Autor Wątek: Zadanie szkoleniowe Quibbita  (Przeczytany 178 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Offline QuibbitAutor wtku

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 16
  • Reputation Power: 0
  • Quibbit nie ma żadnego wpływu.

    • Karta postaci

    • Zobacz profil
Zadanie szkoleniowe Quibbita
« dnia: 02 Sierpień 2019, 12:42:57 »
Nazwa wyprawy: Zadanie szkoleniowe Quibbita
Prowadzący wyprawę: Marduk Draven
Wymagania do uczestnictwa w wyprawie: 50% znajomości technik walki dowolną bronią
Uczestnicy wyprawy: Quibbit


Turdnaszan rozejrzał się po placu trochę skołowany.
- Wybaczcie, lecz nie mam broni. Strasznie jest tu droga i nie stać mnie obecnie by kupić łuk refleksyjny.
Gul gul bulu bugl

Offline Marduk Draven

  • Marszałek Koronny
  • ***
  • Wiadomości: 4622
  • Reputation Power: 0
  • Marduk Draven chowa się w cieniu.

  • Age: 20
    • Karta postaci

  • Nagrody:
    Szlachcic ziemi Gear, Rudar i Feros - Marduk DravenAmulet siły - za napisanie 1000 postów.Amulet życia - za napisanie 500 postów.Lubię Tawernę Gothic na Facebooku!
    • Zobacz profil
Odp: Zadanie szkoleniowe Quibbita
« Odpowiedź #1 dnia: 02 Sierpień 2019, 13:36:18 »

- Baczność! Witam na podstawowym obywatelskim szkoleniu bojowym. Jestem Respev, ale tutaj mówi się do mnie Panie. Nauczę Cię jak wykorzystać posiadany potencjał bojowy. Na razie twoje zdanie polega na dotarciu na obszar tamtej zagrody. Ruszaj!

//Zagroda znajduje się 10 metrów od Ciebie.
//Jest południe, mamy 12:00.

Offline QuibbitAutor wtku

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 16
  • Reputation Power: 0
  • Quibbit nie ma żadnego wpływu.

    • Karta postaci

    • Zobacz profil
Odp: Zadanie szkoleniowe Quibbita
« Odpowiedź #2 dnia: 02 Sierpień 2019, 14:24:19 »
Prychnął, gdy usłyszał, że człowiek potrzebuje go tytułować żeby się dowartościować. Niczym tak naprawde dla Quibbita nie zasłynął by go tak nazywać. W milczeniu ruszył we wskazane miejsce.
Gul gul bulu bugl

Offline Marduk Draven

  • Marszałek Koronny
  • ***
  • Wiadomości: 4622
  • Reputation Power: 0
  • Marduk Draven chowa się w cieniu.

  • Age: 20
    • Karta postaci

  • Nagrody:
    Szlachcic ziemi Gear, Rudar i Feros - Marduk DravenAmulet siły - za napisanie 1000 postów.Amulet życia - za napisanie 500 postów.Lubię Tawernę Gothic na Facebooku!
    • Zobacz profil
Odp: Zadanie szkoleniowe Quibbita
« Odpowiedź #3 dnia: 02 Sierpień 2019, 14:52:50 »
Respev spokojnym krokiem poszedł w stronę zagrody. Pomyślał w duchu. Nie wygląda mi na wojaka, ale powinien sobie poradzić ze zwykłym zwierzakiem.
- Czeka Cię walka. Gotów żeś?

Tak opisujemy wydarzenia, narracje.

Tak opisujemy myśli.
[b]Tak opisujemy myśli.[/b]
- Tak opisujemy wypowiadane słowa, dialog.
[i]- Tak opisujemy wypowiadane słowa, dialog.[/i]
//Tak zwracamy się do MG, żeby dopytać o dane rzeczy w związku z wydarzeniami, jego opisem lub walką.
[b]//Tak zwracamy się do MG, żeby dopytać o dane rzeczy w związku z wydarzeniami, jego opisem lub walką.[/b]

Offline QuibbitAutor wtku

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 16
  • Reputation Power: 0
  • Quibbit nie ma żadnego wpływu.

