Dotarłeś bez żadnych przeszkód. Samug wysłuchał twojego raportu.
- No, przynajmniej nie musimy się tym już martwić. Dobra robota.
Wyprawa zakończona powodzeniem!
Szeklan chcąc ponownie dostać się do Bękartów musiał zdać test. Samug polecił mu rozwiązać problem szajki bandytów, która zrobiła sobie norę w kanałach w Atusel, starej siedzibie Bękartów. Szeklan pożyczył szkapę od Samuga i po pokonaniu przeszkody w postaci gałęzi na trasie Efehidion-Atusel dotarł do portowego miasta. Tam zasięgnął języka u marynarzy stacjonujących w karczmie i wyruszył na poszukiwania przestępców. Z racji tego, iż znał te kanały szybko ich odnalazł. Pierwszego, który stał na warcie obezwładnił i trzymał jako zakładnika, ale zabił w chwili, gdy ten wzniósł alarm i próbował uciec. Z kolejnym stoczył walkę, którą wygrał. Jaszczuroczłek przeszukał wtedy pomieszczenie i odnalazł skradzione towary. Ruszył dalej penetrować nory i spotkał tam trzeciego członka bandy, kunanina. Jego również pokonał i znalazł przy nim klucz do ich tymczasowej sypialni. Tam znalazł mapy i notatki. Po wyjściu z kanałów przekazał to wszystko straży miejskiej, która zajęła się resztą roboty. Następnie wrócił do spotkanych na początku marynarzy i zwrócił jednemu z nich skradziony wisiorek. Potem zostało mu jechać do Efehidionu, gdzie zdał raport Samugowi.
Nagrody:
Szeklan z Tihios
4 grzywny
Nazwa: Butelka z metanolem
Opis: Chłopie, nie pij tego!
Nazwa: Talon
Opis: Talon upoważniający do darmowej wizyty w domu publicznym i dostania dodatkowo nadmuchanego świńskiego pęcherza.
Talenty:
Szeklan z Tihios
Aktywność: 1 brązowy talent
Opisy: 1 srebrny talent
Walka: 1 brązowy talent, 1 srebrny talent
[member=26120]Silion aep Mor[/member]