Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - Nikolaj

Strony: [1] 2
1
Dział Wypraw / Stare dzieje
« dnia: 15 Lipiec 2015, 22:28:56 »
Cytuj
Nazwa wyprawy: Stare dzieje
Prowadzący wyprawę: Hagmar/Melkior
Wymagania do uczestnictwa w wyprawie: Musk (muskuł mózgu) dowolna broń na 50%/dowolny czar
Uczestnicy wyprawy: Nikolaj

Oczywiście Wampir wybrał najlepszą porę na podróż noc. Wyjechał wolno z miasta i rozejrzał się wokoło, starając przypomnieć sobie ukształtowanie terenu, jego nazewnictwo i te wszystkie kartograficzne rzeczy których potrzebował w podróży. W końcu miał błądzić po górach. A jak już błądzić to z głową.


2
Dział Wypraw / Dźwięki z lasu III
« dnia: 15 Luty 2015, 21:26:13 »
Cytuj
Nazwa wyprawy: Dźwięki z lasu III
Prowadzący wyprawę: Devristus
Wymagania do uczestnictwa w wyprawie: 50% walki dowolną bronią
Uczestnicy wyprawy: Nikolaj


- Jakie instrukcje?

3
Wielka arena / XV walka Nikolaja - trening, Krwiopijce
« dnia: 19 Grudzień 2014, 16:11:04 »
Nikolaj stawił się na brązowej arenie. Wyciągnął swoją załadowaną kuszę. Czekał, aż kraty się podniosą.


Cytuj
Typ: walka treningowa
Przeciwnik: Krwiopijce
Ilość przeciwników: 5
Wymagania: 10 wygranych walk
Suma nagród: 80 grzywien

4
Wielka arena / XIV walka Nikolaja - trening, ścierwojady
« dnia: 20 Listopad 2014, 21:00:27 »
Cytuj
Typ: walka treningowa
Przeciwnik: ÂŚcierwojad
Ilość przeciwników: 5
Wymagania: 5 wygranych walk
Suma nagród: 60 grzywien

Nikolaj ustawił się w odpowiednim miejscu. Trzymał załadowaną kuszę.

5
Wielka arena / XIII walka Nikolaja - trening, Kretoszczury
« dnia: 10 Listopad 2014, 23:01:50 »
Cytuj
Typ: walka treningowa
Przeciwnik: Kretoszczury
Ilość przeciwników: 2
Wymagania: brak
Suma nagród: 20 grzywien

Nikolaj tym razem nie wyciągnął kuszy. Miał inny plan.

6
Dział Wypraw / Dzicy lokatorzy
« dnia: 02 Listopad 2014, 13:39:19 »
Nazwa wyprawy: Dzicy lokatorzy
Prowadzący wyprawę: Elrond
Wymagania do uczestnictwa w wyprawie: Perswazja albo walka dowolną bronią w stopniu zaawansowanym
Uczestnicy wyprawy: Nikolaj





Drzwi ledwo co otworzył. Słońce grzało coraz mocniej, chociaż było już prawie dwie godziny po południu. Zmęczony opadł na fotel w salonie. Przynajmniej cały ten wysiłek nieźle się opłacił. Zarobił niezły szmal i już miał pomysł jak go wydać.

7
Wielka arena / XII walka Nikolaja - trening, Szkielety
« dnia: 01 Listopad 2014, 19:45:47 »
Tradycyjnie załadował kuszę tuż przed walką.

Cytuj
Typ: walka treningowa
Przeciwnik: Szkielety
Ilość przeciwników: 5
Wymagania: 10 wygranych walk
Suma nagród: 70 grzywien

8
Dział Wypraw / Po pierwsze, nie okradaj zabójcy
« dnia: 07 Wrzesień 2014, 20:46:28 »
Nazwa wyprawy: Po pierwsze, nie okradaj zabójcy
Prowadzący wyprawę: Elrond Noldor
Wymagania do uczestnictwa w wyprawie: bycie Nikolajem
Uczestnicy wyprawy: Nikolaj


Wyczulone zmysły od razu wykryły hałas w przedpokoju. Wampir zamarł w dosyć dziwacznej pozie z ustami przylgniętymi do butelki. Nie napił się jednak. Pierwszy posiłek nocy, kolację, trzeba było odłożyć na bok. Szybko zakorkował butelkę i odłożył na miejsce. Bronie miał rzucone bezładnie w salonie, toteż żadnej nie wyciągnął. Zresztą po co mu one były? Był Wampirem i była noc. A on był przeszkolonym zabójcą. Zaczął zakradać się na parter, najciszej jak potrafił.

