Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - MG Marantu

Strony: [1]
1
Dracoński teleport / Polecanie graczy [zgarnij bonusy]
« dnia: 07 Wrzesień 2012, 01:13:10 »
Wprowadzamy do gry prosty system polecania graczy. Jeśli masz znajomą lub znajomego, których zainteresowałaby gra w Marant zaproponuj im rozgrywkę. Za każdą poleconą osobę otrzymasz wynagrodzenie. Im więcej osób polecisz i im dłużej pozostaną one w grze otrzymasz coraz ciekawsze bonusy.


Za co możesz otrzymać wynagrodzenie:
  • gracz zapisuje się do gry z Twojego polecenia [50 grzywien]
  • polecony przez Ciebie gracz tworzy domostwo [50 grzywien]
  • polecony przez Ciebie gracz wykonuje zadanie szkoleniowe [100 grzywien]
  • polecony przez Ciebie gracz dołącza do organizacji i bierze udział w dowolnej wyprawie [100 grzywien]
  • polecony przez Ciebie gracz gra w Marant 30 dni, a jego aktywność nie spada poniżej 80% [500 grzywien]
  • polecony przez Ciebie gracz gra w Marant 60 dni, a jego aktywność nie spada poniżej 80% [1000 grzywien]
  • polecony przez Ciebie gracz gra w Marant 90 dni, a jego aktywność nie spada poniżej 80% [3000 grzywien] [tytuł szlachcica]
  • polecony przez Ciebie gracz gra w Marant 180 dni, a jego aktywność nie spada poniżej 100% [5000 grzywien] [tytuł szlachcica oraz nadanie ziemi]
  • poleć grę pięciu osobom, które założą domostwo [500 grzywien]
  • poleć grę dziesięciu osobom, które założą domostwo [1000 grzywien]


W celu udowodnienia polecenia, osoba polecona przez gracza proszona jest o napisanie o tym w temacie.
Cytuj
Zostałem polecony do gry przez Isentora.


Jeśli wymagane jest założenie domostwa, w celu udowodnienia tego wklejamy link do tematu, to samo w przypadku zadania szkoleniowego, rekrutacji do organizacji i wyprawy. W tym przypadku bez znaczenia kto o tym napisze.
Cytuj
Poleciłem grę Gunsesowi, wykonał on zadanie szkoleniowe tutaj.
LUB
Cytuj
Grę polecił mi Isentor, wykonałem zadanie szkoleniowe tutaj.

Wypłatę bonusu otrzymacie w domostwie.

2
Dracoński teleport / Poprawa statystyk [aktualizacja Marantu]
« dnia: 14 Maj 2012, 17:45:06 »
Z dniem dzisiejszym tj. 12 lipca wchodzi w życie aktualizacja Marant v3.1. Proszę graczy o zgłaszanie się o poprawę statystyk w tym temacie. Nie zalecamy poprawy statystyk na własną rękę.


Poprawę statystyk przedmiotów i graczy prowadzi główny Mistrz Gry - Isentor. Na poprawę statystyk mamy prawie tydzień. Także spokojnie, bez ekscesów, wysyłajcie mi po jednym przedmiocie i na post. Jeśli ktoś zrobi combo, takie posty będę ignorował. Uaktualniajcie już nowe statystyki w domostwach.


- szaty zamieniam na długie szaty
- zbroje miękkie zamieniam na buty, spodnie i napierśnik
- zbroje niepłytowe zamieniam na buty, nagolenniki, napierśnik
- zbroje płytowe zamieniam na cały set



Zmianie uległy specjalizacje walki. Cena i talenty za naukę są takie same. Po prostu rozbiliśmy specjalizacje. Np. podstawowe techniki walki bronią sieczną [50%] są teraz podstawowymi technikami walki mieczem [50%] lub podstawowymi technikami walki toporem [50%] itd.

Walka bronią sieczną [75%]   -> Bułat, Katana, Miecz, Szabla, Sztylet
Używanie różdżek -> Jak rozumiem: Walka magiczną bronią dystansową [50%]
To jest tylko tak zapisane na wiki ze względu na to, że te typy broni mają jak na razie podobne statystyki. W tym co potrafisz musisz wybrać 1 rzecz.

Walka bronią sieczną - bułat [75%]
lub
Walka bronią sieczną - katana [75%]
lub
Walka bronią sieczną - miecz [75%]
lub
Walka bronią sieczną - szabla [75%]
lub
Walka bronią sieczną - sztylet [75%]


Walka magiczną bronią dystansową - różdżka [50%]

Gracz za daną specjalizację ogólną może sobie wybrać nową specjalizację szczegółową. Starsi stażem gracze otrzymają stosowne zniżki u nauczycieli aby mogli się douczyć danych specjalizacji.


