Forum Tawerny Gothic

Tereny Valfden => Dział Wypraw => Wątek zaczęty przez: Darkon w 15 Lipiec 2007, 12:16:16

Tytuł: V zadanie Darkona
Wiadomość wysłana przez: Darkon w 15 Lipiec 2007, 12:16:16
Darkon po dostaniu zadania postanowił najpierw wyruszyć do lasu i na własną rekę ustalić czemu znikają tuzwierzęta. Kłusownicy? Może, kto wie. O ile będzie miał szczęście może nawet spotka jakiegoś myśliwego i ten nakieruje go na właściwy trop. Na razie po prostu ruszył najbliższą ścieżką w stronę lasu.

Info o zadaniu:

Nazwa: W lesie niema zwierzyny *
Nagroda: 50 sztuk złota
Zlecający: Farmer
Opiekun: Bela
Wymagania: Walka dowolną bronią w zwarciu poziom II,
Opis: W lesie z niewiadomych przyczyn gwałtownie zaczęła znikać zwierzyna. Myśliwy ma za zadanie znaleźć przyczynę i ją wyeliminować.

O mnie

Rasa: Wampir

Broń używana:

a) Nazwa: Amatorska kusza (w użyciu)
Typ: Mała
Rodzaj: Kusza
Jakość: Amatorskie
Poziom: 1 lvl
Dodatkowo: <brak>
Opis: Moja stara, amatorska kusza

Do tego resztki w moim starym kołczanie (no chyba nie dostałem tej kuszy bez niczego na początek gry)

b) Nazwa: Grzmot Wilka
Typ: Dwuręczny
Rodzaj: Miecz
Jakość: Zaawansowane
Poziom: II
Dodatkowo: <brak>
Opis: Kolejne dzieło czeladnika Darkona. Rączka jest obita kawałkiem skóry wilka, a ostrze jest długie i ostre. Miecz pachnie nowością i świeżością. Jest świetnym wyborem dla w pół zaawansowanego nomada broni dwuręcznych


Zbroja używana: Brak

Sakiewka: 0 szt. złota

Umiejętności:

Władanie bronią:

Kusza IV
Broń dwuręczna III

Umiejętności rzemieślnicze:

Wyrób broni jednoręcznych
Wyrób broni dwuręcznych
Amatorskie Kowalstwo
Zaawansowane Kowalstwo
Profesjonalne Kowalstwo
Kowal mieczy I
Kowal mieczy II
Kowal toporów I
Kowal toporów II

Amatorskie Łuczarstwo
Kusze I

Ciche poruszanie się:

Skradanie się I

Trofea:

Pozyskiwanie trucizny I (Krwiopijców)
Tytuł: V zadanie Darkona
Wiadomość wysłana przez: Bela w 16 Lipiec 2007, 11:22:19
Darkon wszedł do lasu, logicznym mu się zdawało szukać zwierząt wzdłuż potoku, gdzie jest woda do picia, jednak nie napotyka nawet jednego kulawego kretoszczura. Jedyne co spotkał nad wodą to dwa szkielety.
- Co za? - pomyślał Darkon - Szkielety tutaj? Po czym wyjął miecz i zaczął się skradać w kierunku dwójki ożywieńców..
Tytuł: V zadanie Darkona
Wiadomość wysłana przez: Darkon w 16 Lipiec 2007, 11:33:34
Wyciągnał kuszę i niezauważony, zaraz za szkieletami wypuścił pierwszy bełt. Trafiony, zatopiony, pierwszy szkielet rozłamał się na kupkę kości upuszczając swoją broń. Drugi zauważył uprzednio ukrytego strzelca i zaszarżował na niego z długim dwuręcznym mieczem. Darkon szybko wyjął Grzmot Wilka i zablokował cios szkieletu, następnie obracając się i zadając mu cios. Szkielet mimo dużych obrażeń nie ustępował i zadał kolejny cios. Darkon został zraniony w lewe ramię, i rozgniewany zaatakował ostatecznie. Kolejny ożywieniec rozsypał się w kupkę kości. Po walce myśliwy przeszukał "zwłoki" pokonanych przeciwników
Tytuł: V zadanie Darkona
Wiadomość wysłana przez: Bela w 16 Lipiec 2007, 11:38:13
Szkielety jak to szkielety, nie zwykły nic ze sobą nosić, więc dogłębne przeszukanie kupki kości nie dało rezultatu.  Darkon stwierdził, że okolica robi się zbyt niebezpieczne, bo co by tu robiły szkielety? Odszedł więc od potoku i zaczął szukać w głąb lasu. Nie minęło 15 minut gdy napotkał zabiedzonego zająca umykającego przed myśliwym. Po następnych 15 minutach wpadł na watahę bardzo głodnych wilków. A było ich 3..
Tytuł: V zadanie Darkona
Wiadomość wysłana przez: Darkon w 16 Lipiec 2007, 11:44:43
Wataha patrzyła na Darkona z żądza krwi w oczach. Były wygłodzone. Myśliwy wyciągnął kuszę i szybko wypuścił w stronę wilków kilka bełtów. Jako że był nieprześcignięym kusznikiem, dwa z nich trafiły w cel. Jeden wilk upadł na ziemię, a drugi został ciężko ranny. Darkon wyciągnął "Grzmot" i ruszył na pozostałe zwierzęta. Uprzednio ugodzony pociskiem wilk ugiął się pod nędznym uderzeniem, a drugi, po kilku ciosach również padł martwy.
Tytuł: V zadanie Darkona
Wiadomość wysłana przez: Bela w 16 Lipiec 2007, 11:51:31
Darkona zaintrygował fakt pojawienia się zwierząt, powinny przecież być blisko wody, a tu im dalej wody tym więcej zwierząt. Skojarzył również fakt pojawienia się dwóch szkieletów nad wodą - same się nie wzięły, tam gdzies  musi być szkielet-mag, lub jakiś nekromanta.. Postanowił to zbadać do końca.W drodze powrotnej atakują go kolejne z wilki z pobitej watahy, a Darkon chcąc potwierdzić swoja hipotezę zaczął uciekać w stronę wody. Jego przemyślenia okazały się słuszne - niedaleko wody wilki przestraszone uciekły wgłąb lasu. Darkon chcąc znaleźć przyczynę udał sie w górę potoku. Maszerując wzdłuż wody zauważył że im wyżej, tym dziwniejszy kolor przybiera. W końcu doszedł do źródła. Koło potoczku była grota zamieszkana przez maga-szkieleta, który za pomocą swoich sług-szkieletów zatruwał potok. Jako, że było ich za dużo Darkon postanowił się wycofać po posiłki..

ZADANIE WYKONANE

Nagroda - 50 szt zł