Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - Progan

Strony: [1]
1
Pałac / Kancelaria parafialna Archonta V
« dnia: 25 Kwiecień 2015, 20:05:13 »
Kancelaria parafialna Archonta V


Archont jak każdy inny radny posiadał sprawy, o których rozmawiać nie wypadało w domu. Aldyn, który piastuje obecnie funkcję Archonta rzadko bywał w swojej chacie na podgrodziu. Wolne chwile spędzał głównie w Katedrze. Był głównym kapłanem stolicy i królestwa, toteż zostało mu przyznane skromne, ale cieszące oko i przytulne biurko. Kancelaria, w której miał księgi narodzin, ślubów i pogrzebów. A także pisma traktujące o bogach i nabożeństwach. W kancelarii Archont przyjmował przychodzące do niego osoby.

Księgi, pisma i listy:

Ryt valfdeński:
You require the following to view this post content:
  • You need to be a member of one of the following groups: Archont.


You require the following to view this post content:
  • You need to be a member of one of the following groups: Archont.


You require the following to view this post content:
  • You need to be a member of one of the following groups: Archont.


You require the following to view this post content:
  • You need to be a member of one of the following groups: Archont.


You require the following to view this post content:
  • You need to be a member of one of the following groups: Archont.




Xięga I "Stworzenia"

You require the following to view this post content:
  • You need to be a member of one of the following groups: Archont.



Uroczystości:

You require the following to view this post content:
  • You need to be a member of one of the following groups: Archont.


2
Katedra Sześciu Bóstw / Cmentarz katedralny
« dnia: 23 Kwiecień 2015, 21:40:18 »
Cmentarz katedralny

Cmentarz miasta Efehidion składa się z dwóch części. Pierwszą z nich są katakumby pod sanktuarium Katedry Sześciu Bogów. Drugą jest cmentarz miejski. W tych miejscach składane są ciała obywateli Valfden, mieszkańców stolicy i okolicznych miejscowości. Terenem cmentarza zarządza Archont.

Katakumby

Katakumby pod Katedrą Sześciu Bogów są plątaniną korytarzy i odnóg podziemi starożytnego dracońskiego miasta. Do katakumb prowadzi zejście z głównej nawy katedry. Korytarze prowadzą do głównej sali z Wiecznym Ogniem, który symbolizuje ogień pani dusz - Zewoli. W niszach wydrążonych w korytarzach i specjalnych nawach spoczywają ciała osób zamożnych i zasłużonych.

Grobowce:
Cytuj
Aragorn Tacticus

Cmentarz miejski
Cmentarz miejski mieści się w wielkim parku nieopodal Katedry Sześciu Bogów. Park jest cichym i urokliwym miejscem, oddalonym od zgiełku miasta. W tym to miejscu spoczywają w grobach zmarli obywatele Valfden. Jest to miejsce pamięci o nich, a dla wielu miejsce do zadumy i zamyślenia się nad ulotnością swojego życia.

3
Rynek / Festyn Zimowy!
« dnia: 01 Kwiecień 2015, 10:11:19 »
Festyn Zimowy!
Z okazji I rocznicy uchwalenia konstytucji królestwa Valfden oraz ÂŚwięta Pracy!



Vivat! Vivat Król! Vivat Valfden! - daje się słychać dzisiaj z każdej strony. Przecie to Festyn Zimowy! Na przekór mroźnemu i ciemnemu Hemis! ÂŚwiatło! Ognie! Napitki i jadło! Tańce i zabawa! Haha! Przecie to Festyn Zimowy!
Na miejskim rynku krzątano się od poprzedniego wieczora ustawiając stoły i kramy. Centralna części stanowi drewniana platforma, na której już za chwilę zatańczą setki par w rytm szybkiej i skocznej muzyki najlepszych minstreli! Dookoła zaś jak okiem sięgnął kramy i stragany, ale hej hej! nie kupców, nie sklepikarzy, ale wydawców najlepszych produktów! Sagany ogórków kiszonych, misy smalcu i pajdy wiejskiego chleba! Dzbany miodów wszelakich! Zakąski z dziczyzny! Piwo jasne, ciemne! Wina cierpkie i kwaśne, głębokie i aromatyczne! Beczki soków z jabłek, świeżo ciśnięte z marchwi! Tysiące dumnych i eleganckich butelek prawdziwej porządnej wódy! Hej hej! Przecie to Festyn Zimowy!