W razie wątpliwości z aktualizacją umiejętności proszę pytać tutaj.


Magowie muszą się zgłosić w tym temacie i poprosić o zastąpienie ich buildu czarów obecnym spisem zaklęć.


Jeśli komuś nie odpowiada transformacja może poprosić o zwrot wydanych talentów i grzywien.



Dla wszystkich grających przed aktualizacją przygotowałem karnety obejmujące zniżkę na naukę specjalizacji. Po odbiór karnetu trzeba się zgłosić w tym temacie i zapodać link do swojego domostwa. Są trzy rodzaje karnetów. Karnet zniżki 80% dla wszystkich, którzy grają ponad rok czasu. Karnet zniżki 60% dla wszystkich, którzy grają powyżej 6 miesięcy do roku czasu. Karnet zniżki 40% dla wszystkich, którzy grają powyżej 2 miesięcy do 6 miesięcy. Liczy się data założenia domostwa dla postaci.

Podczas nauki trzeba okazać karnet, by otrzymać zniżkę.

3
Dracoński teleport / Dyskusja o grze
« dnia: 28 Kwiecień 2012, 21:15:31 »
Wątek przeznaczony do luźnych dyskusji na temat gry RPG Marant. Możesz tutaj zaproponować swoją wizję danego potwora, funkcjonowania mikstury, wątku fabularnego, legendy etc. W razie jakichkolwiek wątpliwości o słusznosć wymyślonych przez Ciebie rzeczy w pierwszej kolejności proponujemy pytać w tym temacie. Gdyby jednak udzielone odpowiedzi nie były dla Ciebie satysfakcjonujące zachęcamy do skontaktowania się z Mistrzem Gry.

4
Dracoński teleport / Talenty graczy
« dnia: 17 Grudzień 2011, 22:25:49 »

5
Dracoński teleport / Propozycje zmian
« dnia: 29 Listopad 2011, 17:15:44 »
W tym temacie możecie proponować swoje pomysły na urozmaicenie systemu Marant.

6
Dracoński teleport / Informacje
« dnia: 12 Listopad 2010, 00:21:51 »
Temat do publikowania nowinek związanych z systemem.

Marant został zaktualizowany do wersji 3.3 w związku z czym zaktualizowaliśmy specjalności walki, zreformowaliśmy umiejętności rasowe i zmieniliśmy zasadę wymiany talentów. Jeśli dawno nie grałeś w Marant zapraszamy do wspólnej zabawy. Dołącz do gry już dziś.

Jeśli otrzymałeś powiadomienie to najprawdopodobniej do gry została wprowadzona nowa zasada. Przeczytaj ostatni post w temacie.

7
Dracoński teleport / Skargi i pomyłki
« dnia: 28 Październik 2010, 23:05:26 »
W tym temacie możesz złożyć skargę na Mistrza Gry oraz opublikować pomyłkę, której doszukałeś/aś się w jego postępowaniu.

Nie jesteśmy robotami więc czasami zdarzają się nam wpadki.  ;)

8
Dracoński teleport / Błędy i niejasności z zasad gry
« dnia: 19 Październik 2010, 20:09:33 »
Temat do zgłaszania błędów, niejasności i niekompletnych wpisów w zasadach gry.



9
Dracoński teleport / Pomoc związana z grą
« dnia: 18 Październik 2010, 16:32:52 »
Jeśli czegoś nie rozumiesz to jest to temat dla Ciebie. Wszystko zostanie Ci wyjaśnione przez Mistrza Gry.



10
Dracoński teleport / Zapisz się do gry Marant
« dnia: 30 Wrzesień 2010, 12:38:26 »

Siedzisz znużony/a przy stoliku w zatęchłej karczmie. Wpatrujesz się mętnym spojrzeniem w dno kufla rozmyślając o swoim życiu. Z końca sali dociera do Ciebie chrapliwy głoś mężczyzny, który opowiada o wspaniałym królestwie Valfden. Podchodzisz bliżej zaciekawiony/a opowieścią.


