Autor Wątek: W głąb Zapomnienia  (Przeczytany 32715 razy)

Description:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Nawaar

  • Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 9629
  • Reputacja: 11037
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: W głąb Zapomnienia
« Odpowiedź #1040 dnia: 20 Listopad 2017, 20:30:16 »
Kiellon akurat skończył, ładować swoje bronie palne, wysłuchał wywodu w milczeniu. Słowa wampira miały dużo sensu, także krótko skomentował. - Dziwny jest ten świat. W prawdzie mógł przeklinać, ale te cztery słowa były w zupełności wystarczające. Krasnolud będzie mieć koszmary na poważnie, a im dłużej będzie w bractwie tym bardziej pewne, że napatrzy się na "takie cuda" więcej. - Zasrane kopie. Wymamrotał pod nosem, że jeno Drago mógł wyłapać, ale to chyba czas na zwijanie się? - To, co zbieramy się? Zapytał, rozglądając się dookoła czy nie ma czasem kolejnych drzwi, czy innych wrót.

Offline Dragosani

  • Moderator
  • ***
  • Wiadomości: 13737
  • Reputacja: 11794
  • Płeć: Mężczyzna
  • Chwalmy Tawernę!
    • Karta postaci

Odp: W głąb Zapomnienia
« Odpowiedź #1041 dnia: 21 Listopad 2017, 17:29:42 »
Drzwi zatelepały się pod naporem Hetmana. I potem znowu. I znowu. Po kilku uderzeniach zaczął czuć ból w kroku. Może nie była to najbezpieczniejsza metoda otwierania drzwi. W końcu jednak ustąpiły. Chyba z litości. Po ich drugiej stronie było pomieszczenie. Pomieszczenie okrągłe. Na samym środku była dziura. Jakby studnia taka. Bez murku, bez barierek. Po prostu dziura w posadzce. Szeroka na jakieś dwa metry. Gdy Bękarty do niej podeszły mogły zauważyć, że jest głeboka. Pochodnia nie rozświetlała dna. Może by więc ją rzucić w dół?



Wokół nie było innych drzwi. Przynajmniej takich widocznych. Jak pokazało samo wejście do tych podziemi, jakieś mogły być ukryte.
- Chyba tak - odparł wampir. - Trzeba będzie zebrać ludzi i wracamy do Opactwa.

Forum Tawerny Gothic

Odp: W głąb Zapomnienia
« Odpowiedź #1041 dnia: 21 Listopad 2017, 17:29:42 »

Offline Zaidaan

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 1812
  • Reputacja: 1668
    • Karta postaci

Odp: W głąb Zapomnienia
« Odpowiedź #1042 dnia: 21 Listopad 2017, 17:40:41 »
I kolene drzwi puściły. Tym razem nie było tu żadnych siepaczy, ani jakiś eksperymentalnych śluzów łatwopalnych. Tylko zwykła dziura. Emerick westchnął ciężko. Co było nie tak z tymi podziemiami? Tu mutanty, tu śluzy a tu jakaś dziura. A gdzie bogactwa i inne takie?
- Dobra, starczy tego. Nic w tych podziemiach nie ma. Galahad nas zrobił w chuja.
Na koniec Emerick jeszcze tak obrzydliwie charknął jak jeden z mutantów i splunął do środka tej dziury. Umilknął na chwilę i nasłuchiwał kiedy usłyszy jakiś dźwięk by zbadać głębokość dziury.

Offline TheMo

  • Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 5519
  • Reputacja: 4478
    • Karta postaci

Odp: W głąb Zapomnienia
« Odpowiedź #1043 dnia: 21 Listopad 2017, 17:43:31 »
Themo tak bardzo chciał wyjść, ale hetman obrał sobie za cel wyważenie wszystkich drzwi w tym forcie. Wzruszył więc ramionami i postanowił mu towarzyszyć. Kto wie jakie jeszcze paskudy tam się znajdują. Więc poczekał aż kolejne pomieszczenie stanie otworem i będą mogli je zwiedzać. Tamto też było dziwne. Wielka dziura na środku sali. Po co ktoś to tak zaprojektował? Stanął obok hetmana.
-Jak tylko wrzucisz tam naszą jedyną pochodnię to polecisz zaraz za nią.

Offline Dragosani

  • Moderator
  • ***
  • Wiadomości: 13737
  • Reputacja: 11794
  • Płeć: Mężczyzna
  • Chwalmy Tawernę!
    • Karta postaci

Odp: W głąb Zapomnienia
« Odpowiedź #1044 dnia: 21 Listopad 2017, 17:44:17 »
Bliżej niezidentyfikowana wydzielona z wnętrza ust Emericka poleciała w dół. Szybko zniknęła w mroku. I tyle. Nie było jej więcej widać, ani słychać pacnięcia o dno. Studnia (jeżeli to była studnia, a nie jakiś szyb) musiała być głęboka.

