Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - Szeklan Caved

Strony: [1] 2 3
1
Dział Wypraw / Test Kruka #40
« dnia: 23 Styczeń 2020, 22:06:59 »
Cytuj
Nazwa wyprawy: Test kruka #40
Prowadzący wyprawę: Mohamed
Wymagania do uczestnictwa w wyprawie: Logiczne myślenie, chęć dołączenia
Uczestnicy wyprawy: Szeklan Caved

Na krótki spacerek nie trzeba go było dłużej namawiać. Chciał też w spokoju wypytać się Mohameda, co się z nim tak na prawdę działo. Od ich ostatniego spotkania minęło już sporo czasu. A teraz pojawia się prawie znikąd.
- Musze przyznać, że zaskarbiłeś sobie wśród Krwawych Kruków szacunek i poważanie. - zauważył to po zachowaniach pozostałych członków. - Opowiadaj, gdzie to się podziewałeś ostatnimi czasami?

2
Zakończone wyprawy / Wycieczka do Ombros [Fabularne]
« dnia: 07 Maj 2019, 12:36:03 »
Cytuj
Nazwa wyprawy: Wycieczka do Ombros [Fabularne]
Prowadzący wyprawę: Melkior Tacticus
Wymagania do uczestnictwa w wyprawie: Znajomość sprawy
Uczestnicy wyprawy: Szeklan Caved

Zgodnie z prośbą Celi, Szeklan udałnsię wprost do portu rzecznego w Efehidonie. Miał przy sobie wszystko, co potrzebne. Ze swoją szablą mało kiedy się rozstawał, a Negocjatora zostawił w domu. Tego dnia w porcie panowało nie małe zamieszanie. Podszedł do pierwszego z brzegu okrętu i zagaił do marynarza.
- Marynarzu, nie płyniecie może przez Ombros? Dobrze zapłace. - powiedział sięgając po mieszek z pieniędzmi.

3
Zakończone wyprawy / Ostateczna zemsta!
« dnia: 29 Kwiecień 2019, 19:23:04 »
Cytuj
Nazwa wyprawy: Ostateczna zemsta!
Prowadzący wyprawę: Narrator
Wymagania do uczestnictwa w wyprawie: Znajomość sprawy
Uczestnicy wyprawy: Szeklan Caved

Długo zajęło mu przygotowanie się do tak ważnwgo rejsu, który miał na dobre pokrzyżować plany tym pirackim ścierwą. Całą noc kompletował ekwipunek i zastanawiał się nad przebiegiem ataku i desantem. Wpatrzony w mapę próbował dostrzec strategiczne miejsca, w których mogliby przypuścić udany szturm bez większych strat. Miał też nadzieje, że jak tylko dobiją do Certuzy, to wreszcie dowie się coś na temat przebiegu misji Siwobrodego, który od kilku dobrych tygodni nie dawał znaków życia.

O samym świcie stawił się w Atusel. Przenikliwe zimno nie dawało mu spokoju. Otulony płaszczem siedział ja swoim rumaku, który powoli zmierzał w stronę pobliskiej stajni. Nie zamierzał brać go na tak długi rejs, postanowił więc oddać go w dobre miejsce.
Stajenny, który tego dnia zajmował się stajnią miejską bez żadnego problemu wziął pod swoje skrzydła konia barona. On sam już podążył do portu pieszo.

4
Zakończone wyprawy / W drodze do Ombros
« dnia: 08 Sierpień 2018, 15:40:41 »
Cytuj
Nazwa wyprawy: W drodze do Ombros
Prowadzący wyprawę: @Melkior Tacticus
Wymagania do uczestnictwa w wyprawie: Znajomość sprawy.
Uczestnicy wyprawy: Szeklan Caved

Wolnym krokiem opuścił swoje domostwo. Stał przez chwilę na podwórku wpatrując się w obficie sypiący śnieg. Pogoda iście wyborna na długie i żmudne podróże. Ostatnia jego wizyta w Ombros, nie była zbyt miła dla niego samego jak i tych, którzy go porwali. Siarczyście zaklął i żwawym krokiem ruszył w stronę stajni, w której trzymał konia. Wyprowadził go na zewnątrz, osiodłał i dosiadł. Zaraz też ruszył galopem w stronę Ombros.

