Autor Wątek: Zadanie szkoleniowe Aegera  (Przeczytany 1289 razy)

Description:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Aeger Tymon

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 156
  • Reputacja: 170
    • Karta postaci

Zadanie szkoleniowe Aegera
« dnia: 20 Styczeń 2016, 20:07:59 »
Nazwa wyprawy: Zadanie szkoleniowe Aegera
Prowadzący wyprawę: Dragosani
Wymagania do uczestnictwa w wyprawie: 50% znajomości technik walki dowolną bronią
Uczestnicy wyprawy: Aeger



- Panie... Respev - powiedział. Tak jakby sam do siebie. Rozejrzał się wokół, jakby chciał coś sprawdzić, lecz nie odnalazł nikogo ani niczego, co mogłoby mu pomóc.
- To co będziemy robić?

Offline Dragosani

  • Moderator
  • ***
  • Wiadomości: 13737
  • Reputacja: 11794
  • Płeć: Mężczyzna
  • Chwalmy Tawernę!
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe Aegera
« Odpowiedź #1 dnia: 20 Styczeń 2016, 20:09:44 »
- Nauczymy cię jak wykorzystać posiadany potencjał bojowy. Masz broń? Widzę, że coś tam masz... dobrze. Na razie twoje zdanie polega na dotarciu na obszar tamtej zagrody. Ruszaj!


//Zagroda znajduje się 10 metrów od Ciebie.
//Jest południe, mamy 12:00.



Forum Tawerny Gothic

Odp: Zadanie szkoleniowe Aegera
« Odpowiedź #1 dnia: 20 Styczeń 2016, 20:09:44 »

Offline Aeger Tymon

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 156
  • Reputacja: 170
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe Aegera
« Odpowiedź #2 dnia: 21 Styczeń 2016, 09:57:42 »
Aeger rozejrzał się, czy aby jest to ta zagroda, na którą właśnie patrzył. Drewniana, raczej niewielka, posiadająca bramkę. Jako że Respev wspomniał właśnie o broni, człowiek wyjął sztylet z pochwy. Chwycił go prawą ręką, tradycyjnie, ostrzem do góry. Dłoń jednak opuścił, ugiął rękę w łokciu, cofnął nieco do tyłu. Raczej pewnie, chociaż niezbyt szybko dotarł na skraj zagrody. Wyglądała jak arena, do której prowadziły dwie bramy. Jedna, którą przyszedł i druga, którą pewnie miał wejść przeciwnik.

Offline Dragosani

  • Moderator
  • ***
  • Wiadomości: 13737
  • Reputacja: 11794
  • Płeć: Mężczyzna
  • Chwalmy Tawernę!
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe Aegera
« Odpowiedź #3 dnia: 21 Styczeń 2016, 09:59:10 »
Respev spokojnym krokiem poszedł w stronę zagrody. Pomyślał w duchu. Nie wygląda mi na wojaka, ale powinien sobie poradzić ze zwykłym zwierzakiem.
- Czeka Cię walka. Gotów żeś?


Tak opisujemy wydarzenia, narracje.

Tak opisujemy myśli.
[b]Tak opisujemy myśli.[/b]
- Tak opisujemy wypowiadane słowa, dialog.
[i]- Tak opisujemy wypowiadane słowa, dialog.[/i]
//Tak zwracamy się do MG, żeby dopytać o dane rzeczy w związku z wydarzeniami, jego opisem lub walką.

[b]//Tak zwracamy się do MG, żeby dopytać o dane rzeczy w związku z wydarzeniami, jego opisem lub walką.[/b]

Offline Aeger Tymon

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 156
  • Reputacja: 170
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe Aegera
« Odpowiedź #4 dnia: 21 Styczeń 2016, 10:46:55 »
- No gotów! - odpowiedział. Nie wiedząc jakiego przeciwnika może się spodziewać, po prostu czekał. Ważył w dłoni sztylet, obserwując drugą stronę niewielkiej areny. Nic się tam nie poruszało, nikt nie dawał żadnych odgłosów. Nie było widać krzątaniny, nie słychać było szczęku metalu. Na razie nic.

