Autor Wątek: Zadanie szkoleniowe Kiellon aep Kharim  (Przeczytany 291 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline NawaarAutor wątku

  • Weteran
  • ***
  • Wiadomości: 8649
  • Reputacja: 202
  • Nawaar budzi postrach.Nawaar budzi postrach.Nawaar budzi postrach.Nawaar budzi postrach.Nawaar budzi postrach.Nawaar budzi postrach.Nawaar budzi postrach.Nawaar budzi postrach.Nawaar budzi postrach.Nawaar budzi postrach.Nawaar budzi postrach.Nawaar budzi postrach.

  • Wiek: 28
    • Karta postaci

  • Nagrody:
    Brązowy puchar - za dotacje do 50 złotych.
    • Zobacz profil
Zadanie szkoleniowe Kiellon aep Kharim
« dnia: 29 Maj 2016, 14:00:35 »
Nazwa wyprawy: Zadanie szkoleniowe Kiellon aep Kharim
Prowadzący wyprawę: Dragosani
Wymagania do uczestnictwa w wyprawie: 50% znajomości technik walki dowolną bronią
Uczestnicy wyprawy: Kiellon aep Kharim


Brodacz pogłaskał się po brodzie i wpatrywał w rycerza a miał dość spory kawałek, by ogarnąć wysokiego mężczyznę wzrokiem, jednak w końcu przemówił.
- Jestem gotów sir! Od czego mam zacząć?
Zapytał będąc zaciekawionym na temat szkolenia.
#winaFuna

 

Offline Dragosani

  • Moderator
  • ***
  • Wiadomości: 12673
  • Reputacja: 219
  • Dragosani budzi postrach.Dragosani budzi postrach.Dragosani budzi postrach.Dragosani budzi postrach.Dragosani budzi postrach.Dragosani budzi postrach.Dragosani budzi postrach.Dragosani budzi postrach.Dragosani budzi postrach.Dragosani budzi postrach.Dragosani budzi postrach.Dragosani budzi postrach.

  • Wiek: 29
    • Karta postaci

  • Nagrody:
    Król Valfden - Dragosani I AntaresCzeladnik płatnerstwaBrązowy puchar - za dotacje do 50 złotych.Hełm odwagi - za rozpoczęcie 100 wątków....
    • Zobacz profil
    • Super tajne akta Pentagonu
Odp: Zadanie szkoleniowe Kiellon aep Kharim
« Odpowiedź #1 dnia: 29 Maj 2016, 14:03:00 »
- Baczność! Witam na podstawowym obywatelskim szkoleniu bojowym. Jestem Respev, ale tutaj mówi się do mnie Panie. Nauczę Cię jak wykorzystać posiadany potencjał bojowy. Na razie twoje zdanie polega na dotarciu na obszar tamtej zagrody. Ruszaj!


//Zagroda znajduje się 10 metrów od Ciebie.
//Jest południe, mamy 12:00.

(\__/)
( o.O)
(")_(")

Dragosani Antares

Offline NawaarAutor wątku

  • Weteran
  • ***
  • Wiadomości: 8649
  • Reputacja: 202
  • Nawaar budzi postrach.Nawaar budzi postrach.Nawaar budzi postrach.Nawaar budzi postrach.Nawaar budzi postrach.Nawaar budzi postrach.Nawaar budzi postrach.Nawaar budzi postrach.Nawaar budzi postrach.Nawaar budzi postrach.Nawaar budzi postrach.Nawaar budzi postrach.

  • Wiek: 28
    • Karta postaci

  • Nagrody:
    Brązowy puchar - za dotacje do 50 złotych.
    • Zobacz profil
Odp: Zadanie szkoleniowe Kiellon aep Kharim
« Odpowiedź #2 dnia: 29 Maj 2016, 14:05:51 »
- Tak, jest sir! Kiellon wyprostował się i zasalutował i natychmiast słysząc rozkaz rozpędził się jak oszalały w stronę zagrody, tak że omal się nie przewrócił. W końcu dotarł do miejsca przeznaczenia, wszak to było zaledwie paręnaście metrów krasnolud będąc tam oczekiwał pojawienia się człowieka.
#winaFuna

Offline Dragosani

  • Moderator
  • ***
  • Wiadomości: 12673
  • Reputacja: 219
  • Dragosani budzi postrach.Dragosani budzi postrach.Dragosani budzi postrach.Dragosani budzi postrach.Dragosani budzi postrach.Dragosani budzi postrach.Dragosani budzi postrach.Dragosani budzi postrach.Dragosani budzi postrach.Dragosani budzi postrach.Dragosani budzi postrach.Dragosani budzi postrach.