    • Karta postaci

    • Zobacz profil
Odp: Zadanie szkoleniowe Quibbita
« Odpowiedź #4 dnia: 02 Sierpień 2019, 15:09:01 »
- Prawie, potrzebny mi tylko łuk i strzały - odrzekł Respevowi. Miał nadzieje, że zaopatrzy go w jakąkolwiek broń.
Gul gul bulu bugl

Offline Marduk Draven

  • Marszałek Koronny
  • ***
  • Wiadomości: 4622
  • Reputation Power: 0
  • Marduk Draven chowa się w cieniu.

  • Age: 20
    • Karta postaci

  • Nagrody:
    Szlachcic ziemi Gear, Rudar i Feros - Marduk DravenAmulet siły - za napisanie 1000 postów.Amulet życia - za napisanie 500 postów.Lubię Tawernę Gothic na Facebooku!
    • Zobacz profil
Odp: Zadanie szkoleniowe Quibbita
« Odpowiedź #5 dnia: 02 Sierpień 2019, 15:26:22 »
Rycerz wszedł po drabinie na wieżyczkę zbudowaną z drewna, która znajduje się zaraz obok zagrody. Na górze znajdowały się dwie dźwignie. Respev pociągnął jedną z nich i brama do zagrody stanęła przed Tobą otworem.

//Zagroda jest okręgiem o średnicy 15 metrów. Otoczono drewnianymi ścianami o wysokości 2 metrów, na ziemi znajduje się ubity piach niczym na arenie. Na przeciwko głównego wejścia znajduje się metalowa krata, zza której dobiegają odgłosy warczenia.

- Zapraszam do środka.
Po tych słowach Respev sięgnął do kufra, który również znajdował się na wieżyczce i wyciągnął z niego refleksyjny łuk, kołczan stalowych strzał oraz miecz treningowy. Rzucił kołczan i łuk Tobie.
- To na wszelki wypadek, gdybyś nie okazał się dobrym wojownikiem i trzeba będzie ratować Ci skórę. Daj znać, gdy będziesz gotów.

//Statystki łuku i strzał:
Nazwa broni: refleksyjny łuk treningowy
Rodzaj: łuk
Typ: refleksyjny
Ostrość: 16 + ostrość materiału strzały
Opis: Wykonany z 0,42kg wiązu o zasięgu 120 metrów

Kołczan 30x
Nazwa amunicji: strzała ze stali valfdeńskiej
Rodzaj: strzała
Ostrość: 18
Wytrzymałość: 30
Opis: Wykonany z 0,009kg stali valfdeńskiej i 0,04kg drewna

//Pamiętaj by dodać, a po wyprawie odjąć broń z kp.

Offline QuibbitAutor wtku

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 16
  • Reputation Power: 0
  • Quibbit nie ma żadnego wpływu.

    • Karta postaci

    • Zobacz profil
Odp: Zadanie szkoleniowe Quibbita
« Odpowiedź #6 dnia: 02 Sierpień 2019, 15:38:36 »
Quibbit złapał zręcznie łuk i obejrzał z bliska. Najlepszy to on nie był, ale miał nadzieję że uda się nim coś ubić.
- Jestem gotowy. - odrzekł i nałożył na cięciwe strzałę czekając na przeciwnika.
Gul gul bulu bugl

Offline Marduk Draven

  • Marszałek Koronny
  • ***
  • Wiadomości: 4622
  • Reputation Power: 0
  • Marduk Draven chowa się w cieniu.

  • Age: 20
    • Karta postaci

  • Nagrody:
    Szlachcic ziemi Gear, Rudar i Feros - Marduk DravenAmulet siły - za napisanie 1000 postów.Amulet życia - za napisanie 500 postów.Lubię Tawernę Gothic na Facebooku!
    • Zobacz profil
Odp: Zadanie szkoleniowe Quibbita
« Odpowiedź #7 dnia: 02 Sierpień 2019, 15:40:34 »
Respev jeszcze raz pociągnął za tę samą dźwignię co poprzednio, tym razem by zamknął bramę do zagrody. Następnie pociągnął za drugą dźwignie. Metalowe kraty ustąpiły miejsca wściekłemu wilkowi. Bestia powolnym krokiem wychodziła ze swojej klatki.
- Powodzenia!
//Wilk znajduje się 10 metrów od Ciebie po linii prostej.