Offline Zaidaan

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 1812
  • Reputacja: 1668
    • Karta postaci

Odp: W głąb Zapomnienia
« Odpowiedź #1045 dnia: 21 Listopad 2017, 17:53:11 »
Emerick stał dłuższą chwilę nad dziurą nasłuchując kiedy jego wydzielina pacnie o dno, ale żadnego pacnięcia nie było. Cieszył się, że żadnemu z jego towarzyszy nie przyszło do głowy wywalenie go do tej dziury. Westchnął i ruszył w kierunku wyjścia.
- Ehh. Nic tu po nas, wracajmy!
Zarządził i opuścił podziemia.

Offline TheMo

  • Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 5519
  • Reputacja: 4478
    • Karta postaci

Odp: W głąb Zapomnienia
« Odpowiedź #1046 dnia: 21 Listopad 2017, 18:23:05 »
Themo tylko westchnął i stanął nad krawędzią. Oczywiście ostrożnie, żeby nie spaść. Zręcznie odpiął jajochrony i wywalił swój interes na wierzch. Musiał ulżyć sobie i odcedzić kartofle. Trzymał to w sobie niemal od początku walki. Wystarczyło teraz tylko się rozluźnić. Nie wiadomo co tam było na dnie, ale obecnie otrzymało niezły prysznic. Gdy już skończył wydalać z siebie zbędne ciecze, schował to co miało być schowane i przypiął luźne elementy zbroi. Po wszystkim również wyszedł z podziemi.

Offline Nawaar

  • Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 9629
  • Reputacja: 11037
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: W głąb Zapomnienia
« Odpowiedź #1047 dnia: 21 Listopad 2017, 18:39:38 »
Mimo, że dodatkowych drzwi nie było widać na gołe oko, to mogły jakieś się ukryć za pomocą magii i czarodziejstwa, ale lepiej sprawdzić nim inni wpadną w jakieś pułapki. - Dla pewności sprawdzę, bo raczej nie zaszkodzi. Tak po prawdzie nie chciał stać w pobliżu tej mieszanki ludzi i demonów. Jeszcze za wcześnie, by krasnolud mógł się pogodzić z czymś takim, o wiele za wcześnie! Brodacz może i miał dość tej wyprawy, lecz chciałby natrafić na namiastkę jakiegoś skarbu, tylko kto może coś takiego trzymać w tej sali? Demonom przeca złoto niepotrzebne prawda? Kiellon również wątpił w to wszystko, ale do odważnych świat należy! Także chodził sobie od ściany, do ściany przyglądając się jej strukturze, aby może coś wybadać jakiegoś migotań światła lub ich załamań, albo po prostu charakterystycznych pęknięć, by móc użyć telekinezy. Oczywiście jak nic nie znajdzie, ruszy w stronę wyjścia a potem dalej do domu.

Offline Dragosani

  • Moderator
  • ***
  • Wiadomości: 13737
  • Reputacja: 11794
  • Płeć: Mężczyzna
  • Chwalmy Tawernę!
    • Karta postaci

Odp: W głąb Zapomnienia
« Odpowiedź #1048 dnia: 21 Listopad 2017, 20:11:43 »
Mocz Thema spryskał to co było na dole szybu. Kto wie, może drużyna jeszcze kiedyś będzie miała okazję zobaczyć co to było? A może i nie. W każdym razie Bękarty wyszły na zewnątrz. Bractwo również, gdyż poszukiwania Kiellona nie przyniosły rezultatu. Może niedokładnie szukał? Nie wiadomo. Według wcześniejszych opisów te podziemia powinny być znacznie głębsze. Więc całkiem możliwe, że skrywały jeszcze jakieś tajemnice.
Drużyna zebrała się i wróciła na pokład brygu. Zostawili w forcie taurenów, aby ci zajęli się zabezpieczeniem. Sami zaś wyruszyli w rejs powrotny do Opactwa, wraz z uwolnionym od demona Madaronem. Pozostawili go tam pod opieka raanaarskich medyków. Geardo zapewnił o dozgonnej wdzięczności dla wszystkich członków wyprawy. Kilka dni później całą drużyna wyruszyła w drogę powrotna do stolicy. Minęła ona zdumiewająco szybko i spokojnie. Tam Dragosani wypłacił nagrody.

WYPRAWA ZAKOÑCZONA SUKCESEM!