  • Wiek: 29
    • Karta postaci

  • Nagrody:
    Król Valfden - Dragosani I AntaresCzeladnik płatnerstwaBrązowy puchar - za dotacje do 50 złotych.Hełm odwagi - za rozpoczęcie 100 wątków....
    • Zobacz profil
    • Super tajne akta Pentagonu
Odp: Zadanie szkoleniowe Kiellon aep Kharim
« Odpowiedź #3 dnia: 29 Maj 2016, 14:10:11 »
Respev spokojnym krokiem poszedł w stronę zagrody. Pomyślał w duchu. Nie wygląda mi na wojaka, ale powinien sobie poradzić ze zwykłym zwierzakiem.
- Czeka Cię walka. Gotów żeś?


Tak opisujemy wydarzenia, narracje.

Tak opisujemy myśli.
[b]Tak opisujemy myśli.[/b]
- Tak opisujemy wypowiadane słowa, dialog.
[i]- Tak opisujemy wypowiadane słowa, dialog.[/i]
//Tak zwracamy się do MG, żeby dopytać o dane rzeczy w związku z wydarzeniami, jego opisem lub walką.

[b]//Tak zwracamy się do MG, żeby dopytać o dane rzeczy w związku z wydarzeniami, jego opisem lub walką.[/b]
(\__/)
( o.O)
(")_(")

Dragosani Antares

Offline NawaarAutor wątku

  • Weteran
  • ***
  • Wiadomości: 8649
  • Reputacja: 202
  • Nawaar budzi postrach.Nawaar budzi postrach.Nawaar budzi postrach.Nawaar budzi postrach.Nawaar budzi postrach.Nawaar budzi postrach.Nawaar budzi postrach.Nawaar budzi postrach.Nawaar budzi postrach.Nawaar budzi postrach.Nawaar budzi postrach.Nawaar budzi postrach.

  • Wiek: 28
    • Karta postaci

  • Nagrody:
    Brązowy puchar - za dotacje do 50 złotych.
    • Zobacz profil
Odp: Zadanie szkoleniowe Kiellon aep Kharim
« Odpowiedź #4 dnia: 29 Maj 2016, 14:16:02 »
- Jestem zwarty i gotowy! Wykrzyknął i już położył swoją dłoń na rękojeści topora marnego, topora ale zawsze mógłby tym komuś zrobić krzywdę a nawet ledwo, bo ledwo brodę ogolić takie wielofunkcyjne narzędzie. Kiellon myślał teraz o walce zapominając o dniu dzisiejszym i o tym jak sobie poradzi. Dlatego bez niczego czekał na dalsze instrukcje. 
#winaFuna

Offline Dragosani

  • Moderator
  • ***
  • Wiadomości: 12673
  • Reputacja: 219
  • Dragosani budzi postrach.Dragosani budzi postrach.Dragosani budzi postrach.Dragosani budzi postrach.Dragosani budzi postrach.Dragosani budzi postrach.Dragosani budzi postrach.Dragosani budzi postrach.Dragosani budzi postrach.Dragosani budzi postrach.Dragosani budzi postrach.Dragosani budzi postrach.

  • Wiek: 29
    • Karta postaci

  • Nagrody:
    Król Valfden - Dragosani I AntaresCzeladnik płatnerstwaBrązowy puchar - za dotacje do 50 złotych.Hełm odwagi - za rozpoczęcie 100 wątków....
    • Zobacz profil
    • Super tajne akta Pentagonu
Odp: Zadanie szkoleniowe Kiellon aep Kharim
« Odpowiedź #5 dnia: 29 Maj 2016, 14:16:53 »
Rycerz wszedł po drabinie na wieżyczkę zbudowaną z drewna, która znajduje się zaraz obok zagrody. Na górze znajdowały się dwie dźwignie. Respev pociągnął jedną z nich i brama do zagrody stanęła przed Tobą otworem.

