Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - Nawaar

Strony: [1] 2 3 ... 6
1
Wielka arena / VIII walka treningowa Nawaara - ścierwojady
« dnia: 19 Czerwiec 2018, 11:39:56 »
Nawaar z przygotowaną kuszą oraz wielkimi nadziejami, co do pogody czekał na kolejną walkę.

Nazwa: Ścierwojad
Wymagania: 5 wygranych walk treningowych
Nagroda: 12 grzywien
Ilość: 5
Suma nagród: 60 grzywien

2
Wielka arena / VII walka treningowa Nawaara - ścierwojady
« dnia: 15 Czerwiec 2018, 14:49:00 »
Nawaar z przygotowaną kuszą czekał na konfrontacje z trzema ścierwojadami.

Nazwa: Ścierwojad
Wymagania: 5 wygranych walk treningowych
Nagroda: 12 grzywien
Ilość: 3
Suma nagród: 36 grzywien

3
Wielka arena / VI walka treningowa Nawaara - ścierwojady
« dnia: 13 Czerwiec 2018, 09:55:13 »
Nawaar z przygotowaną kuszą czekał, oby tym razem mu się udało.

Nazwa: Ścierwojad
Wymagania: 5 wygranych walk treningowych
Nagroda: 12 grzywien
Ilość: 3
Suma nagród: 36 grzywien

4
Wielka arena / V walka treningowa Nawaara - kretoszczury
« dnia: 11 Czerwiec 2018, 11:11:51 »
Mauren mając gotową kuszę oraz duże chęci czekał na podniesie krat.

Nazwa: Kretoszczur
Wymagania: Brak
Nagroda: 10 grzywien
Ilość: 5
Suma nagród: 40 grzywien

5
Zakończone wyprawy / Posłańcy śmierci
« dnia: 08 Maj 2018, 11:55:57 »
Nazwa wyprawy: Posłańcy śmierci
Prowadzący wyprawę: @Patricia Morii
Wymagania do uczestnictwa w wyprawie: Podstawy łowiectwa, Zgoda prowadzącego
Uczestnicy wyprawy: Nawaar


Nawaar siedząc sobie w domku, gdzie było już ciepło a wspomnienia z hemis były niemal zapominane. Mógł już bez obaw o odmrożenia wychodzić na zewnątrz! Miłe powietrze już nie zamarzało jego oskrzeli, pozbawiając ciemnoskórego tchu. Dlatego postanowił wykorzystać panująca aurę i przejść się poza miasto. Lepsza okazja do spokojnego spacerku mu się nie trafi, a jeśli trafi na coś ciekawego to będzie kolejna wspaniała przygodna! Mauren opuścił swoją chatkę w dzielnicy biedoty, gdzie następnie udał się do bramy zachodniej, gdzie stamtąd zamierzał opuścić ogromne miasto. Ciemnoskóry grzał swoje ciało w słoneczku teraz na chwilę zamienił się w jaszczura, wygrzewającego się na kamieniu było murzynowi na tyle przyjemnie, że zaczął sobie nucić po cichu, bo mógł w takim miłym nastroju zbliżał się do bramy.

6
Zakończone wyprawy / Tajemnica sadu
« dnia: 22 Kwiecień 2018, 09:40:10 »
Nazwa wyprawy: Tajemnica sadu
Prowadzący wyprawę: @Longinus Podbipięta
Wymagania do uczestnictwa w wyprawie: Zezwolenie prowadzącego
Uczestnicy wyprawy: Nawaar


Mauren dowiedział się czego chciał, żeby móc zacząć wyjaśniać potencjalną kradzież w sadzie, o którą oskarżany jest Prochor. Sprawa może wydawać się banalnie prosta, jednakże trzeba będzie dużo się nasłuchać a potem dokładnie rozejrzeć się po ternie obydwu zwaśnionych sadowników. - W takim razie się zbieram. Zobaczę co da się zrobić, panie Podbipięta. Nawaar wyszedł na ulice miasta Atusel, a stamtąd udał do dzielnicy mieszkalnej poszukując domostwa Bielika. Kolor oliwkowy będzie znakiem, że dotarł tam, gdzie powinien, o ile obok tego domu będzie sad!

