Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - Anv

Strony: [1] 2
1
Dział Wypraw / Potłuczone szkło
« dnia: 18 Maj 2014, 00:54:16 »
Nazwa wyprawy: Potłuczone szkło
Prowadzący wyprawę: Salazar
Wymagania do uczestnictwa w wyprawie: myślenie + walka bronią białą 50%
Uczestnicy wyprawy: Faust



Wyszedłem, więc wraz z komisarzem, w stronę portu. Zaciekawiony czekającym mnie zleceniem zacząłem dopytywać.
- Czyli co to za sprawa? O co się rozchodzi?

2
Twórczość własna / Anvuś jest producentę!
« dnia: 18 Kwiecień 2014, 19:24:50 »
A przynajmniej stara się zostać takowym. Dlaczego ja wcześniej nie wpadłem na pomysł wątku tutaj? Zanim przejdę do sedna, najpierw troch historii.

Od zeszłych wakacji zacząłem interesować się produkcją muzyki via komputer. Ba, pamiętam że już wcześniej kiedyś, programy takie na moim dysku twardym istniały, coś tam podstaw liznąłem i nawet powstało moje coś na urodziny Tawerny Gothic, gdzie w ramach ówczesnego konkursu nawet zdobyłem nagrodę. Wracając jednak do mojego wątku, skupiłem się w tedy na produkcji muzyki do której jakoś było mi wtedy blisko, mianowicie rap i hip-hop. Zacząłem więc tworzyć własne pierwsze bity. 

Dość szybko jednak zacząłem skręcać w stronę muzki elektronicznej stricte. De facto rap jakiego słuchałęm też leciał na takich podkładach właśnie (odsyłam do gatunku Grime). I tak rozpoczął się mój flirt z muzyką dubstepową, grime'ową i trapową. Dubstepy normalne nie jakieś wiertary pojebane. Uwierzcie u źródła ta muzyka wyglądała inaczej. W ten sposób powstały następne dwa moje kawałki. Jeden pełnowymiarowy, ponad 3 minutowy, który osobiście podrzucam pod dubstep "Eazyy". Oraz drugi trapowo-grimeowy bardziej "Yeah".

Obecnie w mojej karierze (lol) ma miejsce pewien przełom. Od niedawna staram się nauczyć tworzenia własnych brzmień. Bowiem wszystko poprzednie wykorzystywało tzw. presety do syntezatorów. A więc gotowych ustawień, które generowały zaprojektowany przez kogoś dźwięk. Ja jakby tylko grałem i "komponowałem" (choć o chyba za duże słowo. Aranżowałem). Od teraz jeśli w moich produkcjach pojawi się jakiś dźwięk, będzie o dźwięk który na tych milionach pokręteł wykręciłem sam.

Zapraszam was do przesłuchania, oceny.


Także tu cały profil, o: https://soundcloud.com/ANVMUSIC

3
Dział Wypraw / Test kruka #7
« dnia: 17 Kwiecień 2014, 20:25:33 »
Nazwa wyprawy: Test kruka #7
Prowadzący wyprawę: Blaze
Wymagania do uczestnictwa w wyprawie: Logiczne myślenie, Walka dowolną bronią 50%, chęć dołączenia
Uczestnicy wyprawy: Anv (Faust)



- Jakieś dalsze wskazówki? Chętnie dowiem się czegoś więcej o owym szulerze. - zapytał Faust.

4
Nazwa zadania: Stale sobą być? Cichy karczmarski zwiad "U Baby Jagi"
Opiekun: Gunses
Wymagania: Walka jakąkolwiek bronią minim [75%] lub [50%] + różdżka/dwie runy lub minimum dwa zaklęcia z II poziomu wtajemniczenia wybranej szkoły/jedno zaklęcie z III poziomu wtajemniczenia wybranej szkoły; głowa na karku i zdolność logicznego myślenia; od 2-3 uczestników.
Spis nagród: To co znajdziecie, zdobędziecie itp.


Uczestnicy: Faust, Diomedes


Dnia następnego na placu zjawiłem się ja. Na plecach taszczyłem swój kostur, a właściwie obecnie kawałek kija, ze zgrubieniem na końcu. Jak dla mnie kostur musiał być zwieńczony kryształem. przynajmniej wtedy lepiej się pezentował. Muszę takowy szybko zdobyć. Dotarłszy na miejsce wzrokiem wyszukiwałem Diomedesa. Szukałem też Gunsesa, ponieważ miałem od neigo pożyczyć dwie runy, jako dodatkową broń, ponieważ moje własne umiejętności były poniżej wymagań.