Offline Dragosani

  • Moderator
  • ***
  • Wiadomości: 13737
  • Reputacja: 11794
  • Płeć: Mężczyzna
  • Chwalmy Tawernę!
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe Aegera
« Odpowiedź #5 dnia: 21 Styczeń 2016, 10:53:59 »
Rycerz wszedł po drabinie na wieżyczkę zbudowaną z drewna, która znajduje się zaraz obok zagrody. Na górze znajdowały się dwie dźwignie. Respev pociągnął jedną z nich i brama do zagrody stanęła przed Tobą otworem.

//Zagroda jest okręgiem o średnicy 15 metrów. Otoczono drewnianymi ścianami o wysokości 2 metrów, na ziemi znajduje się ubity piach niczym na arenie. Na przeciwko głównego wejścia znajduje się metalowa krata, zza której dobiegają odgłosy warczenia.

- Zapraszam do środka.
Po tych słowach Respev sięgnął do kufra, który również znajdował się na wieżyczce i wyciągnął z niego długi łuk, kołczan stalowych strzał oraz miecz treningowy. Zarzucił kolczan na ramie, wyciągnął jedną strzałę i uchwycił ją wraz z bronią w prawej dłoni.
- To na wszelki wypadek, gdybyś nie okazał się dobrym wojakiem i trzeba będzie ratować Ci skórę. Daj znać, gdy będziesz gotów.

Offline Aeger Tymon

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 156
  • Reputacja: 170
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe Aegera
« Odpowiedź #6 dnia: 21 Styczeń 2016, 10:56:22 »
Aeger dał znak. Znaczący.

Offline Dragosani

  • Moderator
  • ***
  • Wiadomości: 13737
  • Reputacja: 11794
  • Płeć: Mężczyzna
  • Chwalmy Tawernę!
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe Aegera
« Odpowiedź #7 dnia: 21 Styczeń 2016, 11:02:56 »
Respev jeszcze raz pociągnął za tę samą dźwignię co poprzednio, tym razem by zamknął bramę do zagrody. Następnie pociągnął za drugą dźwignie. Metalowe kraty ustąpiły miejsca wściekłemu wilkowi. Bestia powolnym krokiem wychodziła ze swojej klatki.

- Powodzenia!


//Wilk znajduje się 10 metrów od Ciebie po linii prostej.





1. Walkę powinieneś rozpocząć od sprawdzenia kto ma pierwszeństwo ataku na terenie, na którym się znajdujesz. Masz to opisane w swoich jak i umiejętnościach przeciwnika. Znajdujesz się w zagrodzie, na piasku. W związku z tym nikt z was nie ma pierwszeństwa ataku, a skoro Mistrz Gry nie opisał ataku ze strony wilka otrzymałeś zielone światło do rozpoczęcia walki według swojego opisu.

2. W poście opisującym walkę musisz zawrzeć dokładny opis tego jakie ciosy, w które miejsce na ciele przeciwnika zadajesz. Jeżli jesteś wyposażony w kilka broni dobrze być napisać nazwę broni, którą aktualnie dobyłeś by stanąć do walki z przeciwnikiem.

3. W zależności od tego jaki posiadasz stopień zaawansowania danej specjalizacji walki możesz wykonać określoną liczbę finiszerów na post. Za finiszery uznajemy zabicie przeciwnika. W związku z tym posiadając specjalizację walki bronią sieczną na poziomie [50%] po opisie walki będziesz mógł ją podsumować zabiciem jednego przeciwnika z I kategorii.

4. Statystyki przeciwnika widnieją na jego wpisie.

Broń: kły
Ostrość: 8
Wytrzymałość: 15

Bestia: wilk
Kategoria: I
Wytrzymałość: 1

Oznacza to, że kły wilka, którymi gryzie są ostre na 8 punktów i wytrzymałe na 15 punktów. Wilk zaliczany jest do potworów I kategorii więc do jego uśmiercenia wymagany jest tylko 1 finiszer. Wytrzymałość skóry wilka wynosi 1 punkt. W związku z tym jesteś w stanie przebić skórę wilka każdą bronią, której ostrość wynosi więcej niż 1 punkt wytrzymałości. Im wiekszy wsplóczynnik ostrości Twojej broni tym łatwiej przebije ona skórę wilka. Działa to również w przypadku, gdy to wilk ugryzie Ciebie, a Twoje odzienie posiada mniejszą wytrzymałość niż 8 punktów, czyli ostrość kłów wilka. Jeżli wytrzymałość lub obuch Twojej broni wynosi więcej niż wytrzymałość kłów wilka jesteś w stanie połamać je.

