Autor Wątek: Zapomniane ostrze  (Przeczytany 9751 razy)

Description:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Patty

  • Moderator
  • ***
  • Wiadomości: 7406
  • Reputacja: 7093
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wszechwiedzy nie mam, lecz wiem różne rzeczy
    • Karta postaci

Odp: Zapomniane ostrze
« Odpowiedź #20 dnia: 28 Kwiecień 2019, 14:45:27 »
- Daruj sobie te krokodyle łzy - powiedziała lekko rozdrażniona Patty - Szkoda że nie podzieliłeś się tą rewelacją w liście, przygotowałabym się wtedy na walkę z nieumarłymi. Skąd w ogóle zombie w Ekkerund? Zmarli nie wstają ot tak z grobu i zakłócają spokój żywym.

Offline Narrator

  • NPC
  • ***
  • Wiadomości: 1435
  • Reputacja: 1193
Odp: Zapomniane ostrze
« Odpowiedź #21 dnia: 28 Kwiecień 2019, 15:19:55 »
Krasnal spojrzał zimno na nieczułą anielicę, ale posłusznie przestał ronić łzy.
- Nie znam się na nieumarłych. Wiem jednak że od pewnego czasu można dostrzec pewną ich aktywność w całym hrabstwie. Słyszałem że mają z tym duży problem na pani ziemiach, w Golinogu. Poszukiwacze przygód mile widziani - Samdor wyszczerzył się dziwnie krzywo - Nie słyszałem by tutaj, w Ekkerund, było to problemem, ale powiadam sam byłem świadkiem żyjących trupów. Skoro już pani tu jest to możemy się dogadać. Ikol powinien mieć informacje przy ciele, pani je zdobędzie, a cała ludność Ekkerund zyska spokój, świadoma że ich zmarli leżą tam gdzie powinni.

Forum Tawerny Gothic

Odp: Zapomniane ostrze
« Odpowiedź #21 dnia: 28 Kwiecień 2019, 15:19:55 »

Offline Patty

  • Moderator
  • ***
  • Wiadomości: 7406
  • Reputacja: 7093
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wszechwiedzy nie mam, lecz wiem różne rzeczy
    • Karta postaci

Odp: Zapomniane ostrze
« Odpowiedź #22 dnia: 28 Kwiecień 2019, 17:49:02 »
- Skoro i tak muszę się tak udać... Niech tak będzie. Pozbędę się umarłych którzy powstali i przyniosę ciało twojego podopiecznego. W zamian za informacje o mieczu - zastrzegła - Gdzie mam szukać tych zombie? W której krypcie?

Offline Narrator