Portret





Statystyki ekwipunku

Broń:
  • 1: Kostur z drewna

    Nazwa broni: Kostur z drewna
    Rodzaj: kostur
    Typ: oburęczny
    Ostrość: 1
    Wytrzymałość: 14
    Opis: Wykonany z 70 kawałków drewna i zasięgu 1,8 metra.
    Wymagania: Walka bronią obuchową [50%]

  • 3: Złowróżbny szept

    Nazwa broni: Złowróżbny szept
    Rodzaj: sztylet
    Typ: jednoręczny
    Ostrość: 13
    Wytrzymałość: 6
    Opis: Wykuty z 25 sztabek mosiądzu o zasięgu 0,3 metra.
    Wymagania: Walka bronią sieczną [50%]



Odzienie:
  • Nazwa odzienia: Kubrak wędrowca
    Nazwa odzienia: Kubrak wędrowca
    Rodzaj: brak
    Typ: strój
    Wytrzymałość: 1
    Opis: Uszyty z 100 kawałków lnianego płótna.
    Wymagania: brak

Pas:
  • Mieszek ze złotem



Statystyki postaci

Specjalizacje:
  • Walka bronią sieczną [50%]
  • Walka bronią obuchową [50%]

Umiejętności nabywane:
  • Koncentracja

Umiejętności rasowe:
  • Potencjał magiczny
  • Potencjał chemiczny
  • Ciało z gliny
  • Ulubieniec bogów
  • Bystry umysł

Magia:

Urangol
I stopień wtajemniczenia
  • Duchowe wypalenie

5
Dział Wypraw / Początek przygody - Faust
« dnia: 11 Kwiecień 2012, 22:55:40 »
Gdy dotarłem na poligon, zwrócilem sie do Respeva.
- Na czym więc, ów trening polegać ma?


Portret

jeszcze nie mam



O mnie

robie



Statystyki ekwipunku

Broń:
  • 1: Złowróżbny szept

    Nazwa broni: Złowróżbny szept
    Rodzaj: sztylet
    Typ: jednoręczny
    Ostrość: 13
    Wytrzymałość: 6
    Opis: Wykuty z 25 sztabek mosiądzu o zasięgu 0,3 metra.
    Wymagania: Walka bronią sieczną [50%]



Odzienie:
  • Nazwa odzienia: Kubrak wędrowca
    Rodzaj: brak
    Typ: strój
    Wytrzymałość: 1
    Opis: Uszyty z 100 kawałków lnianego płótna.
    Wymagania: brak

Pas:
  • Mieszek ze złotem



Statystyki postaci

Specjalizacje:
  • Walka bronią sieczną [50%]

Umiejętności nabywane:
  • brak

Umiejętności rasowe:
  • Potencjał magiczny
  • Potencjał chemiczny
  • Ciało z gliny
  • Ulubieniec bogów
  • Bystry umysł

Magia:
  • Brak

6
Podgrodzie / Dom Fausta
« dnia: 11 Kwiecień 2012, 00:23:09 »
Dane Personalne
Imię: Faust
Data urodzenia: 11 Atunus 26505r. I ery
Tytuł: brak
Stan cywilny: kawaler



Portret




O mnie
Robię :)



Posiadane przedmioty

Nazwa odzienia: koszula wędrowca
Rodzaj: koszula
Typ: ubranie
Wytrzymałość: 1
Opis: Uszyta z 0,03kg bawełny.

Nazwa odzienia: spodnie wędrowca
Rodzaj: spodnie
Typ: ubranie
Wytrzymałość: 1
Opis: Uszyte z 0,03kg bawełny.

Nazwa odzienia: buty wędrowca
Rodzaj: buty
Typ: ubranie
Wytrzymałość: 1
Opis: Wyrobione z 0,1kg skóry kreshara. Wyjątkowo elastyczny materiał.

Nazwa odzienia: szata nowcjusza
Rodzaj: długa szata
Typ: ubranie1
Wytrzymałość: 1
Opis: Uszyta z 0,05kg bawełny.

