Autor Wątek: Zadanie szkoleniowe Dee'mon  (Przeczytany 1282 razy)

Description:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Dee'mon

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 401
  • Reputacja: -259
  • Płeć: Mężczyzna
  • Porzućcie wszelką nadzieję, wy, którzy wchodzicie.
    • Karta postaci

Zadanie szkoleniowe Dee'mon
« dnia: 03 Luty 2018, 17:29:03 »
Nazwa wyprawy: Zadanie szkoleniowe Dee'mon
Prowadzący wyprawę: Kiellon aep Kharim
Wymagania do uczestnictwa w wyprawie: 50% znajomości technik walki dowolną bronią
Uczestnicy wyprawy : Dee'mon

Offline Nawaar

  • Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 9629
  • Reputacja: 11037
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe Dee'mon
« Odpowiedź #1 dnia: 03 Luty 2018, 17:32:02 »
- Baczność! Witam na podstawowym obywatelskim szkoleniu bojowym. Jestem Respev, ale tutaj mówi się do mnie Panie. Nauczę Cię jak wykorzystać posiadany potencjał bojowy, każdy go ma nawet mrówka. Masz broń?


//Zagroda znajduje się 10 metrów od Ciebie.
//Popołudnie, mamy 17:00.

Forum Tawerny Gothic

Odp: Zadanie szkoleniowe Dee'mon
« Odpowiedź #1 dnia: 03 Luty 2018, 17:32:02 »

Offline Dee'mon

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 401
  • Reputacja: -259
  • Płeć: Mężczyzna
  • Porzućcie wszelką nadzieję, wy, którzy wchodzicie.
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe Dee'mon
« Odpowiedź #2 dnia: 03 Luty 2018, 17:37:23 »
Dee'mon wyprostował się. Ton głosu rycerza stojącego na przeciwko wskazywał że nie będzie on dwa razy powtarzać a rysy na rękawicach wskazywały co zwykł robić z nieposłusznymi rekrutami.
-Nie panie.

Offline Nawaar

  • Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 9629
  • Reputacja: 11037
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe Dee'mon
« Odpowiedź #3 dnia: 03 Luty 2018, 17:40:20 »
- W takim razie czym się posługujesz? Zapytał, mierząc Ciebie wzrokiem.

Offline Dee'mon

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 401
  • Reputacja: -259
  • Płeć: Mężczyzna
  • Porzućcie wszelką nadzieję, wy, którzy wchodzicie.
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe Dee'mon
« Odpowiedź #4 dnia: 03 Luty 2018, 17:42:49 »
-ÂŁuk panie. Najlepiej refleksyjny

Offline Nawaar

  • Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 9629
  • Reputacja: 11037
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe Dee'mon
« Odpowiedź #5 dnia: 03 Luty 2018, 17:54:11 »
- Poczekaj tutaj. Nakazał, po czym ruszył do swojej kanciapy. Człowiek wyszedł po minucie, trzymając w rękach łuk oraz kołczan ze strzałami dla maurena. - Teraz masz już wszystko czego potrzeba do tego zadania. Na razie twoje zdanie polega na dotarciu na obszar tamtej zagrody. Ruszaj!

statystyki :

Nazwa broni: łuk refleksyjny
Rodzaj: łuk
Typ: refleksyjny
Ostrość: 15 + ostrość materiału strzały
Opis: Wykonany z 0,68kg cisu o zasięgu do 140 metrów.

Kołczan z 30-oma strzałami żelaznymi
Nazwa amunicji: żelazna strzała
Rodzaj: strzała
Ostrość: 15
Wytrzymałość: 25
Opis: Wykonana z 0,01kg żelaza i 0,04kg drewna.
   


// Dodaj do KP łuk oraz strzały wraz z podliczonym udźwigiem, po zakończonym zadaniu usuń sprzęt z KP.


Offline Dee'mon

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 401
  • Reputacja: -259
  • Płeć: Mężczyzna
  • Porzućcie wszelką nadzieję, wy, którzy wchodzicie.
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe Dee'mon
« Odpowiedź #6 dnia: 03 Luty 2018, 18:13:52 »
Dee'mon przyjął łuk oraz strzały. Kołczan zarzucił na plecy i podziękował dla Respeva skinieniem głowy po czym ruszył w stronę zagrody. Ciekawe co mnie tam czeka -pomyślał. Późne popołudnie sprawiło że zrobiło się trochę chłodniej jednak pora roku powodowała że słońce było jeszcze całkiem wysoko. Dee'mon przyzwyczajony był do wyższych temperatur ale smród dobiegający z zagrody wyraźnie się nasilał kiedy zbliżył się do zagrody.

Offline Nawaar

  • Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 9629
  • Reputacja: 11037
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe Dee'mon
« Odpowiedź #7 dnia: 03 Luty 2018, 18:19:40 »
Respev spokojnym krokiem poszedł w stronę zagrody. Pomyślał w duchu. Nie wygląda mi na wojaka, ale powinien sobie poradzić ze zwykłym zwierzakiem.
- Czeka Cię walka. Gotów żeś?


Tak opisujemy wydarzenia, narracje.

