Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Isentor

Strony: [1] 2 3 ... 631
1
Dracoński teleport / Odp: Dyskusja o grze
« dnia: 08 Listopad 2019, 20:25:45 »
Naprawiłem wszystkie ustawienia i Król ma na nowo ustawionego moderatora, bo też przestało działać. xD Dajcie znać czy nie pominąłem któreś z grup.

2
Dracoński teleport / Odp: Dyskusja o grze
« dnia: 08 Listopad 2019, 13:49:48 »
@Isentor

Uciekła możliwość edycji postów w dziale wypraw, my gracze prosimy o informację co się zadziało bo jak to mawia młodzież - przypał.
Wszystkim nie działa czy tylko Tobie? Istotne info dla mnie, bo będę wiedział, gdzie szukać problemu. :)

3
Wracamy z kolejną specjalną ofertą dla użytkowników Tawerny Gothic od Revoluta! Według nas, ta odsłona promocji jest najciekawsza ze wszystkich dotychczasowych – każdy nowy klient, który zarejestruje się z naszego linka otrzyma darmową kartę Revolut wraz z darmową wysyłką i ze startowym doładowaniem w wysokości 33 PLN*.


Przypominamy, że Revolut aplikacja do zarządzania pieniędzmi i karta płatnicza, która powinna zainteresować każdego gracza, gdyż umożliwia płacenie w obcych walutach po najkorzystniejszym kursie waluty i bez dodatkowych prowizji bankowych. Zaoszczędzicie dzięki niej np. kupując paczki od Humble Bundle, konsole i sprzęt od Amazona, czy rosyjskie klucze Steam. Karta umożliwi wam także obejście ograniczeń regionalnych i zakupy np. w zagranicznych oddziałach Nintendo eShop.

Zapoznajcie się z opisem oferty w dalszej części wpisu.[/b]

* Kartę będzie musieli doładować kwotą 20 zł w celach weryfikacyjnych. NIE TRACICIE tych 20 złotych. Możecie nimi dysponować w dowolny sposób – opłacić coś kartą Revolut, wypłacić z bankomatu albo zwrócić sobie je z powrotem na swoje konto.


Jak dostać darmową kartę Revolut doładowaną kwotą 33 PLN?
1. Kliknijcie w link
2. Podajcie swój numer telefonu (nie klikajcie w „Get the app”), link dostaniecie w sms.
3. Pobierzcie aplikację, zarejestrujcie się i zamówcie wybraną fizyczną kartę prepaid z darmową wysyłką.
 
 

FAQ
Co to Revolut?
  • Revolut oferuje usługi z zakresu bankowości, ale nie jest tradycyjnym bankiem. Umożliwi Wam płatności kartą oraz wypłaty z bankomatów w ponad 150 walutach po najkorzystniejszym, międzybankowym kursie wymiany. Z aplikacją Revolut na smartfona możecie też przelewać pieniądze w 29 walutach czy wygodnie rozliczać się ze znajomymi.
  • Korzystanie z Revoluta jest zupełnie darmowe dla kont standardowych, a dodatkowo dzięki naszej promocji otrzymacie też fizyczną kartę z bezpłatną wysyłką.

 
Po co mi to?
  • Kartę Revolut będziecie mogli doładować dowolną kwotą i niemal bezstratnie przekonwertować doładowaną kwotę do innej waluty. Dzięki temu nie tracicie na prowizjach bankowych przez płatność w obcej walucie. Płacicie bardzo podobną kwotę jak tam podana w newsie dla ofert z obcą walutą.
  • Fizyczną kartę Revolut, która przyjdzie do Was pocztą możecie płacić wszędzie na świecie, bez tracenia na konwersji walut i bez prowizji. Mega przydatne jeśli podróżujecie
  • W parę kliknięć będziecie mogli otworzyć konta bankowe w różnych zakątkach świata. Ta opcja przyda się zaawansowanym użytkownikom, którzy chcą obejść ograniczenia regionalne i kupować produkty cyfrowe z innych regionów.
 