2l krwi

7
Komputery i sprzęt komputerowy / Problem z połączeniem
« dnia: 13 Marzec 2012, 10:09:33 »
Mam dziwny problem z kompem rodziców. Od jakiegoś czasu, żadna strona się nie wczytuje, niby ładowanie trwa, ale trwa sobie w nieskończoność. Przy czym komunikatory logują się normalnie. Komp był już zawalony po kilku latach, więc postawiłem windę od nowa. I było przecudownie, wszystko śmigało superszybciutko. To było wczoraj. Dzisiaj mam ten sam problem. Co ciekawe inne komputery podłączone do tego samego spotu wifi nie uświadczają takich problemów. Mój laptop śmiga jak pojebany, każde inne urządzenie tak samo. Ktoś wie jak to ogarnąć?

8
Dział Wypraw / Gdy mrok ostrzy szpony: ÂŚledztwo
« dnia: 01 Marzec 2012, 21:36:11 »
Cytuj
Nazwa wyprawy: Gdy mrok ostrzy szpony: śledztwo
Wymagania: logiczne myślenie, perswazja, klimatyczne opisywanie, walka minimum 50%
Liczba uczestników: 1
Nagroda: od 10 do 120 SZ
Opis: Zadanie polega na przeprowadzeniu dogłębnego śledztwa. UWAGA! Zadanie na poziomie trudnym!



- Dobra, więc o co chodzi?





Portret




O mnie
Tworzę…


Statystyki ekwipunku


Broń 1

Nazwa broni: Krzyk Upadłych
Rodzaj: miecz
Typ: oburęczny
Ostrość: 40
Wytrzymałość: 35
Opis: Wykuty z 30 sztabek czarnej rudy, 10 sztabek mithrilu, 10 sztabek srebra, 5 sztabek niebieskiej rudy i 5 sztabek czerwonej rudy o zasięgu 1,5 metra. Na mieczu wyryto runę ożywieńca. Po przebiciu mieczem truchła i wypowiedzeniu: naa narash tarash tara var dor ash natha. Zostanie stworzony ożywieniec. Na mieczu wyryto runę paraliżu dzięki czemu nikt poza prawowitym właścicielem nie może dzierżyć miecza. Postronne osoby, które dobędą rękojeści zostaną sparaliżowane. Z paraliżu wyzwala puszczenie rękojeści. Młode potwory mogą zostać sparaliżowane na kilka sekund po otrzymaniu obrażeń. Na mieczu wyryto runę śmierci. Ostrze miecza zadaje fizyczne i trwałe obrażenia o podwójnej wartości demonom, oraz opętanym przez demony istotom. Demon zabity takim ostrzem umiera. Na mieczu wyryto runę wygnania. Istota opętana przez ducha lub inną istotę astralną może zostać wyegzorcyzmowana po przebiciu mieczem. Dzięki czarnej rudzie, z której został wykuty miecz zadane nim obrażenia goją się dwa razy dłużej, zaś w przypadku istot z umiejętnością szybkiej regeneracji takowa nie zachodzi. Dzięki srebrnym wykończeniom ostrze zadaje podwójne obrażenia istotą podatnym na srebro. Dzięki kryształowi niebieskiej rudy miecz jest w stanie przewodzić zaklęcia magiczne np. podpalenie klingi ogniem. Dzięki kryształkom czerwonej rudy umieszczonym w rękojeści istota magiczna bądź mag przebici mieczem. Nie są w stanie wygenerować energii magicznej potrzebnej do rzucania zaklęć.
Wymagania: Walka bronią sieczną [100%]




Broń 2

brak


Broń 3

brak


Broń 4
Nazwa broni: Różdżka Ognia
Rodzaj: różdżka
Zasięg: 50 metrów
Zaklęcie: Kula ognia
Opis: Wykonana z 50 kawałków drewna.
Wymagania: Używanie różdżek[/size]

Odzienie
Nazwa odzienia: Pancerz Anva
Rodzaj: zbroja miękka
Typ: zbroja z utwardzonej skóry
Wytrzymałość: 8
Opis: Uszyta z 100 kawałków skóry Hars'esisa. Z białym futrem wyłożonym na barkach i karku.
Wymagania: Używanie zbrój miękkich


Pas
Sakiewka - 100 sztuk złota


Statystyki postaci
Specjalizacje

Walka bronią sieczną [100%]
Walka bronią dystansową [75%]
Używanie różdżek


Umiejętności nabywane

- Używanie zbrój miękkich
- Używanie zbrój niepłytowych
- Kończyna mocy
- Koncentracja
- Telekineza
- Perswazja
- Akrobatyka
- Kamuflaż
- Cichy zabójca
- Kradzież kieszonkowa
- Otwieranie wszelkich zamków