5
Zakończone wyprawy / Pirackie porachunki
« dnia: 15 Czerwiec 2018, 21:34:48 »
Cytuj
Nazwa wyprawy: Pirackie porachunki
Prowadzący wyprawę: Tyrr aep Nargoth
Wymagania do uczestnictwa w wyprawie: Znajomość sprawy.
Uczestnicy wyprawy: Szeklan Caved, Tyrr aep Nargoth.

Wspólnie opuścili tawernę i skierowali się w stronę miejskiego portu. Bryza bijąca od morza delikatnie owiewała ich twarze przynosząc chwile ukojenia od gorąca. Jaszczur uwielbiał taką pogodę. Z racji iż jest zmiennocieplny często zażywał kąpieli słonecznych.
Port, jak to miał w zwyczaju, załadowany był z każdej strony ludźmi oraz statkami. Wielu z nich żebrało w kącie oczekując na tani zarobek. Nie zwracali w tym momencie na nich. Teraz zajęty był swoimi sprawami. Ciekaw był, który to statek.
- Którym płyniemy?

6
Ukończone modyfikacje / [Zagadka Orków] Prolog
« dnia: 01 Sierpień 2017, 20:12:51 »

Z dniem dzisiejszym oddajemy w Wasze dłonie gotowy prolog Zagadki Orków. Pracowaliśmy nad nim wiele miesięcy skupiając się na dopracowaniu najmniejszych szczegółów. Mamy nadzieję, że modyfikacja przypadnie Wam do gustu.

Czym jest Prolog?

Prolog jest kanoniczną częścią Zagadki Orków. Ma on za zadanie przedstawić nową lokację, która ukaże się w Zagadce Orków, a także przedstawić jej dokładniejszą historię. Jej celem jest także wyjaśnienie pewnych opowiadań i wątków, które pojawią się w Zagadce Orków.
Wymienione wyżej argumenty nie są jedynymi aspektami tejże modyfikacji. Przedstawia także ciekawą fabułę, która na pewno Was zainteresuje.

Opis:

Akcja modyfikacji dzieje się kilka tygodni przed wydostaniem Bezimiennego z ruin ÂŚwiątyni ÂŚniącego. Do Khorinis przybyła ekspedycja paladynów, z którymi przybyła straż królewska na czele z ich dowódcą - Karaliusem. Pewnego dnia przychodzi do niego pewien starzec, który opowiada mu o pewnej twierdzy skrytej między górami o której zapomniał cały świat. Zafascynowany tą opowieścią rozkazuje odnaleźć ową twierdzę. Do tego zadania wyznacza kilkuosobowe ekspedycje. W jednej z nich znajduje się nasz nowy bohater - Ronin. To właśnie jemu będzie dane zwiedzić ową dolinę, do której dostaje się przypadkiem. Eksplorując jedną z jaskiń natrafiają na szyb górniczy, którym dostają się do zapomnianej doliny. Co ich tam spotkało? Jak się potoczą losy ekspedycji? O tym dowiesz się grając w modyfikację.

Co oferuje modyfikacja?

  • Nowy, autorski świat
  • Ciekawą fabułę opowiadającą historię tejże doliny
  • Nowego bohatera
  • Dubbing
  • Czas gry: 4 - 5 godzin
  • Nowe tekstury pancerzy

Screeny:

Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.

https://youtu.be/KgJXMIybu9Y

Link do modyfikacji:


Instrukcja instalacji:

1. Foldery, z folderu music, skopiuj i przenieś do Gothic2/_work/data/music
2. Plik Credits_Prolog.bik skopiuj i przenieś do Gothic2/_work/data/video
3. Plik PrologDD.mod, przenieś do Gothic2/data/modvdf
4. Plik z rozszerzeniem .ini do folderu system gry.

Aby modyfikacja poprawnie działała należy zainstalować jeszcze G2MDK i fixa (wersje raportową gothica) ponieważ modyfikacja korzysta z pakietów skryptowych Ikarus. Wszystkie potrzebne pliki znajdują się w paczce.

