Autor Wątek: Zadanie szkoleniowe Kennetha  (Przeczytany 1834 razy)

Description:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Kenneth

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 56
  • Reputacja: 60
    • Karta postaci

Zadanie szkoleniowe Kennetha
« dnia: 16 Lipiec 2019, 10:35:14 »
Nazwa wyprawy: Zadanie szkoleniowe Kennetha
Prowadzący wyprawę: Patty
Wymagania do uczestnictwa w wyprawie: 50% znajomości technik walki dowolną bronią
Uczestnicy wyprawy: Kenneth

Kenneth strzelił kręgami szyjnymi, wyciągnął się i spojrzał na człowieka. Jak na razie obowiązywał go kredyt szacunku, którym wojownik obdarowuje drugiego wojownika. Trzymając neutralny ton spytał:
- co teraz?
« Ostatnia zmiana: 16 Lipiec 2019, 11:00:19 wysłana przez Kenneth »

Offline Patty

  • Moderator
  • ***
  • Wiadomości: 7406
  • Reputacja: 7093
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wszechwiedzy nie mam, lecz wiem różne rzeczy
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe Kennetha
« Odpowiedź #1 dnia: 16 Lipiec 2019, 10:46:52 »

- Baczność! Witam na podstawowym obywatelskim szkoleniu bojowym. Jestem Respev, ale tutaj mówi się do mnie Panie. Nauczę Cię jak wykorzystać posiadany potencjał bojowy. Na razie twoje zdanie polega na dotarciu na obszar tamtej zagrody. Ruszaj!

//Zagroda znajduje się 10 metrów od Ciebie.
//Jest jesienny poranek, mamy 10:00.


//Dopiero zaczynasz dlatego wyjaśniam - staraj się nie kreować samodzielnie wątków, a opieraj się na prowadzacym zadanie. W tym momencie prawidłowym wyjściem jest zapytać o łuk, dopiero później go dostajesz. Wtedy opisujesz co chcesz.
//Dodaj też do profilu kartę postaci. Profil -> Modyfikuj profil -> Profil forum -> Ekwipunek postaci, wklej tam adres karty postaci z wiki oraz uzupełnij ją.

Statystyki łuku:
Nazwa broni: długi łuk z buka
Rodzaj: łuk
Typ: długi
Ostrość: 12 + ostrość materiału strzały
Opis: Wykonany z 0,66kg buka, o zasięgu 300 metrów.

Kołczan z 30 strzałami:
Nazwa amunicji: strzała ze stali valfdeńskiej
Rodzaj: strzała
Ostrość: 18
Wytrzymałość: 30
Opis: Wykonana z 0,009kg stali valfdeńskiej i 0,04kg drewna

Forum Tawerny Gothic

Odp: Zadanie szkoleniowe Kennetha
« Odpowiedź #1 dnia: 16 Lipiec 2019, 10:46:52 »

Offline Kenneth

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 56
  • Reputacja: 60
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe Kennetha
« Odpowiedź #2 dnia: 16 Lipiec 2019, 11:04:34 »
// ok postaram się poprawić, wyedytowałem tamte bzdety//

Kenneth wzdrygnął się i odruchowo skrzywił na krzyk oficera. Stanął w postawie zasadniczej bez zbędnego ociągania, nie miał jednak zamiaru zwracać się do morry per pan. Zwłascza takiej, która próbuje swoją rangą i siłą głosu wymusić autorytet. Stwierdził, że nie będzie jej ułatwiać zadania i nie upomni się o obiecaną broń. Zresztą, zagroda jest blisko. Może tam czeka sprzęt.
- Ta jes!
Warknął chrapliwym orkowym głosem parodiując młodych rekrutów do których ewidentnie przyzwyczajony jest Respev. I natychmiast puścił się biegiem w kierunku zagrody. Na orkowe standarty nie był to sprint, ale i tak wyglądało na to że przebędzie dystans w jakieś 6-7 kroków
« Ostatnia zmiana: 16 Lipiec 2019, 11:18:24 wysłana przez Kenneth »

Offline Patty

  • Moderator
  • ***
  • Wiadomości: 7406
  • Reputacja: 7093
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wszechwiedzy nie mam, lecz wiem różne rzeczy
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe Kennetha
« Odpowiedź #3 dnia: 16 Lipiec 2019, 11:20:38 »
Respev spokojnym krokiem poszedł w stronę zagrody. Pomyślał w duchu. Nie wygląda mi na wojaka, ale powinien sobie poradzić ze zwykłym zwierzakiem.
- Czeka Cię walka. Gotów żeś?