Osiągnięcia

- Pogromca smokow
- Stały klient


Umiejętności rasowe

- Dotyk demona
- Całun mroku
- Potęga bestii

- Potencjał magiczny
- Potencjał chemiczny
- Ciało z gliny
- Ulubieniec bogów
- Bystry umysł


Magia
Lindangol
I stopień wtajemniczenia
- Mała błyskawica
- Lekkość
- Wietrzna aura

II stopień wtajemniczenia
- Lewitacja
- Wir
- Duża błyskawica
- Grom
- Piorun kulisty


Magia Demonów
Domena niszczyciela
- Piorun


9
O grach i programach / Program pobierający próbkę głosu
« dnia: 01 Marzec 2012, 20:01:24 »
Otóż panowie sytuacja jest awaryjna, nadchodzi 8 marca a my z kumplami mamy problem z prezentem dla dziewczyn. Wszystko byłoby ok, gdyby nie stosunek 3:25 z przewagą dziewczyn w klasie. Chcąc nawet kupić po róży dla każdej, musielibyśmy wybulić po około 40 zł. Nie ma opcji :D Mamy więc pomysł na stworzenie piosenki (wiadomo moje zdolności producenckie jak z tym na urodziny TG). Kumpel mówi, że miał kiedyś program, który pobierał z piosenki próbkę głosu i dalej działał na zasadzie syntezatora. Kojarzy ktoś? Megapilne.

10
Dział Wypraw / Nocny patrol - dzielnica biedoty
« dnia: 13 Luty 2012, 18:05:22 »
Cytuj
Nazwa wyprawy: Nocny patrol - dzielnica biedoty
Wymagania: walka dowolną bronią 75%
Liczba uczestników: 1
Nagroda: 100 SZ

Podszedłem do Juliusa z kartką zerwaną z tablicy.
- Co jest do zrobienia? - zapytałem.




Portret




O mnie
Tworzę…


Statystyki ekwipunku


Broń 1

Nazwa broni: Krzyk Upadłych
Rodzaj: miecz
Typ: oburęczny
Ostrość: 40
Wytrzymałość: 35
Opis: Wykuty z 30 sztabek czarnej rudy, 10 sztabek mithrilu, 10 sztabek srebra, 5 sztabek niebieskiej rudy i 5 sztabek czerwonej rudy o zasięgu 1,5 metra. Na mieczu wyryto runę ożywieńca. Po przebiciu mieczem truchła i wypowiedzeniu: naa narash tarash tara var dor ash natha. Zostanie stworzony ożywieniec. Na mieczu wyryto runę paraliżu dzięki czemu nikt poza prawowitym właścicielem nie może dzierżyć miecza. Postronne osoby, które dobędą rękojeści zostaną sparaliżowane. Z paraliżu wyzwala puszczenie rękojeści. Młode potwory mogą zostać sparaliżowane na kilka sekund po otrzymaniu obrażeń. Na mieczu wyryto runę śmierci. Ostrze miecza zadaje fizyczne i trwałe obrażenia o podwójnej wartości demonom, oraz opętanym przez demony istotom. Demon zabity takim ostrzem umiera. Na mieczu wyryto runę wygnania. Istota opętana przez ducha lub inną istotę astralną może zostać wyegzorcyzmowana po przebiciu mieczem. Dzięki czarnej rudzie, z której został wykuty miecz zadane nim obrażenia goją się dwa razy dłużej, zaś w przypadku istot z umiejętnością szybkiej regeneracji takowa nie zachodzi. Dzięki srebrnym wykończeniom ostrze zadaje podwójne obrażenia istotą podatnym na srebro. Dzięki kryształowi niebieskiej rudy miecz jest w stanie przewodzić zaklęcia magiczne np. podpalenie klingi ogniem. Dzięki kryształkom czerwonej rudy umieszczonym w rękojeści istota magiczna bądź mag przebici mieczem. Nie są w stanie wygenerować energii magicznej potrzebnej do rzucania zaklęć.
Wymagania: Walka bronią sieczną [100%]




Broń 2

brak


Broń 3

brak


Broń 4
Nazwa broni: Różdżka Ognia
Rodzaj: różdżka
Zasięg: 50 metrów
Zaklęcie: Kula ognia
Opis: Wykonana z 50 kawałków drewna.
Wymagania: Używanie różdżek[/size]

Odzienie
Nazwa odzienia: Pancerz Anva
Rodzaj: zbroja miękka
Typ: zbroja z utwardzonej skóry
Wytrzymałość: 8
Opis: Uszyta z 100 kawałków skóry Hars'esisa. Z białym futrem wyłożonym na barkach i karku.
Wymagania: Używanie zbrój miękkich


