Silion czuł, że ten dzień był skazany na porażkę. Dotarł więc do miasta, w którym mógł na spokojnie zająć się swoimi obrażeniami i uszkodzonym ekwipunkiem, gdyż jego miękki pancerz, czego wcześniej nie zauważył, był uszkodzony, zrobiły się na nim niewielkie dziury. To samo stało się z szatą i koszulą, którą miał na sobie.
WYPRAWA ZAKOĂCZONA NIEPOWODZENIEM !!!
PODSUMOWANIE: Silion aep Mor wybrał się na przejażdżkę konną na północ od Atusel. Po ujechaniu kawałka drogi dostrzegł uciekającą grupę jeźdźców, która była goniona przez inną grupę, ewidentnie po jakiejś bitwie czy mniejszej potyczce. Poprzez kilka niefortunnych decyzji odniósł pewne obrażenia. Potem podjął ich jeszcze kilka, co spowodowało, że musiał zawrócić do miasta. Nie zadał sobie już później trudu by cokolwiek przedsięwziąć, więc dzień zakończył się dla niego pasmem niepowodzeń.
NAGRODY: Brak
TALENTY: Brak
KONSEKWENCJE:
Twoje odzienie na piersi ulega uszkodzeniu i ma w tej chwili następujące statystyki:
Nazwa odzienia: uszkodzona koszula wędrowca
Rodzaj: koszula
Typ: ubranie
Wytrzymałość: 1
Opis: Uszyta z 0,03kg bawełny, uszkodzona.
Nazwa odzienia: uszkodzona bawełniana szata Kruka
Rodzaj: długa szata
Typ: ubranie
Wytrzymałość: 1
Opis: Uszyta z 0,05kg bawełny, uszkodzona
Nazwa odzienia: uszkodzony skórzany napierśnik
Rodzaj: napierśnik
Typ: zbroja miękka
Wytrzymałość: 2
Opis: Wyrobiony z 0,15kg skóry kreshara. Wyjątkowo elastyczny materiał. Uszkodzony.
Posiadasz następujące rany:
- 4 złamane (http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Medycyna#Z.C5.82amania_zamkni.C4.99te) żebra, począwszy od tego na poziomie środka serca, idąc w dół, z prawej strony ciała.
- Rany cięte goją się pod wpływem użytej mikstury leczenia ran.