5. Pamiętaj, by poprawnie interpretować ataki oraz umiejętności przeciwnika. Jeżli opisujesz walkę, w której wilk stosuje atak przewrócenie nie możesz opisać jego sparowania. W przypadku takiego ataku można wykonać jedynie unik.

6. Słabe punkty wskażą Ci podatności przeciwnika na dane typy materiałów, substancji oraz żywiołów.

7. Trofea możesz pozyskiwace jedynie po wyuczeniu się umiejętności myśliwskich.

8. Za poprawny i dokładny, a przede wszystkim zrozumiały opis walki, z uwzględnieniem ruchów przeciwnika otrzymasz talenty, niezbędne do dalszego rozwoju postaci. Im lepszy opis pod względem literackim jak i mechaniki gry, tym więcej i lepsze talenty otrzymasz.

Offline Aeger Tymon

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 156
  • Reputacja: 170
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe Aegera
« Odpowiedź #8 dnia: 21 Styczeń 2016, 13:59:08 »
No kurwa, wilk?, powiedział w myślach. Człowiek był święcie przekonany, że szkolenie bojowe będzie polegało na, no cóż, szkoleniu. ÂŻe ktoś tutaj z nim teraz stanie, jakiś taki gladiator, wojownik, instruktor, który skarci go dwoma ciosami treningowego miecza. Następnie pomoże wstać, ewentualnie rozkaże wstać, by przejść do jakichś teoretycznych i praktycznych zajęć. Ale oni wpuścili go na arenę, zamknęli za nim drzwi i wypuścili dzikie zwierzę.
Wilk miał brunatną, nieco zmierzwioną sierść, skołtunioną mocno przy łapach. Trzymano go zapewne w niezbyt schludnych warunkach, gdzie musiał znosić niewygodę niegodną księcia puszcz i lasów. Przystosowany i wychowany w wolności, na bezkresnych polanach, wśród lasów i łąk, mógł biegać za zwierzyną wraz ze swoją watahą. Teraz zaszczuty, pewnie przygłodzony, nie mogący wrócić do swojego świata. Dlatego też jego oczy, tak wściekłe i cały czas bijące żarem, wpatrywały się najpierw w otwartą przestrzeń niewielkiej areny, potem na osobnika, który stał na drugim jej końcu.
Aeger drgnął niespokojnie. Miał na sobie zwykłe spodnie, niezbyt grubą koszulę, a zaciśnięty w dłoni sztylet trącił mu w tej chwili tandetą. Poruszające się i szczerzące kły zwierzę zbliżało się półkolem, idąc od jego lewej strony. Człowiek obrócił się od razu tak, by ciągle mieć bestię bardziej po swojej prawej, która była silniejsza, pewniejsza i przede wszystkim - dzierżyła broń. Cofnął się o krok, mając jakieś półtora metra do ściany. Obchodził wilka po przeciwnej stronie, starając się trzymać dystans. Próbował wypatrzyć słońce, ustawić się tak, by mieć je za plecami. Było południe, stało ono więc w zenicie, ale w hemis zenit i tak oznaczał spore odchylenie od pionu. Mimo iż Aeger nie zdawał sobie sprawy dlaczego tak się dzieje, wiedział, że takie prawidła świata istnieją i można je wykorzystać.
Gdy stanął już odpowiednio, bestia zmrużyła nieco oczy. Wściekła, z wyszczerzonymi kłami, skróciła znacznie dystans. Nadal jednak nie atakowała, badając swojego wroga. Wilk nie był głupi, nie chciał się porwać na hura, atakując bez przygotowania. Mimo iż zaszczuty i głodny, nadal był drapieżnikiem. Nie wiedział jednak, że trafił na mądrzejszego od siebie. W chwili, gdy zaatakował, Aeger usunął się na bok. Wilczy pysk przeleciał tuż obok jego nogi, mijając cel o kilkanaście centymetrów. Po nim nastąpił kolejny atak, drugi, trzeci i czwarty. Zwierzę ruszało się szybko, zwinnie i pewnie. Aeger trzymał sztylet przed sobą, starając się trzymać bestię na dystans, odgradzając się od niej ostrzem.