Pas
Sakiewka - 100 sztuk złota


Statystyki postaci
Specjalizacje

Walka bronią sieczną [100%]
Walka bronią dystansową [75%]
Używanie różdżek


Umiejętności nabywane

- Używanie zbrój miękkich
- Używanie zbrój niepłytowych
- Kończyna mocy
- Koncentracja
- Telekineza
- Perswazja
- Akrobatyka
- Kamuflaż
- Cichy zabójca
- Kradzież kieszonkowa
- Otwieranie wszelkich zamków


Osiągnięcia

- Pogromca smokow
- Stały klient


Umiejętności rasowe

- Dotyk demona
- Całun mroku
- Potęga bestii

- Potencjał magiczny
- Potencjał chemiczny
- Ciało z gliny
- Ulubieniec bogów
- Bystry umysł


Magia
Lindangol
I stopień wtajemniczenia
- Mała błyskawica
- Lekkość
- Wietrzna aura

II stopień wtajemniczenia
- Lewitacja
- Wir
- Duża błyskawica
- Grom
- Piorun kulisty


Magia Demonów
Domena niszczyciela
- Piorun


11
Rozrywka / Anvusiowy Event
« dnia: 24 Listopad 2011, 20:59:49 »
Dzięki dzisiejszym sytuacjom, wpadłem na pomysł ciekawej forumowej zabawy. Pewnego dnia, zawsze bliżej nieokreślonego, będę robił jakąś bardzo charakterystyczną rzecz w profilu. Coś zmienię, coś wrzucę (tak jak dziś z nickami). Kto chce - będzie naśladywał, jednak trzymamy się jednej tematyki, tak jak np. zacząłem od "Anvarunisa z Nazaretu" to sobie ładnie poradziliście.

Kto za, kto przeicw?

12
Dział Wypraw / Konwój
« dnia: 27 Kwiecień 2011, 14:24:31 »
Cytuj
Nazwa: Konwój.
Cel: Eskorta konwoju z kopalni do miasta.
Spis nagród:
200szt. złota
Wymagania: Dowolna specjalizacja walki [50%]
Uczestnicy: Anvarunis i Akatosh

- Co musimy wiedzieć? Z której kopalni jest transport?


Portret





O mnie
Tworzę…



Statystyki ekwipunku


Broń 1
Nazwa broni: Krucze Pióro
Rodzaj: miecz
Typ: jednoręczny
Ostrość: 22
Wytrzymałość: 14
Opis:Wykuty z 55 sztabek stali o zasięgu 0,9 metra. Obosieczne ostrze wykuto ze stali najwyższej jakości
Wymagania: Walka bronią sieczną [75%]



Broń 2
brak


Broń 3
brak


Broń 4
Nazwa broni: Różdżka Ognia
Rodzaj: różdżka
Zasięg: 50 metrów
Zaklęcie: Kula ognia
Opis: Wykonana z 50 kawałków drewna.
Wymagania: Używanie różdżek[/size]


Odzienie
Nazwa odzienia: Pancerz Kruka
Rodzaj: zbroja miękka
Typ: zbroja z utwardzonej skóry
Wytrzymałość: 8
Opis: Uszyta z 100 kawałków skóry kreshara.
Wymagania: Używanie zbrój miękkich



Pas
Sakiewka - 100 sztuk złota



Statystyki postaci
Specjalizacje

Walka bronią sieczną [75%]
Używanie zbrój miękkich
Używanie różdżek
 




Umiejętności nabywane

- Koncentracja
- Telekineza
- Akrobatyka
- Cichy zabójca




Umiejętności rasowe

- Dotyk demona
- Całun mroku
- Potęga bestii

- Potencjał magiczny
- Potencjał chemiczny
- Ciało z gliny
- Ulubieniec bogów
- Bystry umysł




Magia

Lindangol


I stopień wtajemniczenia
- Mała błyskawica
- Lekkość
- Wietrzna aura

II stopień wtajemniczenia
- Lewitacja
- Wir
- Duża błyskawica
- Grom
- Piorun kulisty