Na mównicę wchodzi Wodzirej. Ubrany jak zawsze w wielki beret przypominający kwokę siedzącą na jajach, a w dłoni trzymający berło przystrojone jemiołą!

- Hej, ludzie Valfden, ludu królestwa! Bawcie się, jedzcie, pijcie, tańczcie, swawolcie! Wszak to festyn dla każdego z was! Przecie to Festyn Zimowy! Odpędźcie ciemne myśli, wlejcie w serca radość, ogrzejcie je przy ognicha, strawie i napoju! Rozgrzejcie w tańcu ciała! Hej hej, bawmy się, przecie to Festyn Zimowy!




Festyn zimowy trwa przez 7 kolejnych dni.

4
Dział Wypraw / I Krucjata Archonta II - Zamek Tysiąca Wież
« dnia: 26 Listopad 2014, 10:50:12 »
Nazwa wyprawy: I Krucjata Archonta II - Zamek Tysiąca Wież
Prowadzący wyprawę: Gordian Morii;
Wymagania do uczestnictwa w wyprawie: Walka dowolną bronią min. 75%, minimum 10 osób.
Uczestnicy wyprawy: Progan, Gordian Morii, Gunses Cadacus, Aragorn Tacticus, Dragosani Antares, Nikolaj, Funeris Venatio, Silvaster, Melkior Tacticus, Szeklan z Tihios, TheMo, Kenshin, Patricia de Drake


- Zaczęło się... - usłyszał syk wampira. Niby na zawołanie najwyższy dzwon katedry zaczął bić. Progan uświadomił się, że właśnie wyruszają na północ, ku mrocznym krainom zamieszkałym i rządzonym przez monstra. Był jednak silny, bo nadzieję pokładał we wszystkich bohaterach, którzy się zjawili. Herosach... Filarach Valfden.

5
Katedra Sześciu Bóstw / Forum Dysputum
« dnia: 16 Listopad 2014, 23:49:09 »
Forum Dysputum


W wielkim gmachu łączącym mury miasta i sanktuarium spotykają się biedni i bogaci. Dla nikogo tutaj nie brakuje miejsca. Z boków ścian wiszą ambony, gdzie głosiciele mogą wejść i mówić do ludu. Zaś z balkonu na pierwszym piętrze ogłaszane są traktaty, dekrety, prawa i ogłoszenia wydawane przez samego archonta. Jeśli coś ważnego ma się wydarzyć, na pewno będzie o tym głośno w forum dysputum.

6
Katedra Sześciu Bóstw / Sanktuarium
« dnia: 15 Listopad 2014, 21:35:59 »
Sanktuarium


Sanktuarium to główna część katedry. W tej obszernej sali odbywają się wszelkie najważniejsze obrzędy i uroczystości. Sanktuarium jest miejscem modlitwy. Codziennie za stojącym tutaj skromnym ołtarzem staje kapłan aby wraz z przybyłymi wiernymi modlić się i składać błagania do bogów w różnych intencjach. To przed tym ołtarzem swą przysięgę składają sobie nowożeńcy. Tutaj to żegnani są bliscy zmarli. To tutaj odbywają się nabożeństwa i uroczystości, którym w wyjątkowych okazjach przewodzi archont. Sanktuarium otwarte jest całą dobę dla wiernych, bowiem nawet nocą prowadzone jest nieustanne czuwanie.



Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.

7
Dział Wypraw / Pierwsze szepty są nieśmiałe
« dnia: 26 Lipiec 2014, 23:47:48 »
Nazwa wyprawy: Pierwsze szepty są nieśmiałe
Prowadzący wyprawę: Isentor
Wymagania do uczestnictwa w wyprawie: ukończenie szkolenia dziecięcia lasu
Uczestnicy wyprawy: Progan


W hali liści zapadła cisza po słowach Pana puszczy i kniei. Progan pokiwał głową.
- Dobrze - rzekł - Jeśli taka jest Twoja wola, udam się na polowanie.

8
       .


Druid pracujący w sklepie cały dzień krząta się i dogląda asortymentu. Czyści broń, poprawia zbroje, ustawia przedmioty, które ruszyli klienci. Widząc Cię schodzącego po schodkach uśmiecha się, woła do Ciebie zapraszając do sklepu
- Zapraszam zapraszam! Jestem Progan, a to mój sklep, Rogowiec. Proszę, proszę się rozejrzeć. Potrzeba jakiegoś zamówienia może? Specjalnego przedmiotu? Unikatowego artefaktu? Proszę zostawić zamówienie, porozmawiam z Mecenasem Sztuki i na pewno uda się coś załatwić - mówi przyjaźnie opierając się na drewnianym kiju.


