Autor Wątek: Zadanie szkoleniowe Mathildy  (Przeczytany 842 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline MathildaAutor wtku

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 17
  • Reputation Power: 0
  • Mathilda nie ma żadnego wpływu.

    • Karta postaci

    • Zobacz profil
Zadanie szkoleniowe Mathildy
« dnia: 21 Sierpień 2019, 22:37:17 »
Nazwa wyprawy: Zadanie szkoleniowe Mathildy
Prowadzący wyprawę: Marduk Draven
Wymagania do uczestnictwa w wyprawie: 50% znajomości technik walki dowolną bronią
Uczestnicy wyprawy: Mathilda

Spokojnie spacerując doszłam do miejsca, o którym mówił człowiek z miasta. Zobaczymy, co takiego mogą mi pokazać tutejsi.

Offline Marduk Draven

  • Marszałek Koronny
  • ***
  • Wiadomości: 4666
  • Reputation Power: 0
  • Marduk Draven chowa się w cieniu.

  • Age: 20
    • Karta postaci

  • Nagrody:
    Szlachcic ziemi Gear, Rudar i Feros - Marduk DravenAmulet siły - za napisanie 1000 postów.Amulet życia - za napisanie 500 postów.Lubię Tawernę Gothic na Facebooku!
    • Zobacz profil
Odp: Zadanie szkoleniowe Mathildy
« Odpowiedź #1 dnia: 22 Sierpień 2019, 08:15:14 »

- Baczność! Witam na podstawowym obywatelskim szkoleniu bojowym. Jestem Respev, ale tutaj mówi się do mnie Panie. Nauczę Cię jak wykorzystać posiadany potencjał bojowy. Na razie twoje zdanie polega na dotarciu na obszar tamtej zagrody. Ruszaj!

//Zagroda znajduje się 10 metrów od Ciebie.
//Jest południe, mamy 12:00.

Forum Tawerny Gothic - Marant

Odp: Zadanie szkoleniowe Mathildy
« Odpowiedź #1 dnia: 22 Sierpień 2019, 08:15:14 »

Offline MathildaAutor wtku

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 17
  • Reputation Power: 0
  • Mathilda nie ma żadnego wpływu.

    • Karta postaci

    • Zobacz profil
Odp: Zadanie szkoleniowe Mathildy
« Odpowiedź #2 dnia: 22 Sierpień 2019, 14:46:29 »
-Aleś ty zasadniczy...Panie... Nie wdając się w głębsze dywagację poszłam na wskazane miejsce.

Offline Marduk Draven

  • Marszałek Koronny
  • ***
  • Wiadomości: 4666
  • Reputation Power: 0
  • Marduk Draven chowa się w cieniu.

  • Age: 20
    • Karta postaci

  • Nagrody:
    Szlachcic ziemi Gear, Rudar i Feros - Marduk DravenAmulet siły - za napisanie 1000 postów.Amulet życia - za napisanie 500 postów.Lubię Tawernę Gothic na Facebooku!
    • Zobacz profil
Odp: Zadanie szkoleniowe Mathildy
« Odpowiedź #3 dnia: 22 Sierpień 2019, 15:22:13 »
Respev spokojnym krokiem poszedł w stronę zagrody. Pomyślał w duchu. Nie wygląda mi na wojaka, ale powinien sobie poradzić ze zwykłym zwierzakiem.
- Czeka Cię walka. Gotów żeś?

Tak opisujemy wydarzenia, narracje.

Tak opisujemy myśli.
[b]Tak opisujemy myśli.[/b]
- Tak opisujemy wypowiadane słowa, dialog.
[i]- Tak opisujemy wypowiadane słowa, dialog.[/i]
//Tak zwracamy się do MG, żeby dopytać o dane rzeczy w związku z wydarzeniami, jego opisem lub walką.
[b]//Tak zwracamy się do MG, żeby dopytać o dane rzeczy w związku z wydarzeniami, jego opisem lub walką.[/b]

Offline MathildaAutor wtku

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 17
  • Reputation Power: 0
  • Mathilda nie ma żadnego wpływu.

    • Karta postaci

    • Zobacz profil
Odp: Zadanie szkoleniowe Mathildy
« Odpowiedź #4 dnia: 22 Sierpień 2019, 15:57:13 »
-Gotowa. Bardziej raczej nie będę.

Offline Marduk Draven

  • Marszałek Koronny
  • ***
  • Wiadomości: 4666
  • Reputation Power: 0
  • Marduk Draven chowa się w cieniu.

  • Age: 20
    • Karta postaci

  • Nagrody:
    Szlachcic ziemi Gear, Rudar i Feros - Marduk DravenAmulet siły - za napisanie 1000 postów.Amulet życia - za napisanie 500 postów.Lubię Tawernę Gothic na Facebooku!
    • Zobacz profil
Odp: Zadanie szkoleniowe Mathildy
« Odpowiedź #5 dnia: 22 Sierpień 2019, 16:00:59 »
Rycerz wszedł po drabinie na wieżyczkę zbudowaną z drewna, która znajduje się zaraz obok zagrody. Na górze znajdowały się dwie dźwignie. Respev pociągnął jedną z nich i brama do zagrody stanęła przed Tobą otworem.

