Autor Wątek: Zadanie szkoleniowe Happy  (Przeczytany 1179 razy)

Description:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Happy

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 87
  • Reputacja: -469
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Zadanie szkoleniowe Happy
« dnia: 25 Październik 2017, 17:34:55 »
Nazwa wyprawy: Zadanie szkoleniowe Happy
Prowadzący wyprawę: Kiellon aep Kharim
Wymagania do uczestnictwa w wyprawie: 50% znajomości technik walki dowolną bronią
Uczestnicy wyprawy : Happy

Offline Nawaar

  • Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 9629
  • Reputacja: 11037
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe Happy
« Odpowiedź #1 dnia: 25 Październik 2017, 17:43:18 »
- Baczność! Witam na podstawowym obywatelskim szkoleniu bojowym. Jestem Respev, ale tutaj mówi się do mnie Panie. Nauczę Cię jak wykorzystać posiadany potencjał bojowy, każdy go ma nawet mrówka. Masz broń? Na razie twoje zdanie polega na dotarciu na obszar tamtej zagrody. Ruszaj!

//Zagroda znajduje się 10 metrów od Ciebie.
//Późne popołudnie, mamy 17:00.

Forum Tawerny Gothic

Odp: Zadanie szkoleniowe Happy
« Odpowiedź #1 dnia: 25 Październik 2017, 17:43:18 »

Offline Happy

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 87
  • Reputacja: -469
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe Happy
« Odpowiedź #2 dnia: 25 Październik 2017, 17:48:37 »
Przez moment zastanawiam się co właśnie usłyszałem i po chwili ruszam do zagrody. Ruszając odpowiadam jeszcze -Tak jest kapitanie!!-

Offline Nawaar

  • Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 9629
  • Reputacja: 11037
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe Happy
« Odpowiedź #3 dnia: 25 Październik 2017, 17:50:48 »
Respev spokojnym krokiem poszedł w stronę zagrody. Pomyślał w duchu. Nie wygląda mi na wojaka, ale powinien sobie poradzić ze zwykłym zwierzakiem.
- Czeka Cię walka. Gotów żeś?
[/i][/color]


Tak opisujemy wydarzenia, narracje.

Tak opisujemy myśli.

[b]Tak opisujemy myśli.[/b]
- Tak opisujemy wypowiadane słowa, dialog.

[i]- Tak opisujemy wypowiadane słowa, dialog.[/i]
//Tak zwracamy się do MG, żeby dopytać o dane rzeczy w związku z wydarzeniami, jego opisem lub walkę.

[b]//Tak zwracamy się do MG, żeby dopytać o dane rzeczy w związku z wydarzeniami, jego opisem lub walkę.[/b]

Offline Happy

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 87
  • Reputacja: -469
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe Happy
« Odpowiedź #4 dnia: 25 Październik 2017, 17:59:49 »
-Zwasze jestem gotów, proszę Pana!- mówiąc to uśmiechnął się szeroko. Udowodnię wszystkim, że nie jestem takim beztalenciem. Pomyślał i przygotował sztylet.

Offline Nawaar

  • Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 9629
  • Reputacja: 11037
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe Happy
« Odpowiedź #5 dnia: 25 Październik 2017, 18:05:15 »
Rycerz wszedł po drabinie na wieżyczkę zbudowaną z drewna, która znajduje się zaraz obok zagrody. Na górze znajdowały się dwie dźwignie. Respev pociągnął jedną z nich i brama do zagrody stanęła przed Tobą otworem.

//Zagroda jest okręgiem o średnicy 15 metrów. Otoczono drewnianymi ścianami o wysokości 2 metrów, na ziemi znajduje się ubity piach niczym na arenie. Na przeciwko głównego wejścia znajduje się metalowa krata, zza której dobiegają odgłosy warczenia. Jest słonecznie.

- Zapraszam do środka.
Po tych słowach Respev sięgnął do kufra, który również znajdował się na wieżyczce i wyciągnął z niego długi łuk, kołczan stalowych strzał oraz miecz treningowy. Zarzucił kołczan na ramie, wyciągnął jedną strzałę i uchwycił ją wraz z bronią w prawej dłoni.
- To na wszelki wypadek, gdybyś nie okazał się dobrym wojakiem i trzeba będzie ratować Ci skórę. Daj znać, gdy będziesz gotów.

Offline Happy

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 87
  • Reputacja: -469
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe Happy
« Odpowiedź #6 dnia: 25 Październik 2017, 18:13:08 »
A o to moja próba. A na odwrót i tak już za późno. Pomyślał z tęgą miną. -Jestem gotów.

Offline Nawaar

  • Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 9629
  • Reputacja: 11037
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe Happy
« Odpowiedź #7 dnia: 25 Październik 2017, 18:19:29 »
Respev jeszcze raz pociągnął za tę samą dźwignię co poprzednio, tym razem by zamknął bramę do zagrody. Następnie pociągnął za drugą dźwignie. Metalowe kraty ustąpiły miejsca wściekłemu wilkowi. Bestia powolnym krokiem wychodziła ze swojej klatki.

- Powodzenia!

Statystyki wilka


1. Walkę powinieneś rozpocząć od sprawdzenia kto ma pierwszeństwo ataku na terenie, na którym się znajdujesz. Masz to opisane w swoich jak i umiejętnościach przeciwnika. Znajdujesz się w zagrodzie, na piasku. W związku z tym nikt z was nie ma pierwszeństwa ataku, a skoro Mistrz Gry nie opisał ataku ze strony wilka otrzymałeś zielone światło do rozpoczęcia walki według swojego opisu.