Stan kasy: 3131 grzywien
Kowal: Gunses Cadacus



Młot światła - 270 grzywien
Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.

Młot grzmotu- 380 grzywien
Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.

Młot 'Tchnienie Ellmora' - 350 grzywien
Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.

Topór z gór Carbon - 195 grzywien
Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.

Topór 'Wyrok Rashera' - 330 grzywien
Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.

Topór 'Zguba Meaneba' - 440 grzywien
Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.

Miecz pogromcy cienia - 70 grzywien
Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.

Miecz wojownika - 130 grzywien
Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.

Miecz pogromcy przeklętych - 248 grzywien
Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.

Miecz 'Gniew Innosa' - 335 grzywien
Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.

Miecz 'Chwała Nordmaru' - 770 grzywien
Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.

Miecz mściciela - 655 grzywien
Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.

Miecz armagedonu - 1080 grzywien
Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.
   Kostur maga - 35 grzywien
Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.

Nóż czterech refleksów - 115 grzywien
Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.

Ukryte ostrze wyroku kruka - 270
Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.

Bułat berserkera - 140 grzywien
Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.

Buława rządcy - 80 grzywien
Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.

Buława książęca - 585 grzywien
Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.

Sztylet łotrzyka - 75 grzywien
Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.

Sztylet księżycowego blasku - 105 grzywien
Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.

Sztylet ostatniego pocałunku - 375 grzywien
Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.

Szpon wilka - 60 grzywien
Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.

Szpon sambira - 110 grzywien
Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.

Włócznia pustynnej sprawiedliwości - 380 grzywien
Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.

Włócznia sprawiedliwego wyroku - 380 grzywien
Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.
   Wardyna krzyku - 140 grzywien
Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.

Wardyna gniewu - 235 grzywien
Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.

Szabla szlachcica - 60 grzywien
Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.

Szabla kondotierska - 130 grzywien
Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.

Szabla Starszych Ludów - 295 grzywien
Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.

Szabla ostatniego słowa - 710 grzywien
Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.

Buława księżycowego blasku - 405 grzywien
Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.

Włócznia oblubieńca śmierci - 350 grzywien
Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.

Katana pustynnej żmii - 675 grzywien
Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.



Tarcza księżycowego blasku - 440 grzywien
Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.
   Tarcza rodu Taurenów - 1088 grzywny
Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.
   Pawęż z Amon Amarth - 2680 grzywien
Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.

9
Dział Wypraw / Konkordat puszczy i kniei
« dnia: 20 Lipiec 2014, 22:17:50 »
Nazwa wyprawy: Konkordat puszczy i kniei
Prowadzący wyprawę: Drasul, Progan
Wymagania do uczestnictwa w wyprawie: poczucie klimatu
Uczestnicy wyprawy: Drasul, Progan, Eric, Izabell, Funeris Venatio, Gordian Morii, Isentor, Aragorn, Salazar, Silvaster (cholera wie co ona ma za nazwę w spisie talentów) (pozostałych dopiszę)



Później mówiono, że plagi te były manifestacją drzemiących w naturze sił. Sił, których nie wolno było lekceważyć. Mówiło się, że lud lasu pokazał, że w jego władaniu i ziemia i powietrze i to co chodzi po świecie i to co fruwa w powietrzu. Ale najpierw... Najpierw przyszła burza.


