oficjalny Polski serwis gier z serii Gothic
Nad Valfden zapanowała Veris, roku 2 IV Ery. Rośliny i zwierzęta budzą się do życia po hemisowych mrozach. Jest ciepło i słonecznie.
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Wróciłeś do obozu Bękartów, po drodze zabierając swojego konia z jaskini, i odebrałeś od Arnulfa swojego nowego chowańca. Później udałeś się do Feanora Iharega. Zadanie zakończone powodzeniem!Podsumowanie:Dragosani wyruszył do Revar w poszukiwaniu bestii zwanej Ukrytym. Musiał bowiem wypić krew tego potężnego wampira by móc w pełni przyswoić nauki Feanora Iharega dotyczące najbardziej zaawansowanej formy wampirzej transmutacji. Jeszcze przed przekroczeniem granicy północnego hrabstwa, Drago starł się z grupą zbuntowanych wampirów atakujących niczemu nie winną wioskę. Król obronił mieszkańców osady wybijając wszystkich krwiopijców, po czym ruszył w dalszą drogę. Od razu po wjeździe do Revar, wampir natknął się na duży patrol Srebrnej Ręki, czyli specjalnej jednostki Bękartów Rashera której powołana została do walki z dziećmi nocy. Po krótkiej pogawędce z Arnulfem, przywódcą oddziału, najemnicy zabrali Drago do swojego obozu. Tam, Antares zgodził się pomóc Bękartom w odnalezieniu ich zaginionych towarzyszy. Wampir wybrał się w tym celu do ruin pewnej strażnicy, która okazała się być gniazdem ekkim. Król oczyścił wieżę z potworów, a następnie zszedł do podziemi. Tam zmierzył odnalazł to co zostało z patrolu Bękartów, oraz zmierzył się z fenorumem. Po zabiciu przeciwnika, Drago wyprowadził na zewnątrz ocalonych najemników i wrócił z nimi do obozu synów Rashera. W nagrodę, Arnulf obiecał królowi młodego Sirina. Dragosani postanowił odebrać go od Arnulfa, gdy już zakończy swoje polowanie na Bestię z Revar. Wznawiając poszukiwania, wampir udał się do wsi Progi. Tamtejsi łowcy skierowali go do Warowni Himinn, położonej wysoko w górach. Po drodze do twierdzy król napotkał trolla, z którym wdał się w inteligentną dysputę. Po jej zakończeniu wampir kontynuował podróż do warowni. Gdy do niej dotarł, wtargnął do środka i odszukał Ukrytego. Po długiej i wyczerpującej walce, Antaresowi udało się pokonać Bestię z Revar, oraz sprzymierzonego z nią latawca. Wrócił po tym do Arnulfa, od którego odebrał swojego sirina. Później nie pozostało mu już nic innego jak wybrać się w drogę powrotną do Feanora. Nagrody:*chowaniec - sirin*Nazwa: Pas Wampirzego LordaOpis: Szeroki czarny pas ze skóry tarlessta, zdobiony sporą ilością kamieni szlachetnych.Złotą nicią wyhaftowano na nim najważniejsze sceny w historii wampirzej rasy.Wartość: 500 grzywien Talenty:Aktywność: 1 srebrny talentOpisy: 1 srebrny talentWalka: 4 złote talenty[member=9411]Patty[/member]