Forum Tawerny Gothic - Marant

Organizacje na Valfden => Bractwo Świtu => Wątek zaczęty przez: Isentor w 05 Grudzień 2013, 20:35:30

Tytuł: Dekret szkolenia
Wiadomość wysłana przez: Isentor w 05 Grudzień 2013, 20:35:30
Jak w każdej wielkiej organizacji również w bractwie świtu występuje hierarchiczny podział zakonników. Rangi wprowadzają podział wiążący się przede wszystkim ze specyfiką wykonywanych zadań, umiejętnościami oraz doświadczeniem danego zakonnika. Awans możliwy jest tylko poprzez spełnienie wymagań związanych z daną rangą.





Rekrut
(http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/images/e/e5/Bractwo_switu_rekrut.jpg)
Rekrutem zwykło się tytułować każdą nowo przyjętą do bractwa osobę. Zazwyczaj posiadają oni dość skromne umiejętności bojowe i niezbyt rozwinięty majątek osobisty. Mimo to podobnie jak inni wchodzą w skład wspólnoty zakonnej więc mają wpływ na to, co dzieje się w bractwie. Z uwagi na bezpieczeństwo szkolenie rekruta prowadzone jest wraz z bardziej doświadczonym instruktorem, a jako przeciwników stawia się przed nim pospolite leśne bestie i mniej groźnych nieumarłych. Na wstępie każdy rekrut przechodzi rytuał w klasztorze, gdzie składa w ofierze własną krew, w zamian otrzymując dar intuicji, który pozwala mu na efektywniejsze wykonywanie posługi. Rekrut powinien jak najszybciej postarać się o własny pokój i rozpocząć szkolenie bojowe.

Specjalizacje do opanowania przez rekruta:
          LUB
          LUB
          ORAZ
          LUB
          LUB
          ORAZ

Umiejętności do opanowania przez rekruta w następującej kolejności:
Tytuł: Odp: Dekret szkolenia
Wiadomość wysłana przez: Isentor w 05 Grudzień 2013, 20:50:51
Rycerz
(http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/images/5/53/Bractwo_switu_rycerz.jpg)
Gdy rekrut wzmocni już swoje ciało, nabierze krzepy i opanuje techniki walki na zadowalającym poziomie, będzie mógł przystąpić do próby, by zostać pasowanym na rycerza. Jeżeli test wypadnie pomyślnie, składa on przysięgę i obiecuje przed swoim bogiem bronić i służyć. Nowo mianowany rycerz otrzymuje dwupokojową kwaterę i dostęp do lepszego wyposażenia, w skład którego wchodzi wytrzymała zbroja niepłytowa z najlepszej stali. Zaczyna poznawać zwyczaje i techniki walki istot nieumarłych i magicznych, samemu rozwijając posługiwanie się różnymi broniami obuchowymi. Uczy się pierwszej pomocy na polu walki, by móc pomagać doraźnie swoim towarzyszom w razie potrzeby. Jako doświadczony wojownik staje się postrachem wśród bandytów i plugawych istot, które zagrażają spokojnemu życiu mieszkańców królestwa. Jego wiara pozwala stawić czoła nawet najsłabszym z demonów z otchłani.

Specjalizacje do opanowania przez rycerza:
          LUB
          LUB
          ORAZ
          LUB
          LUB
          ORAZ

Umiejętności do opanowania przez rycerza w następującej kolejności:
Tytuł: Odp: Dekret szkolenia
Wiadomość wysłana przez: Isentor w 05 Grudzień 2013, 21:03:50
Paladyn
(http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/images/8/83/Bractwo_switu_paladyn.jpg)
Rycerz, który uważa, że jego umiejętności są już na tyle duże, że obecna ranga hamuje jego rozwój, staje do próby. Udowadnia w niej, że jest godny przywdziać wspaniałą zbroję płytową, stać się mistrzem walki błogosławioną bronią i otrzymać dar magii. Stać się paladynem. Zartat obdarza go wtedy ułamkiem swojej światłości, dopuszczając do możliwości poznania zaklęć z żywiołu życia. Jako mistrz walki budzi postrach najlepszych wojowników, jest dla wielu mentorem i nauczycielem. Rekruci słuchają jego słów z nabożnym szacunkiem modląc się o to, by któregoś dnia również stać się kimś tak jak on sam. Wszelkie plugawe istoty drżą przed jego mocą, a dar magii wymusza respekt nawet wśród potężniejszych magów. Niektórzy potrafią nawet pokonać demona wyższego rzędu. Za zasługi wobec swoich braci zakonnych paladyn otrzymuje wielopokojowe komnaty. Jeżeli zaś przysłużył się w znaczny sposób królestwu, sam król może nadać mu tytuł szlachecki podczas ceremonii święceń paladyńskich.