1. Walkę powinieneś rozpocząć od sprawdzenia kto ma pierwszeństwo ataku na terenie, na którym się znajdujesz. Masz to opisane w swoich jak i umiejętnościach przeciwnika. Znajdujesz się w zagrodzie, na piasku. W związku z tym nikt z was nie ma pierwszeństwa ataku, a skoro Mistrz Gry nie opisał ataku ze strony wilka otrzymałeś zielone światło do rozpoczęcia walki według swojego opisu.

2. W poście opisującym walkę musisz zawrzeć dokładny opis tego jakie ciosy, w które miejsce na ciele przeciwnika zadajesz. Jeżli jesteś wyposażony w kilka broni dobrze być napisać nazwę broni, którą aktualnie dobyłeś by stanąć do walki z przeciwnikiem.

3. W zależności od tego jaki posiadasz stopień zaawansowania danej specjalizacji walki możesz wykonać określoną liczbę finiszerów na post. Za finiszery uznajemy zabicie przeciwnika. W związku z tym posiadając specjalizację walki bronią sieczną na poziomie [50%] po opisie walki będziesz mógł ją podsumować zabiciem jednego przeciwnika z I kategorii.

4. Statystyki przeciwnika widnieją na jego wpisie.

Broń: kły
Ostrość: 8
Wytrzymałość: 15

Bestia: wilk
Kategoria: I
Wytrzymałość: 1

Oznacza to, że kły wilka, którymi gryzie są ostre na 8 punktów i wytrzymałe na 15 punktów. Wilk zaliczany jest do potworów I kategorii więc do jego uśmiercenia wymagany jest tylko 1 finiszer. Wytrzymałość skóry wilka wynosi 1 punkt. W związku z tym jesteś w stanie przebić skórę wilka każdą bronią, której ostrość wynosi więcej niż 1 punkt wytrzymałości. Im wiekszy wsplóczynnik ostrości Twojej broni tym łatwiej przebije ona skórę wilka. Działa to również w przypadku, gdy to wilk ugryzie Ciebie, a Twoje odzienie posiada mniejszą wytrzymałość niż 8 punktów, czyli ostrość kłów wilka. Jeżli wytrzymałość lub obuch Twojej broni wynosi więcej niż wytrzymałość kłów wilka jesteś w stanie połamać je.

5. Pamiętaj, by poprawnie interpretować ataki oraz umiejętności przeciwnika. Jeżli opisujesz walkę, w której wilk stosuje atak przewrócenie nie możesz opisać jego sparowania. W przypadku takiego ataku można wykonać jedynie unik.

6. Słabe punkty wskażą Ci podatności przeciwnika na dane typy materiałów, substancji oraz żywiołów.

7. Trofea możesz pozyskiwace jedynie po wyuczeniu się umiejętności myśliwskich.

8. Za poprawny i dokładny, a przede wszystkim zrozumiały opis walki, z uwzględnieniem ruchów przeciwnika otrzymasz talenty, niezbędne do dalszego rozwoju postaci. Im lepszy opis pod względem literackim jak i mechaniki gry, tym więcej i lepsze talenty otrzymasz.

Offline QuibbitAutor wtku

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 16
  • Reputation Power: 0
  • Quibbit nie ma żadnego wpływu.