Magia Demonów


Domena niszczyciela
- Piorun



13
Gothic 3 oraz Zmierzch Bogów / Problem z instalacją na W7 64-bit
« dnia: 30 Styczeń 2011, 20:22:34 »
Postanowiłem zainstalować Gothic 3 Enhanced Edition na kompie. Mam tam windows 7 w wersji 64 bitowej i pojawia się anstępujący problem. Po uruchomieniu płytki, pojawia się takie ładne okienko z różnymi opcjami tupu: Instaluj Grę, Instaluj DX 9.0c, typowe Readme itp. Po kliknięciu w instalację pojawia się od razu błąd:
Cytuj
Nie można uruchomić programu lub funkcji \??\D:\setup.exe albo ten program lub funkcja nie działa z powodu niezgodności z 64-bitowymi wersjami systemu Windows. Skontaktuj się z dostawcą oprogramowania, aby uzyskać informacje, czy jest dostępna wersja zgodna z 64-bitowymi systemami Windows.
Po kliknięciu "OK" pojawia się kolejny komunikat o podobnej treści. Po kolejnym potwierdzeniu "okejką" jest jeb, znaczy instalator się wyłącza.

Zna ktoś rozwiązanie problemu? Mimo wszystko pograłbym w trójeczkę.

Obstawiam, że chcecie parametry:
- AMD Phenom II X3 Mobile Processor (2.1 GHz)
- ATI Mobility Radeon HD 5650 2301 MB
- 3GB DDR3 RAM
- 320GB HDD
- No i nieszczęsny Windows 7 64 na pokładzie

14
Dział Wypraw / Demony w mieście
« dnia: 26 Styczeń 2011, 14:29:48 »
- A więc jaki jest plan Isentorze?

Portret:


Statystyki ekwipunku:
 


Broń 1: Krucze Pióro

Nazwa broni: Krucze Pióro
Rodzaj: miecz
Typ: jednoręczny
Ostrość: 22
Wytrzymałość: 14
Opis: Wykuty z 55 sztabek stali o zasięgu 0,9 metra. Obosieczne ostrze wykuto ze stali najwyższej jakości.
Wymagania: Walka bronią sieczną [75%]

Broń 2:

Brak

Broń 3:

Brak

Broń 4: Różdżka Ognia

Nazwa broni: Różdżka Ognia
Rodzaj: różdżka
Zasięg: 50 metrów
Zaklęcie: Kula ognia
Opis: Wykonana z 50 kawałków drewna.
Wymagania: Używanie różdżek

Odzienie: Pancerz Kruka

Nazwa odzienia: Pancerz Kruka
Rodzaj: zbroja miękka
Typ: zbroja z utwardzonej skóry
Wytrzymałość: 8
Opis: Uszyta z 100 kawałków skóry kreshara.
Wymagania: Używanie zbrój miękkich


Pas:

Sakiewka: 60 sztuk złota


Statystyki postaci:

Specjalizacje:

  • Walka bronią sieczną [75%]
  • Używanie różdżek
  • Noszenie zbrój miękkich

Umiejętności nabywane:

  • Koncentracja
  • Telekineza
  • Akrobatyka
  • Cichy Zabójca

Umiejętności rasowe:

  • Dotyk Demona
  • Całun Mroku
  • Potęga Bestii

  • Potencjał magiczny
  • Potencjał chemiczny
  • Ciało z gliny
  • Ulubieniec bogów
  • Bystry umysł

Magia:

Lindangol

I stopień wtajemniczenia
  • Mała błyskawica
  • Lekkość
  • Wietrzna aura
II stopień wtajemniczenia:
  • Lewitacja
  • Wir
  • Duża błyskawica
  • Grom  
  • Piorun kulisty

15
Wydarzenia i aktualności / Chemik potrzebny!
« dnia: 25 Styczeń 2011, 17:30:31 »
Ludu, wołam do ciebie. Potrzebuję chemika, który wie co nieco o promieniotwórczości sztucznej. Podstawowe informacje znalazłem u wujka z Mountain View. Ale gdyby był tu ktoś z tych mrocznych, chemicznie - biologicznych sfer, byłbym niezmiernie wdzięczny za kontakt.



Edit. Dobra kufa, sam se poradziłem zamykam...

16
Dział Wypraw / Tropem pustelnika
« dnia: 13 Styczeń 2011, 18:09:54 »
Anvarunis przygotował konieczny do wyprawy sprzęt, dopiął pochwę na miecz, sprawdził resztę ekwipunku i wyszedł przed dom. Był niezmiernie podekscytowany. Pogoda była świetna, a on już niedługo miał poznać tajemnicę, która mogła odmienić jego życie. Teraz czekał tylko na towarzysza podróży.