Inne benefity?
  • Bezpłatne konto standardowe. Żadnych zobowiązań. Darmowa dostawa karty (dzięki naszej promocji)
    Możliwość płacenia kartą wszędzie na świecie, również w Polsce.
    Darmowe wypłaty z bankomatów do 800 PLN miesięcznie w planie bezpłatnym i nawet 2400 PLN w najwyższym planie Metal
  • Jedna karta na wszystkie konta walutowe (możecie wybrać waluty jakie tylko chcecie)
  • Bardzo intuicyjna i prosta aplikacja, która trzyma całą historię transakcji i wysyła powiadomienia po transakcji
  • Natychmiastowe doładowania konta z kart debetowych i kredytowych
 

Czy to bezpieczne?
  • Revolut działa w ramach Electronic money licence pod FCA (brytyjski odpowiednik polskiej KNF) („Revolut Ltd is authorised by the Financial Conduct Authority under the Electronic Money Regulations 2011, Firm Reference 900562”)
  • Kartę możecie zablokować i następnie odblokować jednym kliknięciem w aplikacji
  • Dostęp do aplikacji jest zabezpieczony PINem
 

Co jeszcze muszę wiedzieć?
  • Oferta przeznaczona jest dla osób pełnoletnich
  • Do założenia konta wymagane będzie potwierdzenie tożsamości dowodem osobistym lub paszportem
  • Revolut poprosi was o przelew 20 złotych na nowo założoną kartę, celem weryfikacji. Bez obaw, to nie są koszta usługi. NIE TRACICIE tych 20 złotych. Możecie nimi dysponować w dowolny sposób – opłacić coś kartą Revolut, wypłacić z bankomatu albo zwrócić sobie je z powrotem na swoje konto.


Załóż konto w Revolut z naszego polecenia i odbierz swoje 33 PLN

4
Dracoński teleport / Odp: Propozycje uchwał dla Izby Lordów
« dnia: 01 Listopad 2019, 21:00:10 »
Na sam początek. Zmiana kostura.

Cytuj
Przepis
Kryształ - 1kg
Rękojeść - 1 i 1/2 sztabki (150%)
Oburęczny - 8/10 sztabki (80%)
Przykład
Dla przykładu, kostur w całości wykonany ze stali.
Kryształ 1kg + rękojeść 1,425kg + oburęczny 0,76kg = łącznie 3,185kg
NA:
Cytuj
Przepis
Głownia - 1/10 sztabki (10%)
Rękojeść - 1 i 1/2 sztabki (150%)
Oburęczny - 8/10 sztabki (80%)
Przykład
Dla przykładu, kostur w całości wykonany ze stali.
Głownia 0,1kg + rękojeść 1,425kg + oburęczny 0,76kg = łącznie 2,285kg



Statystyki zaklętych broni i umiejętność dla kowala.

Cytuj
Przepis
Ostrze - 1 sztabka (100%)
Rękojeść - 1/10 sztabki (10%)
Jednoręczny - 1/4 sztabki (25%)
Półtoraręczny - 4/10 sztabki (40%)
Oburęczny - 8/10 sztabki (80%)
Przykład
Dla przykładu, jednoręczny miecz w całości wykonany ze stali.
Ostrze 0,95kg + rękojeść 0,095kg + jednoręczny 0,2375kg = łącznie 1,2825kg

Można to zaokrąglić do 1,28kg.

Jeśli cena stali to 0,5 grzywny za 1 dekagram, a miecz waży 1,28kg, czyli 128 dekagram to za same materiały zapłacimy 64 grzywien. Do tej ceny dochodzi jeszcze robocizna od kowala i inne sprawy. Koniec końców statystyki wyglądają tak.
Statystyki
Nazwa broni: na pokaz
Rodzaj: miecz
Typ: jednoręczny
Ostrość: 23
Wytrzymałość: 30
Opis: Wykuty z 1,28kg stali Valfdeńskiej o zasięgu 0,9 metra. W rękojeści można umieścić do 1 kryształu magicznego.