    • Karta postaci

    • Zobacz profil
Odp: Zadanie szkoleniowe Quibbita
« Odpowiedź #8 dnia: 02 Sierpień 2019, 16:05:45 »
Wkrótce kraty zostały uniesione, a na ubity piach wyjrzał brunatnej sierści wilkor, który uniósł łeb, by zbadać teren węchem. Długo mu nie zajęło znalezienie swojej ofiary. Wilk zniżył łeb i wyszczerzył swój pysk odsłaniając swe ociekające śliną kły. Ruszył nieco bokiem, chcąc wpierw okrążyć przeciwnika, bo atak frontalny wilkowi nie za bardzo się podobał. Quibbit bacznie obserwował zwierze czekając na jego kolejny ruch. Czekał wciąż z nałożoną strzałą, ale nie naciągał ją, by nie stracić energii w złym momencie. W końcu jakby czas się zatrzymał. Wilk przestał krążyć wokół turdnaszana i obrócił się do niego przodem. Momentalnie warknął i ruszył w kierunku wroga z żądzą zatopienia swoich kłów w szyi Quibbita. Strzelec tylko na to czekał. Gdy zwierze ruszyło w jego kierunku, Quibbit natychmiast wyprostował się, naciągnął cięciwe aż do swojego policzka. Nabrał powietrza, zmrużył oczy i wycelował w wilkora. Wraz z oddechem, puścił cięciwe posyłając strzałę prosto w napastnika. Strzała opuściła swoje miejsce i wyrzucona, nabierając śmiertelnego rozpędu pofrunęła przed siebie przeszywając powietrze. Wilk nawet nie zdążył zareagować. Grot strzały po napotkaniu celu wbiła się z impetem w wilka, miażdżąc czaszkę docierając wprost do mózgu, napierając na drugi koniec łba, wreszcie przebijając się przez potylice i wraz z energią resztki mózgu wypadły na zewnątrz. Ciało wilka rozpędzone nagle się przewróciło turlając się jeszcze kilka razy po piachu, na sam koniec lądując tuż pod stopami Quibbita.
Gul gul bulu bugl

Offline Marduk Draven

  • Marszałek Koronny
  • ***
  • Wiadomości: 4622
  • Reputation Power: 0
  • Marduk Draven chowa się w cieniu.

  • Age: 20
    • Karta postaci

  • Nagrody:
    Szlachcic ziemi Gear, Rudar i Feros - Marduk DravenAmulet siły - za napisanie 1000 postów.Amulet życia - za napisanie 500 postów.Lubię Tawernę Gothic na Facebooku!
    • Zobacz profil
Odp: Zadanie szkoleniowe Quibbita
« Odpowiedź #9 dnia: 02 Sierpień 2019, 16:15:34 »
Wilk padł martwy, trafiony prosto w głowę stalową strzałą.
- Moje gratulacje. Ukończyłeś swoje szkolenie. Mam tu Twoją zapłatę, proszę.
Powiedziawszy te słowa, Respev wręczył Qubbitowi mieszek.

Trening ukończony

Otrzymujesz 200 grzywien od Respeva

Talenty:
Quibbit - 3 brązowe talenty

Offline Patty

  • Moderator
  • ***
  • Wiadomości: 7135
  • Reputation Power: 138
  • Patty budzi postrach.Patty budzi postrach.Patty budzi postrach.Patty budzi postrach.Patty budzi postrach.Patty budzi postrach.Patty budzi postrach.Patty budzi postrach.Patty budzi postrach.Patty budzi postrach.Patty budzi postrach.Patty budzi postrach.

  • Age: 24
    • Karta postaci

  • Nagrody:
    Mistrzyni CechuWilczyca MorskaSzlachciankaNajlepszy tekst osobisty - zwycięzca III edycji....
    • Zobacz profil
Odp: Zadanie szkoleniowe Quibbita
« Odpowiedź #10 dnia: 03 Sierpień 2019, 10:26:12 »
Wilk padł martwy, trafiony prosto w głowę stalową strzałą.
- Moje gratulacje. Ukończyłeś swoje szkolenie. Mam tu Twoją zapłatę, proszę.
Powiedziawszy te słowa, Respev wręczył Qubbitowi mieszek.

Trening ukończony

Otrzymujesz 200 grzywien od Respeva

Talenty:
Quibbit - 3 brązowe talenty
Zaakceptowano

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 
SMF 2.0.15 | SMF © 2017, Simple Machines
Enotify by CreateAForum.com

DarkBreak by DzinerStudio
Copyright 2005-2014 Tawerna Gothic - Oficjalny Polski serwis o grach z serii Gothic. Wszelkie prawa zastrzezone.