Autor Wątek: Zadanie szkoleniowe Andra  (Przeczytany 1925 razy)

Description:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Andra

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 14
  • Reputacja: 18
  • Płeć: Kobieta
    • Karta postaci

Zadanie szkoleniowe Andra
« dnia: 09 Listopad 2016, 20:55:55 »
Nazwa wyprawy: Zadanie szkoleniowe Andra
Prowadzący wyprawę: Kiellon aep Kharim
Wymagania do uczestnictwa w wyprawie: 50% znajomości technik walki dowolną bronią
Uczestnicy wyprawy: Andra

- Z niecierpliwością oczekuje na dalsze instrukcje. - dumnie wypięłam swą pierś.

Offline Nawaar

  • Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 9629
  • Reputacja: 11037
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe Andra
« Odpowiedź #1 dnia: 09 Listopad 2016, 21:06:20 »
- Baczność! Witam na podstawowym obywatelskim szkoleniu bojowym. Jestem Respev, ale tutaj mówi się do mnie Panie. Nauczę Cię jak wykorzystać posiadany potencjał bojowy, każdy go ma nawet mrówka. Masz broń? Na razie twoje zdanie polega na dotarciu na obszar tamtej zagrody. Ruszaj!



//Zagroda znajduje się 10 metrów od Ciebie.
//Zmierzcha, mamy 21:00.

Forum Tawerny Gothic

Odp: Zadanie szkoleniowe Andra
« Odpowiedź #1 dnia: 09 Listopad 2016, 21:06:20 »

Offline Andra

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 14
  • Reputacja: 18
  • Płeć: Kobieta
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe Andra
« Odpowiedź #2 dnia: 09 Listopad 2016, 21:46:34 »
W milczeniu lecz z nie ukrywaną radością i narastającą ciekawością , szybkim krokiem podążyłam ku zagrodzie starannie omijając każdą kałuże by nie wywinąć orła i jednocześnie nie pokazać swojej osoby od tej mniej zgrabnej.

Offline Nawaar

  • Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 9629
  • Reputacja: 11037
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe Andra
« Odpowiedź #3 dnia: 09 Listopad 2016, 21:49:32 »
Respev spokojnym krokiem poszedł w stronę zagrody. Pomyślał w duchu. Nie wygląda mi na wojowniczkę, ale powinna sobie poradzić ze zwykłym zwierzakiem.
- Czeka Cię walka. Gotów jesteś?


Tak opisujemy wydarzenia, narracje.

Tak opisujemy myśli.


[b]Tak opisujemy myśli.[/b]
- Tak opisujemy wypowiadane słowa, dialog.

[i]- Tak opisujemy wypowiadane słowa, dialog.[/i]
//Tak zwracamy się do MG, żeby dopytać o dane rzeczy w związku z wydarzeniami, jego opisem lub walkę.


[b]//Tak zwracamy się do MG, żeby dopytać o dane rzeczy w związku z wydarzeniami, jego opisem lub walkę.[/b]

Offline Andra

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 14
  • Reputacja: 18
  • Płeć: Kobieta
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe Andra
« Odpowiedź #4 dnia: 09 Listopad 2016, 22:17:19 »
- Już nie mogę się doczekać!

Offline Nawaar

  • Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 9629
  • Reputacja: 11037
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe Andra
« Odpowiedź #5 dnia: 09 Listopad 2016, 22:19:37 »
Rycerz wszedł po drabinie na wieżyczkę zbudowaną z drewna, która znajduje się zaraz obok zagrody. Na górze znajdowały się dwie dźwignie. Respev pociągnął jedną z nich i brama do zagrody stanęła przed Tobą otworem.

//Zagroda jest okręgiem o średnicy 15 metrów. Otoczono drewnianymi ścianami o wysokości 2 metrów, na ziemi znajduje się ubity piach niczym na arenie. Na przeciwko głównego wejścia znajduje się metalowa krata, zza której dobiegają odgłosy warczenia.

- Zapraszam do środka.
Po tych słowach Respev sięgnął do kufra, który również znajdował się na wieżyczce i wyciągnął z niego długi łuk, kołczan stalowych strzał oraz miecz treningowy. Zarzucił kolczan na ramie, wyciągnął jedną strzałę i uchwycił ją wraz z bronią w prawej dłoni.
- To na wszelki wypadek, gdybyś nie okazała się dobrą wojowniczką i trzeba będzie ratować Ci skórę. Daj znać, gdy będziesz gotów.