Tak opisujemy myśli.

[b]Tak opisujemy myśli.[/b]

- Tak opisujemy wypowiadane słowa, dialog.

[i]- Tak opisujemy wypowiadane słowa, dialog.[/i]
//Tak zwracamy się do MG, żeby dopytać o dane rzeczy w związku z wydarzeniami, jego opisem lub walkę.

[b]//Tak zwracamy się do MG, żeby dopytać o dane rzeczy w związku z wydarzeniami, jego opisem lub walkę.[/b]


Offline Dee'mon

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 401
  • Reputacja: -259
  • Płeć: Mężczyzna
  • Porzućcie wszelką nadzieję, wy, którzy wchodzicie.
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe Dee'mon
« Odpowiedź #8 dnia: 03 Luty 2018, 18:31:15 »
-Bardziej gotowy nie będę Panie.

Offline Nawaar

  • Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 9629
  • Reputacja: 11037
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe Dee'mon
« Odpowiedź #9 dnia: 03 Luty 2018, 18:48:48 »
Rycerz wszedł po drabinie na wieżyczkę zbudowaną z drewna, która znajduje się zaraz obok zagrody. Na górze znajdowały się dwie dźwignie. Respev pociągnął jedną z nich i brama do zagrody stanęła przed Tobą otworem.

//Zagroda jest okręgiem o średnicy 15 metrów. Otoczono drewnianymi ścianami o wysokości 2 metrów, na ziemi znajduje się ubity piach niczym na arenie. Na przeciwko głównego wejścia znajduje się metalowa krata, zza której dobiegają odgłosy warczenia.


- Zapraszam do środka.
Po tych słowach Respev sięgnął do kufra, który również znajdował się na wieżyczce i wyciągnął z niego długi łuk, kołczan stalowych strzał oraz miecz treningowy. Zarzucił kolczan na ramie, wyciągnął jedną strzałę i uchwycił ją wraz z bronią w prawej dłoni.
- To na wszelki wypadek, gdybyś nie okazał się dobrym wojakiem i trzeba będzie ratować Ci skórę. Daj znać, gdy będziesz gotów.

Offline Dee'mon

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 401
  • Reputacja: -259
  • Płeć: Mężczyzna
  • Porzućcie wszelką nadzieję, wy, którzy wchodzicie.
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe Dee'mon
« Odpowiedź #10 dnia: 03 Luty 2018, 18:55:07 »
Dee'mon wszedł na plac. Kiedy do jego uszu doszły dźwięki zza kraty wyciągną strzałę i nałożył ją na cięciwę nie naciągając jej jednak gdyż jak pamiętał z lekcji którą odebrał nie ma nic gorszego dla łucznika niż zmęczone ramie.

Offline Nawaar

  • Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 9629
  • Reputacja: 11037
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe Dee'mon
« Odpowiedź #11 dnia: 03 Luty 2018, 19:02:43 »
Respev jeszcze raz pociągnął za tę samą dźwignię co poprzednio, tym razem by zamknął bramę do zagrody. Następnie pociągnął za drugą dźwignie. Metalowe kraty ustąpiły miejsca wściekłemu wilkowi. Bestia powolnym krokiem wychodziła ze swojej klatki.

- Powodzenia!


//Wilk znajduje się 10 metrów od Ciebie po linii prostej.



1. Walkę powinieneś rozpocząć od sprawdzenia kto ma pierwszeństwo ataku na terenie, na którym się znajdujesz. Masz to opisane w swoich jak i umiejętnościach przeciwnika. Znajdujesz się w zagrodzie, na piasku. W związku z tym nikt z was nie ma pierwszeństwa ataku, a skoro Mistrz Gry nie opisał ataku ze strony wilka otrzymałeś zielone światło do rozpoczęcia walki według swojego opisu.

2. W poście opisującym walkę musisz zawrzeć dokładny opis tego jakie ciosy, w które miejsce na ciele przeciwnika zadajesz. Jeżli jesteś wyposażony w kilka broni dobrze być napisać nazwę broni, którą aktualnie dobyłeś by stanąć do walki z przeciwnikiem.

3. W zależności od tego jaki posiadasz stopień zaawansowania danej specjalizacji walki możesz wykonać określoną liczbę finiszerów na post. Za finiszery uznajemy zabicie przeciwnika. W związku z tym posiadając specjalizację walki bronią sieczną na poziomie [50%] po opisie walki będziesz mógł ją podsumować zabiciem jednego przeciwnika z I kategorii.

4. Statystyki przeciwnika widnieją na jego wpisie.

Broń: kły
Ostrość: 8
Wytrzymałość: 15

Bestia: wilk
Kategoria: I
Wytrzymałość: 1

Oznacza to, że kły wilka, którymi gryzie są ostre na 8 punktów i wytrzymałe na 15 punktów. Wilk zaliczany jest do potworów I kategorii więc do jego uśmiercenia wymagany jest tylko 1 finiszer. Wytrzymałość skóry wilka wynosi 1 punkt. W związku z tym jesteś w stanie przebić skórę wilka każdą bronią, której ostrość wynosi więcej niż 1 punkt wytrzymałości. Im większy współczynnik ostrości Twojej broni tym łatwiej przebije ona skórę wilka. Działa to również w przypadku, gdy to wilk ugryzie Ciebie, a Twoje odzienie posiada mniejszą wytrzymałość niż 8 punktów, czyli ostrość kłów wilka. Jeżeli wytrzymałość lub obuch Twojej broni wynosi więcej niż wytrzymałość kłów wilka jesteś w stanie połamać je.