//Zagroda jest okręgiem o średnicy 15 metrów. Otoczono drewnianymi ścianami o wysokości 2 metrów, na ziemi znajduje się ubity piach niczym na arenie. Na przeciwko głównego wejścia znajduje się metalowa krata, zza której dobiegają odgłosy warczenia.

- Zapraszam do środka.
Po tych słowach Respev sięgnął do kufra, który również znajdował się na wieżyczce i wyciągnął z niego długi łuk, kołczan stalowych strzał oraz miecz treningowy. Zarzucił kołczan na ramię, wyciągnął jedną strzałę i uchwycił ją wraz z bronią w prawej dłoni.
- To na wszelki wypadek, gdybyś nie okazała się dobrym wojownikiem i trzeba będzie ratować Ci skórę. Daj znać, gdy będziesz gotów.

Offline MathildaAutor wtku

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 17
  • Reputation Power: 0
  • Mathilda nie ma żadnego wpływu.

    • Karta postaci

    • Zobacz profil
Odp: Zadanie szkoleniowe Mathildy
« Odpowiedź #6 dnia: 22 Sierpień 2019, 19:55:05 »
A więc walka na arenie
Chwyciłam trzonek topora w rękę. Broń przyjemnie ciążyła dając więcej pewności siebie. Za chwilę się okaże czy przyda się do czegoś jeszcze.
-No pokażcie co tam schowaliście.

Offline Marduk Draven

  • Marszałek Koronny
  • ***
  • Wiadomości: 4666
  • Reputation Power: 0
  • Marduk Draven chowa się w cieniu.

  • Age: 20
    • Karta postaci

  • Nagrody:
    Szlachcic ziemi Gear, Rudar i Feros - Marduk DravenAmulet siły - za napisanie 1000 postów.Amulet życia - za napisanie 500 postów.Lubię Tawernę Gothic na Facebooku!
    • Zobacz profil
Odp: Zadanie szkoleniowe Mathildy
« Odpowiedź #7 dnia: 22 Sierpień 2019, 20:40:36 »
Respev jeszcze raz pociągnął za tę samą dźwignię co poprzednio, tym razem by zamknął bramę do zagrody. Następnie pociągnął za drugą dźwignie. Metalowe kraty ustąpiły miejsca wściekłemu wilkowi. Bestia powolnym krokiem wychodziła ze swojej klatki.
- Powodzenia!
//Wilk znajduje się 10 metrów od Ciebie po linii prostej.



1. Walkę powinieneś rozpocząć od sprawdzenia kto ma pierwszeństwo ataku na terenie, na którym się znajdujesz. Masz to opisane w swoich jak i umiejętnościach przeciwnika. Znajdujesz się w zagrodzie, na piasku. W związku z tym nikt z was nie ma pierwszeństwa ataku, a skoro Mistrz Gry nie opisał ataku ze strony wilka otrzymałeś zielone światło do rozpoczęcia walki według swojego opisu.

2. W poście opisującym walkę musisz zawrzeć dokładny opis tego jakie ciosy, w które miejsce na ciele przeciwnika zadajesz. Jeżli jesteś wyposażony w kilka broni dobrze być napisać nazwę broni, którą aktualnie dobyłeś by stanąć do walki z przeciwnikiem.

3. W zależności od tego jaki posiadasz stopień zaawansowania danej specjalizacji walki możesz wykonać określoną liczbę finiszerów na post. Za finiszery uznajemy zabicie przeciwnika. W związku z tym posiadając specjalizację walki bronią sieczną na poziomie [50%] po opisie walki będziesz mógł ją podsumować zabiciem jednego przeciwnika z I kategorii.

4. Statystyki przeciwnika widnieją na jego wpisie.

Broń: kły
Ostrość: 8
Wytrzymałość: 15

Bestia: wilk
Kategoria: I
Wytrzymałość: 1

Oznacza to, że kły wilka, którymi gryzie są ostre na 8 punktów i wytrzymałe na 15 punktów. Wilk zaliczany jest do potworów I kategorii więc do jego uśmiercenia wymagany jest tylko 1 finiszer. Wytrzymałość skóry wilka wynosi 1 punkt. W związku z tym jesteś w stanie przebić skórę wilka każdą bronią, której ostrość wynosi więcej niż 1 punkt wytrzymałości. Im wiekszy wsplóczynnik ostrości Twojej broni tym łatwiej przebije ona skórę wilka. Działa to również w przypadku, gdy to wilk ugryzie Ciebie, a Twoje odzienie posiada mniejszą wytrzymałość niż 8 punktów, czyli ostrość kłów wilka. Jeżli wytrzymałość lub obuch Twojej broni wynosi więcej niż wytrzymałość kłów wilka jesteś w stanie połamać je.