//Zagroda jest okręgiem o średnicy 15 metrów. Otoczono drewnianymi ścianami o wysokości 2 metrów, na ziemi znajduje się ubity piach niczym na arenie. Na przeciwko głównego wejścia znajduje się metalowa krata, zza której dobiegają odgłosy warczenia.

- Zapraszam do środka.
Po tych słowach Respev sięgnął do kufra, który również znajdował się na wieżyczce i wyciągnął z niego długi łuk, kołczan stalowych strzał oraz miecz treningowy. Zarzucił kolczan na ramie, wyciągnął jedną strzałę i uchwycił ją wraz z bronią w prawej dłoni.
- To na wszelki wypadek, gdybyś nie okazał się dobrym wojakiem i trzeba będzie ratować Ci skórę. Daj znać, gdy będziesz gotów.
(\__/)
( o.O)
(")_(")

Dragosani Antares

Offline NawaarAutor wątku

  • Weteran
  • ***
  • Wiadomości: 8649
  • Reputacja: 202
  • Nawaar budzi postrach.Nawaar budzi postrach.Nawaar budzi postrach.Nawaar budzi postrach.Nawaar budzi postrach.Nawaar budzi postrach.Nawaar budzi postrach.Nawaar budzi postrach.Nawaar budzi postrach.Nawaar budzi postrach.Nawaar budzi postrach.Nawaar budzi postrach.

  • Wiek: 28
    • Karta postaci

  • Nagrody:
    Brązowy puchar - za dotacje do 50 złotych.
    • Zobacz profil
Odp: Zadanie szkoleniowe Kiellon aep Kharim
« Odpowiedź #6 dnia: 29 Maj 2016, 14:25:43 »
Krasnolud obserwował jak człowiek wchodzi na swoją pozycję i sam zrobił parę metrów do przodu, by znaleźć się na na środku małej areny, tam już słyszał jakieś warczenie czyli już wiedział, że przeciwnikiem nie będzie żaden innym mąż a jedynie zwierz jaki to dopiero się okaże. Kiellon spojrzał jeszcze raz w górę patrząc na człowieka, który zapewniał go, że jest na swoim miejscu, lecz brodacz raczej nie będzie jest potrzebował. Dlatego, że był przygotowany do tej bitki wyciągając topór i trzymając go przed sobą.
#winaFuna

Offline Dragosani

  • Moderator
  • ***
  • Wiadomości: 12673
  • Reputacja: 219
  • Dragosani budzi postrach.Dragosani budzi postrach.Dragosani budzi postrach.Dragosani budzi postrach.Dragosani budzi postrach.Dragosani budzi postrach.Dragosani budzi postrach.Dragosani budzi postrach.Dragosani budzi postrach.Dragosani budzi postrach.Dragosani budzi postrach.Dragosani budzi postrach.

  • Wiek: 29
    • Karta postaci

  • Nagrody:
    Król Valfden - Dragosani I AntaresCzeladnik płatnerstwaBrązowy puchar - za dotacje do 50 złotych.Hełm odwagi - za rozpoczęcie 100 wątków....
    • Zobacz profil
    • Super tajne akta Pentagonu
Odp: Zadanie szkoleniowe Kiellon aep Kharim
« Odpowiedź #7 dnia: 29 Maj 2016, 14:28:28 »
Respev jeszcze raz pociągnął za tę samą dźwignię co poprzednio, tym razem by zamknął bramę do zagrody. Następnie pociągnął za drugą dźwignie. Metalowe kraty ustąpiły miejsca wściekłemu wilkowi. Bestia powolnym krokiem wychodziła ze swojej klatki.

- Powodzenia!


//Wilk znajduje się 10 metrów od Ciebie po linii prostej.





