krótką modlitwę.

Rolled 1d12 : 9, total 9

Rolled 1d5 : 5, total 5

17
Wielka arena / XI walka losowa Marduka
« dnia: 06 Kwiecień 2018, 16:15:55 »
Po raz kolejny stawił się na arenie. Przygotował broń i oczyścił umysł, by lepiej używać magii.

Rolled 1d12 : 9, total 9

Rolled 1d5 : 2, total 2

18
Agora / Wybory do Rady Królewskiej - Kanclerz Koronny[GÂŁOSOWANIE]
« dnia: 04 Kwiecień 2018, 20:12:20 »

Nadszedł czas głosowania w wyborach nowego Kanclerza. Mamy dwóch kandydatów - Patricię Morii i Melkiora Tacticusa. Do was należy decyzja kto zostanie nowym Kanclerzem Koronnym. Głosować może każdy, lecz tylko jedna postacią. Mile widziane będzie także przedstawianie argumentów, dlaczego wybraliście akurat tego, a nie innego kandydata. Głosowanie trwać będzie 24 godziny.

Zgłaszam się.

Gram w marant od prawie dekady, znam system i zasady na wylot, w radzie królewskiej już nawet byłem i ze swoich obowiązków wywiązywałem się zawsze bardzo dobrze. Z obowiązkami kanclerza się zapoznałem i wiem że dam radę. Cóż mogę dodać.

Vote for Nif, make Valfden great again.

By te wybory były wyborami zgłasza się na to prestiżowe stanowisko. Jako podskarbi wywiązuje się z obowiązków. Kanclerz - i Rada w ogóle - to nie tylko według mnie mechanika ale i fabularne obowiązki. O ile wolno mi tak powiedzieć. I też gram 10+ lat i sie nie chwale  ;[ I w ogóle to Patty twierdzi tym sloganem że Valfden obecnie nie jest wielkie ;[


Vote for Melkior, we make Valfden even greater than now!

19
Wielka arena / X walka losowa Marduka Dravena
« dnia: 30 Marzec 2018, 11:10:37 »
Marduk stawił się na arenie. Sprawdził jak miecz i sztylet chodzą w swoich pochwach. Założył hełm.

Rolled 1d12 : 9, total 9

Rolled 1d5 : 1, total 1

20
Agora / Wybory do Rady Królewskiej - Kanclerz Koronny[ZGÂŁOSZENIA]
« dnia: 27 Marzec 2018, 19:44:02 »
- Z zwiazku ze śmiercią Kanclerza Koronnego - Kiellona Silvertanka aep Kharima - z dniem dzisiejszym, tj. 27.03.29 ogłasza się  rozpoczęcie wyborów na stanowisko Kanclerza Koronnego. Tradycyjnie zaczynamy od zgłoszeń kandydatów. Kandydować może każdy mieszkaniec królestwa Valfden, który ma skończone 16 lat i nie pełni w chwili zbierania zgłoszeń funkcji Lorda Elekta, Radnego Królewskiego oraz nie sprawuje honorowo lub odpłatnie urzędu (np. Sąd Valfden) w służbie Królestwa Valfden. Zgłoszenia będą trwały do 04.04.29, do godziny 19:45.


odatkowe zasady zgłoszeń:
* Można kandydować tylko jedną postacią, ale żadna z pozostałych posiadanych postaci nie może być członkiem w Rady Królewskiej. Chcemy aby osoba będąca radnych skupiła się na stanowisku, które już posiada.

Do podstawowych zadań kanclerza koronnego należy:


    przyjmowanie nowych graczy do gry Marant
    opieka nad graczem w pierwszych krokach jego gry
    przyznawanie graczom grupy lord elekt, wielki lord elekt, radny królewski i najwyższy sędzia.
    prowadzenie zadań szkoleniowych u Respeva
    akceptowanie nauk u Viciousa
    akceptowanie nauk u Draig aep Kora
    akceptowanie nauk u Luinden
    akceptowanie nauk u FĂŤanora Iharega
    akceptowanie nauk u Jana
    akceptowanie nauk u Eleny
    opieka nad strażnicą Darm w Opactwie Vameth
    opieka nad Wielką Areną w Atusel
    zarządzanie karczmą Ukon Wacka w Ekkurend
    przydzielanie kont do grupy bohaterów niezależnych (NPC)
    przewodzenie Radą Królewską oraz zarządzanie jej obradami

Strony: [1] 2 3 4
SMF 2.0.15 | SMF © 2017, Simple Machines
Enotify by CreateAForum.com

DarkBreak by DzinerStudio
Copyright 2005-2014 Tawerna Gothic - Oficjalny Polski serwis o grach z serii Gothic. Wszelkie prawa zastrzezone.