Forum Tawerny Gothic

Tereny Valfden => Dział Wypraw => Wątek zaczęty przez: Pani Jeziora w 22 Grudzień 2014, 23:53:27

Tytuł: Zadanie szkoleniowe Iwerina
Wiadomość wysłana przez: Pani Jeziora w 22 Grudzień 2014, 23:53:27
Nazwa wyprawy: zadanie szkoleniowe Iwerina
Prowadzący wyprawę: Patricia de Drake
Wymagania do uczestnictwa w wyprawie: 50% znajomości technik walki dowolną bronią
Uczestnicy wyprawy: Iwerin

Iwerin przyszedł gdzie mu polecono. Kciukiem przetarł kącik ust, odrzucił włosy za ramię. Poruszył ramionami, strzyknęło w kręgach. Rozejrzał się.
Tytuł: Odp: Zadanie szkoleniowe Iwerina
Wiadomość wysłana przez: Patty w 22 Grudzień 2014, 23:55:46
(http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/images/6/69/Respev.jpg)
- Baczność! Witam na podstawowym obywatelskim szkoleniu bojowym. Jestem Respev, ale tutaj mówi się do mnie Panie. Nauczę Cię jak wykorzystać posiadany potencjał bojowy, każdy go ma nawet mrówka. Masz broń? Na razie twoje zdanie polega na dotarciu na obszar tamtej zagrody. Ruszaj!


//Zagroda znajduje się 10 metrów od Ciebie.
//Jest wieczór, mamy 18:00.

Tytuł: Odp: Zadanie szkoleniowe Iwerina
Wiadomość wysłana przez: Pani Jeziora w 23 Grudzień 2014, 00:11:19
Elf wysłuchał podnosząc brwi i lekko przekręcając w bok głowę. Mięśnie na szczękach Iwerina zadrżały lekko kiedy jego szczęki się zacisnęły na dźwięk tego słowa. Panie. Nigdy nie zapomni widoku swej matki targanej przez trzech żołdaków do chałupy i jej strasznego krzyku kiedy zaspokajali się nią. Wciągnął powietrze przez nos. Rozluźnił mięśnie twarz. Bez słowa odwrócił się i poszedł do zagrody. 
Tytuł: Odp: Zadanie szkoleniowe Iwerina
Wiadomość wysłana przez: Patty w 23 Grudzień 2014, 00:18:58
(http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/images/6/69/Respev.jpg)
Respev spokojnym krokiem poszedł za Iwerinem w stronę zagrody. Pomyślał w duchu. Nie wygląda mi na wojaka, ale powinien sobie poradzić ze zwykłym zwierzakiem.
- Młody, czeka Cię walka. Gotów żeś?


Tak opisujemy wydarzenia, narracje.

Tak opisujemy myśli.
[b]Tak opisujemy myśli.[/b]
- Tak opisujemy wypowiadane słowa, dialog.
[i]- Tak opisujemy wypowiadane słowa, dialog.[/i]
//Tak zwracamy się do MG, żeby dopytać o dane rzeczy w związku z wydarzeniami, jego opisem lub walkę.

[b]//Tak zwracamy się do MG, żeby dopytać o dane rzeczy w związku z wydarzeniami, jego opisem lub walkę.[/b]
Tytuł: Odp: Zadanie szkoleniowe Iwerina
Wiadomość wysłana przez: Pani Jeziora w 23 Grudzień 2014, 00:23:57
Co kraj to obyczaj. pomyślał Iwerin.
- Tak witacie gości? - odezwał się po raz pierwszy. Jego głos był dość nieprzyjemny, twardy, męski.
- Wolne mi widzieć z czym będę się mierzył?
Tytuł: Odp: Zadanie szkoleniowe Iwerina
Wiadomość wysłana przez: Patty w 23 Grudzień 2014, 12:24:12
Rycerz wszedł po drabinie na wieżyczkę zbudowaną z drewna, która znajduje się zaraz obok zagrody. Na górze znajdowały się dwie dźwignie. Respev pociągnął jedną z nich i brama do zagrody stanęła przed Tobą otworem.
- Za chwilę dowiesz się wszystkiego.

//Zagroda jest okręgiem o średnicy 15 metrów. Otoczono drewnianymi ścianami o wysokości 2 metrów, na ziemi znajduje się ubity piach niczym na arenie. Na przeciwko głównego wejścia znajduje się metalowa krata, zza której dobiegają odgłosy warczenia.