7
Wielka arena / IV walka treningowa Nawaara - kretoszczur
« dnia: 21 Kwiecień 2018, 12:28:29 »
Mauren wstawił się na arenę mając w rękach gotową już kuszę do oddania strzału.

8
Zakończone wyprawy / Test kruka #34
« dnia: 12 Kwiecień 2018, 14:43:33 »
Nazwa wyprawy: Test kruka #34
Prowadzący wyprawę: Arivel
Wymagania do uczestnictwa w wyprawie: Logiczne myślenie, chęć dołączenia
Uczestnicy wyprawy: Nawaar


Ubrudzić sobie ręce? Ciekawe czym. Dla każdego ten zwrot mógł znaczył, tylko jedno, że trzeba kogoś prawdopodobnie zabić, także lepiej będzie dopytać. - Czym dokładnie miałbym sobie swoje łapki ubrudzić? I co ma do tego tartak? Na ulicy lepiej nie pytać w prost, bo za chwilę mogłaby się pojawić straż miejska do tego ktoś mógłby później podpierdzielić maurena.

9
Wielka arena / III walka treningowa Nawaara - kretoszczury
« dnia: 11 Kwiecień 2018, 09:48:58 »
Mauren po raz kolejny wstawił się ku kracie prowadzącą na arenę. Kuszę miał już w rękach gotową do strzału w każdej chwili.

10
Wielka arena / II walka treningowa Nawaara - kretoszczury
« dnia: 09 Kwiecień 2018, 14:31:48 »
Mauren pojawił się na arenie mając już gotową kuszę do wystrzału, czekał na wypuszczenie mu przeciwników.

11
Wielka arena / I walka losowa Nawaara
« dnia: 07 Kwiecień 2018, 17:36:52 »
Mauren wstawił przed bramą areny mając kuszę gotową do strzału. Bał się, że może nie podołać, lecz wkrótce wszyscy a nawet on sam się przekona jaki los go czeka.
 
Rolled 1d12 : 4, total 4

Rolled 1d5 : 1, total 1

12
Wielka arena / I walka treningowa Nawaara - kretoszczur
« dnia: 06 Kwiecień 2018, 19:57:30 »
Mauren wstawił się przed kratą do prawdziwej areny. W ręku już miał gotowy sztylet do działania.

13
Zakończone wyprawy / Zadanie szkoleniowe Nawaara
« dnia: 06 Kwiecień 2018, 18:00:15 »
Nazwa wyprawy: Zadanie szkoleniowe Nawaara
Prowadzący wyprawę: Patricia Morii
Wymagania do uczestnictwa w wyprawie: 50% znajomości technik walki dowolną bronią
Uczestnicy wyprawy: Nawaar


Nawaar został zaproszony na test dość szybko! Widocznie tylko sprzedawcy są tutaj opieszali, ale jeszcze nie chciał chwalić dnia przed zachodem słońca, także ciemnoskóry spojrzał w oczy człowieka, mówiąc. - Co mam uczynić sir?Mauren oczekiwał dalszych poleceń. Respev wyglądał, jakby nie jedno już widział, tylko czy aby mu się nie nudzi szkoląc cały czas nowicjuszy?

14
Podgrodzie / Dom Nawaara
« dnia: 05 Kwiecień 2018, 19:12:47 »
Dane Personalne
Imię: Nawaar
Data urodzenia:6 rok III ery
Tytuł: brak
Stan cywilny: Kawaler





Portret






O mnie
Opis





Posiadane przedmioty
pusta fiolka 0,3
pusta fiolka 0,5
2 poroża jelenia
80 pazurów wilka
20 kłów wilka
2m2 skóry dzika
2 kły dzika   
20x szpon Harpii
4x kieł Harpii


https://www.youtube.com/watch?v...i5pDKuA

15
Agora / XII wybory do izby lordów [zgłoszenia, uzupełniające]
« dnia: 27 Luty 2018, 17:23:17 »

Z racji małej liczny członków Izby Lordów, nadal pozostają jedno wolne miejsce. Ogłasza się zatem wybory uzupełniające, mające na celu wyłonienie wystarczającej ilości kandydatów. Prawo do kandydowania ma każdy obywatel Valfden, więc liczymy na mocne zainteresowanie tematem. Miejsce w Izbie Lordów daje wiele przywilejów, a także pełną możliwość wpływania na zmiany dotyczące całego Marantu. Kandydatów uprasza się o zapisanie w tym temacie, podając swoje imię, nazwisko i ewentualny ród, oraz treściwy powód, dlaczego to właśnie wy macie zasiadać w Izbie.