Po kolejnym ataku obrócił się na powrót tak, by mieć słońce w swojej przewadze, wiedząc już jak się dobrze ustawić. Wilk mimo to zaatakował, a wojownik wykorzystał jego niezbyt klarowne pole widzenia. Zwierzę nadziało się na ostrze sztyletu, które ześlizgnęło się co prawda powyżej oczodołu, nie wydłubując oka, tracąc jednak sporą część ucha i rozdzierając sobie skórę na pysku. Bestia skuliła się, odskoczyła w tył, zaskomlała żałośnie. Potrząsając łbem, starała się zrobić coś z nieznośnym bólem, lecz krople krwi szybko zaczęły barwić i tak już burą sierść. Po następnych kilku sekundach posoka spłynęła na oko, zalewając je całkowicie. Wilk chciał sięgnąć tam językiem, ale nie przynosiło to żadnego rezultatu, jako że zaraz znowu spływały następne plamy krwi.
Aeger przesunął się na lewo, podążając w stronę niewidocznej dla wilka części horyzontu. Stawiał szybkie, pewne kroki, a mroźne powietrze skrzypiało i niosło odgłosy jego sapania. I cichego już pomruku zwierzęcia. Wilczur starał się obracać tak, by widzieć wyraźnie człowieka, lecz ten poruszał się sprawnie. Kilkukrotnie kąsał, szczerząc kły. Za każdym jednak razem Aeger szybko i sprawnie unikał, dwa razy dziabiąc go w cielsko. Raz w kark, drugi raz trafiając już w oko.
Przerażone i ranne zwierzę wróciło na drugą stronę areny, wycofując się tyłem. Białe, śmiercionośne kły szczerzyły się cały czas. Człowiek ruszył w tamtą stronę, wyciągając przed siebie sztylet. Wilk zaatakował wcześniej niż się tego Aeger spodziewał, nie dając mu zbytnio czasu na reakcję. Na szczęście jego szczęki zacisnęły się na ostrzu. Obywatel przekręcił nadgarstek, wsuwając szpic sztyletu do gardła stwora. Pchnął mocno, pewnie, by za chwilę uskoczyć do tyłu przed drapiącymi powietrze pazurami.
Dłoń trzymająca rękojeść krótkiej broni cała pokryła się ciepłą posoką, a wilk osunął się po chwili na ziemię. Chciał postąpić krok, lecz tylko charknął krwią, która wylewała mu się z pyska. Zaskomlał jeszcze raz, ostatni, żałośnie i cicho. Potem już tylko z wolna powiększał kałużę krwi rozchodzącą się od strony jego pyska.

Offline Dragosani

  • Moderator
  • ***
  • Wiadomości: 13737
  • Reputacja: 11794
  • Płeć: Mężczyzna
  • Chwalmy Tawernę!
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe Aegera
« Odpowiedź #9 dnia: 21 Styczeń 2016, 15:12:03 »
.
« Ostatnia zmiana: 21 Styczeń 2016, 15:15:31 wysłana przez Dragosani »

Offline Dragosani

  • Moderator
  • ***
  • Wiadomości: 13737
  • Reputacja: 11794
  • Płeć: Mężczyzna
  • Chwalmy Tawernę!
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe Aegera
« Odpowiedź #10 dnia: 21 Styczeń 2016, 15:12:22 »
- Moje gratulacje. Ukończyłeś swoje szkolenie. Mam tu Twoją zapłate, proszę.
Powiedziawszy te słowa, Respev wręczył Ci mieszek.


Trening ukończony

Otrzymujesz 200 grzywien od Respeva.

Talenty:
Aeger Tymon - 4 brązowe talenty

Forum Tawerny Gothic

Odp: Zadanie szkoleniowe Aegera
« Odpowiedź #10 dnia: 21 Styczeń 2016, 15:12:22 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
top
anything