Opis: Król Dragosani zorganizował tajną wyprawę zaufanych ludzi. Mieli zająć się problemem opętanego taurena Madarona, syna taureńskiego przywódcy Geardo. Demon w ciele Madarona zebrał mała armię piratów i bandytów, szerząc na Feros swój terror. Drużyna wyruszyła ze stolicy. Podróż na wyspę trwała długo i obfitowała z różnorakie przygody. Pojedynki szlacheckie i pomaganie damom w potrzebie. Spotkanie z dziwnym kultem religijnym i jeszcze dziwniejszą zabójczą mgłą. Ostatecznie drużyna dotarła na Feros. Tam zebrali informacje i wyruszyli do fortu opanowanego przez siły Madarona. Po upolowaniu statku należącego do piratów opętanego taurena i opracowaniu planu, zaatakowali. Bitwa była krwawa, głównie z racji dziwnie fanatycznego podejścia bandytów. Po jej zakończeniu poznali tego powód. Bandyci byli w istocie przykrywka dla demonicznego kultu. Gdy Bękarty Rashera zajęły się zwiedzaniem fortu, Bractwo ÂŚwitu wraz z królem wyruszyli do walki z demonem. Po przebiciu się przez jego najbardziej fanatycznych zwolenników, zmierzyli się z samym opętanym. Udało im się go pokonać i przeprowadzić egzorcyzm. Poznali także tajemnice działalności demona i jego wspólników. Jednak o nich woleliby zapewne zapomnieć.

// Ogólnie chciałem podziękować za tę wyprawę. Nie spodziewałem się, ze z pozoru prostego scenariusza wyjdzie nam coś tak długiego. Dziękuję więc i mam nadzieję, że jeszcze coś podobnego kiedyś zrobimy. Aż się wzruszyłem. A teraz, to na co wszyscy czekali.

// Jeżeli zapomniałem o kimś/jakimś zdobytym przedmiocie, dajcie mi znać. I Marduke, nie zapomnij usunąć pożyczonego srebrnego miecza z ekwipunku!



Nagrody:

Do skarbców organizacji:

Bękarty Rashera:

50 denarów

Bractwo ÂŚwitu

50 denarów

Dla członków wyprawy:

Emerick

10 denarów

Nazwa: Srebrna karafka
Opis: Srebrna karafka. Idealna do podawania w niej wina. Zdobią ja motywy winorośli i liści. Przypadek?
Wartość: 100 grzywien

Kiellon aep Kharim

10 denarów

Marduke Draven

10 denarów

Themo

10 denarów

Sakiewka z 80 grzywnami

Kazmir MacBrewmann

10 denarów

Nazwa: Srebrna piersiówka
Opis: Srebrna piersiówka. Na jej powierzchni wygrawerowany jest wizerunek motylka.
Wartość: 80 grzywien

Nazwa: Drewniana fajka
Opis: Zwykła i prosta drewniana fajka.

Nazwa: Paczka tytoniu
Opis: Paczka zawierająca tytoń z Chatal. Paląc go można wyczuć dość egzotyczny posmak. Wystarczy na piętnaście "porcji".

Torstein Lothbrok

10 denarów

Nazwa: Złoty wisiorek
Opis: Złoty otwierany wisiorek. Wewnątrz znajduje się portrecik młodej jasnowłosej dziewczyny.
Wartość: 80 grzywien

Gascaden

10 denarów

// Talenty jutro. Muszę to wszystko podliczyć.
« Ostatnia zmiana: 21 Listopad 2017, 20:26:47 wysłana przez Dragosani »

Offline Dragosani

  • Moderator
  • ***
  • Wiadomości: 13737
  • Reputacja: 11794
  • Płeć: Mężczyzna
  • Chwalmy Tawernę!
    • Karta postaci

Odp: W głąb Zapomnienia
« Odpowiedź #1049 dnia: 22 Listopad 2017, 16:36:21 »
Talenty:

Emerick

Aktywność: 1 złoty talent
Opisy: 1 srebrny talent
Walka: 2 srebrne talent, 3 złote talenty

Kiellon aep Kharim

Aktywność: 1 złoty talent
Opisy: 1 srebrny talent
Walka: 3 srebrne talenty, 2 złote talenty

Marduke Draven

Aktywność: 1 złoty talent
Opisy: 1 srebrny talent
Walka: 3 srebrne talenty, 2 złote talenty

Themo

Aktywność: 1 srebrny talent
Opisy: 1 srebrny talent
Walka: 1 złoty talent, 2 srebrny talent,

Kazmir MacBrewmann

Aktywność: 1 srebrny talent
Opisy: 1 brązowy talent
Walka: 4 brązowe talenty

Torstein Lothbrok

Aktywność: 1 brązowy talent
Opisy: 1 brązowy talent
Walka: 3 srebrne talenty, 1 brązowy talent

Gascaden

Aktywność: 1 brązowy talent
Opisy: 1 brązowy talent
Walka: 1 złoty talent

Offline Zaidaan

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 1812
  • Reputacja: 1668
    • Karta postaci

Odp: W głąb Zapomnienia
« Odpowiedź #1050 dnia: 22 Listopad 2017, 16:56:15 »
Zaakceptowane!

Forum Tawerny Gothic

Odp: W głąb Zapomnienia
« Odpowiedź #1050 dnia: 22 Listopad 2017, 16:56:15 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
top