Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - Malavon

Strony: [1]
1
Dział Wypraw / Sabotażysta do wynajęcia
« dnia: 29 Sierpień 2015, 18:02:01 »
Nazwa wyprawy: Sabotażysta do wynajęcia
Prowadzący wyprawę: Beatrice
Wymagania do uczestnictwa w wyprawie: umiejętność walki dowolną bronią 75% lub dwie 50 %, zgoda prowadzącego i aktualnych graczy
Uczestnicy wyprawy: Malavon

-Wywiad mówisz? Dużo ich tam posłałaś?

2
Dział Wypraw / Test kruka #17
« dnia: 28 Grudzień 2014, 22:52:40 »
Nazwa wyprawy: Test kruka #17
Prowadzący wyprawę: Anette Du'Monteau
Wymagania do uczestnictwa w wyprawie: Logiczne myślenie, chęć dołączenia
Uczestnicy wyprawy: Malavon

Kiwnąłem tylko kobiecie głową na znak zgody i zacząłem wędrówkę w stronę dzielnicy mieszkalnej. Uznałem, że podczas wykonywania tych misji będzie lepiej nie korzystać z magii. Mogłoby to od razu zdradzać kto się tym zajął. A niestety byłem jedynym magiem banitą lepiej znanym publicznej opinii.

3
Dział Wypraw / Test kruka #13
« dnia: 23 Sierpień 2014, 23:53:01 »
Nazwa wyprawy: Test kruka #13
Prowadzący wyprawę: Salazar
Wymagania do uczestnictwa w wyprawie: Logiczne myślenie, chęć dołączenia
Uczestnicy wyprawy: Malavon

-No więc jakieś pomysły blondyneczko? - zapytałem odruchowo.

4
Dział Wypraw / Trzymaj język za zębami
« dnia: 19 Lipiec 2014, 11:23:08 »
Nazwa wyprawy: Trzymaj język za zębami
Prowadzący wyprawę: Salazar
Wymagania do uczestnictwa w wyprawie: myślenie + walka bronią białą 50%
Uczestnicy wyprawy: Malavon

-Powiesz coś więcej na temat szczegółów tego zadania?

5
Dział Wypraw / Meandry mej pamięci - I
« dnia: 20 Październik 2013, 17:58:13 »
Nazwa wyprawy: Meandry mej pamięci - I
Prowadzący wyprawę: Darlenit
Wymagania do uczestnictwa w wyprawie: udział w rytuale łączącym z umysłem Darlenita
Uczestnicy wyprawy: Malavon

Elf dzięki rytuałowi przeniósł się do wspomnień Darlenita.

6
Dział Wypraw / Mglisty chram
« dnia: 21 Wrzesień 2013, 14:29:44 »
Nazwa wyprawy: Mglisty chram
Prowadzący wyprawę: Devristus
Wymagania do uczestnictwa w wyprawie: minimalnie 50% walki dowolną bronią
Uczestnicy wyprawy: Devristus, Malavon, Jiroslav, Zeleris, Elrond, Isentor, Melkior, Blaze, Darlenit. Gunses, Zenishi, Nocturn.

Mal udał do paktowych stajni i czekał na resztę drużyny, a zwłaszcza na prowadzącego wyprawę Devristusa.

7
Nazwa zadania: Stale sobą być? Cichy karczmarski zwiad w "Obieżyświacie"
Opiekun: Gunses
Wymagania: Walka jakąkolwiek bronią minim [75%] lub [50%] + różdżka/dwie runy lub minimum dwa zaklęcia z II poziomu wtajemniczenia wybranej szkoły/jedno zaklęcie z III poziomu wtajemniczenia wybranej szkoły; głowa na karku i zdolność logicznego myślenia; od 2-3 uczestników.
Spis nagród: To co znajdziecie, zdobędziecie itp.


Malavon umówił się na zadanie razem z Elrondem. Wiedział, że człowiek jest nieco starszy, ale liczył, że ten szybko do niego dołączy.

