Ostatnie wiadomości

Strony: [1] 2 3 ... 10
1
Dział Wypraw / Odp: W głąb Zapomnienia
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Dragosani dnia Dzisiaj o 16:24:51 »
Kula dała trochę światła. Do czasu, rzecz jasna. Ciała w wodzie okazały się już martwe. Jedynymi ocalałymi byli ludzie na statku. Gdy Torstein zbliżał się do wraku, starszy mężczyzna zawołał.
- Tutaj! - Było to na tyle niepotrzebne, że wiking dobrze wiedział gdzie są ocalali. Szalupa zbliżyła się do statku. Jej burta delikatnie obiła się o kadłub tonącego brygu. Teraz można było sprowadzić ich na łódkę, a później na Szachraja.
Tymczasem na statku Dragosani obserwował to wszystko Trochę go zdziwiło, że popłynął sam jeden Torstein. No, ale cóż. Lenistwo jest cechą narodową Valfdeńczyków. Westchnął pod nosem. Wszedł na nadburcie i jak gdyby nigdy nic zeskoczył ze statku prosto w kierunku ciemnej wody. Nie było jednak słychać plusku. Natychmiast po skoku Dragosani wykorzystał swoje wampiryczne moce i przemienił się w nietoperza. Jako mały lotny ssak poleciał za szalupą w stronę tonącego statku. Ktoś tam musiał pomóc.
2
Dział Wypraw / Odp: W hemisową noc
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Stary Nelson dnia Dzisiaj o 13:58:57 »
- Zawsze coś, choć widzę że robisz pewne rzeczy bardziej "bo tak trzeba" niż z chęci. Masz kilka tysięcy lat na decyzje.
3
Dział Wypraw / Odp: W głąb Zapomnienia
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Kiellon aep Kharim dnia Dzisiaj o 13:04:09 »
Krasnoludowi udało się, wywołać zaklęcie, ale niestety telekineza nie była wystarczająca, by zbadać zatonięty okręt lub chociaż pomóc rozbitkom. Jednak Kiellon nie poddał się, i nakierował kulę energii w stronę szalupy, którą płynął Wiking. Następnie dopóki zasięg telekinezy działał to starał się, nakierowywać być może przyszłych topielców w stronę szalupy ratunkowej, bo nie ma bata muszą widzieć jasną kulę światła! Jeśli to nie pomoże, to brodacz przerywa działanie zaklęcia, czekając na dalsze rozkazy!
4
Dział Wypraw / Odp: W hemisową noc
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Melkior Tacticus dnia Wczoraj o 21:07:14 »
- Ci co trzeba są niestety martwi, reszta.. reszta to byli ludzie mego ojca. A to nie jest coś czym bym chciał się szczególnie otaczać publicznie. Na szczęście, przed wyjazdem byłem w trakcie dogadywania pewnej umowy dotyczącej Crack de Tacticu.
5
Dział Wypraw / Odp: W hemisową noc
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Stary Nelson dnia Wczoraj o 17:45:01 »
- Ziemia by ci pomogła. Ale... posłuchaj dziadka Nelsona, chcesz by na dźwięk nazwiska Tacticus znowu czuło się respekt, albo strach. Pracując dla takich jak ja tego nie osiągniesz. Łapiesz sie gównianej pracy byle zarobić, a tymczasem prawdziwe okazje przelatują koło nosa. Czemu nie zaczniesz od pozyskania sojuszników, albo... napewno jeszcze jacyś żyją.
6
Dział Wypraw / Odp: W głąb Zapomnienia
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Torstein Lothbrok dnia Wczoraj o 16:35:55 »
Torstein, wytypowany przez Dravena władował się do szalupy. A gdy ta została spuszczona na dół, ujął wiosło oburącz i zaczął łopatować. Raz z lewej i raz z prawej, kierując łódkę do rozbitków z intencją ratowania ich.