5. Pamiętaj, by poprawnie interpretować ataki oraz umiejętności przeciwnika. Jeżli opisujesz walkę, w której wilk stosuje atak przewrócenie nie możesz opisać jego sparowania. W przypadku takiego ataku można wykonać jedynie unik.

6. Słabe punkty wskażą Ci podatności przeciwnika na dane typy materiałów, substancji oraz żywiołów.

7. Trofea możesz pozyskiwace jedynie po wyuczeniu się umiejętności myśliwskich.

8. Za poprawny i dokładny, a przede wszystkim zrozumiały opis walki, z uwzględnieniem ruchów przeciwnika otrzymasz talenty, niezbędne do dalszego rozwoju postaci. Im lepszy opis pod względem literackim jak i mechaniki gry, tym więcej i lepsze talenty otrzymasz.

Offline MathildaAutor wtku

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 17
  • Reputation Power: 0
  • Mathilda nie ma żadnego wpływu.

    • Karta postaci

    • Zobacz profil
Odp: Zadanie szkoleniowe Mathildy
« Odpowiedź #8 dnia: 24 Sierpień 2019, 21:48:05 »
-No dalej psino, przyda mi się nowy dywan w tej norze na podgrodziu. Machnęłam toporem na próbę, jednocześnie dając znać wilki, że to nie żarty. Ten jakby w odpowiedzi wyszczerzył swoje kły jeszcze bardziej. Nie czekałam długo na jego atak. Rzucił się na wprost chcąc dorwać się do mojego gardła. Zrobiłam zwód w bok i pewnym ciosem topora rąbnełam z flanki. Choć mosiądz nie należał do najlepszych metali znanych krasnoludom to nie miał problem z rozpruciem skóry wilka. Polała się krew. Zwierz wyraźnie to odczuł i osłabł mimowolnie. Bez dłuższych zabaw podbiegłam do wilka biorąc zamach i opuściłam ostrze na jego szyję. Topór wgryzł się w ciało i trafił w kręgi szyjne rozcinając je. Resztki życia natychmiast uciekły z wilka.

Offline Marduk Draven

  • Marszałek Koronny
  • ***
  • Wiadomości: 4666
  • Reputation Power: 0
  • Marduk Draven chowa się w cieniu.

  • Age: 20
    • Karta postaci

  • Nagrody:
    Szlachcic ziemi Gear, Rudar i Feros - Marduk DravenAmulet siły - za napisanie 1000 postów.Amulet życia - za napisanie 500 postów.Lubię Tawernę Gothic na Facebooku!
    • Zobacz profil
Odp: Zadanie szkoleniowe Mathildy
« Odpowiedź #9 dnia: 24 Sierpień 2019, 23:41:32 »

Wilk padł martwy, trafiony prosto w głowę stalową strzałą.
- Moje gratulacje. Ukończyłaś swoje szkolenie. Mam tu Twoją zapłatę, proszę.
Powiedziawszy te słowa, Respev wręczył Mathildzie mieszek.


Trening ukończony

Otrzymujesz 200 grzywien od Respeva,

Talenty:
4 brązowe

Offline Patty

  • Moderator
  • ***
  • Wiadomości: 7183
  • Reputation Power: 139
  • Patty budzi postrach.Patty budzi postrach.Patty budzi postrach.Patty budzi postrach.Patty budzi postrach.Patty budzi postrach.Patty budzi postrach.Patty budzi postrach.Patty budzi postrach.Patty budzi postrach.Patty budzi postrach.Patty budzi postrach.

  • Age: 24
    • Karta postaci

  • Nagrody:
    Mistrzyni CechuWilczyca MorskaSzlachciankaNajlepszy tekst osobisty - zwycięzca III edycji....
    • Zobacz profil
Odp: Zadanie szkoleniowe Mathildy
« Odpowiedź #10 dnia: 18 Październik 2019, 08:32:50 »

Wilk padł martwy, trafiony prosto w głowę stalową strzałą.
- Moje gratulacje. Ukończyłaś swoje szkolenie. Mam tu Twoją zapłatę, proszę.
Powiedziawszy te słowa, Respev wręczył Mathildzie mieszek.


Trening ukończony

Otrzymujesz 200 grzywien od Respeva,

Talenty:
4 brązowe

Zaakceptowano
The absence of faith is the mark of the weak.
The absence of faith is the mark of the heretic.
The absence of faith is the mark of damnation.

Forum Tawerny Gothic - Marant

Odp: Zadanie szkoleniowe Mathildy
« Odpowiedź #10 dnia: 18 Październik 2019, 08:32:50 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 
SMF 2.0.15 | SMF © 2017, Simple Machines
Enotify by CreateAForum.com

DarkBreak by DzinerStudio
Copyright 2005-2014 Tawerna Gothic - Oficjalny Polski serwis o grach z serii Gothic. Wszelkie prawa zastrzezone.