ÂŻyczymy miłej gry! :)

7
Agora / VIII wybory do Izby lordów [zgłoszenia kandydatów]
« dnia: 08 Wrzesień 2016, 20:37:24 »

I tak minęła kolejna kadencja Izby Lordów. Mieliśmy w jej czasie trochę komplikacji, miejmy nadzieję, że w przyszłości będzie tylko lepiej. Ogłasza się zgłoszenia kandydatów do następnych wyborów! Prawo do kandydowania ma każdy obywatel Valfden, więc liczymy na mocne zainteresowanie tematem. Miejsce w Izbie Lordów daje wiele przywilejów, a także pełną możliwość wpływania na zmiany dotyczące całego Marantu. Kandydatów uprasza się o zapisanie w tym temacie, podając swoje imię, nazwisko i ewentualny ród, oraz treściwy powód, dlaczego to właśnie wy macie zasiadać w Izbie.

Informacje na temat Izby Lordów.

Wybory te są wyjątkowe, gdyż każdy może wziąć w nich udział. Niezależnie od stażu na Valfden czy pełnionych stanowisk. Zachęcam obecnych Lordów do powtórnego kandydowania.

Zgłoszenia trwać będą przez cały tydzień do piątku (15.09.2016) do godziny 20:00.
[/center]

8
Agora / Wybory do Rady Królewskiej - Podskarbi Koronny [zgłoszenia]
« dnia: 30 Czerwiec 2016, 09:59:09 »



- Z dniem dzisiejszym, tj. 30.02.24, z powodu tragicznej śmierci Melkiora Tacticusa, ogłasza się konkurs mający na celu znalezienie jego odpowiedniego następcy. Zgodnie z Konstytucją Valfden (r.III §1), Król wyłoni spośród chętnych odpowiedniego kandydata, zastrzegając sobie jednak możliwość nie wybierania żadnego z nich. Kandydować może każdy mieszkaniec królestwa Valfden, który ma skończone 16 lat. Zgłoszenia będą trwały do 03.03.24, do godziny 16:00.


Do podstawowych zadań Podskarbiego Koronnego należy:

przyjmowanie nowych graczy do gry Marant
opieka nad graczem w pierwszych krokach jego gry
wypłacanie u herolda wynagrodzenia za posiadane ziemie
opieka nad skarbcem państwowym
opieka nad hutą
ogłaszanie zjazdu kupców w wadze miejskiej
zajmowanie się targiem niewolnikami
zajmowanie się targiem tygodniowym
zarządzanie sprzedażą u Yorgen aep Klanga
zarządzanie sprzedażą u Anei
zarządzanie sprzedażą u Karena
zarządzanie sprzedażą u Volfganga aep Roksa
zarządzanie sprzedażą u Welissy
opieka nad uroczystościami i festynami państwowymi
opieka nad tematem Polecanie graczy
zarządzanie gospodą u Tomiego w Atusel

9
Zakończone wyprawy / Przygotowania czas zacząć [fabularny Szeklana]
« dnia: 12 Czerwiec 2016, 10:33:08 »
Cytuj
Nazwa wyprawy: Przygotowania czas zacząć [fabularny Szeklana]
Prowadzący wyprawę: Szeklan z Tihios
Wymagania do uczestnictwa w wyprawie: brak
Uczestnicy wyprawy: Szeklan z Tihios
NPC: Eret z Tihios, Denis Degan