7
Dział Wypraw / Odp: W głąb Zapomnienia
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Dragosani dnia Wczoraj o 16:17:29 »
Wspólnym wysiłkiem spuszczono szalupę na wodę. Teraz wystarczyło podpłynąć do tonącego brygu i zabrać stamtąd ocalałych. Światło Kiellona jednak niewiele pomagało. Jego telekineza miała po prostu zbyt mały zasięg.
- Trzy osoby - powiedział Drago, zbliżając się do ekipy ratowniczej. - Starszy mężczyzna ze spektakularnymi wąsami, jakiś młodzik i dziewka - dodał wpatrując się w statek i przenikając ciemność swoim wzrokiem plugawego odmieńca. - A na morzu trochę duchów... ale niegroźnych. Marynarze, którym się nie udało... - dodał ciszej, jakby do siebie, patrząc na wodę.
8
Dział Wypraw / Odp: W głąb Zapomnienia
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Kazmir MacBrewmann dnia Wczoraj o 16:07:20 »
Kazmir nawet nie zdążył odpowiedzieć Torsteinowi gdy na okręcie zapanowała sraczka. Bo jakiś okręt tonął, to się zdarza na tych wodach. Nawet tak blisko brzegu. Pewnie piraci, ostatnio tego pełno. Kazmir ruszył swą dupę i poszedł pomagać przy wciąganiu ewentulnych rozbitków.
9
Dział Wypraw / Odp: W głąb Zapomnienia
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Emerick dnia Wczoraj o 14:34:44 »
Czym by była podróż okrętem na Feros bez krzyków i psucia snu połowie załogi jak i towarzyszom. Emerick jeno rzucił parę przekleństw pod nosem i łapiąc po drodze za pochwę z mieczem wyszedł na pokład gdzie ujrzał Marduka za sterem w roli kapitana, ale on już tak ma, że co królewskie to musi być i jego. Tak samo było z wozem. Zastanawiało go czy ktoś już był na bocianim gnieździe czy ciągle było puste, przecież pewnie to ten obserwator wszystkich zaalarmował. Chociaż to nie jego zmartwienie. Podszedł do burty przy, której był największy ruch i skupił bardziej wzrok aby zerknąć co tam się odzartatawiło na morzu i ilu tam rozbitków sobie pływa. Czekał aż w końcu ktoś tych ludzi uratuje i będzie mógł przepytać co tam się stało z ich okrętem.
10
Dział Wypraw / Odp: W głąb Zapomnienia
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Kiellon aep Kharim dnia Wczoraj o 13:49:42 »
Kiellon chrapał w najlepsze, ale nagły ruch w postaci, wyskakujących z łóżek towarzyszy zbudził go i oczywiście był wkurwiony! Brodacz pochwycił muszkiet, młot wraz z pistoletami, bo akurat pas miał na sobie, by natychmiast ruszyć na pokład, gdzie wydarł mordę. - Kurwaaaa! Tu się śpi, małe kurwie!! Wrzasnął na cały okręt, ale potem gniew go opuścił, bo zauważył wrak oraz rozbitków. - Marduke do chuja! Światło! Rzekł do przełożonego, ale paladyn nie czekał na reakcje, tylko skupił w sobie moc magiczną i jedną rękę, trzymając ku górze wypowiedział inkantacje zaklęcia światła. - Elisash! Nad głową brodacza pojawiła się jasna poświata niczym jedna z gwiazd na niebie, ale ta była blisko i w pełni kontrolowana! Także brodacz zadziałał równie sprawnie co reszta załogi, nakierowując kule za sprawą telekinezy w stronę rozbitków i wraku okrętu, by móc wybadać coś jeszcze! W duchu zaś Kiellon zacieszał, że coś fajnego zrobił, o!   
Strony: [1] 2 3 ... 10
SMF 2.0.14 | SMF © 2011, Simple Machines
Enotify by CreateAForum.com

DarkBreak by DzinerStudio
Copyright 2005-2014 Tawerna Gothic - Oficjalny Polski serwis o grach z serii Gothic. Wszelkie prawa zastrzeżone.