9
Dział Wypraw / Dźwięki z lasu II
« dnia: 06 Sierpień 2014, 10:44:44 »
Cytuj
Nazwa wyprawy: Dźwięki z lasu II
Prowadzący wyprawę: Devristus
Wymagania do uczestnictwa w wyprawie: 50% walki dowolną bronią
Uczestnicy wyprawy: Nikolaj


Tak jak poleciał Nikolajowi wielki tauron Madaron, wampir czekał teraz przed bramą opactwa na wskazówki odnośnie zadania. Oparty plecami o boczną ścianę lustrował swoim wzrokiem okolicę. Z opisu zadania wynikało, że ma udać się do lasu. Miesiące spędzone w gildii myśliwych przygotowały go do tego zadania idealnie, a i pora roku też uśmiechała się do nieśmiertelnego. Trzeba było odpocząć od ciężkiej pracy w cechu. Trzeba było odpocząć w lesie.

10
Dział Wypraw / ÂŚluz, szmaragd i nicponie
« dnia: 17 Czerwiec 2014, 15:52:12 »
Cytuj
Nazwa wyprawy: ÂŚluz, szmaragd i nicponie
Prowadzący wyprawę: Blaze
Wymagania do uczestnictwa w wyprawie: Logiczne myślenie, Walka dowolną bronią 50%
Uczestnicy wyprawy: Nikolaj

- Tylko powiedz mi oczywiście, gdzie dokładnie ta kobieta mieszka i jak się nazywa - dopytywał się Wampir.

11
Dział Wypraw / Test kruka #8
« dnia: 04 Czerwiec 2014, 22:01:45 »
Cytuj
Nazwa wyprawy: Test kruka #8
Prowadzący wyprawę: Blaze
Wymagania do uczestnictwa w wyprawie: Logiczne myślenie, chęć dołączenia
Uczestnicy wyprawy: Nikolaj

- Dzielnica handlowa... Jakim specjalista mam się stać? Kim są, czy może jak wyglądają ludzie albo nieludzie których mam znaleźć i w sumie gdzie dokładnie. - zapytał.

12
Dział Wypraw / Strzałą w oko
« dnia: 23 Kwiecień 2014, 14:08:33 »
Nazwa wyprawy: Strzałą w oko
Prowadzący wyprawę: Dragosani
Wymagania do uczestnictwa w wyprawie: bycie Wąpierzem
Uczestnicy wyprawy: Nikolaj, Dragosani

W pewnej karczmie siedział sobie Nikolaj. Siedział... bo dobrze siedział. I nikt mu w tym nie przeszkadzał.

13
Dział Wypraw / Wilcze tańce [polowanie Victoriusa i Nikolaja]
« dnia: 23 Wrzesień 2013, 23:04:02 »
Cytuj
Nazwa wyprawy: Wilcze tańce [polowanie Victoriusa i Nikolaja]
Prowadzący wyprawę: Nikolaj
Wymagania do uczestnictwa w wyprawie: Bycie Nikolajem i Victoriusem, 50% walki łukiem, podstawy łowiectwa
Uczestnicy wyprawy: Nikolaj, Victorius

- Dobrze by było... A zresztą zapolujemy na żarcie w lesie. Bywaj Gunsesie! - powiedział do starego kumpla i razem z Victoriusem opuścili karczmę. Skierowali się w stronę wyjścia z wioski ÂŁowczych.