Cytuj
Przepis
Ostrze - 9/10 sztabki (90%)
Rękojeść - 1/10 sztabki (10%)
Jednoręczny - 1/4 sztabki (25%)
Oburęczny - 8/10 sztabki (80%)
Przykład
Dla przykładu, jednoręczna szabla w całości wykonana ze stali.
Ostrze 0,855kg + rękojeść 0,095kg + jednoręczny 0,2375kg = łącznie 1,1875kg

Można to zaokrąglić do 1,19kg.

Jeśli cena stali to 0,5 grzywny za 1 dekagram, a szabla waży 1,19kg, czyli 119 dekagram to za same materiały zapłacimy 59 grzywien. Do tej ceny dochodzi jeszcze robocizna od kowala i inne sprawy. Koniec końców statystyki wyglądają tak.

Statystyki
Nazwa broni: na pokaz
Rodzaj: szabla
Typ: jednoręczny
Ostrość: 23
Wytrzymałość: 30
Opis: Wykuta z 1,19kg stali Valfdeńskiej o zasięgu 0,8 metra. W rękojeści można umieścić do 1 kryształu magicznego.



Cytuj
Przepis
Ostrze - 3/10 sztabki (30%)
Rękojeść - 1/10 sztabki (10%)
Jednoręczny - 1/4 sztabki (25%)
Przykład
Dla przykładu, jednoręczny sztylet w całości wykonany ze stali.
Ostrze 0,285kg + rękojeść 0,095kg + jednoręczny 0,2375kg = łącznie 0,6175kg

Można to zaokrąglić do 0,62kg.

Jeśli cena stali to 1 grzywna za 1 dekagram, a sztylet waży 0,62kg, czyli 62 dekagramy to za same materiały zapłacimy 62 grzywny. Do tej ceny dochodzi jeszcze robocizna od kowala i inne sprawy. Koniec końców statystyki wyglądają tak.

Statystyki
Nazwa broni: na pokaz
Rodzaj: sztylet
Typ: jednoręczny
Ostrość: 23
Wytrzymałość: 30
Opis: Wykuty z 0,62kg stali Valfdeńskiej o zasięgu 0,3 metra. W rękojeści można umieścić do 1 kryształu magicznego.



Cytuj
Przepis
Głownia - 1/10 sztabki (10%)
Rękojeść - 1 i 1/2 sztabki (150%)
Oburęczny - 8/10 sztabki (80%)
Przykład
Dla przykładu, kostur w całości wykonany ze stali.
Głownia 0,1kg + rękojeść 1,425kg + oburęczny 0,76kg = łącznie 2,285kg

Można to zaokrąglić do 2,28kg.

Jeśli cena stali to 0,5 grzywny za 1 dekagram, a kostur waży 2,28kg, czyli 228 dekagram to za samą stal zapłacimy 114 grzywien. Do tej ceny dochodzi jeszcze cena magicznego kryształu, robocizna od kowala i inne sprawy. Koniec końców statystyki wyglądają tak.

Statystyki
Nazwa broni: na pokaz
Rodzaj: kostur
Typ: oburęczny
Obuch: 28
Wytrzymałość: 35
Opis: Wykuty z 2,28kg stali Valfdeńskiej, w głowni można umieścić do 3 kryształów magicznych. o zasięgu 2 metrów.

Umiejętności magiczne
Zaklinanie przedmiotów
Nauka zaklinania przedmiotów umieszczając w nich magiczny kryształ przesiąknięty mocą żywiołu sięga starożytności dracońskiej. Zapomniana technika starych mistrzów wymaga od kowala wrażliwości na energie magiczną. Zaklęta w ten sposób broń może uwolnić potężną magię dzięki zogniskowaniu w krysztale energii magicznej użytkownika.