Dziwna była to burza. Bez deszczu. Chmury kotłowały się wysoko nad ziemią przybierając fantastyczna kształty i kolory. Grzmiało wysoko, żaden piorun nie dotknął ziemi. Na duszne, dorące miasto spłynął przyjemny chłody wiaterek. Wiatr o zapachu trawy, żywicy, rześki niczym górski potok, chłodny niczym górskie szczyty. Wtedy ziemia zatrzęsła się. Raz jedyny. Drzewa zaczęły szumieć, a w szumie tym słychać było dziwną, prastarą cichą melodię. Melodię która nieprzerwanie grana była w każdym lesie...
- Teraz nasz jest czas - rzekł Drasul do zebranych. Jeden z myśliwych, ten zwany Tragisem, dobył rogu i zadął w niego. Dookoła wielkiej metropolii odezwały się pozostałe rogi. Drasul poprowadził lud lasu, wyłonili się z lasu. Drasul, Progan, Lithan le Ellander, Asja Alvawiel, Myszowór, Lille, Lorand, Bosper, Dragormi, Margaritta de Last, Jerga i dziesiątki innych. Lud lasu skierował się do wschodniej bramy miasta Efehidon. A dookoła i między nimi kroczyły zwierzęta. Wilki i niedźwiedzie, taru i sambiry, shizi i harsesisy, zaś za nimi z lasu wyłoniły się inne zwierzęta leśne. Tysiące.
Strażnicy w basztach wymierzyli w nich grotami kusz. Padł rozkaz, bramy zostały natychmiast zamknięte.
- KIM JESTE¦CIE? STÓJCIE! S£YSZYCIE?!
Zatrzymali się. Spojrzeli w górę. W majestatyczne niebo.
Drasul wyszedł przed swój lud, wzniósł do góry swój kostur i zakrzyczał. Nie do strażników. Do bram miasta. Do samego miasta. Do stolicy. Do kraju. Do człowieka, który tym krajem władał.
- UKORZ SIÊ, EFEHIDIONIE!


//: Do wyprawy może dołączyć każdy dołączając do jednej z dwóch stron. Osoby należące do Konkordatu puszczy i kniei zaczynają pod miastem, razem z Drasulem i Proganem. Osoby nienależące do tej organizacji zaczynają na ulicy miasta lub na murach obronnych nad bramą miejską.

10
Gildia Łowców / Święty Gaj (spis członków)
« dnia: 09 Lipiec 2014, 12:13:06 »
Święty Gaj


Święty gaj to zarosłe roślinnością budynki starego chramu, sączące się strumienie i baseny pełne krystalicznej wody, fruwające motyle i ptactwo - dla dziecka lasu to ukojenie. Tutaj przybywa każdy z nowo przyjętych. Jest to ceremoniał, wiążący każde dziecko leśnego ludu z matką naturą. W jednej z grot znajduje się wieki pomnik bogini Ventepi.


To właśnie tam przybywa dziecię lasu wraz ze swoim opiekunem. Pod posągiem każdy winien jest złożyć przysięgę swej bogini, która spaja go z powierzoną mu misją ochrony dzieła stworzenia. Następnie każdy z dzieci lasu winien zasiać lub zasadzić swoją roślinę, taką, z jaką się najlepiej utożsamia. Po śmierci zaś, właśnie pod jego rośliną złożone zostaną jego szczątki.


Lykantrop



Łowczy Królewski



Łowca
Kenshin


Tropiciel
Shandris


Myśliwy
Quinn
Vulmer
Kenneth



11
Gildia Łowców / Lille [NPC] (zadania i wyprawy)
« dnia: 08 Lipiec 2014, 10:39:09 »


Imię: Lille
Płeć: kobieta
Rasa: elf
Mutacja: brak
Data urodzenia: 10.04.26520 I ery
Opis: Lille jest wieszczką. Nie bez przypadku. Jest tak zwanym dzieckiem gwiazd. Osobą, która została spłodzona w dniu wiosennego lub jesiennego przesilenia. Szczególne oddziaływanie pierwotnej mocy na takie dziecko odzwierciedliły się w Lille zdolnościami jasnowidzenia i proroctwa. W dzieciństwie została podrzucona do jednej ze wsi hrabstwa Revar. W wieku kilkunastu lat była już w owej wsi rozpoznawana jako Wiedząca, znająca się na zasiewie, hodowli i wzrastaniu roślin i zwierząt. Wyznając druidzkie zasady nie pochwalała wyprawy ówcześnie panującego tu sabatu wampirów na mordującego wilkołaka. Po kilku latach wraz z tutejszym hrabią otworzyła przytułek dla upośledzonych, dając im namiastkę prawdziwego domu. Po wojnie domowej i zniszczeniu przytułku zbiegła do puszczy Revar, gdzie znalazła dom w druidzkiej społeczności konkordatu. Od tamtego czasu swoje wieszcze zdolności wykorzystuje do lokalizacji zagrożeń revańskiej puszczy.

- Witaj! Jestem Lille, tutejsza wieszczka. Wspomnij na słowa Ventepi "każdego zaś kto w imieniu moim czcić będzie dzieło stworzenia i wiernie służył mu będzie, obdarzę mocą niepojętą w swojej potędze". Dlatego musisz być w ciągłym działaniu, nie ustawać, wypełniać jej wolę!