Wojna, najgorsze co teraz mogło przytrafić się naszemu królestwu. Jednak najgorsza w tym wszystkim okazała się śmierć Isentora. Bez niego raczej ciężko będzie cokolwiek wygrać. Takie myśli towarzyszyły Szeklanowi przez całą drogę do Tihios. Jechał właśnie na ważne spotkanie z dowódcami garnizonowymi Gwardii Ludowej. Trzeba było ją bardziej postawić na nogi. Demony zbliżały się coraz bardziej do stolicy, a od niej to już rzut beretem do Tihios. Obawiał się o stan Gwardii, musiał to jak najszybciej skontrolować. A najlepszym sposobem do tego była osobista wizytacja i narada.
Późnym popołudniem dojechał do bram Tihios. Gwardziści, pełniący wartę, na widok pana tych ziem zasalutowali przepuszczając go do środka. Swe kroki skierował prosto w stronę starówki, a z niej do koszar i głównych jej budynków. Idąc w ich kierunku zauważył zebranych już gwardzistów a na ich czele ustawionych poszczególnych dowódców. Wszyscy już czekali. Po wejściu wszyscy zasalutowali a dowódcy wystąpili z szeregów swoich oddziałów. Było ich kilku, a mianowicie: Eret - główny dowódca,  Denis - dowódca garnizonu "Północ", Borgmir - dowódca garnizonu Twierdzy Azgan, Hosh-UrGash - przywódca plemienia Thanakolu a także Tristan - dowódca garnizonu "Certuza".
Zastępy wojsk jakie zobaczył na placu koszar wprawiły go w zdumienie ale wiedział że to nie wystarczy do wygrania tej wojny. Przyjrzał się uważnie każdej jednostce przybyłej do Tihios z okolicznych ziem należących do Szeklana. Dumne oddziały orków, pod przewodnictwem Hosh-UrGasha, stały jak niczym nie wzruszone głazy. Wreszcie stanął w centralnym punkcie placu, przywitał się z dowódcami a żołnierzą wydał rozkaz.
- Spocząć!
Wszyscy też tak uczynili. Po tym zwrócił się do dowódców.
- Witam. Cieszę się bardzo z waszej obecności. Jak wiecie nasze królestwo przeżywa teraz bardzo ciężkie chwile, śmierć miłościwie nam panującego Isentora przytłoczyła jeszcze bardziej wszystkich. Trzeba podnieść na duchu nasze państwo i pokazać demonom że popełnili wielki błąd atakując nas. Oczekuje waszych sprawozdań.

10
Zakończone wyprawy / Rasher swe dziatki pozna - Szeklan
« dnia: 25 Kwiecień 2016, 07:15:00 »
Cytuj
Nazwa wyprawy: Rasher swe dziatki pozna - Szeklan
Prowadzący wyprawę: Themo
Wymagania do uczestnictwa w wyprawie: Chęć dołączenia do Bękartów
Uczestnicy wyprawy: Szeklan z Tihios

- A więc co mam zrobić?

11
Zakończone wyprawy / Złota sprawa
« dnia: 10 Kwiecień 2016, 21:51:15 »
Cytuj
Nazwa Wyprawy: Złota sprawa
Prowadzący: Tyrr aep Nargoth/Melkior Tacticus
Wymagania: Znajomość sprawy
Uczestnicy: Szeklan Caved

Po wyjściu z karczmy jaszczur od razu udał się w stronę swojego konia. Chciał jak najszybciej dotrzeć do Efehidonu. Odwiązał Zbyszka i wskoczył na niego. Strzelił dwa razy lejcami zmuszając tym go do galopu. Po chwili mknął już w stronę bramy wyjściowej z Ekkerund.

12
Wielka arena / III Walka losowa Szeklana Caveda
« dnia: 11 Listopad 2015, 13:53:57 »
Jaszczur stanął przed kratami areny. Był zdeterminowany jak nigdy do jakiegokolwiek działania. Był gotowy na walkę z każdym przeciwnikiem.

13
Zapowiedzi modyfikacji / G2NK - Zagadka Orków
« dnia: 29 Sierpień 2015, 10:31:42 »

Opis modyfikacji:

Zagadka Orków to modyfikacja dodająca nową fabułę i rozszerzająca G2NK.
Fabuła modyfikacji opiera się na orkowej inwazji która nastąpiła kilkanaście dni po przybyciu paladynów do Górniczej Doliny. Bohater dowiaduje się od Xardasa o nagłym wzroście ich siły i szturmie na zamek. Coś jednak przelewa na nich swoją moc. Dziwne stają się tajemnicze poszukiwania orków w rejonach miasta Khorinis i nie tylko. Bezimienny po raz kolejny będzie musiał rozwikłać tytułową zagadkę oraz pokonać zło. Czy uda mu się to? To się okaże.

Cechy modyfikacji:

*Nowa, wielowątkowa fabuła wpleciona w oryginalną fabułe G2NK
*Nowe zadania
*Nowe obozy
*Nowe pancerze oraz oręż
*Wiele nowych NPC oraz znane bohaterowi postacie z G1
*Nowe czary
*Nowe monologi
*Nowe voby i modele 3ds
*Nowe gildie w tym: Mag Wojny, Strażnik Królewski
*Wiele godzin rozgrywki
*Nowe rutyny postaci
*Nowe tekstury orków znane z G1

Screeny:



Obóz Bractwa:





Obóz przed przełęczą:




Kopalnia koło Tawerną:





Obóz myśliwych:



Pancerze straży królewskiej:


Pancerz łowcy orków:[/center



Wersja demo modyfikacji:

Chcieliśmy przedstawić wam dwa, pierwsze rozdziały modyfikacji. Chciałbym podziękować osobom z mojej grupy DarkModders Team, które brały czynny udział w tworzeniu wersji demo. Są nimi:

- Silion
- Graham

Oraz chce także złożyć podziękowania dla:

- Gizbora (autora tekstur straży królewskiej)
- Rafała Budzisa (za rady)

Download:

ZagadkaDemo_Version4

Prosze też o wasze oceny co do wersji demonstracyjnej.