Informacje na temat Izby Lordów.

Wybory te są wyjątkowe, gdyż każdy może wziąć w nich udział. Niezależnie od stażu na Valfden czy pełnionych stanowisk.

Zgłoszenia trwać będą do czasu uzyskania jakichkolwiek kandydatów.

16
Agora / XII wybory do izby lordów [wybory]
« dnia: 26 Luty 2018, 12:47:51 »

Nastał czas wyborów. Standardowo głosować może każdy, ale tylko jedną postacią. Głosowanie trwać będzie 24 godziny.

Aby oddać głos należy odpowiedzieć na kogo chcemy zagłosować i dlaczego. Należy pamiętać, że każdy gracz ma do dyspozycji jeden głos. Niezależnie od ilości posiadanych postaci. Głosy oddane z innych kont nie będą brane pod uwagę.



Zgłaszam się bo mogę.

Zgłaszam się, bo ogarniam co się tam dzieje, pracowałem nad tamtejszymi projektami i nie trzeba mnie w nie wprowadzać. No i też mogę.

Również się zgłaszam

Zgłaszam się ponownie. Pracę idą mozolnie, lecz skutecznie a całość zrewolucjonizuje Marant, o ile kiedyś te prace się skończą.

17
Agora / XII wybory do izby lordów [zgłoszenia]
« dnia: 24 Luty 2018, 11:47:25 »

Nadszedł czas na rozwiązanie starej Izby Lordów i powołanie nowej. Prawo do kandydowania ma prawie* każdy obywatel Valfden, więc liczymy na mocne zainteresowanie tematem. Miejsce w Izbie Lordów daje wiele przywilejów, a także pełną możliwość wpływania na zmiany dotyczące całego Marantu. Kandydatów uprasza się o zapisanie w tym temacie, podając swoje imię, nazwisko i ewentualny ród, oraz treściwy powód, dlaczego to właśnie wy, macie zasiadać w Izbie.

Informacje na temat Izby Lordów.

* W wyborach może wziąć każdy obywatel Valfden, oprócz:
- skazanych, gdyż ich nieprawość może zaszkodzić państwu
- osób nieletnich, poniżej 20 roku życia, ze względu na brak doświadczenia
- osobom, którzy cieszą się obywatelstwem Valfden krócej niż miesiąc, niech lepiej poznają nasze państwo

Zgłoszenia będą trwać 3 dni.(26.02.28r)

18

- Z dniem dzisiejszym, tj. 16.02.28, z powodu rezygnacji obecnego podskarbiego Izabell Ravlet , ogłasza się konkurs mający na celu znalezienie następcy. Zgodnie z Konstytucją Valfden (r.III §1), Król wyłoni spośród chętnych odpowiedniego kandydata, zastrzegając sobie jednak możliwość nie wybierania żadnego z nich. Kandydować może każdy mieszkaniec królestwa Valfden, który ma skończone 16 lat. Zgłoszenia będą trwały do 19.02.28 do godziny 18:00.

Do podstawowych zadań Podskarbiego Koronnego należy:

przyjmowanie nowych graczy do gry Marant
opieka nad graczem w pierwszych krokach jego gry
wypłacanie u herolda wynagrodzenia za posiadane ziemie
opieka nad skarbcem państwowym
opieka nad hutą
ogłaszanie zjazdu kupców w wadze miejskiej
zajmowanie się targiem niewolnikami
zajmowanie się targiem tygodniowym
zarządzanie sprzedażą u Yorgen aep Klanga
zarządzanie sprzedażą u Anei
zarządzanie sprzedażą u Karena
zarządzanie sprzedażą u Volfganga aep Roksa
zarządzanie sprzedażą u Welissy
opieka nad uroczystościami i festynami państwowymi
opieka nad tematem Polecanie graczy
zarządzanie gospodą u Tomiego w Atusel