5. Pamiętaj, by poprawnie interpretować ataki oraz umiejętności przeciwnika. Jeżeli opisujesz walkę, w której wilk stosuje atak przewrócenie nie możesz opisać jego sparowania. W przypadku takiego ataku można wykonać jedynie unik.

6. Słabe punkty wskażą Ci podatności przeciwnika na dane typy materiałów, substancji oraz żywiołów.

7. Trofea możesz pozyskiwać jedynie po wyuczeniu się umiejętności myśliwskich.

8. Za poprawny i dokładny, a przede wszystkim zrozumiały opis walki, z uwzględnieniem ruchów przeciwnika otrzymasz talenty, niezbędne do dalszego rozwoju postaci. Im lepszy opis pod względem literackim jak i mechaniki gry, tym więcej i lepsze talenty otrzymasz.

Offline Dee'mon

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 401
  • Reputacja: -259
  • Płeć: Mężczyzna
  • Porzućcie wszelką nadzieję, wy, którzy wchodzicie.
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe Dee'mon
« Odpowiedź #12 dnia: 03 Luty 2018, 19:22:15 »
Dee'mon usłyszał za sobą trzask zamykanej bramy. No to teraz tylko z górki. Zza kraty którą miał przed sobą a która zdążyła się już podnieść wyłonił się wilk. Był raczej mizernej postawy, Dee'mon widział już podobne zwierzęta chowane specjalnie po to aby ktoś mógł je zaszlachtować. Zazwyczaj dla rozrywki jakiegoś bogatego bufona. Ten jednak mimo zewnętrznych cech zachował w spojrzeniu dawną dumę zwierzęcia które odbierało życie aby przetrwać w przeciwieństwie do prawdziwych bestii które robiły to dla przyjemności. Szedł spokojnie a kiedy ujrzał oponenta rozpoczął zbliżać się do niego po łuku. Dobra taktyka gdyby tylko było ich więcej raczej bym tego nie przeżył. Dee'mon stał spokojnie czekając aż wilk runie w jego stronę. Dobrze wiedział że póki wilk się nie zbliży może nie zabić go jedną strzałą. Drugiej szansy mogę nie mieć. Kiedy wilk zbliżył się na ok.8 metrów obnażył kły i zaczął biec w stronę swojej ofiary. Dee'mon naciągną strzałę, wycelował w oko i wypuścił strzałę kiedy wilk był już w odległości trzech kroków.
« Ostatnia zmiana: 03 Luty 2018, 19:59:52 wysłana przez Dee'mon »

Offline Nawaar

  • Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 9629
  • Reputacja: 11037
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe Dee'mon
« Odpowiedź #13 dnia: 03 Luty 2018, 20:01:27 »
Wilk oberwał bezpośrednio w oko z taką siłą jaką strzała, opuściła cięciwę nie było mowy, o przeżyciu stworzenia, gdyż grot wylądował w czaszce bestii a zarazem w mózgu.

- Moje gratulacje. Ukończyłeś swoje szkolenie. Mam tu Twoją zapłate, proszę.
Powiedziawszy te słowa, Respev wręczył Ci mieszek.


Trening ukończony

Otrzymujesz 200 grzywien od Respeva.

Talenty:
Dee'mon - 3 brązowe talenty

// Wyrzuć broń z KP, a talenty wraz z grzywami dodaj po zamknięciu tematu dopóki nie zamknie go [member=26861]Emerick[/member] albo [member=312]Dragosani[/member] ja nie mam takiej mocy.

Offline Dee'mon

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 401
  • Reputacja: -259
  • Płeć: Mężczyzna
  • Porzućcie wszelką nadzieję, wy, którzy wchodzicie.
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe Dee'mon
« Odpowiedź #14 dnia: 03 Luty 2018, 20:37:01 »
-Dziękuję. Powiedział Dee'mon po czym oddał dla rycerza łuk oraz kołczan z pozostałymi strzałami. Zwarzył w dłoni ciężar mieszka i uśmiechnął się delikatnie. Będzie za co zjeść kaszy z omastą przez kolejne dni ale trzeba będzie rozejrzeć się za jakimś zajęciem bo nie starczy mi to na długo. Pomyślał oddalając się.

Offline Dragosani

  • Moderator
  • ***
  • Wiadomości: 13737
  • Reputacja: 11794
  • Płeć: Mężczyzna
  • Chwalmy Tawernę!
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe Dee'mon
« Odpowiedź #15 dnia: 04 Luty 2018, 10:32:49 »
Zaakceptowane!

Forum Tawerny Gothic

Odp: Zadanie szkoleniowe Dee'mon
« Odpowiedź #15 dnia: 04 Luty 2018, 10:32:49 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
top
anything