14
Dział Wypraw / Potrzebny kowal
« dnia: 29 Czerwiec 2015, 15:15:39 »
Nazwa wyprawy: Potrzebny kowal
Prowadzący wyprawę: Silion aep Mor
Wymagania do uczestnictwa w wyprawie: certyfikat kowala, bycie Szeklanem z Tihios
Uczestnicy wyprawy: Szeklan z Tihios

Jaszczur przedarł sie przez tłumy i dostał sie do swojego konia. Wsiadł na niego i popędził przez bramy udając sie na trakt.

15
Dział Wypraw / Krew i Honor
« dnia: 17 Czerwiec 2015, 07:10:53 »
Cytuj
Nazwa wyprawy: Krew i Honor
Prowadzący wyprawę: Ashog "Stalowa furia"
Wymagania do uczestnictwa w wyprawie: Musk (muskuł mózgu) 
Uczestnicy wyprawy: Szeklan z Tihios, Ashog "Stalowa furia", Dwalin aep Durin

- Co mamy zrobić Yarpenie? - zapytał krasnoluda opierając sie o ściane.

16
Witam :)

Grając w różne części gothica na pewno mieliście ulubione postacie z gry bądź takie które wpadły wam w oko. Możecie wypisać swoich ulubieńców z Gothic 3 ZB i Gothic 3 oraz napisać co w nich lubicie.

17
Wielka arena / IX walka treningowa Szeklana z Tihios - ścierwojady
« dnia: 05 Marzec 2015, 16:25:56 »
Na piasek areny wstawił się punktualnie stając przy kratach. Topór trzymał już w łapie. Był gotowy do walki.

Nazwa: ÂŚcierwojad
Wymagania: 5 wygranych walk treningowych
Ilość: 3
Nagroda: 38 grzywien

18
Dział Wypraw / A na drzewach zamiast liści wisieć będą...
« dnia: 26 Luty 2015, 21:07:26 »
Cytuj
Nazwa wyprawy: A na drzewach zamiast liści wisieć będą...
Prowadzący wyprawę: Aragorn/Melkior
Wymagania do uczestnictwa w wyprawie: Musk (muskuł mózgu)
Uczestnicy wyprawy: Szeklan z Tihios

- Tak więc co mam zrobić?

19
Jaszczur stanął koło krat. W ręku trzymał już topór. Był gotowy do walki.

Nazwa: ÂŚcierwojad
Wymagania: 5 wygranych walk treningowych
Nagroda: 12 grzywien

20
Pałac / Biuro Podskarbiego Melkiora Tacticusa
« dnia: 13 Luty 2015, 20:42:15 »

Podskarbi jak każdy inny radny posiadał sprawy, których rozwiązywać nie wypadało w domu. Sprawy finansowe państwa oraz papiery z tym związane wykonuje w swoim biurze. Każdy zostanie przyjęty ze sprawą finansową, która go trapi. W swoim biurze przyjmuje każdą osobne posiadającą sprawe do urzędnika bez jakichkolwiek wyróżnień z powodu stanu zamożności.
Wchodząc do biura możesz zauważyć stos książek leżących na biurku oraz kilka regałów z dokumentacją finansową. Z ksiąg znajdujących się w biurze korzysta wielu urzędników związanych z finansami państwa.

Podskarbi Koronny przyjmuje w każdej porze dnia po wcześniejszym umówieniu wizyty.

Strony: [1] 2 3
SMF 2.0.15 | SMF © 2017, Simple Machines
Enotify by CreateAForum.com

DarkBreak by DzinerStudio
Copyright 2005-2014 Tawerna Gothic - Oficjalny Polski serwis o grach z serii Gothic. Wszelkie prawa zastrzezone.