- Opowiem wam przyjaciele o wspaniałym miejscu. Królestwie wybudowanym na wsypie znajdującej się na południe od Ilusmiru. Opowiem o Valfden, dawniej zwanym Numenorem. Kolebce cywilizacji. Miejscu, gdzie narodziła się rasa naszych przodków Draconów. Potomkowie smoków w okresie swojej świetności wznieśli na wyspie piętnaście świątyń, zwanych chramami. Tworzyły one połączony ze sobą podziemny kompleks miast i kanałów. Do dziś dnia niesplądrowanych. Czekają w nienaruszonym stanie na poszukiwaczy przygód, nadgryzione jedynie przez ząb czasu. Po tym jak Draconi opuścili nasz wymiar w 3499 roku p.n.e. w chramach zamieszkały wampiry. Zostały jednak zmuszone po przegranej wojnie nieśmiertelnych do opuszczenia Numenoru. Po tych wydarzeniach zapomniano o wyspie na kilkadziesiąt tysięcy lat, by ponownie doprowadzić do jej kolonizacji. Mała grupa ekspedycji naukowej Królestwa Marantu przez przypadek natrafiła na wyspę. ÂŻeglarze i magowie dotarłszy do brzegu na nowo odkryli zapomniany i opustoszały świat. Warunki klimatycznie na Numenorze okazały się bardzo korzystne zarówno dla rolnictwa jak i budownictwa. Pierwsi kolonizatorzy założyli mała, portową wieś, która z czasem stała się miastem. Nazwali ją Atusel. Odkrycie nowego lądu szczęśliwie zbiegło się z mającym wkrótce nastąpić kataklizmem i niebezpieczeństwem ze strony żadnej krwi armia Torgonu, z każdym dniem zbliżającej się do bram Ombros. W obliczu zagrożenia asteroidą i armią Torgonu, Król Isentor nakazał ewakuację. Mieszkańcy Marantu udali się na statkach na skolonizowaną ówcześnie wyspę Naumenor, którą od tej chwili nazwano Valfden. W środkowej części wyspy na miejscu starożytnej dracońskiej metropolii wybudowano Efehidon, malownicze miasto, stolice państwa. To tam mieszają się kultury i tradycje, nacje i rasy. W najstarszej części miasta, wypełnionej zabytkami drcońskiej architektury znajduje się wysławiana na kontynencie Karczma – „Obieżyświat”. Zaczarowane miejsce, które tętni życiem. Mnogość dostępnych zadań, ciągły kontakt z ludźmi, gdzie światy magii i miecza nawzajem się przenikają.

Oczarowany/a opowieścią starego barda postanawiasz zostawić za sobą przeszłość. Rozpocząć nowy rozdział w życiu wyruszając do Valfden. Nie zdążasz jednak zapytać mężczyznę o drogę, gdyż ten kontynuuje opowieść.

- Wspaniałe miejsce. Niestety dostępne tylko w marzeniach. Po uwolnieniu się z kostki dusz Meaneb podstępnie odseparował kontynent od wysp budząc ze snu starożytnego morskiego smoka o imieniu Lewiatan. Rozkazał mu strzec oceanów i niszczyć każdy zwodowany okręt. Na domiar złego rozpostarł nad wodami mgłę ze śmiertelnych oparów. W takiej sytuacji poszukiwacze przygód mogą zapomnieć o podróży na Valfden.

Zacząłeś/aś tracić nadzieję na lepsze jutro, gdy nieoczekiwanie do karczmy wbiegł miejscowy posłaniec głosząc wieść o uaktywnieniu jednego ze starożytnych dracońskich teleportów w Eloshar, dzięki któremu zostaniesz przeniesiony do Valfden. Portal działa jednak tylko w jedną stronę. Nie wiesz co czeka Cię po drugiej stronie. Nie wiesz również czy kiedykolwiek powrócisz. Czy podejmiesz ryzyko?



Rozpocznij swoją przygodę i przejdź przez portal prowadzący do Valfden. Napisz post w tym temacie.


11
Wydarzenia i aktualności / Ulubione rzeczy/zajęcia
« dnia: 10 Kwiecień 2006, 20:58:29 »
1. Oczywi?cie Gothic.
2. Techna.
3. Wtorek- bo najmniej lekcji!
4. Angielski- bo nic nie robimy :P.
5. Piłka nożna.
6. Grać w piłke.
7. A nie wiem :).

12
Pasje, hobby, o sobie / Coś o sobie
« dnia: 08 Kwiecień 2006, 22:35:52 »
Ja mam na imie ?ukasz. Interesuj si? grafik? i PHP niestety moja nauka i zainteresowania to jest zazwyczaj slomiany zapal :) W Gothica gram od ujawnienia sie drugiej czesci gry. Przeszedlem najpierw II czesc, a potem I no i na koniec Noc Kruka :).

Strony: [1]
SMF 2.0.15 | SMF © 2017, Simple Machines
Enotify by CreateAForum.com

DarkBreak by DzinerStudio
Copyright 2005-2014 Tawerna Gothic - Oficjalny Polski serwis o grach z serii Gothic. Wszelkie prawa zastrzezone.