Zadania:
Nazwa wyprawy: Pośród traw i starych drzew: Kukurydziane pole
Prowadzący wyprawę: Progan
Wymagania do uczestnictwa w wyprawie: dostępne wiosną i latem; 50% walki dowolną bronią, 1-2 uczestników.
Uczestnicy wyprawy: ---

Nazwa wyprawy: Pośród traw i starych drzew: Szeptucha
Prowadzący wyprawę: Progan
Wymagania do uczestnictwa w wyprawie: dostępne wiosną i latem; 50% walki dowolną bronią, rozpoznawanie roślin, 1-2 uczestników.
Uczestnicy wyprawy: ---

Nazwa wyprawy: Pośród traw i starych drzew: Jałowca dym
Prowadzący wyprawę: Progan
Wymagania do uczestnictwa w wyprawie: 50% walki dowolną bronią, zakładanie pułapek, 1-2 uczestników.
Uczestnicy wyprawy: ---

Nazwa wyprawy: Pośród traw i starych drzew: Kwiat jednej nocy
Prowadzący wyprawę: Progan
Wymagania do uczestnictwa w wyprawie: 1-2 uczestników.
Uczestnicy wyprawy: ---


Wyprawy:
(brak)

12
Gildia Łowców / Tytuły
« dnia: 03 Lipiec 2014, 16:34:59 »
Tytuły główne


Pan puszczy i kniei - Najczcigodniejsza osoba w konkordacie. Utożsamiana jest z ziemską postacią samej bogini Ventepi, jest przywódcą duchowym i pośrednikiem pomiędzy dziełem stworzenia a boginią. Wybierany przez samą boginię, pełni swą służbę aż po kres swych dni. Jest powiernikiem mocy natury, panem wszelkiego leśnego życia i ucieleśnieniem woli bogini. Prowadzi pustelniczy i samotny tryb życia, nie ukazuje się ludziom i stroni od cywilizacji. Obcuje z naturą której poświęca całe swe życie. Słowo i wolę bogini oraz swe rady dotyczące społeczności przekazuje za pośrednictwem hierofantów. Stanowi najwyższe prawo w każdym lesie, a jego osąd i wola uważane są za święte.





Hierofant Ventepi - Jest to najwyższe stanowisko jakie dziecię Ventepi może otrzymać. Hierofanci to osoby obdarzone wszechstronną wiedzą i umiejętnościami. Korzystając z dobrodziejstw i łask bogini ukończyli całe szkolenie i osiągnęli tytuł leszego kniei lub lykantropa, stając się duchowymi ojcami i obrońcami natury. W społeczności lasu darzeni wielkim szacunkiem. Są pośrednikami pomiędzy ludem lasu a panem puszczy i kniei wcielając w życie jego wolę. Tytuł ten nadawany jest przez pana puszczy i kniei i nie musi być pełniony dożywotnio. Odpowiedzialny on jest za przyjmowanie braci i sióstr do społeczności ludu lasu, dogląda nauk prowadzonych przez nauczycieli, sporządza kroniki spisując dzieje i podania, a także zarządza dobrami jakie posiada społeczność. Jego ambicją jest prowadzenie wypraw wszędzie tam, gdzie natura potrzebuje swych obrońców.

Obowiązki:





Pasterz stworzenia - Jest to stanowisko cechujące się wielką odpowiedzialnością. Osoby te wybierane są przez hierofantów do pełnienia w społeczności drobnych lecz ważnych zadań. Pasterze to osoby, które trwają na szkoleniu i zdobywaniu wiedzy o mocach i łasce bogini. Dzięki jej przychylności wytrwały one i osiągnęły rangę alfy. Osoby te są najbliżej każdego nowego dziecka lasu, zajmują się nim od pierwszego dnia pomagając znaleźć mu jego własne lokum, pilnując by zostało zaopatrzone w odpowiednie do przeżycia w lesie wyposażenie oraz wpajając w nich cześć dla każdej żywej istoty i szacunek dla przełożonych.

Obowiązki:
  • Witanie dzieci Ventepi w hali liści.
  • Przedstawienie dzieciom lasu tytułów i stopni oraz rang w drzewie rozwoju. Pokierowanie dziecięcia lasu do nory, gdzie może odebrać wyposażenie.
  • Czuwanie nad dziecięciem lasu w pierwszych jego dniach członkostwa w konkordacie. Oferowanie mu wsparcia i pomocy, pokierowanie jego rozwojem i zorganizowanie mu drobnych zajęć.
  • Zadbanie o lokum dla nowego dziecięcia w podniebnej osadzie.
  • Wydawanie wyposażenia w norze, dziupli i gnieździe.