1. Walkę powinieneś rozpocząć od sprawdzenia kto ma pierwszeństwo ataku na terenie, na którym się znajdujesz. Masz to opisane w swoich jak i umiejętnościach przeciwnika. Znajdujesz się w zagrodzie, na piasku. W związku z tym nikt z was nie ma pierwszeństwa ataku, a skoro Mistrz Gry nie opisał ataku ze strony wilka otrzymałeś zielone światło do rozpoczęcia walki według swojego opisu.

2. W poście opisującym walkę musisz zawrzeć dokładny opis tego jakie ciosy, w które miejsce na ciele przeciwnika zadajesz. Jeżli jesteś wyposażony w kilka broni dobrze być napisać nazwę broni, którą aktualnie dobyłeś by stanąć do walki z przeciwnikiem.

3. W zależności od tego jaki posiadasz stopień zaawansowania danej specjalizacji walki możesz wykonać określoną liczbę finiszerów na post. Za finiszery uznajemy zabicie przeciwnika. W związku z tym posiadając specjalizację walki bronią sieczną na poziomie [50%] po opisie walki będziesz mógł ją podsumować zabiciem jednego przeciwnika z I kategorii.

4. Statystyki przeciwnika widnieją na jego wpisie.

Broń: kły
Ostrość: 8
Wytrzymałość: 15

Bestia: wilk
Kategoria: I
Wytrzymałość: 1

Oznacza to, że kły wilka, którymi gryzie są ostre na 8 punktów i wytrzymałe na 15 punktów. Wilk zaliczany jest do potworów I kategorii więc do jego uśmiercenia wymagany jest tylko 1 finiszer. Wytrzymałość skóry wilka wynosi 1 punkt. W związku z tym jesteś w stanie przebić skórę wilka każdą bronią, której ostrość wynosi więcej niż 1 punkt wytrzymałości. Im wiekszy wsplóczynnik ostrości Twojej broni tym łatwiej przebije ona skórę wilka. Działa to również w przypadku, gdy to wilk ugryzie Ciebie, a Twoje odzienie posiada mniejszą wytrzymałość niż 8 punktów, czyli ostrość kłów wilka. Jeżli wytrzymałość lub obuch Twojej broni wynosi więcej niż wytrzymałość kłów wilka jesteś w stanie połamać je.

5. Pamiętaj, by poprawnie interpretować ataki oraz umiejętności przeciwnika. Jeżli opisujesz walkę, w której wilk stosuje atak przewrócenie nie możesz opisać jego sparowania. W przypadku takiego ataku można wykonać jedynie unik.

6. Słabe punkty wskażą Ci podatności przeciwnika na dane typy materiałów, substancji oraz żywiołów.

7. Trofea możesz pozyskiwace jedynie po wyuczeniu się umiejętności myśliwskich.

8. Za poprawny i dokładny, a przede wszystkim zrozumiały opis walki, z uwzględnieniem ruchów przeciwnika otrzymasz talenty, niezbędne do dalszego rozwoju postaci. Im lepszy opis pod względem literackim jak i mechaniki gry, tym więcej i lepsze talenty otrzymasz.
(\__/)
( o.O)
(")_(")

Dragosani Antares

Offline NawaarAutor wątku

  • Weteran
  • ***
  • Wiadomości: 8649
  • Reputacja: 202
  • Nawaar budzi postrach.Nawaar budzi postrach.Nawaar budzi postrach.Nawaar budzi postrach.Nawaar budzi postrach.Nawaar budzi postrach.Nawaar budzi postrach.Nawaar budzi postrach.Nawaar budzi postrach.Nawaar budzi postrach.Nawaar budzi postrach.Nawaar budzi postrach.