Tak opisujemy wydarzenia, narracje.

Tak opisujemy myśli.
[b]Tak opisujemy myśli.[/b]
- Tak opisujemy wypowiadane słowa, dialog.
[i]- Tak opisujemy wypowiadane słowa, dialog.[/i]
//Tak zwracamy się do MG, żeby dopytać o dane rzeczy w związku z wydarzeniami, jego opisem lub walką.
[b]//Tak zwracamy się do MG, żeby dopytać o dane rzeczy w związku z wydarzeniami, jego opisem lub walką.[/b]

Offline Kenneth

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 56
  • Reputacja: 60
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe Kennetha
« Odpowiedź #4 dnia: 16 Lipiec 2019, 11:26:25 »
Po dotarciu do zagrody Kenneth energicznym ruchem obrócił się w stronę zbliżającego oficera. Stanął w pozycji spocznij i przeanalizował sytuację. Morra mu rozkazuje. Ale jest spokojna. Nie wygląda to na pułapkę. Odprężył się czekając aż rycerz pokona dzielący ich dystans.
Odchrząknął.
- Jeśli dostanę broń: Na wszystko.
I wbił wzrok w łuk i kołczan.

Offline Patty

  • Moderator
  • ***
  • Wiadomości: 7406
  • Reputacja: 7093
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wszechwiedzy nie mam, lecz wiem różne rzeczy
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe Kennetha
« Odpowiedź #5 dnia: 16 Lipiec 2019, 11:29:15 »
Rycerz wszedł po drabinie na wieżyczkę zbudowaną z drewna, która znajduje się zaraz obok zagrody. Na górze znajdowały się dwie dźwignie. Respev pociągnął jedną z nich i brama do zagrody stanęła przed Tobą otworem.

//Zagroda jest okręgiem o średnicy 15 metrów. Otoczono drewnianymi ścianami o wysokości 2 metrów, na ziemi znajduje się ubity piach niczym na arenie. Na przeciwko głównego wejścia znajduje się metalowa krata, zza której dobiegają odgłosy warczenia.

- Zapraszam do środka.
Po tych słowach Respev sięgnął do kufra, który również znajdował się na wieżyczce i wyciągnął z niego długi łuk, kołczan stalowych strzał oraz miecz treningowy. Łuk i kołczan rzucił tobie, miecz zatrzymał dla siebie.
- Ufam że wiesz jak z niego strzelać. Mów jak będziesz gotowy - powiedział, świadom że ork musi przygotować sobie strzały i poznać nowy łuk.

//Statystyki jak poniżej.