Funkcja - Możesz wytwarzać zaklęte przedmioty umieszczając w nich magiczny kryształ danego żywiołu.
Nauka - 1 złoty talent [Fenor Karrates]
Koszt - 620 grzywien
Wymagania - Koncentracja


Zmiana kryształów:
żółty kryształ magiczny - wykazuje połączenie z żywiołem ognia
czerwony kryształ magiczny - wykazuje połączenie z żywiołem krwi
niebieski kryształ magiczny - wykazuje połączenie z żywiołem wody
brązowy kryształ magiczny - wykazuje połączenie z żywiołem ziemi
szary kryształ magiczny - wykazuje połączenie z żywiołem powietrza
fioletowy kryształ magiczny - wykazuje połączenie z żywiołem śmierci.
biały kryształ magiczny - wykazuje połączenie z żywiołem życia
pomarańczowy kryształ magiczny - wykazuje połączenie z żywiołem umysłu.

5
Dracoński teleport / Odp: Błędy i niejasności z zasad gry
« dnia: 01 Listopad 2019, 20:43:22 »
Jak Izba poprawiała statystyki materiałów to zrobiła to od dupy strony. Tzn. zamiast zmniejszyć cenę za 1kg zmniejszono cenę za 1 dekagram stali na 0,5. Dodatkowo nie poprawiono tego w zapisie o wytwarzaniu przedmiotów więc wszystkie przykłady są złe. Daje nam to absurd taki, że nie możemy kupić 1 dekagram, bo nie ma takiej waluty jak 0,5 grzywny. Musimy wiec kupić minimum 2 dekagramy. Nie zagłębiałem się w to dalej. Fajnie jakby ktoś przyjrzał się tej felernej poprawce Izby. ;)

6
Agora / Odp: XVI uzupełnające wybory do Izby Lordów [GŁOSOWANIE]
« dnia: 30 Październik 2019, 11:09:26 »
Dziękuję za docenienie moich starań. Moich przeciwników politycznych również pozdrawiam. <aniol>

7
Agora / Odp: XVI uzupełniające wybory do Izby Lordów [ZGŁOSZENIA]
« dnia: 29 Październik 2019, 10:52:01 »
Zgłaszam się. :) Obiecuje moim wyborcom być codziennie. Ale tylko do pracy w Izbie. Poza tym chciałbym wprowadzić nową magię w legalny sposób, abyśmy mogli grać w innych wyprawach. <aniol>

8
Kupie/Sprzedam / Odp: Sprzedam Figurkę Bezimiennego
« dnia: 20 Październik 2019, 09:54:19 »
Świetna robota. :) Masz może więcej prac?

9
Zakończone wyprawy / Odp: Idę po Was
« dnia: 05 Wrzesień 2019, 15:41:19 »
Wyprawa zakończona


Podsumowanie i talenty rozdam 14, jak wrócę do Polszy.

10
Zakończone wyprawy / Odp: Idę po Was
« dnia: 04 Wrzesień 2019, 22:46:10 »
- Widzisz to nie było tak trudne. Isentor przyłożył dłonie do kości dowódcy, następnie dzięki energii magicznej przeprowadził transfer zdrowych tkanek do uszkodzonej kości przejmując jej uszkodzenia. Dzięki witalizmowi zregenerował się. - Dotrzymam słowa. Nie zginiesz z mojej ręki. Chłopaki?!

11
Zakończone wyprawy / Odp: Idę po Was
« dnia: 04 Wrzesień 2019, 22:39:44 »
- Teraz, kiedy już wiesz jakie to uczucie weź pod uwagę fakt, że wkrótce odnajdę wszystkich posiadaczy nazwiska Karnstein. Tych młodych i starych, tych małych i dużych, kobiety i mężczyzn. Poczują dokładnie to samo co Ty teraz. Niech będzie to dla Ciebie przedsmak tego, jaki los zgotowałeś swojemu rodowi.