Offline Andra

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 14
  • Reputacja: 18
  • Płeć: Kobieta
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe Andra
« Odpowiedź #6 dnia: 10 Listopad 2016, 11:53:59 »
Z zachwytem rozglądam się po zagrodzie. Jej kształt przypominający arenę dodawał wspaniałego klimatu.
- No to do dzieła. Chce mieć to już za sobą. - chwyciłam za łuk i weszłam do środka. - Jestem gotowa! - krzyknęłam na odchodne.
« Ostatnia zmiana: 10 Listopad 2016, 13:11:43 wysłana przez Andra »

Offline Nawaar

  • Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 9629
  • Reputacja: 11037
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe Andra
« Odpowiedź #7 dnia: 10 Listopad 2016, 12:19:26 »
Respev jeszcze raz pociągnął za tę samą dźwignię co poprzednio, tym razem by zamknął bramę do zagrody. Następnie pociągnął za drugą dźwignie. Metalowe kraty ustąpiły miejsca wściekłemu wilkowi. Bestia powolnym krokiem wychodziła ze swojej klatki.

- Powodzenia!





1. Walkę powinieneś rozpocząć od sprawdzenia kto ma pierwszeństwo ataku na terenie, na którym się znajdujesz. Masz to opisane w swoich jak i umiejętnościach przeciwnika. Znajdujesz się w zagrodzie, na piasku. W związku z tym nikt z was nie ma pierwszeństwa ataku, a skoro Mistrz Gry nie opisał ataku ze strony wilka otrzymałeś zielone światło do rozpoczęcia walki według swojego opisu.

2. W poście opisującym walkę musisz zawrzeć dokładny opis tego jakie ciosy, w które miejsce na ciele przeciwnika zadajesz. Jeżli jesteś wyposażony w kilka broni dobrze być napisać nazwę broni, którą aktualnie dobyłeś by stanąć do walki z przeciwnikiem.

3. W zależności od tego jaki posiadasz stopień zaawansowania danej specjalizacji walki możesz wykonać określoną liczbę finiszerów na post. Za finiszery uznajemy zabicie przeciwnika. W związku z tym posiadając specjalizację walki bronią sieczną na poziomie [50%] po opisie walki będziesz mógł ją podsumować zabiciem jednego przeciwnika z I kategorii.

4. Statystyki przeciwnika widnieją na jego wpisie.


Broń: kły
Ostrość: 8
Wytrzymałość: 15

Bestia: wilk
Kategoria: I
Wytrzymałość: 1

Oznacza to, że kły wilka, którymi gryzie są ostre na 8 punktów i wytrzymałe na 15 punktów. Wilk zaliczany jest do potworów I kategorii więc do jego uśmiercenia wymagany jest tylko 1 finiszer. Wytrzymałość skóry wilka wynosi 1 punkt. W związku z tym jesteś w stanie przebić skórę wilka każdą bronią, której ostrość wynosi więcej niż 1 punkt wytrzymałości. Im większy współczynnik ostrości Twojej broni tym łatwiej przebije ona skórę wilka. Działa to również w przypadku, gdy to wilk ugryzie Ciebie, a Twoje odzienie posiada mniejszą wytrzymałość niż 8 punktów, czyli ostrość kłów wilka. Jeżeli wytrzymałość lub obuch Twojej broni wynosi więcej niż wytrzymałość kłów wilka jesteś w stanie połamać je.

5. Pamiętaj, by poprawnie interpretować ataki oraz umiejętności przeciwnika. Jeżli opisujesz walkę, w której wilk stosuje atak przewrócenie nie możesz opisać jego sparowania. W przypadku takiego ataku można wykonać jedynie unik.

6. Słabe punkty wskażą Ci podatności przeciwnika na dane typy materiałów, substancji oraz żywiołów.

7. Trofea możesz pozyskiwać jedynie po wyuczeniu się umiejętności myśliwskich.

8. Za poprawny i dokładny, a przede wszystkim zrozumiały opis walki, z uwzględnieniem ruchów przeciwnika otrzymasz talenty, niezbędne do dalszego rozwoju postaci. Im lepszy opis pod względem literackim jak i mechaniki gry, tym więcej i lepsze talenty otrzymasz.






