Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - TheMo

Strony: [1] 2
1
Dział Wypraw / (Nie)pamiętna noc
« dnia: 09 Kwiecień 2017, 17:42:40 »
Nazwa wyprawy: (Nie)pamiętna noc
Prowadzący wyprawę: Narrator
Wymagania do uczestnictwa w wyprawie: Chlanie u Emericka
Uczestnicy wyprawy: Themo, Emerick, Kiellon aep Kharim

Krasnoludzka przepalanka i trzy ryżówki. Wydawałoby się, że taka dawka powali niemal każdego miłośnika alkoholów wyskokowych, jednak nie naszych bohaterów. Dwóch rosłych chłopów i jeden krasnolud. Ta trójka wyrobiła dzisiaj w piciu roczną normę niejednej osoby. Jednak ciągle im było mało. Noc młoda, oni jeszcze stoją na nogach, a kieliszki puste. Tak więc trzeba się wybrać po zapasy, jak to ustalili.
-Napszót panowie!
Krzyknał Themo swoim zapijaczonym głosem i wymaszerował wojskowym krokiem przez drzwi. A raczej ten chód miał wyglądać na wojskową defiladę. Kiedy nie jest się w stanie prosto nóg postawić to różnie wychodzi. Na zewnątrz wyjął miecz i uniósł go w górę na wyciągniętej dłoni. Z tak wystawionym orężem szedł przed siebie. CO to znaczyło? Pewno on sam tego nie wiedział.

2
Dział Wypraw / Pomocna dłoń dla Zuesh
« dnia: 03 Styczeń 2017, 04:35:32 »
Nazwa wyprawy: Pomocna dłoń dla Zuesh
Prowadzący wyprawę: Themo
Wymagania do uczestnictwa w wyprawie: brak
Uczestnicy wyprawy: Themo, Kiellon aep Kharim, Marduke Draven, Emerick, Evening Antarii, Aziz, Torstein Lothbrok, Aldyn

Zuesh, wyspa położona pomiędzy Valfden a kontynentem zamieszkała przez kotoludzi - kunan. Miejsce, które najbardziej ucierpiało podczas wojny. Od przegranej bitwy nie było tam większej wyprawy, aż do dziś. Bowiem Lord Themo załatwił wszystko co potrzebne, zebrał śmiałków i wyrusza w rejs. Niemal cały dzień na królewski galeon, Evening (swoją drogą, ciekawe czemu akurat taka nazwa została wybrana dla flagowego okrętu), zostają znoszone zapasy i sprzęty, które mają pomóc w odbudowie wyspy. W porcie kręci się przez to jeszcze więcej straży, niż zwykle. Głównie dlatego, że został oddelegowany specjalny oddział mający stacjonować na Zuesh.

W pobliżu kręcił się też sprawca całego zamieszania, Themo. Osobiście, ze swojego konia doglądał wszystkich przygotowań. Starał się trzymać nieco z boku, by nie przeszkadzać ludziom w pracy. Z tej pozycji też miał dobry widok na całe zgromadzenie. Stanął sobie obok sprzętów, które po trochę były znoszone przez dokerów na pokład. Zeskoczył ze swojego wierzchowca i wyciągnął ze swojej sakiewki paczuszkę ze skrętami. Odpalił jednego z nich i zaciągał się dymkiem.

3
Wielka arena / XII walka Themo [Najemnik:Gurat] vs szkielety
« dnia: 26 Sierpień 2016, 22:28:35 »
Ork wyciągnął zza pasa swoje dwa topory i czekał na sygnał do walki.