  • Wiek: 28
    • Karta postaci

  • Nagrody:
    Brązowy puchar - za dotacje do 50 złotych.
    • Zobacz profil
Odp: Zadanie szkoleniowe Kiellon aep Kharim
« Odpowiedź #8 dnia: 29 Maj 2016, 14:55:58 »
Respev pociągając za dźwignię zamknął krasnoluda w środku w tym momencie poczuł się jak dziki zwierz, który został poddany obserwacji, ale to tylko wzmocniło jego chęć do walki wtedy, kiedy pociągnął za drugim razem za krat wyskoczył wilk, który jakoś nie wyglądał na przyjaznego raczej na wściekłego i zaszczutego. Kiellon machając toporem po ukosie przecinał powietrze przygotowując się do walki na śmierć i życie. Wilk go zauważył to na momencie ruszył z pyskiem pełnym zębów chcąc ukąsić soczyście brodacza ten jednak odskoczył w bok na miękkim piasku nie było to zbyt łatwe, ale udało się zwierz natomiast rozpędzony poleciał kawałek dalej, a krasnolud mógł w tym momencie powrócić na pozycję bojową i zacząć kontratak. Dlatego z miejsca doskoczył na odwróconą jeszcze bestię i zamachnął się toporem trafiając ją w bok ostrze wbiło się w miętką skórę bestii raniąc ją może nie dotkliwie, lecz mocno zaczęła krwawić. Wilk nie czekał dłużej jeno odwrócił swój łeb, jednakże na próżno, bo Kiellon zamachnął się ponownie trafiając bestię w okolice karku wilk zaskomlał i padł na piasek dogorywając, więc ostatnim zamachnięciem uderzył w łeb bestii rozłupując ją na pół. Mózg oraz krew zdobiły teraz jego topór jak i piasek dając biednemu sprzątaczowi dodatkową robotę.
- Chyba mi się udało Sir! Oznajmił to chowając broń.
#winaFuna

Offline Dragosani

  • Moderator
  • ***
  • Wiadomości: 12673
  • Reputacja: 219
  • Dragosani budzi postrach.Dragosani budzi postrach.Dragosani budzi postrach.Dragosani budzi postrach.Dragosani budzi postrach.Dragosani budzi postrach.Dragosani budzi postrach.Dragosani budzi postrach.Dragosani budzi postrach.Dragosani budzi postrach.Dragosani budzi postrach.Dragosani budzi postrach.

  • Wiek: 29
    • Karta postaci

  • Nagrody:
    Król Valfden - Dragosani I AntaresCzeladnik płatnerstwaBrązowy puchar - za dotacje do 50 złotych.Hełm odwagi - za rozpoczęcie 100 wątków....
    • Zobacz profil
    • Super tajne akta Pentagonu
Odp: Zadanie szkoleniowe Kiellon aep Kharim
« Odpowiedź #9 dnia: 29 Maj 2016, 15:44:36 »
- Moje gratulacje. Ukończyłeś swoje szkolenie. Mam tu Twoją zapłatę, proszę.
Powiedziawszy te słowa, Respev wręczył Ci mieszek.


Trening ukończony

Otrzymujesz 200 grzywien od Respeva.

Talenty:
Kiellon aep Kharim - 2 brązowe talenty
(\__/)
( o.O)
(")_(")

Dragosani Antares

Offline Silion aep Mor

  • Weteran
  • ***
  • Wiadomości: 7275
  • Reputacja: 35
  • Silion aep Mor mógłby pewnego dnia być kimś...Silion aep Mor mógłby pewnego dnia być kimś...Silion aep Mor mógłby pewnego dnia być kimś...Silion aep Mor mógłby pewnego dnia być kimś...

    • Karta postaci

  • Nagrody:
    Baron Jaton - Silion Erenus aep MorSzlachcic Atusel, Satein i Kardon - Silion Erenus aep MorZielona mikstura aktywności - za 100 dni online na forum.Tarcza lojalnosci - za rok na forum....
    • Zobacz profil
Odp: Zadanie szkoleniowe Kiellon aep Kharim
« Odpowiedź #10 dnia: 29 Maj 2016, 16:17:41 »
//Wyprawa zaakceptowana!

Kiellon aep Kharim - stan talentów:
4 brązowe talenty
0 srebrny talentów
0 złotych talentów
INSTANCE: DWARF_1010_Sili0n ()
name: = "Silion aep Mor";
guild = "Krwawe Kruki";
npctype = FRIENDLY;

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 
SMF 2.0.15 | SMF © 2011, Simple Machines
Enotify by CreateAForum.com

DarkBreak by DzinerStudio
Copyright 2005-2014 Tawerna Gothic - Oficjalny Polski serwis o grach z serii Gothic. Wszelkie prawa zastrzeżone.