Forum Tawerny Gothic

Forumowy system RPG "Marant" => Dracoński teleport => Wątek zaczęty przez: Lucjusz Vangraf w 11 Styczeń 2016, 16:19:37

Tytuł: Propozycje ekwipunku dla Izby Lordów
Wiadomość wysłana przez: Lucjusz Vangraf w 11 Styczeń 2016, 16:19:37
Każdy gracz może dowolnie rozwijać system RPG Marant swoimi projektami, dopóki nie ingerują one w mechanikę i uniwersum gry. Projekty nowych potworów, lokacji, NPC od wypraw itp. można dodawać samodzielnie bez konieczności akceptowania wpisu na wiki przez kogokolwiek. Należy jednak pamiętać, że w przypadku wprowadzenia błędnego wpisu zostanie on wykluczony z zasad gry przez Radnych Królewskich do momentu jego poprawy przez autora.

Gotowe projekty nowych przedmiotów takich jak bronie i odzienia przygotowane na wiki i forum dyskusyjnym w odpowiednim kodowaniu i wymaganym zapisie należy publikować Izbie Lordów w tym temacie. Po przedłożeniu projektu Lordowie Elekci mają do 10 dni na wprowadzenie lub odrzucenie nowego przedmiotu do gry na podstawie wymogów opisanych w konstytucji (http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Konstytucja_Valfden). Lordowie Elekci na bieżąco opublikują stan swojej pracy, dlatego zgłoszenie kolejnego projektu może nastąpić dopiero w momencie, gdy poprzedni przedłożony Izbie Lordów projekt zostanie uchwalony.
Tytuł: Odp: Propozycje ekwipunku dla Izby Lordów
Wiadomość wysłana przez: Patty w 23 Kwiecień 2019, 18:19:56
Przedstawiam projekt broni które chcę zdobyć na jednej wyprawie.

Przepraszamy, ale nie możesz zobaczyć ukrytej zawartości. Musisz się zalogować, aby zobaczyć tę zawartość.
Tytuł: Odp: Propozycje ekwipunku dla Izby Lordów
Wiadomość wysłana przez: Samir w 24 Kwiecień 2019, 16:01:08
Przedstawiam projekt broni które chcę zdobyć na jednej wyprawie.

Przepraszamy, ale nie możesz zobaczyć ukrytej zawartości. Musisz się zalogować, aby zobaczyć tę zawartość.


Po drobnej poprawce bronie zostały zaakceptowane i mogą zostać zdobyte na wyprawie.
Tytuł: Odp: Propozycje ekwipunku dla Izby Lordów
Wiadomość wysłana przez: Kenneth w 26 Lipiec 2019, 09:11:54
Projekt broni do zdobycia na wyprawie:
Orkowy łuk wojenny ze starego świata. Nieznany materiał przypominający z wyglądu kość, ale diabelnie ciężki i zadziwiająco sprężysty
Łuk 2 kg + majdan 0,05kg + oburęczny 0,25kg = łącznie 2,3kg

Nazwa broni: Krash-Antak - kieł gryzący z daleka
Rodzaj: długi łuk
Ostrość: 20 + ostrość materiału strzały
Opis: Wykonany z 2.3kg nieznanego materiału o zasięgu do 300 metrów. Łuk o zadziwiającej długości 2.5m z pewnością nie został stworzony z myślą o ludzkich łucznikach. Majdan za gruby by wygodnie trzymać w ludzkiej dłoni, waga za duża by wygodnie go nosić i przede wszystkim siła naprężenia sprawiają że tylko najsilniejsi z silnych są w stanie posługiwać się tą miniaturową balistą.
Wymagania: Walka bronią dystansową [50%], siłacz (gracz bez atrybutu "siłacz" nie będzie w stanie naciągnąć tego łuku)
Tytuł: Odp: Propozycje ekwipunku dla Izby Lordów
Wiadomość wysłana przez: Zaidaan w 26 Lipiec 2019, 10:53:25
Projekt broni do zdobycia na wyprawie:
Orkowy łuk wojenny ze starego świata. Nieznany materiał przypominający z wyglądu kość, ale diabelnie ciężki i zadziwiająco sprężysty
Łuk 2 kg + majdan 0,05kg + oburęczny 0,25kg = łącznie 2,3kg