(http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/images/6/69/Respev.jpg)
- Zapraszam do środka.
Po tych słowach Respev sięgnął do kufra, który również znajdował się na wieżyczce i wyciągnął z niego długi łuk, kołczan stalowych strzał oraz miecz treningowy. Zarzucił kołczan na ramię, wyciągnął jedną strzałę i uchwycił ją wraz z bronią w prawej dłoni.
- To na wszelki wypadek, gdybyś jednak nie okazał się dobrym wojownikiem i trzeba będzie ratować Ci skórę. Daj znać, gdy będziesz gotów.
Tytuł: Odp: Zadanie szkoleniowe Iwerina
Wiadomość wysłana przez: Pani Jeziora w 23 Grudzień 2014, 14:07:54
Elf zacisnął usta, zmrużył oczy. Uciekł z Etoli by stać się silnym, by walczyć w słusznej sprawie. Teraz czuł się jak w wieku 12 lat... Odruchowo uniósł dłoń do szyi, masując miejsce po obroży. Mimo upływu lat uczucie to nie dawało mu spokoju.
Wyciągnął wolno miecz z pochwy, miękko na nogach, lekko zgarbiony w ramionach ruszył w stronę areny. Mieczem wywinął dwa syczące młyńce. Z dzieciństwa nie żałował trzech rzeczy. To co go spotkało zahartowało go i uczyniło wytrzymałym. To co go spotkało napełniło go oziębłością i bezwzględnością. To co go spotkało nauczyło go zabijać. Wszedł na arenę. Nie patrząc na żołdaka rzekł
- Gotowy - jakoby to nie jego, a czegoś zza krat należało o to zapytać.
Tytuł: Odp: Zadanie szkoleniowe Iwerina
Wiadomość wysłana przez: Patty w 23 Grudzień 2014, 14:32:25
Respev jeszcze raz pociągnął za tą samą dźwignię co poprzednio, tym razem by zamknąć bramę do zagrody. Następnie pociągnął za drugą dźwignie. Metalowe kraty ustąpiły miejsca wściekłemu wilkowi. Bestia powolnym krokiem wychodziła ze swojej klatki.

(http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/images/6/69/Respev.jpg)
- Powodzenia młody!

(http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/images/0/07/Wilk.jpg)
(Przejdź do statystyk wilka) (http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Wilk)

//Wilk znajduje się 10 metrów od Ciebie po linii prostej.





1. Walkę powinieneś rozpocząć od sprawdzenia kto ma pierwszeństwo ataku na terenie, na którym się znajdujesz. Masz to opisane w swoich jak i umiejętnościach przeciwnika. Znajdujesz się w zagrodzie, na piasku. W związku z tym nikt z was nie ma pierwszeństwa ataku, a skoro Mistrz Gry nie opisał ataku ze strony wilka otrzymałeś zielone światło do rozpoczęcia walki według swojego opisu.

2. W poście opisującym walkę musisz zawrzeć dokładny opis tego jakie ciosy, w które miejsce na ciele przeciwnika zadajesz. Jeśli jesteś wyposażony w kilka broni dobrze byś napisał nazwę broni, którą aktualnie dobyłeś by stanąć do walki z przeciwnikiem.

3. W zależności od tego jaki posiadasz stopień zaawansowania danej specjalizacji walki możesz wykonać określoną liczbę finiszerów na post. Za finiszery uznajemy zabicie przeciwnika. W związku z tym posiadając specjalizację walki bronią sieczną na poziomie [50%] po opisie walki będziesz mógł ją podsumować zabiciem jednego przeciwnika z I kategorii.

4. Statystyki przeciwnika widnieją na jego wpisie.

Broń: kły
Ostrość: 8
Wytrzymałość: 15

Bestia: wilk
Kategoria: I
Wytrzymałość: 1

Oznacza to, że kły wilka, którymi gryzie są ostre na 8 punktów i wytrzymałe na 15 punktów. Wilk zaliczany jest do potworów I kategorii więc do jego uśmiercenia wymagany jest tylko 1 finiszer. Wytrzymałość skóry wilka wynosi 1 punkt. W związku z tym jesteś w stanie przebić skórę wilka każdą bronią, której ostrość wynosi więcej niż 1 punkt wytrzymałości. Im większy współczynnik ostrości Twojej broni tym łatwiej przebije ona skórę wilka. Działą to również w przypadku, gdy to wilk ugryzie Ciebie, a Twoje odzienie posiada mniejszą wytrzymałość niż 8 punktów, czyli ostrość kłów wilka. Jeśli wytrzymałość lub obuch Twojej broni wynosi więcej niż wytrzymałość kłów wilka jesteś w stanie połamać je.