Specjalizacje do opanowania przez paladyna:
          LUB
          LUB
          ORAZ
          LUB
          LUB
          ORAZ

Umiejętności do opanowania przez paladyna w następującej kolejności:

Zaklęcia do opanowania przez paladyna w następującej kolejności:
Tytuł: Odp: Dekret szkolenia
Wiadomość wysłana przez: Isentor w 06 Grudzień 2013, 14:10:24
ÂŚwięty mściciel
(http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/images/4/4a/Bractwo_switu_swiety_msciciel.png)
Zadaniem bractwa jest nie tylko obrona Valfden, ale i wiary. Ci spośród paladynów, którzy każdym swoim czynem pokazują oddanie wobec boga Zartata, doczekują się tytułu świętego mściciela. ÂŁaska Zartata spływa na nich szerokim strumieniem, a oni wykorzystują swoje błogosławione umiejętności bojowe, by siać postrach wśród najstraszliwszych demonów i nieumarłych. Hordy plugastw stają się bezbronnymi owieczkami, gdy przychodzi im stanąć twarzą w twarz z tak niezwykłym wojownikiem. Mściciel potrafi wzmocnić swoich towarzyszy w boju, albo zesłać na swoich wrogów święte światło Zartata. Są bowiem potęgą, zbrojnym ramieniem tego, którego zowią Panem ÂŚwiatła.

Umiejętności do opanowania przez świętego mściciela w następującej kolejności:

Zaklęcia do opanowania przez świętego mściciela w następującej kolejności:
Tytuł: Odp: Dekret szkolenia
Wiadomość wysłana przez: Isentor w 06 Grudzień 2013, 15:01:21
Anioł
(http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/images/b/b0/Bractwo_switu_aniol.jpg)
Anioły są wcieleniem niebiańskich sług Zartata i jako takie stanowią najdoskonalszy obraz jego potęgi. To istoty światła niezwykle groźne w walce, których ataki zawsze niosą śmierć. W ręku dzierżą błyskawice zamiast mieczy, a ich niewątpliwie boskie pochodzenie czyni ich niezastąpionymi w starciu ze sługami mrocznych bóstw. Anioła nie można zabić, jeśli jego ciało zostanie zniszczone, zamieni się on w niematerialnego ducha, który zacznie poszukiwać nowego naczynia, by powrócić do świata żywych i godnie służyć Zartatowi.

Umiejętności do opanowania przez anioła w następującej kolejności:

Zaklęcia do opanowania przez anioła w następującej kolejności:
Tytuł: Odp: Dekret szkolenia
Wiadomość wysłana przez: Isentor w 06 Grudzień 2013, 15:05:01
Archanioł
(http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/images/f/f4/Bractwo_switu_archaniol.jpg)
Archanioł to dowódca anielskich zastępów w służbie Pana ÂŚwiatła Zartata. Prowadzi jego armie w niekończących się walkach przeciwko wcieleniom zła, które stąpają po różnych domenach różnych światów. Archanioł jest ucieleśnieniem marzeń obrońców wiary, ostatnim bastionem sprawiedliwości i personifikacją łaski i błogosławieństwa, jakimi Zartat obdarzył swoich ukochanym wyznawców. By stać się taką istotą, anioł musi porzucić swoją materialną powłokę, którą nosił na co dzień i przeistoczyć się w ducha, który kryje się pod najwspanialszą zbroją wykonaną z anielskich stopów rud metali. Z racji stania się bytem czysto astralnym, archanioł jest postacią nieśmiertelną, której duch oczekuje tylko na wypełnienie następnego boskiego naczynia - nie można go zabić, nie można unicestwić. Można tylko odpędzić, bądź złą mocą uwięzić. Archanioł roztacza wokół siebie aurę Zartata, która wzmacnia sojuszników w boju.

Zaklęcia do opanowania przez archanioła w następującej kolejności:





ÂŻniwiarz
(http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/images/d/d3/Bractwo_switu_zniwiarz.jpg)
ÂŻniwiarz jest egzekutorem Pana ÂŚwiatła, najwspanialszym żołnierzem Zartata, posłańcem i wykonawcą jego karzącej woli. Jego pojawienie się zwiastuje karę. ÂŻniwiarz jest niematerialnym bytem, w którego może przemienić się anioł, jeżeli tylko okaże się odpowiednio wytrwały i obierze ścieżkę kary, nie błogosławieństwa. Jego astralne skrzydła, potężny oręż i niepojęta moc sprawiają, że stał się idealną istotą, która wymierza sprawiedliwość pośród światów. Potęga ÂŻniwiarza przekracza wyobrażenia każdego śmiertelnika. Posłany do walki przez swojego Pana sieje postrach wśród wrogów boskiego Anioła.

Zaklęcia do opanowania przez żniwiarza w następującej kolejności: