Autor Wątek: Zadanie szkoleniowe Beodila  (Przeczytany 1486 razy)

Description:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Beodil

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 13
  • Reputacja: 17
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Zadanie szkoleniowe Beodila
« dnia: 07 Kwiecień 2018, 16:18:00 »
Nazwa wyprawy: Zadanie szkoleniowe Beodila
Prowadzący wyprawę: Marduk Draven
Wymagania do uczestnictwa w wyprawie: 50% znajomości technik walki dowolną bronią
Uczestnicy wyprawy: Beodil

Offline Marduk Draven

  • Kanclerz Koronny
  • ***
  • Wiadomości: 4926
  • Reputacja: 4731
  • Płeć: Mężczyzna
  • Memento mori.
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe Beodila
« Odpowiedź #1 dnia: 07 Kwiecień 2018, 16:46:04 »
- Baczność! Witam na podstawowym obywatelskim szkoleniu bojowym. Jestem Respev, ale tutaj mówi się do mnie Panie. Nauczę Cię jak wykorzystać posiadany potencjał bojowy. Na razie twoje zadanie polega na dotarciu na obszar tamtej zagrody. Ruszaj!

//Zagroda znajduje się 10 metrów od Ciebie.
//Jest wczesny wieczór, mamy 18:00.


Forum Tawerny Gothic

Odp: Zadanie szkoleniowe Beodila
« Odpowiedź #1 dnia: 07 Kwiecień 2018, 16:46:04 »

Offline Beodil

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 13
  • Reputacja: 17
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe Beodila
« Odpowiedź #2 dnia: 07 Kwiecień 2018, 19:22:29 »
Beodil chciał tylko robić swoje i nie pakować się w żadne kłopoty. Staną na baczność i odsalutował. Skierował się w stronę owej zagrody i zaczął maszerować w blasku powoli zachodzącego słońca. W ciągu krótkiej wędrówki zastanawiał się:
Cholera, ciekawe co on mi tu każe robić. Byle nie było to nic haniebnego. Już życie wystarczająco mocno mnie upokorzyło. Ale nie ma co gdybać, jeszcze się mogę przeliczyć.
Mężczyzna po chwili stanął naprzeciw zagrody.

Offline Marduk Draven

  • Kanclerz Koronny
  • ***
  • Wiadomości: 4926
  • Reputacja: 4731
  • Płeć: Mężczyzna
  • Memento mori.
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe Beodila
« Odpowiedź #3 dnia: 07 Kwiecień 2018, 21:20:09 »

Respev spokojnym krokiem poszedł w stronę zagrody. Pomyślał w duchu. Nie wygląda mi na wojaka, ale powinien sobie poradzić ze zwykłym zwierzakiem.
- Czeka Cię walka. Gotów żeś?

Tak opisujemy wydarzenia, narracje.
Tak opisujemy myśli.
[b]Tak opisujemy myśli.[/b]- Tak opisujemy wypowiadane słowa, dialog.
[i]- Tak opisujemy wypowiadane słowa, dialog.[/i]//Tak zwracamy się do MG, żeby dopytać o dane rzeczy w związku z wydarzeniami, jego opisem lub walką.
[b]//Tak zwracamy się do MG, żeby dopytać o dane rzeczy w związku z wydarzeniami, jego opisem lub walką.[/b]

Offline Beodil

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 13
  • Reputacja: 17
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe Beodila
« Odpowiedź #4 dnia: 07 Kwiecień 2018, 21:48:08 »
Nowicjusz pochwycił sztylet. Spojrzał na swego przewodnika i powiedział:
-Jestem gotów. Kto lub co będzie moim przeciwnikiem?

Offline Marduk Draven

  • Kanclerz Koronny
  • ***
  • Wiadomości: 4926
  • Reputacja: 4731
  • Płeć: Mężczyzna
  • Memento mori.
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe Beodila
« Odpowiedź #5 dnia: 08 Kwiecień 2018, 00:08:13 »
Rycerz wszedł po drabinie na wieżyczkę zbudowaną z drewna, która znajduje się zaraz obok zagrody. Na górze znajdowały się dwie dźwignie. Respev pociągnął jedną z nich i brama do zagrody stanęła przed Tobą otworem.

//Zagroda jest okręgiem o średnicy 15 metrów. Otoczono drewnianymi ścianami o wysokości 2 metrów, na ziemi znajduje się ubity piach niczym na arenie. Na przeciwko głównego wejścia znajduje się metalowa krata, zza której dobiegają odgłosy warczenia.


- Zapraszam do środka.
Po tych słowach Respev sięgnął do kufra, który również znajdował się na wieżyczce i wyciągnął z niego długi łuk, kołczan stalowych strzał oraz miecz treningowy. Zarzucił kołczan na ramię, wyciągnął jedną strzałę i uchwycił ją wraz z bronią w prawej dłoni.
- To na wszelki wypadek, gdybyś nie okazał się dobrym wojownikiem i trzeba będzie ratować Ci skórę. Daj znać, gdy będziesz gotów.

Offline Beodil

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 13
  • Reputacja: 17
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe Beodila
« Odpowiedź #6 dnia: 08 Kwiecień 2018, 13:58:21 »
Po słowach Respeva Beodil skinął głową, aby dać mu znak, iż jest gotów. Nie wiedział co go czeka, jednak nie lękał się, był pewien siebie i wiedział, że musi poradzić sobie z każdym wzywaniem jakie mu los od teraz zgotuje.

Offline Marduk Draven

  • Kanclerz Koronny
  • ***
  • Wiadomości: 4926
  • Reputacja: 4731
  • Płeć: Mężczyzna
  • Memento mori.
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe Beodila
« Odpowiedź #7 dnia: 08 Kwiecień 2018, 14:23:39 »
Respev jeszcze raz pociągnął za tę samą dźwignię co poprzednio, tym razem by zamknął bramę do zagrody. Następnie pociągnął za drugą dźwignie. Metalowe kraty ustąpiły miejsca wściekłemu wilkowi. Bestia powolnym krokiem wychodziła ze swojej klatki.

- Powodzenia!

1. Walkę powinieneś rozpocząć od sprawdzenia kto ma pierwszeństwo ataku na terenie, na którym się znajdujesz. Masz to opisane w swoich jak i umiejętnościach przeciwnika. Znajdujesz się w zagrodzie, na piasku. W związku z tym nikt z was nie ma pierwszeństwa ataku, a skoro Mistrz Gry nie opisał ataku ze strony wilka otrzymałeś zielone światło do rozpoczęcia walki według swojego opisu.

2. W poście opisującym walkę musisz zawrzeć dokładny opis tego jakie ciosy, w które miejsce na ciele przeciwnika zadajesz. Jeżli jesteś wyposażony w kilka broni dobrze być napisać nazwę broni, którą aktualnie dobyłeś by stanąć do walki z przeciwnikiem.

3. W zależności od tego jaki posiadasz stopień zaawansowania danej specjalizacji walki możesz wykonać określoną liczbę finiszerów na post. Za finiszery uznajemy zabicie przeciwnika. W związku z tym posiadając specjalizację walki bronią sieczną na poziomie [50%] po opisie walki będziesz mógł ją podsumować zabiciem jednego przeciwnika z I kategorii.

4.
Statystyki przeciwnika widnieją na jego wpisie.

Broń: kły
Ostrość: 8
Wytrzymałość: 15

Bestia: wilk
Kategoria: I
Wytrzymałość: 1

Oznacza to, że kły wilka, którymi gryzie są ostre na 8 punktów i wytrzymałe na 15 punktów. Wilk zaliczany jest do potworów I kategorii więc do jego uśmiercenia wymagany jest tylko 1 finiszer. Wytrzymałość skóry wilka wynosi 1 punkt. W związku z tym jesteś w stanie przebić skórę wilka każdą bronią, której ostrość wynosi więcej niż 1 punkt wytrzymałości. Im wiekszy wsplóczynnik ostrości Twojej broni tym łatwiej przebije ona skórę wilka. Działa to również w przypadku, gdy to wilk ugryzie Ciebie, a Twoje odzienie posiada mniejszą wytrzymałość niż 8 punktów, czyli ostrość kłów wilka. Jeżli wytrzymałość lub obuch Twojej broni wynosi więcej niż wytrzymałość kłów wilka jesteś w stanie połamać je.

5. Pamiętaj, by poprawnie interpretować ataki oraz umiejętności przeciwnika. Jeżli opisujesz walkę, w której wilk stosuje atak przewrócenie nie możesz opisać jego sparowania. W przypadku takiego ataku można wykonać jedynie unik.

6
. Słabe punkty wskażą Ci podatności przeciwnika na dane typy materiałów, substancji oraz żywiołów.

7. Trofea możesz pozyskiwace jedynie po wyuczeniu się umiejętności myśliwskich.

8. Za poprawny i dokładny, a przede wszystkim zrozumiały opis walki, z uwzględnieniem ruchów przeciwnika otrzymasz talenty, niezbędne do dalszego rozwoju postaci. Im lepszy opis pod względem literackim jak i mechaniki gry, tym więcej i lepsze talenty otrzymasz.

Offline Beodil

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 13
  • Reputacja: 17
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe Beodila
« Odpowiedź #8 dnia: 09 Kwiecień 2018, 19:22:04 »
Beod spojrzał ku wściekłemu zwierzęciu. Jego nogi lekko zadrżały. Nawet taki awanturnik jak on, nigdy nie ujrzał tak ogromnej bestii. Będzie trudno, cholernie trudno - pomyślał. Wilk kierował się ku niemu pewnymi krokami, zostawiając odciski wielkich łap na ubitym piachu, tak jakby już niejednokrotnie kogoś tu zagryzł. Zwierz zbliżał się coraz bardziej, nie szczędząc nowicjuszowi swojego wściekłego spojrzenia, wychodzącego z jego dzikich ślepi.
Po chwili nogi zesztywniały. Beodil wziął głęboki oddech i wykorzystując fakt, że wilk jeszcze się zbliżał, powoli acz sukcesywnie, zaczął chłodno i stanowczo obmyślać strategie jego pokonania.
Właściciel taniego sztyletu w końcu nadał walce tempo. Ruszył powoli w prawą stronę, odstawiając i dostawiając nogi przy każdym kroku, nie spuszczając przy tym zwierzyny z oczu. Wiedział, że każda chwila nieuwagi zachęci jego przeciwnika do ataku. Wilk intuicyjnie wykonywał te same ruchy, łapa do łapy, aby utrzymać dystans który uważał za optymalny dla siebie.
Zatoczyli tak jedno pełne koło, lecz nareszcie nadszedł czas. Beod rzucił się w stronę bestii. Dzierżąc sztylet w prawej dłoni, którą schował za plecami, aby znikła z pola widzenia jego przeciwnika, oraz lewą ręką zgiętą pod kątem prostym, wystawioną przed sobą na wypadek gdyby wilk chciał rzucić mu się na szyje, po ułamku sekundy znalazł się w odległości pół metra od zwierzęcia.
Ugiął się lekko w kolanach. Wychylił się do przodu szurając po ubitym piasku lekko lewą nogą, która była w tym momencie z przodu, zostawiając za nią małą chmurę pyłu. Jego oponent nie wiedział skąd nadejdzie atak, gdyż sztylet był dalej ukryty. Beodil zaczął skręcać się w lewą stronę, wyciągając rękę z ostrzem przed siebie. Szybkim i gładkim ruchem przeciął powietrze, próbując sięgnąć gardło wilka. Bestia w ostatniej chwili uchyliła głowę do tyłu, oraz ugięła się grzebiecie, w taki sposób że, jej kręgosłup prawie przypominał idealną parabole.
Zwierz wyczuł okazje i spróbował ugryźć awanturnika w lewą łydkę, która została z przodu po krótkim ślizgu. Sztyleciarz był świadom możliwości straty nogi. Jednak przypomniał sobie, że ma jeszcze prawą, pozostawioną z tyłu. Korzystając z resztek pędu jakie pozostały mu po szarży, uniósł drugą nogę i z całej sił kopnął przeciwnika w pysk, który już otwierał, aby zagłębić swoje kły w łydce.
Obydwoje odskoczyli od siebie. Wilk otrzepał się, Beod natomiast odetchnął z ulgą. Bez chwili namysłu bestia znów przypuściła atak. Biegła w prost na swojego oponenta. Nowicjusz będąc wciąż na ugiętych nogach, schylił się i wziął w do lewej ręki garść piasku wygrzebanego z ubitej nawierzchni podczas walki. Uniósł lewą rękę i rzucił piachem prosto w oczy zwierzowi oślepiając go. Wilk zaskomlał i uderzał się po pysku łapą w celu usunięcia okruchów z gałek ocznych. W międzyczasie Beodil podbiegł do przeciwnika po czym wbił mu sztylet w gardło uśmiercając go.
Przytrzymując lewą ręką łeb zwierzyny, wyciągnął z niej broń, otarł ostrze o spodnie w celu usunięcia z niego krwi. Podniósł się i uśmiechając spojrzał w stronę Respeva.

Offline Marduk Draven

  • Kanclerz Koronny
  • ***
  • Wiadomości: 4926
  • Reputacja: 4731
  • Płeć: Mężczyzna
  • Memento mori.
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe Beodila
« Odpowiedź #9 dnia: 09 Kwiecień 2018, 19:59:00 »
Wilk padł martwy.

- Moje gratulacje. Ukończyłeś swoje szkolenie. Mam tu Twoją zapłatę, proszę.
Powiedziawszy te słowa, Respev wręczył Beodilowi mieszek.

Trening ukończony

Otrzymujesz 200 grzywien od Respeva.

Talenty:
Beodil - 3 brązowe talenty

[member=26861]Emerick[/member]

Offline Beodil

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 13
  • Reputacja: 17
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe Beodila
« Odpowiedź #10 dnia: 09 Kwiecień 2018, 20:05:26 »
Dziękuję - Powiedział Beodil, odbierając swoją nagrodę, po czym oddalił się w swoją stronę.

Offline Zaidaan

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 1812
  • Reputacja: 1668
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe Beodila
« Odpowiedź #11 dnia: 13 Kwiecień 2018, 20:47:38 »
Zaakceptowane!

Forum Tawerny Gothic

Odp: Zadanie szkoleniowe Beodila
« Odpowiedź #11 dnia: 13 Kwiecień 2018, 20:47:38 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
top