2. W poście opisującym walkę musisz zawrzeć dokładny opis tego jakie ciosy, w które miejsce na ciele przeciwnika zadajesz. Jeżeli jesteś wyposażony w kilka broni dobrze być napisać nazwę broni, którą aktualnie dobyłeś by stanąć do walki z przeciwnikiem.

3. W zależności od tego jaki posiadasz stopień zaawansowania danej specjalizacji walki możesz wykonać określoną liczbę finiszerów na post. Za finiszery uznajemy zabicie przeciwnika. W związku z tym posiadając specjalizację walki bronią sieczną na poziomie [50%] po opisie walki będziesz mógł ją podsumować zabiciem jednego przeciwnika z I kategorii.

4. Statystyki przeciwnika widnieją na jego wpisie.


Broń: kły
Ostrość: 8
Wytrzymałość: 15

Bestia: wilk
Kategoria: I
Wytrzymałość: 1

Oznacza to, że kły wilka, którymi gryzie są ostre na 8 punktów i wytrzymałe na 15 punktów. Wilk zaliczany jest do potworów I kategorii więc do jego uśmiercenia wymagany jest tylko 1 finiszer. Wytrzymałość skóry wilka wynosi 1 punkt. W związku z tym jesteś w stanie przebić skórę wilka każdą bronią, której ostrość wynosi więcej niż 1 punkt wytrzymałości. Im większy współczynnik ostrości Twojej broni tym łatwiej przebije ona skórę wilka. Działa to również w przypadku, gdy to wilk ugryzie Ciebie, a Twoje odzienie posiada mniejszą wytrzymałość niż 8 punktów, czyli ostrość kłów wilka. Jeżeli wytrzymałość lub obuch Twojej broni wynosi więcej niż wytrzymałość kłów wilka jesteś w stanie połamać je.

5. Pamiętaj, by poprawnie interpretować ataki oraz umiejętności przeciwnika. Jeżli opisujesz walkę, w której wilk stosuje atak przewrócenie nie możesz opisać jego sparowania. W przypadku takiego ataku można wykonać jedynie unik.

6. Słabe punkty wskażą Ci podatności przeciwnika na dane typy materiałów, substancji oraz żywiołów.

7. Trofea możesz pozyskiwać jedynie po wyuczeniu się umiejętności myśliwskich.

8. Za poprawny i dokładny, a przede wszystkim zrozumiały opis walki, z uwzględnieniem ruchów przeciwnika otrzymasz talenty, niezbędne do dalszego rozwoju postaci. Im lepszy opis pod względem literackim jak i mechaniki gry, tym więcej i lepsze talenty otrzymasz.

Offline Happy

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 87
  • Reputacja: -469
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe Happy
« Odpowiedź #8 dnia: 25 Październik 2017, 18:46:33 »
Happy lekko zacisnął rękę na sztylecie i ugiął kolana. Muszę być ostrożny i uważny, żeby ten pojedynek nie skończył się zbyt tragicznie dla mnie. Na zgiętych kolanach zaczął ostrożnie i w miarę powoli obchodzić wilka. Przypatrując się uważnie, aby wyczuć najlepszy moment do ataku. W połowie okrążenia nagle zatrzymał się i wziął głęboki odech, aby się uspokoić. Mimo, Respava i tak nie mam pewności, że nic mi nie grozi. Ugiął jeszcze kolan przygotowując się do ataku na wilka. Raz kozie śmierć! Pomyślał i zaszarżował na wilka. Za markował uderzenie od przodu i będąc trzy kroki od przeciwnika nagle zmienił trasę wyprowadzenia ciosu. Odskoczył lekko w prawą stronę i zaatakował wilka szybkim i dynamicznym pchnięciem w lewą stronę klatki piersiowej wilka.
« Ostatnia zmiana: 25 Październik 2017, 18:50:00 wysłana przez Happy »

Offline Nawaar

  • Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 9629
  • Reputacja: 11037
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe Happy
« Odpowiedź #9 dnia: 25 Październik 2017, 18:55:23 »
Taktyka niemal dobra, ale cóż pchnięcie nie było zbyt głębokie! Spowodowało jednak to, że zwierz zaczął się szamotać i w odwecie, chciał ugryźć twoją dłoń i brakuje mu zaledwie kilku sekund do tego na oko jakieś pięć? 

Offline Happy

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 87
  • Reputacja: -469
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe Happy
« Odpowiedź #10 dnia: 25 Październik 2017, 18:59:46 »
Szybko cofnął dłoń, aby uniknąć ataku ze strony bestii i spróbował pchnięcia prosto w głowę wilka zanim ten zdąży uniknąć. Tym razem musi mi się udać! Pomyślał.

Offline Nawaar

  • Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 9629
  • Reputacja: 11037
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe Happy
« Odpowiedź #11 dnia: 25 Październik 2017, 19:08:54 »
Wilk został wcześniej osłabiony, co znacznie ułatwiło dobicie bestii następnym ciosem w głowę. Bestia z przebitą czaszką i również mózgiem, nie mogła stawić oporu. Zwierzę umarło.

- Moje gratulacje. Ukończyłeś swoje szkolenie. Mam tu Twoją zapłatę, proszę.
Powiedziawszy te słowa, Respev wręczył Ci mieszek.

Trening ukończony

Otrzymujesz 200 grzywien od Respeva.

Talenty:
Happy- 3 brązowe talenty

// Talenty oraz grzywny dodaj dopiero po zamknięciu tematu.

Offline Zaidaan

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 1812
  • Reputacja: 1668
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe Happy
« Odpowiedź #12 dnia: 25 Październik 2017, 19:13:45 »
Zaakceptowane!

Forum Tawerny Gothic

Odp: Zadanie szkoleniowe Happy
« Odpowiedź #12 dnia: 25 Październik 2017, 19:13:45 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
top