14
Wielka arena / 11 walka Nikolaja na Arenie - Szkielety
« dnia: 22 Wrzesień 2013, 23:01:57 »
Cytuj
Przeciwnik: Szkielety
Ilość przeciwników: 5
Suma nagród: 70 grzywien

Nikolaj nałożył strzałę na cięciwę. Był gotowy do walki.

15
Sklep "Leśne Licho"


Sklep pachnie lasem o każdej porze roku. Czy to grzybami i jałowcem na jesieni, czy świerkiem i żywicą w zimie, mchem na wiosnę i miodem w środku lata. Jest to sklep byłego łowczego. Dlatego nikogo nie dziwi masa wiszących na ścianach poroży jeleni, behemotów, demonów, łby nosorożców i cieniostworów, rozwieszone skóry i futra, czy stojące na wystawie wypchane wilki. W słoiczkach na regałach czekają zaś organy i trofea. Dużo jest też wszelakiego oręża, stojaków na ubrania i zbroję gdyż co myśliwy to specjalista w jakiejś dziedzinie!

„Licho nigdy nie śpi” – mówiło się pośród myśliwymi. Tak samo w sklepie „Leśne Licho” zawsze ktoś jest, aby obsłużyć zainteresowanych klientów. Sklep prowadzi wampir Nikolaj, były członek ÂŁowczych Królewskich, teraz wolny strzelec czekający na lepsze jutro.

Pamiętaj! Jestem łuczarzem, więc bez problemu możesz zamówić to, czego akurat nie ma w sklepie.



Majątek sklepu: 389 grzywien

Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.



Asortyment:

Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.

Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.



16
Dział Wypraw / 10 walka Nikolaja na arenie - ścierwojady
« dnia: 08 Wrzesień 2013, 22:21:06 »
Cytuj
Nazwa: ÂŚcierwojad
Wymagania: 5 wygranych walk
Nagroda: 60 grzywien

Nikolaj przestąpywał z nogi na nogę. Właśnie nauczył się strzelać z łuku i był ciekawy jak spisze się ta broń. Trzy strzały trzymał w dłoni...

17
Dział Wypraw / 9 walka Nikolaja na arenie - ścierwojady
« dnia: 07 Wrzesień 2013, 21:47:35 »
Cytuj
Nazwa: ÂŚcierwojad
Wymagania: 5 wygranych walk
Nagroda: 60 grzywien

Tradycyjnie załadował kusze, zanim krata się otworzy. Teraz będzie miał przed sobą aż czterech przeciwników. wiedział, że będzie coraz gorzej...

18
Dział Wypraw / 8 walka Nikolaja na arenie - ścierwojady
« dnia: 05 Wrzesień 2013, 22:26:43 »
Cytuj
Nazwa: ÂŚcierwojad
Wymagania: 5 wygranych walk
Nagroda: 60 grzywien

Kolejna i ostatnia walka na dziś dzień. Kusza była tradycyjnie naładowana. Myślał nad zmianą na łuk. Zawsze to lepsza szybkość...

19
Dział Wypraw / 7 walka Nikolaja na arenie - ścierwojady
« dnia: 05 Wrzesień 2013, 20:56:04 »
Cytuj
Nazwa: ÂŚcierwojad
Wymagania: 5 wygranych walk
Nagroda: 60 grzywien

Kusza była załadowana. Jak zawsze do pierwszego ataku. Czekał z niecierpliwością.

20
Dział Wypraw / 6 walka Nikolaja na Arenie - ÂŚcierwojad
« dnia: 16 Sierpień 2013, 15:06:53 »
Nikolaj wszedł na Arenę. Czekał aż krata przed otworzy się, by umożliwić mu dostęp do przeciwnika.

Cytuj
Nazwa: ÂŚcierwojad
Wymagania: 5 wygranych walk
Nagroda: 60 grzywien

Strony: [1] 2
SMF 2.0.15 | SMF © 2017, Simple Machines
Enotify by CreateAForum.com

DarkBreak by DzinerStudio
Copyright 2005-2014 Tawerna Gothic - Oficjalny Polski serwis o grach z serii Gothic. Wszelkie prawa zastrzezone.