Portret:


Ekwipunek:

1.Nazwa broni: Kostur z drewna
Rodzaj: kostur
Typ: oburęczny
Ostrość: 1
Wytrzymałość: 9
Opis: Wykonany z 70 kawałków drewna i zasięgu 1,8 metra.
Wymagania: Walka bronią obuchową [50%]


2. Brak

3.Nazwa broni: Miecz obywatela
Rodzaj: miecz
Typ: jednoręczny
Ostrość: 13
Wytrzymałość: 6
Opis: Wykuty z 55 sztabek mosiądzu o zasięgu 0,9 metra.
Wymagania: Walka bronią sieczną
[50%]

4. Brak

Odzienie:
Kubrak wędrowca
Rodzaj: brak
Typ: strój
Wytrzymałość: 1
Opis: Uszyty z 100 kawałków lnianego płótna.
Wymagania: brak



Statystyki postaci:
Specjalizacje
Walka bronią obuchową - Zaawansowane techniki walki [75%]
Walka bronią sieczną - Podstawowe techniki walki [50%]


Umiejętności nabywane:
+ Koncentracja
+ Używanie zbroi miękkich
+ Telekineza
+ Znajomość języka dracońskiego

Umiejętności rasowe:
+ Dziecię Nalasa
+ Dziecię lasu
+ Sokole oko
+ Potencjał magiczny

Magia:
Nenangol
+ Wodna pięść
+ Lodowa strzała
+ Lodowa aura

8
Dział Wypraw / Początek Przygody - Malavon
« dnia: 14 Styczeń 2012, 12:26:08 »
Elf stawił się na placu treningowym wyczekując tutejszego mentora.


Portret:



Ekwipunek:

1. Brak

2. Brak

3.Nazwa broni: Miecz obywatela
Rodzaj: miecz
Typ: jednoręczny
Ostrość: 13
Wytrzymałość: 6
Opis: Wykuty z 55 sztabek mosiądzu o zasięgu 0,9 metra.
Wymagania: Walka bronią sieczną
[50%]

4. Brak

Odzienie:
Kubrak wędrowca
Rodzaj: brak
Typ: strój
Wytrzymałość: 1
Opis: Uszyty z 100 kawałków lnianego płótna.
Wymagania: brak

Statystyki postaci:

Specjalizacje:
Walka bronią sieczną - Podstawowe techniki walki [50%]

Umiejętności nabywane:
Brak

Umiejętności rasowe:
- Dziecię Nalasa
- Dziecię lasu
- Sokole oko
- Potencjał magiczny

9
Podgrodzie / Dom Malavona
« dnia: 01 Marzec 2011, 20:23:22 »
Dane Personalne
Imię: Malavon De'Vir Despana
Data urodzenia: 02.01.12, eII
Tytuł: brak
Stan cywilny: wolny



Portret





O mnie
Opis
Malavon był członkiem zapomnianego, elfickiego rodu Despana. Ród ten utrzymywał się głównie z wynajmowania swoich znakomitych magów, szkolonych niemal od dziecka oraz wyśmienitych wojowników. Malavon rzecz jasna to własnie takie dziecko. Jakieś 100 lat temu zaczęły się problemy, które z czasem spowodowały zmniejszenie znaczenia, a w końcu upadek rodziny Despana. Cały ród rozpierzchł się na wszystkie strony świata. Malavonowi nie udało się ukończyć nauki magii, a pozbawiony rodziny i domu z czasem zapomniał większość poznanych tajników. Przybył na Valfden w celu dokończenia swych niezrealizowanych planów i spełnienia ambicji nabytych poprzez wymagania, która stawiała mu kiedyś rodzina. Na Valfden towarzyszy mu czarny kocur, którego odnalazł przed przejściem na wyspę. Nazywa go Pharaum i sądzi, że kiedyś był potężnym czarodziejem, który padł zemstą swych braci zostając zmienionym w kota.

Malavon jest zwykle rozmowny i przyjazny, choć często łatwo wpada w złość. Nie przepada za dziećmi, a zachowywanie się jak one wyjątkowo szybko wprowadza go w stan irytacji. Lubi zgrywać inteligentnego i przebiegłego elfa. W rzeczywistości udaje mu się być jedynie tym drugim. Dla własnych korzyści potrafi się zniżyć do wielu rzeczy i wytrzymać najróżniejsze przeciwności losu. Poza tym cechuje go wyjątkowa upartość i duma z przedstawiania tego kim jest.

Malavon jest wysoki, jak przystało na przedstawiciela swojej rasy. Jego długie włosy zwykle pozostawione są luźno, bez żadnego spinania i wiązania. Oczy są ciemnozielone z przejawami jasnych brązowych plam.


Posiadane przedmioty
brak

Strony: [1]
SMF 2.0.15 | SMF © 2017, Simple Machines
Enotify by CreateAForum.com

DarkBreak by DzinerStudio
Copyright 2005-2014 Tawerna Gothic - Oficjalny Polski serwis o grach z serii Gothic. Wszelkie prawa zastrzezone.