5. Pamiętaj, by poprawnie interpretować ataki oraz umiejętności przeciwnika. Jeśli opisujesz walkę, w której wilk stosuje atak przewrócenie nie możesz opisać jego sparowania. W przypadku takiego ataku można wykonać jedynie unik.

6. Słabe punkty wskażą Ci podatności przeciwnika na dane typy materiałów, substancji oraz żywiołów.

7. Trofea możesz pozyskiwać jedynie po wyuczeniu się umiejętności myśliwskich.

8. Za poprawny i dokładny, a przede wszystkim zrozumiały opis walki, z uwzględnieniem ruchów przeciwnika otrzymasz talenty, niezbędne do dalszego rozwoju postaci. Im lepszy opis pod względem literackim jak i mechaniki gry, tym więcej i lepsze talenty otrzymasz.
Tytuł: Odp: Zadanie szkoleniowe Iwerina
Wiadomość wysłana przez: Pani Jeziora w 23 Grudzień 2014, 14:55:36
Wilk? zdziwił się Iwerin. Ostatniego wilka położył niespełna pół roku temu. Był to samotny, starty samiec. Wypędzony ze swojej watahy. Węszył w pobliżu stada saren na które za dębem czaił się Iwerin. Pamiętał ten dzień jakby to było dzisiaj. Zabił go. Strzała uderzyła pod uchem, głęboko utkwiła w czaszce. Mięsa ze starego wilka było tyle co nic, ale za sprzedaną skórę i kły mógł kupić sobie kilka drobiazgów i jedzenie. Jedzenie. Przemknęło mu przez myśl kiedy zaczął zachodzić w prawą stronę. Stawał stopy ostrożnie, nie patrzył na nie, patrzył na wilka. Stopa obok stopy, lewa przed prawą, prawa za lewą, miecz trzymał nisko, nie napinał mięśni ramienia, jeszcze nie. Czekał na właściwy moment. Jedzenie. Pomyślał jeszcze raz. Nie jadł od dwóch dni, a obiecał sobie, że nie może dopuścić do tego, aby kiedykolwiek znowu być głodującym.
Wilk przekręcił trójkątną twarz, zjeżył sierść na grzbiecie, lekko się pochylił i wyszczerzył kły. Gdy zawarczał, z poruszanych warg rozprysły się kropelki śliny. Przyczajony, gotowy do skoku rzucił się w końcu na elfa. Postawione uszy położył po sobie, ogon opuścił w dół. Biegł, nie zajęło mu to długo. Nie skoczył, od razu próbował uderzyć w nogę elfa. Iwerin zamachnął mieczem, prostopadle do ziemi, uderzył w pysk wilka. Nie ostrzem, dostał płazem broni. Zabolało. Wilka, którego mordka wykręciła się w bok. Elfa, którego uderzenie rozeszło się promieniem po ramieniu paraliżując na chwilę łokieć. Wilk momentalnie wykręcił łeb, rozdziawił kły i uderzył w nogę ponownie. Elf zdążył umknąć, jednak wilk atakował ponownie. Długouchy wykręcił się w półobrocie, za sobą kręcił mieczem. Ostrze dziabnęło przeciwnika, wcięło się w jego pysk, przełamało kość szczęki i żuchwy. Krew polała się na piasek areny. Iwerin odskoczył, miecz trzymał w górze ostrzem skierowane w wilka. Patrzył przez chwilę na skamlące i kulące się w bólu zwierzę. Potem uderzył z góry, raz ale mocno, katowskim cięciem. Ostrze zgryzło się w czaszkę wilka, zalśniło krwią. Zwierze zaczęło dygotać, mięśnie grały na całym ciele śmiertelny taniec. Zaśmierdziało kałem. Elf odwrócił głowę wyciągając miecz z czaszki. Nie spojrzał już na wilka. Odszedł kawałek od niego. Krew ściekała z czubka miecza.


//: Wykorzystałem 1 finiszer.
Tytuł: Odp: Zadanie szkoleniowe Iwerina
Wiadomość wysłana przez: Patty w 23 Grudzień 2014, 15:00:21
(http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/images/6/69/Respev.jpg)
- Moje gratulacje Iwerin. Ukończyłeś swoje szkolenie. Poza tym mam tu Twoją zapłatę, proszę.
Powiedziawszy te słowa, Respev wręczył Ci mieszek.


Trening ukończony

Otrzymujesz 200 grzywien od Respeva.

Talenty:
Iwerin - 3 brązowe talenty
Otrzymujesz 75 grzywien premii.