Portret:


Statystyki ekwipunku:
 


Broń 1: Miecz obywatela

Nazwa broni: Miecz obywatela
Rodzaj: miecz
Typ: jednoręczny
Ostrość: 13
Wytrzymałość: 6
Opis: Wykuty z 55 sztabek mosiądzu o zasięgu 0,9 metra.
Wymagania: Walka bronią sieczną [50%]

Broń 2:

Brak

Broń 3:

Brak

Broń 4:

Brak

Odzienie: Pancerz Kruka

Nazwa odzienia: Pancerz Kruka
Rodzaj: zbroja miękka
Typ: zbroja z utwardzonej skóry
Wytrzymałość: 8
Opis: Uszyta z 100 kawałków skóry kreshara.
Wymagania: Używanie zbrój miękkich


Pas:

Sakiewka: 60 sztuk złota


Statystyki postaci:

Specjalizacje:

  • Walka bronią sieczną [50%]

Umiejętności nabywane:

  • Koncentracja
  • Telekineza
  • Akrobatyka
  • Noszenie zbrój miękkich

Umiejętności rasowe:

  • Dotyk Demona
  • Całun Mroku
  • Potęga Bestii

  • Potencjał magiczny
  • Potencjał chemiczny
  • Ciało z gliny
  • Ulubieniec bogów
  • Bystry umysł

Magia:

Lindangol

I stopień wtajemniczenia
  • Mała błyskawica
  • Lekkość
  • Wietrzna aura
II stopień wtajemniczenia:
  • Lewitacja
  • Wir
  • Duża błyskawica
  • Grom  
  • Piorun kulisty

17
Dział Wypraw / Pierwsza bestia
« dnia: 12 Listopad 2010, 08:21:23 »
- Tak? - rzekł zaciekawiony Anvarunis do Isentora.

Portret:


Statystyki ekwipunku:
 


Broń 1: Miecz obywatela

Nazwa broni: Miecz obywatela
Rodzaj: miecz
Typ: jednoręczny
Ostrość: 13
Wytrzymałość: 6
Opis: Wykuty z 55 sztabek mosiądzu o zasięgu 0,9 metra.
Wymagania: Walka bronią sieczną [50%]

Broń 2:

Brak

Broń 3:

Brak

Broń 4:

Brak

Odzienie: Kubrak wędrowca

Nazwa odzienia: Kubrak wędrowca
Rodzaj: brak
Typ: strój
Wytrzymałość: 1
Opis: Uszyty z 100 kawałków lnianego płótna.
Wymagania: brak


Pas:

Sakiewka: 60 sztuk złota


Statystyki postaci:

Specjalizacje:

  • Walka bronią sieczną [50%]

Umiejętności nabywane:

  • Koncentracja
  • Telekineza

Umiejętności rasowe:

  • Potencjał magiczny
  • Potencjał chemiczny
  • Ciało z gliny
  • Ulubieniec bogów
  • Bystry umysł

Magia:

Lindangol

I stopień wtajemniczenia
  • Mała błyskawica
  • Lekkość
  • Wietrzna aura
II stopień wtajemniczenia:
  • Lewitacja
  • Wir
  • Duża błyskawica
  • Grom  
  • Piorun kulisty

18
Wydarzenia i aktualności / Gdzie kupić syntezator?
« dnia: 11 Listopad 2010, 17:37:00 »
Ja rozumiem, że to jest forum o nie takiej tematyce, lecz jeśli jest ktoś kto się orientuje to byłoby miło. Po pierwsze interesuje mnie syntezator TE OP-1 taki jak na tym klipie i filmiku. Lecz nie wiem gdzie mogę takie cudo nabyć (jestem gotowy na dużą kwotę)?
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=Q1EOGzzLy8U" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=Q1EOGzzLy8U</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=6WNTbDnsYIQ" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=6WNTbDnsYIQ</a>

Jeśli jednak znacie jakieś inne, syntezatory o w miarę prostym interface'ie i ciekawym wyglądzie, oraz odpowiednich możliwościach także chętnie się dowiem.

PS. Nie wiedziałem gdzie ten wątek wsadzić. Ani to do "Sprzętu", ani do "Kultury i Sztuki", stwierdziłem, że tu będzie mu dobrze.

19
Dział Wypraw / Pod strzechą II
« dnia: 06 Listopad 2010, 15:20:40 »
- Więc, możesz powiesz nam pani coś więcej o naszym zadaniu? - rzekł młodzieniec, przyglądając się wampirzycy.