Typ: walka treningowa
Przeciwnik: Szkielet
Ilość przeciwników: 2
Wymagania: 10 walk treningowych
Suma nagród: 28 grzywien

4
Dział Wypraw / Wojna o Valfden: O jeden most za daleko
« dnia: 20 Czerwiec 2016, 19:37:56 »
Nazwa wyprawy: Wojna o Valfden: O jeden most za daleko
Prowadzący wyprawę: TheMo/Narrator/Isentor
Wymagania do uczestnictwa w wyprawie: Jakakolwiek umiejętność walki
Uczestnicy wyprawy: TheMo, Kiellon aep Kharim, Marduke, Szeklan z Tihios, Mohamed, Rodred, Kazmir aep Groth, Rikka z Maer, Thoran,  Torstein Wilczy Skowyt

Na głównym placu Efehidionu zebrało się ponad 70 tysięcy wojowników chętnych bronić swego rodzinnego Valfden przed zagrożeniem, jakim są demony niszczące wszystko co napotkają na swojej drodze. A na ich drodze stało serce państwa, jego stolica, w której mieszka sporo ludzi. Należało ich zatrzymać, a najlepszym miejscem do obrony był most na rzece Amertodon. Ta lokacja niwelowała przewagę liczebną wrogiej armii. Tyle musiało wystarczyć, aby wygrać bitwę. Korzystny teren i 70 tysięcy obrońców Valfden. Wszyscy byli obecnie byli ściśnięci na placu przed pałacem królewskim. Pielęgnowali swą broń, pisali listy do rodzin, robili ostatnie treningi. Nad nimi łopotały sztandary Valfden, by pamiętali za co walczą.

Pośród zgromadzonych żołnierzy przechadzał się Themo, siedząc na swym koniu. Osobiście doglądał przygotowań do wymarszu, który zarządził jutro o świcie. Czekało go bowiem najtrudniejsze zadanie. Zatrzymać wielką armię demonów. Jeśli zawiedzie, to ile stolica może się utrzymać? I kto oswobodzi Ekkerund? Jednak nie zdradzał tych wątpliwości. Jako dowódca musiał być silny, by nie załamać morale armii.

//Sojusznicze siły (na początku):
50 tys. x Poborowi
12 tys. x Valfdeński rycerz
5000 x Gwardzista
5000 x Elitarny gwardzista
1000 x Wysoki elf
1000 x Krasnoludzki wojownik
3500 x Rycerz Bractwa Świtu
20 x Wampir
5 magów

//Koryto rzeki i długość mostu to 500m. Most jest szeroki na 100m.

5
Wielka arena / I walka z bossem Themo vs Niedźwiedź
« dnia: 29 Maj 2016, 16:59:01 »
-Na dobranoc
Dobry wieczór
Miś pluszowy śpiewa wam
Mówią o mnie Miś Uszatek
Bo klapnięte uszko mam
Jestem sobie mały miś, gruby miś
Znam się z dziećmi nie od dziś
Jestem sobie mały miś, śmieszny miś
Znam się z dziećmi nie od dziś

Podśpiewując sobie pod nosem znaną piosenkę z dzieciństwa i uderzając rytmicznie mieczem o puklerz czekał aż kraty się otworzą.

Nazwa: Niedźwiedź
Wymagania: 5 wygranych walk*
Nagroda: 111 grzywien

6
Wielka arena / XI walka treningowa Themo vs szkielety
« dnia: 02 Maj 2016, 23:08:29 »
Themo czekając na wrogów, których miał mu wysłać Bohdan zaczął się przygotowywać. A polegało to na zdjęciu puklerzu z pleców i wyjęciu miecza z pochwy.

Typ: Walka treningowa
Przeciwnik: Szkielet
Ilość przeciwników: 3
Wymagania: 10 wygranych walk
Nagroda: 42 grzywien

7
Dział Wypraw / W imię ojca
« dnia: 18 Kwiecień 2016, 19:22:13 »
Nazwa Wyprawy: W imię ojca
Prowadzący: Themo
Wymagania: Znajomość sprawy
Uczestnicy: Themo, Melkior Tacticus

Themo odebrał osiodłanego konia od stajennego i czekał na Melkiora.