12
Zakończone wyprawy / Odp: Idę po Was
« dnia: 04 Wrzesień 2019, 22:35:43 »
- W takim razie, kiedy uda Ci się zabić już wszystkich magów sam będziesz musiał skończyć z sobą samym. W końcu jesteś wrażliwy na energie magiczną. Chyba, że nie ma konsekwencji w Twoim rozumowaniu i w świecie równych są równiejsi? - zapytał chociaż znał odpowiedź. - Sprawdźmy z jakiej gliny jesteś ulepiony wielki feldmarszałku. Arashiz uruesh isash ilishesh iposh!

Isentor rozciął dłoń sztyletem, z jego ręki pociekła krew, która zamiast skapnąć na piach oparła się grawitacji i zaczęła formować się w kulę. Mag pchnął kulę krwi mortokinezą w stronę dowódcy.

- Czujesz? Zaczyna się od swędzenia, później zaczyna szczypać. Kiedy nie jesteś w stanie wytrzymać ból dopiero się zaczyna, pod wpływem spaczenia zaklęcie roztapia kości od środka. Jesteś w stanie pożyć od kilku do kilkunastu minut. Dopóki Twoje wnętrzności również się nie roztopią. Tak więc dobrze dobieraj słowa. Masz go niewiele, w przeciwieństwie do nas. Współpracuj, a zatrzymam zaklęcie i zregeneruje Twoje kości.

13
Zakończone wyprawy / Odp: Idę po Was
« dnia: 04 Wrzesień 2019, 22:22:20 »
- Nie jesteś w sytuacji do przedstawiania mi żądań. Tym bardziej wykrzykiwania gróźb w moją stronę. Wiem co zrobiłeś innym magom. To od Ciebie zależy jak długo będziesz dziś umierał. Mam czas, chłopaki też - wskazał na kompanie Melkiora. - Na pewno wrzucą coś na ruszt, kiedy zajmę się przeprowadzeniem Cię na tamten świat. Nie jesteś z Valfden, zdradza Cię nazwisko rodowe i akcent. Pochodzisz z kontynentu. Jesteś wrażliwy na magię ale wykorzystałeś swoje umiejętności do opanowania kilku sztuczek. Jak widzisz nie daje Ci to przewagi.Gardzisz nami a mimo to używasz tej samej mocy co my. Zapewne usprawiedliwisz to swoimi szlachetnymi pobudkami. Możesz darować mi ten wywód hipokryzji. Interesują mnie Twoje rozkazy. Co tu robisz? Z czyjego rozkazu?

14
Zakończone wyprawy / Odp: Idę po Was
« dnia: 04 Wrzesień 2019, 22:15:07 »
Tam jest jeden. Pewnie aura ochronna na żywioły uratowała mu życie. Isentor użył mortokinezy, żeby unieść resztki namiotu. Pod nimi ślęczał na czworaka staruszek w zbroi, kurczowo trzymał się swojego kostura. Mag podszedł. Kopnął w złoty kostur rozbrajając przeciwnika. - Imię i ranga!

15
Zakończone wyprawy / Odp: Idę po Was
« dnia: 04 Wrzesień 2019, 21:55:47 »
- Tam płonie namiot dowodzenia. Sprawdźmy, gdzie podział się dowódca tego przybytku.