Nazwa broni: Krash-Antak - kieł gryzący z daleka
Rodzaj: długi łuk
Ostrość: 20 + ostrość materiału strzały
Opis: Wykonany z 2.3kg nieznanego materiału o zasięgu do 300 metrów. Łuk o zadziwiającej długości 2.5m z pewnością nie został stworzony z myślą o ludzkich łucznikach. Majdan za gruby by wygodnie trzymać w ludzkiej dłoni, waga za duża by wygodnie go nosić i przede wszystkim siła naprężenia sprawiają że tylko najsilniejsi z silnych są w stanie posługiwać się tą miniaturową balistą.
Wymagania: Walka bronią dystansową [50%], siłacz (gracz bez atrybutu "siłacz" nie będzie w stanie naciągnąć tego łuku)

Projekt został przyjęty i zostanie rozpatrzony w ciągu 10 dni.
Tytuł: Odp: Propozycje ekwipunku dla Izby Lordów
Wiadomość wysłana przez: Marduk Draven w 27 Lipiec 2019, 14:09:43
Chciałbym przedstawić projekt broni, jaką chciałbym zdobyć na jednej z wypraw, możliwe że nawet na obecnej.

Przepraszamy, ale nie możesz zobaczyć ukrytej zawartości. Musisz się zalogować, aby zobaczyć tę zawartość.
Tytuł: Odp: Propozycje ekwipunku dla Izby Lordów
Wiadomość wysłana przez: Zaidaan w 28 Lipiec 2019, 16:46:29
Projekt broni do zdobycia na wyprawie:
Orkowy łuk wojenny ze starego świata. Nieznany materiał przypominający z wyglądu kość, ale diabelnie ciężki i zadziwiająco sprężysty
Łuk 2 kg + majdan 0,05kg + oburęczny 0,25kg = łącznie 2,3kg

Nazwa broni: Krash-Antak - kieł gryzący z daleka
Rodzaj: długi łuk
Ostrość: 20 + ostrość materiału strzały
Opis: Wykonany z 2.3kg nieznanego materiału o zasięgu do 300 metrów. Łuk o zadziwiającej długości 2.5m z pewnością nie został stworzony z myślą o ludzkich łucznikach. Majdan za gruby by wygodnie trzymać w ludzkiej dłoni, waga za duża by wygodnie go nosić i przede wszystkim siła naprężenia sprawiają że tylko najsilniejsi z silnych są w stanie posługiwać się tą miniaturową balistą.
Wymagania: Walka bronią dystansową [50%], siłacz (gracz bez atrybutu "siłacz" nie będzie w stanie naciągnąć tego łuku)

Projekt został odrzucony - staż gracza jest na chwilę obecną zbyt niski aby uzyskać na ten moment tą broń. Można nadsyłać kolejne propozycje ekwipunku.
Tytuł: Odp: Propozycje ekwipunku dla Izby Lordów
Wiadomość wysłana przez: Zaidaan w 29 Lipiec 2019, 11:10:08
Chciałbym przedstawić projekt broni, jaką chciałbym zdobyć na jednej z wypraw, możliwe że nawet na obecnej.

Przepraszamy, ale nie możesz zobaczyć ukrytej zawartości. Musisz się zalogować, aby zobaczyć tę zawartość.


Projekt został przyjęty i zostanie rozpatrzony w ciągu 10 dni.
Tytuł: Odp: Propozycje ekwipunku dla Izby Lordów
Wiadomość wysłana przez: Zaidaan w 30 Lipiec 2019, 21:21:39
Chciałbym przedstawić projekt broni, jaką chciałbym zdobyć na jednej z wypraw, możliwe że nawet na obecnej.

Przepraszamy, ale nie możesz zobaczyć ukrytej zawartości. Musisz się zalogować, aby zobaczyć tę zawartość.


Broń po drobnej poprawce została zaakceptowana i jest możliwa do zdobycia na wyprawie.

Przepraszamy, ale nie możesz zobaczyć ukrytej zawartości. Musisz się zalogować, aby zobaczyć tę zawartość.
Tytuł: Odp: Propozycje ekwipunku dla Izby Lordów
Wiadomość wysłana przez: Melkior Tacticus w 05 Październik 2019, 16:27:41
Przedmiot do zdobycia na zadaniu, w sumie 2. Chyba bo nie mam cholera pojęcia jak to rozwiązać.