//Na początku mówię, że jest to wątek fabularny i nagród żadnych nie będzie.

8
Dział Wypraw / Morza szum, rumu smak
« dnia: 13 Luty 2016, 14:28:28 »
Nazwa wyprawy: Morza szum, rumu smak
Prowadzący wyprawę: Kazmir aep Groth
Wymagania do uczestnictwa w wyprawie: Bycie Bękartem Rashera
Uczestnicy wyprawy: Themo, Kazmir aep Groth

Themo wziął w dłoń kufel piwa i zajrzał do środka, zupełnie ignorując, ze przed chwilą go opróżnił. Jedynie pianka ściekała po jego wewnętrznych brzegach. Przechylił go lekko, by móc ujrzeć puste wnętrze. Kiedy już upewnił się, że nic z trunku nie zostało, odłożył go na stół i podniósł się z krzesła.
-No to idziemy Kaziu, bo nam dupy w końcu do tych stołków przyrosną.
Podniósł swój hełm i włożył go na głowę. Schował jeszcze wystającą grzywkę, by ta nie opadała mu na oczy.

9
Agora / Referendum w sprawie najemnictwa.
« dnia: 30 Czerwiec 2015, 02:12:17 »
Referendum w sprawie najemnictwa

Drodzy obywatele Valfden. Król zarządził referendum w sprawie najemnictwa. Jednym z powodów podjęcia tej decyzji jest zapis traktujący o ograniczeniu nauki rzemieślnictwa do jednego najemnika.


Zapoznajcie się z opinią króla w tej sprawie.
Cytuj
Niestety nie mogę podpisać się pod tym projektem zachowując czyste sumienie. W trosce o dobro kraju nie popieram wprowadzania dziurawych ustaw, które mogą doprowadzić do kryzysu gospodarczego w sferze rzemieślnictwa. Ustawa wróciła do mnie kolejny raz, dlatego zwracając uwagę na poparcie jej przez Lordów Elektów nie mogę polemizować z poparciem jaki ustawa posiada. Dlatego proszę Wielkiego Lorda Elekta o zorganizowanie referendum w kwestii uchwalenia tej ustawy.

http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Najemnictwo

Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.

10
Wielka arena / X walka treningowa Themo - ścierwojady
« dnia: 07 Marzec 2015, 22:49:12 »
Themo stał za kratą i ładował swą kuszę.

Typ: walka treningowa
Przeciwnik:Ścierwojad
Ilość przeciwników: 3
Wymagania: 5 wygranych walk
Suma nagród: 36 grzywien

11
Dział Wypraw / Spotkanie po latach
« dnia: 12 Styczeń 2015, 03:10:15 »
Nazwa wyprawy: Spotkanie po latach
Prowadzący wyprawę: TheMo
Wymagania do uczestnictwa w wyprawie: 50% walki dowolną bronią
Uczestnicy wyprawy: Themo, Nardo


Dwaj przyjaciele z dzieciństwa spotkali się w karczmie. Postanowili powspominać dawne lata i wyruszyli na "spacer". Opuścili karczmę.

-Powiedz, Nardo, co cię sprowadza na Valfden?

12
Dział Wypraw / Themo sam w Mealdur Aernh
« dnia: 14 Grudzień 2014, 14:31:10 »
Nazwa wyprawy: Themo sam w Mealdur Aernh
Prowadzący wyprawę: Gordian Morii
Wymagania do uczestnictwa w wyprawie: Nie załapanie się na statek powrotny
Uczestnicy wyprawy: Themo

Themo był zajęty walką z wampirem i nawet nie zauważył, że reszta krucjaty już odpłynęła zostawiając go samego w zamku.

13
Wielka arena / IX walka Themo vs ścierwojady
« dnia: 19 Listopad 2014, 22:04:43 »
Themo stał przed kratą i zaczął ładować swoją kuszę, by mieć mniej przeciwników na starcie.