Offline Andra

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 14
  • Reputacja: 18
  • Płeć: Kobieta
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe Andra
« Odpowiedź #8 dnia: 11 Listopad 2016, 19:50:15 »
- hm... mam walczyć z tym wilkiem? -trochę się zmartwiłam tym faktem ponieważ ów wilk wydawał mi się bardziej bezbronny niż jakoby człowieczy przeciwnik. Kiedy jednak wilk się mocno zjeżył i odsłonił ostre kły szybko zmieniłam zdanie. Miałam nadzieje, że uda mi się zakończyć tą walkę w miarę szybko by zadać jak najmniej cierpienia temu zwierzęciu. Biorąc pod uwagę jednak fakt, że moją bronią były łuk i strzały, a nie sztylet który by bardzo ułatwił sprawę, oprócz celnego strzału w słaby punkt wilka, musiałam utrzymać wystarczającą odległość i nie dać się dopaść.
- Nie będzie to takie łatwe - mruknęłam zrezygnowana. Biorąc pod uwagę ile złości w sobie ma a zwłaszcza w jego ślepiach gdzie było widać chęć mordu miałam marne szanse na zwycięstwo bez krzty zadrapania czy jakiejś poważniejszej rany. Nagle moje ciało na krótką chwile zniewolił strach co dało przewagę wilkowi i pozwoliło mu się zbliżyć na tyle bym poczuła jego ostre pazury na biodrze podczas odskoku w bok. - Cóż muszę wykorzystać sto procent swoich umiejętności i zgrać je z bronią i możliwościami mojego ciała. Sięgnęłam szybko po strzałę znajdująca się w skórzanym kołczanie na moich plecach. Zręcznie napięłam łuk i wystrzeliłam pierwszą strzałę. W ciągłym ruchu było znacznie ciężej wycelować ale udało się. Strzała trafiła w lewą przednią łapę wilka co sprawiło, że był znacznie wolniejszy i mniej chętny do bliskich starć. W rytmicznym tańcu, który dezorientował mojego włochatego przeciwnika i pozwalał unikać kolejnych spotkań z pazurami czy w gorszym wypadku kłami raz po raz oddawałam kolejne strzały tym razem trafiające w drugą łapę i bok. Jakimś cudem wilkowi udało się mnie dosięgnąć na krótką chwilę dotkliwie raniąc w lewą nogę. jego kły zaciskały się coraz bardziej i bardziej a z moich ust mimowolnie dobył się krzyk. Zaślepiona agonią, która bezwzględnie próbowała mnie sparaliżować wyciągnęłam kolejną strzałę i strzeliłam w sam środek łba wilka co pomogło mi się wyswobodzić na tyle by zadać kolejny cios wystrzelając strzałę, która bezwzględnie trafiła zwierze w podgardle przebijając na wylot. Wilk ranny i zmęczony padł na podłogę co pozwoliło mi bezpiecznie do niego podejść i oddać ostatni, śmiertelny strzał dla tego zwierzęcia. Po wszystkim uniosłam głowę i spojrzałam na Respev'a i zdyszana ledwo łapiąc powietrze powiedziałam: - Zrobione. Ze zmęczenia padłam na kolana, a z paskudnej rany na nodze lało się coraz więcej krwi.




Offline Nawaar

  • Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 9629
  • Reputacja: 11037
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe Andra
« Odpowiedź #9 dnia: 11 Listopad 2016, 19:59:08 »
- Moje gratulacje. Ukończyłeś swoje szkolenie. Mam tu Twoją zapłatę, proszę.
Powiedziawszy te słowa, Respev wręczył Ci mieszek.

Trening ukończony

Otrzymujesz 200 grzywien od Respeva.

Talenty:
Andra - 4 brązowe talenty

// Kara lekka rana kłuta na 2 centymetry.
Pomocy link : lekka rana kłuta

Offline Dragosani

  • Moderator
  • ***
  • Wiadomości: 13737
  • Reputacja: 11794
  • Płeć: Mężczyzna
  • Chwalmy Tawernę!
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe Andra
« Odpowiedź #10 dnia: 13 Grudzień 2016, 11:27:01 »
Zaakceptowane.

Forum Tawerny Gothic

Odp: Zadanie szkoleniowe Andra
« Odpowiedź #10 dnia: 13 Grudzień 2016, 11:27:01 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
top