19
Pałac / Biuro Kanclerza Kiellona
« dnia: 25 Listopad 2017, 12:50:05 »
Biuro Kanclerza Kiellona jest nieco zmienionym udoskonalonym pomieszczeniem, które kiedyś było biurem samego króla. Wcześniejsze zasłony oraz świecie poszły won, by dać temu pokojowi prawdziwego słońca! Naturalne światło to jest to czego potrzebują budynki, aby nie zaszły grzybem. Naprzeciwko wejścia znajduje się spore biurko drewniane, za którym we czasie pracy na wygodnym fotelu zasiaduje Kiellon. z jego drugiej strony są jeszcze dwa krzesła, nie całkiem wygodne jak fotel, przeznaczone dla osób, które miałyby jakąś sprawę dla Kanclerza. Pod ścianami stoi sycie zastawiony barek, który jest zamykany na kłódkę. W nim znajdują się wszystkie dostępne trunki na wyspie. Szczegółowa mapa Valfden została. Zaznaczono na niej szlachciców, którzy posiadają ziemię nadaną im przez króla, żeby być na bieżąco. Podłoga zaś jest cała wyłożona najlepszymi deskami dostępnymi w kraju.   

20
Agora / XI wybory do izby lordów [wybory]
« dnia: 01 Listopad 2017, 00:00:59 »

Nastał czas wyborów. Standardowo głosować może każdy, ale tylko jedną postacią. Głosowanie trwać będzie 24 godziny.

Aby oddać głos należy odpowiedzieć na kogo chcemy zagłosować i dlaczego. Należy pamiętać, że każdy gracz ma do dyspozycji jeden głos. Niezależnie od ilości posiadanych postaci. Głosy oddane z innych kont nie będą brane pod uwagę.



Zgłaszam się, ktoś musi pilnować i poganiac resztę. W tej kadencji coś robiłem przynajmniej.

Zgłaszam się ponownie. Pomimo moich chwilowych nieobecności wydaje mi się, że jestem aktywnym członkiem izby. W kolejnej kadencji chcę dostosować Bestiariusz do obecnych wymagań gry oraz (jeżeli pierwsze dobrze pójdzie) przyjrzeć się Materiałom rzemieślniczym (wyrzucić niepotrzebne, wprowadzić w ich miejsce bardziej klimatyczne) a także rozważyć zmiany w bonusach do ostrości/obuchu w zależności od broni a także jej konfiguracji (1H/2H).

Zgłaszam się także i ja, bo  z Torsta nie mogę :(
Moje cele to:
- współpraca z Guciem w związku ze sprawą bestiariusza
- osłabienie kusz, z dodatkowym wzmocnieniem broni palnej


Również się zgłaszam, by pomóc podczas zmian na temat metali, z których robimy oręż z takiego powodu, że nie warto brać innych metali, bo mają podobne statystki i tak góruje u nas stal valfdeńska, srebro oraz czarna ruda. Inne bronie z racji braku właściwości specjalnych i ciężaru są podobne do siebie. Dlatego tutaj przyda się cały zespół lordów. Jeśli mi się nie spodoba jak zostanę wybrany to odejdę i zrobi się wybory uzupełniające do tego sam pomysł silniejszych poczwar na razie uważam za miodny. Zobaczymy co z tego wyjdzie!

A zgłoszę się. Myślę, że moje doświadczenie i obeznanie w systemie pozwoli sprawnie pomagać w innych projektach.

Ulegając presji otoczenia :< też się zgłoszę do izby
Tylko i aż W głównej mierze aby ulepszyć bestiariusz, no i może spróbowania ogarnięcia kwestii marynarki, okrętów itp.

Strony: [1] 2 3 ... 6
SMF 2.0.15 | SMF © 2011, Simple Machines
Enotify by CreateAForum.com

DarkBreak by DzinerStudio
Copyright 2005-2014 Tawerna Gothic - Oficjalny Polski serwis o grach z serii Gothic. Wszelkie prawa zastrzeżone.