Cytuj
Nazwa: Ścierwojad
Ilość przeciwników: 5
Wymagania: 5 wygranych walk
Nagroda: 60 grzywien

14
Dział Wypraw / Zaginiony konwój
« dnia: 15 Wrzesień 2014, 00:48:22 »
Nazwa wyprawy: Zaginiony konwój
Prowadzący wyprawę: Salazar
Wymagania do uczestnictwa w wyprawie: myślenie + walka bronią białą 75%
Uczestnicy wyprawy: TheMo, Silvaster, Thoran


Themo przywitał się z przybyłymi Bękartami. Był już z nimi na jednej wyprawie i dobrze znają swoje umiejętności. A taka znajomość przyda się przy współpracy. Skoro już wszyscy się zeszli nadszedł czas zapoznać się ze zleconym zadaniem.
-Więc o co chodzi. Zaginął konwój. Gdzie, co przewoził, jaką miał obstawę i wszystkie inne informacje. Mniemam też, że nie macie żadnych podejrzanych?

15
Dział Wypraw / Obić mordy
« dnia: 19 Lipiec 2014, 22:11:43 »
Nazwa wyprawy: Obić mordy
Prowadzący wyprawę: Gordian
Wymagania do uczestnictwa w wyprawie: walka dowolną bronią
Uczestnicy wyprawy: Gordian, TheMo


-No, dawno nikomu mordy nie obiłem. Miło będzie powrócić do starych czasów i bójek w karczmach. Ale nie jestem byle jakim najemnikiem. Jeśli mam kogoś pobić muszę wiedzieć kogo i za co.

16
Wielka arena / IIX walka Themo vs ścierwojady
« dnia: 19 Lipiec 2014, 01:41:06 »
Themo stanął przed kratą na przebudowanej arenie. Zaczął ładować kuszę, by być gotowy na przeciwników.

Cytuj
Nazwa: Ścierwojad
Ilość przeciwników: 2
Nagroda: 24 grzywien

17
Wielka arena / VII walka Themo vs Ścierwojady
« dnia: 12 Lipiec 2014, 22:10:09 »
Themo już dobrze znał ten teren. Jednak dziś nie chciało mu się przemęczać i wybrał sobie tylko jednego przeciwnika.

Cytuj
Nazwa: Ścierwojad
Ilość przeciwników: 1
Nagroda: 12 grzywien

18
Wielka arena / VI walka Themo vs Ścierwojady
« dnia: 09 Lipiec 2014, 21:04:20 »
Cytuj
Nazwa: Ścierwojad
Ilość przeciwników: 2
Nagroda: 24 grzywien

Themo czekał za kratą na spotkanie z nowym przeciwnikiem. Nie walczył wcześniej ze ścierwojadami, ale był w miarę spokojny. Postanowił zastosować sprawdzoną strategię. Pogwizdując ładował kuszę.

19
Wielka arena / V walka Themo vs kretoszczury
« dnia: 05 Lipiec 2014, 13:06:12 »
Themo stał przed kratą i ładował kuszę. Czekała go ostatnia walka z kretoszczurami.

Cytuj
Przeciwnik: Kretoszczur
Ilość przeciwników: 3
Suma nagród: 30 grzywien

20
Wielka arena / IV walka Themo vs kretoszczury
« dnia: 02 Lipiec 2014, 23:43:50 »
Themo stanął za kratą do wejścia na arenę. Była noc więc nie ładował swojej kuszy. Zamiast tego wyciągnął swój miecz i sztylet.

Cytuj
Przeciwnik: Kretoszczur
Ilość przeciwników: 3
Suma nagród: 30 grzywien

Strony: [1] 2
SMF 2.0.15 | SMF © 2011, Simple Machines
Enotify by CreateAForum.com

DarkBreak by DzinerStudio
Copyright 2005-2014 Tawerna Gothic - Oficjalny Polski serwis o grach z serii Gothic. Wszelkie prawa zastrzeżone.