Zadanie: Pod Strzechą II
GM: Gunses
Wymagania: 1-2 graczy; znajomość wyprawy Pod Strzechą
Nagroda: ---

Portret:

O mnie:

będzie



Statystyki ekwipunku:
 


Broń 1: Miecz obywatela

Nazwa broni: Miecz obywatela
Rodzaj: miecz
Typ: jednoręczny
Ostrość: 13
Wytrzymałość: 6
Opis: Wykuty z 55 sztabek mosiądzu o zasięgu 0,9 metra.
Wymagania: Walka bronią sieczną [50%]

Broń 2:

Brak

Broń 3:

Brak

Broń 4:

Brak

Odzienie: Kubrak wędrowca

Nazwa odzienia: Kubrak wędrowca
Rodzaj: brak
Typ: strój
Wytrzymałość: 1
Opis: Uszyty z 100 kawałków lnianego płótna.
Wymagania: brak


Pas:

Sakiewka: 50 sztuk złota


Statystyki postaci:

Specjalizacje:

  • Walka bronią sieczną [50%]

Umiejętności nabywane:

  • Koncentracja
  • Telekineza

Umiejętności rasowe:

  • Potencjał magiczny
  • Potencjał chemiczny
  • Ciało z gliny
  • Ulubieniec bogów
  • Bystry umysł

Magia:

Lindangol

I stopień wtajemniczenia
  • Mała błyskawica
  • Lekkość
  • Wietrzna aura
II stopień wtajemniczenia:
  • Lewitacja
  • Wir
  • Duża błyskawica
  • Grom  
  • Piorun kulisty

20
Dział Wypraw / W góry
« dnia: 06 Maj 2010, 20:56:15 »
Nevo podszedł do Gordiana siedzącego nieopodal.
- To gdzie dokładnie wyruszamy i co będziemy robić?


Obrazek:

W Szacie:





Opis:

Wygląd:

Ma bardzo jasną cerę jak na człowieka i średniej długości, ciemne włosy. Oczy błękitnego koloru.

Historia:

Nevo nigdy nie opowiadał swojej historii, więc niewielu tak naprawdę ją zna.



Noszony ekwipunek:



1. Broń:

Nazwa broni: Wyrok Boga
Ostrość: 16
Wytrzymałość: 16
Typ: jednoręczny
Rodzaj: miecz
Opis: Miecz mistrzowskiego wykonania. Wykuty z 100 sztuk mithrilu sięgający 1m, o wadze 8kg. Dodatkowo zatruty jadem wiwerny oraz pobłogosławiony w kaplicy Rashera.


2. Broń:

Nazwa broni: Szaleństwo
Ostrość: 15
Wytrzymałość: 13
Typ: jednoręczny
Rodzaj: miecz
Opis: Wspaniały miecz jednoręczny mistrzowskiego wykonania. Wykuty ze 100 sztuk srebra sięgający 1m o wadze 5 kg.


3. Broń:

-

4. Broń:

-

Szata:


Nazwa odzienia: Szata Nevo
Rodzaj: szata
Wytrzymałość: 2
Ciężar: 1
Opis: Uszyta z 250 sztuk Gelrothu. Dodatkowo mistrzowskie odzienie. Ponadto zatrzymuje ciepłotę ciała mimo różnych warunków pogodowych. Szata została wykonana, aby zapewnić skrytobójcy jak najlepsze pole do manewru, nie ograniczając jego ruchów.




Umiejętności:

  ● Walka bronią jednoręczną
  ● Walka dwiema broniami



Specjalizacje:

  ● Walka mieczem



Ataki:

Broniami Jednoręcznymi:

  ● Klasyczne pchnięcie
  ● Blok z odbiciem

Dwiema Broniami:

  ● Atak lewostronny
  ● Atak prawostronny
  ● Blok lewostronny
  ● Pchnięcie z bloku

Broniami Miotanymi:
-



Zaklęcia:
-



Atrybuty Rasowe:

-  ÂŚmiertelność
-  Krótkowieczność




Atrybuty Wyuczone:
+  Akrobatyka



Przedmioty:

  ● Runa Ognia - Heshar

Strony: [1] 2
SMF 2.0.15 | SMF © 2017, Simple Machines
Enotify by CreateAForum.com

DarkBreak by DzinerStudio
Copyright 2005-2014 Tawerna Gothic - Oficjalny Polski serwis o grach z serii Gothic. Wszelkie prawa zastrzezone.