13
Dział Wypraw / Chrzest "ÂŁowcy Burz"
« dnia: 23 Czerwiec 2014, 20:44:00 »
Chrzest "ÂŁowcy Burz"


Tego dnia całe Atusel żyło wielkim wydarzeniem. Bowiem to dziś właśnie w Atusel, swym macierzystym porcie, chrzest odbyć miał "ÂŁowca Burz", piękna i potężna fregata, której kapitanem był Gordian Tinuvel Morii. Ludzie gromadzili się w porcie od rana, aby obejrzeć z przystani ten potężny okręt. Mało kto domyślał się, że przejdzie on do historii, a imiona jego marynarzy na wieki zapadną w pieśniach i legendach, które opowiadać będą po portowych karczmach.
- Hej, ho ho! Dziś dzień by bawić się i pić! Dziś dzień by hulać i używać! Bo kto wie, gdzie jutro nas wiatry pognają po bezkresnych wodach! Hej, ho ho!

W porcie zjawił się Gordian, kapitan okrętu. Ludzie już go rozpoznawali, witali się z nim. Gruchnęła wieść, że został adoptowany przez wielmożnego maga Devristusa. Stać go było więc na wystawienie uczty dla ludności. A wszak było co świętować. Razem z nim zjawił się Progan, eremita i mędrzec z kontynentu. Podeszli do krawędzi przystani, Progan spojrzał na fregatę, a w jego oczy uderzyła słona bryza, która poruszała lekko żaglami okrętu.
- Cudowny - zdołał powiedzieć



14
Dział Wypraw / Gdy kurier nie dociera
« dnia: 14 Czerwiec 2014, 20:05:27 »
Nazwa wyprawy: Gdy kurier nie dociera.
Prowadzący wyprawę: Salazar
Wymagania do uczestnictwa w wyprawie: myślenie + walka bronią 50%
Uczestnicy wyprawy: Progan

Progan wszedł z komisarzem do jego gabinetu
- Mam nadzieję, że uda się panu uratować ów osóbkę. Pomodlę się do bogini za jej los. A teraz słucham, jakie ma pan dla mnie zlecenie?

15
Dział Wypraw / Zadanie szkoleniowe Progana
« dnia: 14 Czerwiec 2014, 12:00:58 »
Nazwa wyprawy: zadanie szkoleniowe Progana
Prowadzący wyprawę: Nif
Wymagania do uczestnictwa w wyprawie: 50% znajomości technik walki dowolną bronią
Uczestnicy wyprawy: Progan

Progan stawił się na arenie.

16
Podgrodzie / Dom Progana
« dnia: 13 Czerwiec 2014, 16:18:35 »
Dane Personalne
Imię: Progan
Data urodzenia: 1.01.26510 I ery
Tytuł: brak
Stan cywilny:





Portret


O mnie
Progan jest mężczyzną w sile wieku. Przed przekroczeniem portalu studiował księgi i pisma w klasztornych murach. Był eremitą, uczonym i głosicielem słów najwyższej prawdy. W czasach każdy przejaw inteligencji był albo niszczony, albo wykorzystywany do niecnych celów. Progan podjął decyzje, o poszukiwaniu swej drogi w nowy świecie.





Posiadane przedmioty
Dokument potwierdzający zawarcie umowy z kapitanem statku "ÂŁowca Burz"


'''Nazwa:''' Lutnia<br>
'''Opis:''' Instrument muzyczny, strunowy o długości 0,80m. Wykonana po mistrzowsku z zamorskich rodzajów drewna. Płytę przednią pokrywa ozdobna rozeta z wyrzeźbionymi liśćmi dębu i jego żołędzi. Szyja krótka, zwieńczona główka rzeźbioną w motyw liściasty. <br>

Nazwa broni: kij pastucha
Rodzaj: kij
Typ: oburęczny
Obuch: 4
Wytrzymałość: 6
Opis: Wystrugany z 0,9kg drewna o zasięgu 2 metrów.

42,8 l krwi nieumarłych.

Strony: [1]
SMF 2.0.15 | SMF © 2017, Simple Machines
Enotify by CreateAForum.com

DarkBreak by DzinerStudio
Copyright 2005-2014 Tawerna Gothic - Oficjalny Polski serwis o grach z serii Gothic. Wszelkie prawa zastrzezone.