Autor Wątek: Cień króla  (Przeczytany 2870 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Offline Patty

  • Moderator
  • ***
  • Wiadomości: 7183
  • Reputation Power: 139
  • Patty budzi postrach.Patty budzi postrach.Patty budzi postrach.Patty budzi postrach.Patty budzi postrach.Patty budzi postrach.Patty budzi postrach.Patty budzi postrach.Patty budzi postrach.Patty budzi postrach.Patty budzi postrach.Patty budzi postrach.

  • Age: 25
    • Karta postaci

  • Nagrody:
    Mistrzyni CechuWilczyca MorskaSzlachciankaNajlepszy tekst osobisty - zwycięzca III edycji....
    • Zobacz profil
Odp: Cień króla
« Odpowiedź #160 dnia: 10 Maj 2019, 16:41:04 »
Wróciłeś do obozu Bękartów, po drodze zabierając swojego konia z jaskini, i odebrałeś od Arnulfa swojego nowego chowańca. Później udałeś się do Feanora Iharega.

Zadanie zakończone powodzeniem!

Podsumowanie:
Dragosani wyruszył do Revar w poszukiwaniu bestii zwanej Ukrytym. Musiał bowiem wypić krew tego potężnego wampira by móc w pełni przyswoić nauki Feanora Iharega dotyczące najbardziej zaawansowanej formy wampirzej transmutacji. Jeszcze przed przekroczeniem granicy północnego hrabstwa, Drago starł się z grupą zbuntowanych wampirów atakujących niczemu nie winną wioskę. Król obronił mieszkańców osady wybijając wszystkich krwiopijców, po czym ruszył w dalszą drogę. Od razu po wjeździe do Revar, wampir natknął się na duży patrol Srebrnej Ręki, czyli specjalnej jednostki Bękartów Rashera której powołana została do walki z dziećmi nocy. Po krótkiej pogawędce z Arnulfem, przywódcą oddziału, najemnicy zabrali Drago do swojego obozu. Tam, Antares zgodził się pomóc Bękartom w odnalezieniu ich zaginionych towarzyszy. Wampir wybrał się w tym celu do ruin pewnej strażnicy, która okazała się być gniazdem ekkim. Król oczyścił wieżę z potworów, a następnie zszedł do podziemi. Tam zmierzył odnalazł to co zostało z patrolu Bękartów, oraz zmierzył się z fenorumem. Po zabiciu przeciwnika, Drago wyprowadził na zewnątrz ocalonych najemników i wrócił z nimi do obozu synów Rashera. W nagrodę, Arnulf obiecał królowi młodego Sirina. Dragosani postanowił odebrać go od Arnulfa, gdy już zakończy swoje polowanie na Bestię z Revar. Wznawiając poszukiwania, wampir udał się do wsi Progi. Tamtejsi łowcy skierowali go do Warowni Himinn, położonej wysoko w górach. Po drodze do twierdzy król napotkał trolla, z którym wdał się w inteligentną dysputę. Po jej zakończeniu wampir kontynuował podróż do warowni. Gdy do niej dotarł, wtargnął do środka i odszukał Ukrytego. Po długiej i wyczerpującej walce, Antaresowi udało się pokonać Bestię z Revar, oraz sprzymierzonego z nią latawca. Wrócił po tym do Arnulfa, od którego odebrał swojego sirina. Później nie pozostało mu już nic innego jak wybrać się w drogę powrotną do Feanora.

Nagrody:
*
chowaniec - sirin

*
Nazwa: Pas Wampirzego Lorda
Opis: Szeroki czarny pas ze skóry tarlessta, zdobiony sporą ilością kamieni szlachetnych.
Złotą nicią wyhaftowano na nim najważniejsze sceny w historii wampirzej rasy.
Wartość: 500 grzywien

Talenty:
Aktywność: 1 srebrny talent
Opisy: 1 srebrny talent
Walka: 4 złote talenty

@Patty
Zaakceptowano.
The absence of faith is the mark of the weak.
The absence of faith is the mark of the heretic.
The absence of faith is the mark of damnation.

Forum Tawerny Gothic - Marant

Odp: Cień króla
« Odpowiedź #160 dnia: 10 Maj 2019, 16:41:04 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 
SMF 2.0.15 | SMF © 2017, Simple Machines
Enotify by CreateAForum.com

DarkBreak by DzinerStudio
Copyright 2005-2014 Tawerna Gothic - Oficjalny Polski serwis o grach z serii Gothic. Wszelkie prawa zastrzezone.