Nazwa: Szczątki Arsila
Opis: Trzy fragmenty pękniętego starego miecza Aragorna, ostrze pękło w bitwie o Bul'Garoth stykając się z rzekomo magicznym pancerzem wodza Shai'kuna. Wykute znanymi tylko krasnoludom metodami, i tylko krasnoludzki arcymistrz kowalstwa będzie w stanie je przekuć.

Po przekuciu

Nazwa broni: Smoczy Pazur
Rodzaj: miecz
Typ: półtoraręczny
Ostrość: 40 (2 punkty więcej niż naostrzony)
Wytrzymałość: 43
Opis: Wykuty z 1,16kg czarnej rudy o zasięgu 1,1 metra. Przekuty ze szczątków Arsila przez krasnoludy z Ekkerund. Miecz mimo iż dawniej był niesamowicie ostry, teraz po przekuciu i ostrzeniu łączącym starożytne z perspektywy ludzi techniki z nowymi, stał się jeszcze ostrzejszy. Od samej broni zaś bije tajemnicza aura. Dodatkowy finiszer w walce z humanoidami.
Tytuł: Odp: Propozycje ekwipunku dla Izby Lordów
Wiadomość wysłana przez: Imago w 20 Październik 2019, 19:19:46
Przedmiot do zdobycia na zadaniu, w sumie 2. Chyba bo nie mam cholera pojęcia jak to rozwiązać.

Nazwa: Szczątki Arsila
Opis: Trzy fragmenty pękniętego starego miecza Aragorna, ostrze pękło w bitwie o Bul'Garoth stykając się z rzekomo magicznym pancerzem wodza Shai'kuna. Wykute znanymi tylko krasnoludom metodami, i tylko krasnoludzki arcymistrz kowalstwa będzie w stanie je przekuć.

Po przekuciu

Nazwa broni: Smoczy Pazur
Rodzaj: miecz
Typ: półtoraręczny
Ostrość: 40 (2 punkty więcej niż naostrzony)
Wytrzymałość: 43
Opis: Wykuty z 1,16kg czarnej rudy o zasięgu 1,1 metra. Przekuty ze szczątków Arsila przez krasnoludy z Ekkerund. Miecz mimo iż dawniej był niesamowicie ostry, teraz po przekuciu i ostrzeniu łączącym starożytne z perspektywy ludzi techniki z nowymi, stał się jeszcze ostrzejszy. Od samej broni zaś bije tajemnicza aura. Dodatkowy finiszer w walce z humanoidami.

Projekt został przyjęty i zostanie rozpatrzony w ciągu 10 dni.
Tytuł: Odp: Propozycje ekwipunku dla Izby Lordów
Wiadomość wysłana przez: Imago w 22 Październik 2019, 18:14:54
Przedmiot do zdobycia na zadaniu, w sumie 2. Chyba bo nie mam cholera pojęcia jak to rozwiązać.

Nazwa: Szczątki Arsila
Opis: Trzy fragmenty pękniętego starego miecza Aragorna, ostrze pękło w bitwie o Bul'Garoth stykając się z rzekomo magicznym pancerzem wodza Shai'kuna. Wykute znanymi tylko krasnoludom metodami, i tylko krasnoludzki arcymistrz kowalstwa będzie w stanie je przekuć.

Po przekuciu

Nazwa broni: Smoczy Pazur
Rodzaj: miecz
Typ: półtoraręczny
Ostrość: 40 (2 punkty więcej niż naostrzony)
Wytrzymałość: 43
Opis: Wykuty z 1,16kg czarnej rudy o zasięgu 1,1 metra. Przekuty ze szczątków Arsila przez krasnoludy z Ekkerund. Miecz mimo iż dawniej był niesamowicie ostry, teraz po przekuciu i ostrzeniu łączącym starożytne z perspektywy ludzi techniki z nowymi, stał się jeszcze ostrzejszy. Od samej broni zaś bije tajemnicza aura. Dodatkowy finiszer w walce z humanoidami.

Po poprawkach miecz został zaakceptowany i jest możliwe zdobycie go na wyprawie.

Przepraszamy, ale nie możesz zobaczyć ukrytej zawartości. Musisz się zalogować, aby zobaczyć tę zawartość.