16
Zakończone wyprawy / Odp: Idę po Was
« dnia: 04 Wrzesień 2019, 21:53:04 »
Isentor upatrzył sobie oddział łowców, który ostrzeliwał grupę Kazmira. Zaczął wykrzykiwać inkantacje, kilkoro z nich zwróciło na niego uwag. Zaczęli przeładowywać. - Izani qiash xugro agrosh yship hugryshiltu! Krzyk posłużył jako katalizator wytwarzając ogrom mrocznej energii, która wystrzeliła 15 metrów po łuku od ust maga. Krzyk umarłych zmaterializował na zgniliznę wszystko, niszczący na swojej drodze kamienie, trawę, drewno i 8 łowców.

https://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Inkwizytor_-_%C5%82owca x0
https://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Inkwizytor_Zbrojny x0
https://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Szlachcic_pod%C5%BCegacz x0
https://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Paladyn_Bractwa_%C5%9Awitu x0

17
Zakończone wyprawy / Odp: Idę po Was
« dnia: 04 Wrzesień 2019, 21:42:26 »
Isentor odwołał widma. Pchnął jednego ze szlachciców w stos płonącego namiotu używając mortokinezy. W tym momencie kątem oka zauważył jak jeden z paladynów wyrzucił w jego stronę pocisk esencji. - Ashush upash! Ochronny balsam błysnął na skórze Isentora. Pocisk po prostu zdematerializował się. - Teraz moja kolej. - Iaesh qiash xugro izani! Mag wyciągał przed siebie ręce i przystawił do siebie dłonie, z których po wypowiedzeniu inkantacji wyleciał podmuch tchnienia śmierci. Zbroja i ciało paladyna zgniło rozsypując się w proch.

https://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Inkwizytor_-_%C5%82owca x31
https://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Inkwizytor_Zbrojny x3
https://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Szlachcic_pod%C5%BCegacz x6
https://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Paladyn_Bractwa_%C5%9Awitu 1

18
Zakończone wyprawy / Odp: Idę po Was
« dnia: 04 Wrzesień 2019, 21:22:37 »
Isentor przyzwał kolejne widmo. Ruszył w stronę dwóch paladynów bractwa. Widma ruszyły pierwsze, każde obrało sobie za cel jednego z paladynów. Widma wyssały z przeciwników energie magiczną pozbawiając ich inkantacji. Bezbronni w obronie przed magią mogli jedynie użyć miecza i tarczy. Ruszyli do ataku na maga.

Isentor skupił energie magiczną w dłoniach po czym doprowadził do ich zetknięcia poprzez energiczne klaśnięcie nad głową. - Iaesh qiash xugro agrosh! Spod jego dłoni wytworzył się potężny wybuch mrocznej energii, który zmiótł wszystko wokół maga w promieniu 15 metrów. Włączając w to dwóch przeciwników.

https://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Inkwizytor_-_%C5%82owca x33
https://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Inkwizytor_Zbrojny x14
https://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Szlachcic_pod%C5%BCegacz x7
https://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Paladyn_Bractwa_%C5%9Awitu 12

19
Zakończone wyprawy / Odp: Idę po Was
« dnia: 04 Wrzesień 2019, 20:56:25 »
- W sumie - powiedział pod nosem mag i odwołał dwa widma. - Elash ruesh anesh qiesh osh hu! Ciemne niebo zabłysło, zza chmur wyłonił się ognisty kamień. Meteor poszybował w samo centrum obozowiska inkwizytorów. Usłyszeliście ogromny huk, ogień rozlał się po obszarze 50 metrów podpalając strażników i części obozowiska. Namiot dowódców jak i wszystkie pobliskie zajęły się ogniem. - Będą wystraszeni i zdezorientowani. Możemy zacząć rzeź.

20
Zakończone wyprawy / Odp: Idę po Was
« dnia: 04 Wrzesień 2019, 18:14:45 »
Isentor zamknął na chwilę oczy, kiedy je otworzył rozbłysnęły fioletową poświatą, tuż obok niego zmaterializowały się trzy widma.

-3 inkantacje

//dostępne inkantacje: 6 +1 magia śmierci

Strony: [1] 2 3 ... 631
SMF 2.0.15 | SMF © 2017, Simple Machines
Enotify by CreateAForum.com

DarkBreak by DzinerStudio
Copyright 2005-2014 Tawerna Gothic - Oficjalny Polski serwis o grach z serii Gothic. Wszelkie prawa zastrzezone.