Offline Kenneth

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 56
  • Reputacja: 60
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe Kennetha
« Odpowiedź #6 dnia: 16 Lipiec 2019, 11:57:15 »
Wchodząc do zagrody Kenneth poczuł znajomy mu dreszczyk ekscytacji. Walka z nieznanym wrogiem. W ostatniej chwili zorientował się że Respev rzucił w niego łukiem i złapał go tuż przed twarzą. Na kołczan był już gotów.
Obrzucił sprzęt krytycznym okiem. Niezły łuk, szkoda tylko, że tak krótki i bardzo dobre strzały. Bukowy drzewiec z rozpiętą cięciwą sięgał Kennethowi do podbródka. Nie będzie mógł go napiąć z całych sił żeby go nie połamać. Kiedyś kupi sobie łuk robiony na miarę. Ale do tego potrzebuje pieniędzy. Z wprawą nałożył cięciwę i kilkanaście razy naciągnął i powoli odpuścił aby rozgrzać ramiona łuku. W ten sposób będą szybciej wracać do pozycji wyściowej. Zwracać więcej energii. Dodatkowo odkrył że nie może naciągnąć go do twarzy. Łuk zaczyna nieprzyjemnie trzeszczeć. Westchnął.
Kiedyś.
Będzie musiał celować sprzed twarzy. Może być łatwiej, ale nie będzie mógł wykorzystać pełnej siły swojego grzbietu do naciągania. Siła strzały będzie mniejsza.
Nałożył jedną strzałę na cięciwę trzymając łęczysko lewą ręką. Jeszcze raz przyjrzał się grotom. Na grubą zwierzyne. Dobra robota, chociaż na pierwszy rzut oka nie rozpoznał materiału. Widać w tym świecie istnieją metale których nie zna. Trzy dodatkowe strzały wbił w ziemię przed sobą. Może je to minimalnie stępi, ale znacznie przyspieszy przeładowanie. W ostatniej chwili opamiętał się i spróbował podnieść strzałę z pozycji stojącej. Za krótkie. Ponownie westchnął. Przybrał niską postawę, na mocno zgiętych kolanach odwrócony niemal bokiem do bramy zza której brzmiało złowieszcze warczenie. Pozostałe strzały zostawił bezpiecznie w kołczanie na plecach. Nie sądził żeby potrzebował z nich skorzystać, ale i tak sprawdził czy wygodnie będzie się je wyciągało. Dopiero po tym wszystkim spojrzał spowrotem na rycerza. Ze śmiertelnie poważną miną odparł.
- gotów.
Od razu zwrócił wzrok spowrotem na bramę i złapał strzałę między palec wskazujący a środkowy prawej ręki, pozostałe opierając na razie o cięciwę.

Offline Patty

  • Moderator
  • ***
  • Wiadomości: 7406
  • Reputacja: 7093
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wszechwiedzy nie mam, lecz wiem różne rzeczy
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe Kennetha
« Odpowiedź #7 dnia: 16 Lipiec 2019, 12:04:32 »
Respev jeszcze raz pociągnął za tę samą dźwignię co poprzednio, tym razem by zamknął bramę do zagrody. Następnie pociągnął za drugą dźwignie. Metalowe kraty ustąpiły miejsca wściekłemu wilkowi. Bestia powolnym krokiem wychodziła ze swojej klatki.
- Powodzenia!
//Wilk znajduje się 10 metrów od Ciebie po linii prostej.



1. Walkę powinieneś rozpocząć od sprawdzenia kto ma pierwszeństwo ataku na terenie, na którym się znajdujesz. Masz to opisane w swoich jak i umiejętnościach przeciwnika. Znajdujesz się w zagrodzie, na piasku. W związku z tym nikt z was nie ma pierwszeństwa ataku, a skoro Mistrz Gry nie opisał ataku ze strony wilka otrzymałeś zielone światło do rozpoczęcia walki według swojego opisu.

2. W poście opisującym walkę musisz zawrzeć dokładny opis tego jakie ciosy, w które miejsce na ciele przeciwnika zadajesz. Jeżli jesteś wyposażony w kilka broni dobrze być napisać nazwę broni, którą aktualnie dobyłeś by stanąć do walki z przeciwnikiem.

3. W zależności od tego jaki posiadasz stopień zaawansowania danej specjalizacji walki możesz wykonać określoną liczbę finiszerów na post. Za finiszery uznajemy zabicie przeciwnika. W związku z tym posiadając specjalizację walki bronią sieczną na poziomie [50%] po opisie walki będziesz mógł ją podsumować zabiciem jednego przeciwnika z I kategorii.

4. Statystyki przeciwnika widnieją na jego wpisie.

Broń: kły
Ostrość: 8
Wytrzymałość: 15

Bestia: wilk
Kategoria: I
Wytrzymałość: 1

Oznacza to, że kły wilka, którymi gryzie są ostre na 8 punktów i wytrzymałe na 15 punktów. Wilk zaliczany jest do potworów I kategorii więc do jego uśmiercenia wymagany jest tylko 1 finiszer. Wytrzymałość skóry wilka wynosi 1 punkt. W związku z tym jesteś w stanie przebić skórę wilka każdą bronią, której ostrość wynosi więcej niż 1 punkt wytrzymałości. Im wiekszy wsplóczynnik ostrości Twojej broni tym łatwiej przebije ona skórę wilka. Działa to również w przypadku, gdy to wilk ugryzie Ciebie, a Twoje odzienie posiada mniejszą wytrzymałość niż 8 punktów, czyli ostrość kłów wilka. Jeżli wytrzymałość lub obuch Twojej broni wynosi więcej niż wytrzymałość kłów wilka jesteś w stanie połamać je.

5. Pamiętaj, by poprawnie interpretować ataki oraz umiejętności przeciwnika. Jeżli opisujesz walkę, w której wilk stosuje atak przewrócenie nie możesz opisać jego sparowania. W przypadku takiego ataku można wykonać jedynie unik.

6. Słabe punkty wskażą Ci podatności przeciwnika na dane typy materiałów, substancji oraz żywiołów.

7. Trofea możesz pozyskiwace jedynie po wyuczeniu się umiejętności myśliwskich.

8. Za poprawny i dokładny, a przede wszystkim zrozumiały opis walki, z uwzględnieniem ruchów przeciwnika otrzymasz talenty, niezbędne do dalszego rozwoju postaci. Im lepszy opis pod względem literackim jak i mechaniki gry, tym więcej i lepsze talenty otrzymasz.

Offline Kenneth

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 56
  • Reputacja: 60
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe Kennetha
« Odpowiedź #8 dnia: 16 Lipiec 2019, 12:33:01 »
// robię co mogę, ale pisz jeśli cokolwiek wyjdzie źle. Jestem tu by się uczyć

Gdy tylko brama drgnęła Kenneth zaczął naciągać cięciwę i kierować łuk w stronę bramy. Gdy ta uchyliła się, ork uśmiechnął się pod nosem. Wilk. Spodziewał się co najmniej warga. To nie powinno być trudne. Po chwili spoważniał. To nie czas na niedocenianie przeciwnika. Zajął się więc oceną wizualną. Spory. Co najmniej 100kg. Zmatowiała, ciemnoszara sierść sugerowała, że jest trzymany w zamknięciu już od jakiegoś czasu. Przepełnione obłędem ślepia, to, że nie dojadał. Możliwe że chorował. Podłe morry, trzymają tak szlachetne stworzenia na uwięzi.
- Zapewnię ci honorową śmierć wojownika. Wybacz mi, kiedy trafisz do krainy swoich przodków
Wyszeptał. Napięcie tak małego łuku ledwie odczuwał w potężnych orkowych mięśniach.  Odczekał do momentu kiedy wilk zwróci głowę w jego stronę i wypuścił strzałę celując prosto w nos wilka. Nim pierwsza strzała pokonała połowę drogi do celu druga już leżała w łęczysku a cięciwa napinała się. Kenneth spoglądał znad łuku na efekt swojego pierwszego strzału.

//ponieważ cel jest bliżej niż 50% zasięgu łuku mogę po prostu użyć finiszera i go zabić rozumiem

Offline Patty

  • Moderator
  • ***
  • Wiadomości: 7406
  • Reputacja: 7093
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wszechwiedzy nie mam, lecz wiem różne rzeczy
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe Kennetha
« Odpowiedź #9 dnia: 16 Lipiec 2019, 13:00:30 »
Wilk padł martwy, trafiony prosto w głowę stalową strzałą.
- Moje gratulacje. Ukończyłeś swoje szkolenie. Mam tu Twoją zapłatę, proszę.
Powiedziawszy te słowa, Respev wręczył Kennethowi mieszek.

Trening ukończony


Otrzymujesz 200 grzywien od Respeva.

Talenty:
Kenneth - 4 brązowe talenty
« Ostatnia zmiana: 16 Lipiec 2019, 13:02:36 wysłana przez Patty »

Forum Tawerny Gothic

Odp: Zadanie szkoleniowe Kennetha
« Odpowiedź #9 dnia: 16 Lipiec 2019, 13:00:30 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
top
anything