Autor Wątek: Zadanie szkoleniowe Isirr van Triol  (Przeczytany 1183 razy)

Description:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Canis

  • Gość
Zadanie szkoleniowe Isirr van Triol
« dnia: 20 Styczeń 2016, 18:00:03 »
Nazwa wyprawy: Zadanie szkoleniowe Isirr van Triol
Prowadzący wyprawę: Dragosani
Wymagania do uczestnictwa w wyprawie: 50% znajomości technik walki dowolną bronią
Uczestnicy wyprawy: Isirr



Isirr spokojnie wysłuchał Respeva i odczekał gdy ten znajdzie chwilę by zaprowadzić go an arenę i przedstawić dalszą drogę szkolenia. zawczasu poprawił koszulę i rozejrzał się wokół podziwiając miejski zgiełk portowej aglomeracji.

Gdy w końcu przyszła kolej na młodzieniaszka sierotę, skinął głową i lekko się uśmiechnął unosząc kąciki ust.
- Zatem? Cóż zrobić by zaliczyć szkolenie? - Dopytał z ciekawością składając dłonie przed sobą. W końcu uświadomił sobie... że pierwszy raz wykorzysta broń w walce... dotąd korzystał wyłącznie z dłoni, ewentualnie przypadkowych przedmiotów do ogłuszania a tutaj... mordercza broń zdolna siać zamęt i zniszczenie... potężna silna...

Offline Dragosani

  • Moderator
  • ***
  • Wiadomości: 13737
  • Reputacja: 11794
  • Płeć: Mężczyzna
  • Chwalmy Tawernę!
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe Isirr van Triol
« Odpowiedź #1 dnia: 20 Styczeń 2016, 18:04:31 »
-  Słuchać poleceń - odparł Respev, który lubił jak młodzi słuchają poleceń. -  Nauczymy cie jak wykorzystać potencjał bojowy. Na początek będzie łatwo, twoje zdanie polega na dotarciu na obszar tamtej zagrody. Ruszaj!


//Zagroda znajduje się 10 metrów od Ciebie.
//Jest południe, mamy 12:00.


Forum Tawerny Gothic

Odp: Zadanie szkoleniowe Isirr van Triol
« Odpowiedź #1 dnia: 20 Styczeń 2016, 18:04:31 »

Canis

  • Gość
Odp: Zadanie szkoleniowe Isirr van Triol
« Odpowiedź #2 dnia: 20 Styczeń 2016, 18:18:18 »
Spojrzał na gorejące na nieboskłonie słońce takie już niemal letnie, grzejące świat swym blaskiem, łaskocząc tak ludzi zwierzęta jak i rośliny dając radość z pięknego dnia. Ta odrobina szczęścia była zawsze mile widziana, była niemal spełnieniem marzeń dla udręczonych codziennością ciał.

Słysząc słowa Respeva zdusił w sobie chęć odzewu i pyskowania, uznał, ze nei warto bruździć wokół, gdy korzystniejsze będzie przejście tego bez większych ceregieli, niemniej jednak myśli jakie krązyły po jego głowie na samo wspomnienie, że  ma słuchać takiego tępego osiłka napłynęło mu wierszem do głowy, który słyszał nie raz w sierocińcu. Jednak to wszystko było i tak splotem głębszych myśli... Ten facet w takim stanie bezrozumnego oszołomienia ma prowadzić szkolenie? No nic muszę iść, wywołał na arenę to idę... Chyba się spodziewa ze mu coś burknę i odpyskuję... nie twoje czekanie... "Próżnoś repliki się spodziewał, Nie dam ci prztyczka ani klapsa. Nie powiem nawet pies cię jebał, bo to mezalians byłby dla psa." Pomyślał jednak dalej z niewinnym uśmiechem zmierzał na arenę z fałszywym uśmiechem.

Wyminął furty zagrody i wszedł an udeptaną ziemię.

Offline Dragosani

  • Moderator
  • ***
  • Wiadomości: 13737
  • Reputacja: 11794
  • Płeć: Mężczyzna
  • Chwalmy Tawernę!
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe Isirr van Triol
« Odpowiedź #3 dnia: 20 Styczeń 2016, 18:22:38 »
Respev spokojnym krokiem poszedł w stronę zagrody. Pomyślał w duchu. Nie wygląda mi na wojaka, ale powinien sobie poradzić ze zwykłym zwierzakiem.
- Młody, czeka Cię walka. Gotów żeś?


Tak opisujemy wydarzenia, narracje.

Tak opisujemy myśli.
[b]Tak opisujemy myśli.[/b]
- Tak opisujemy wypowiadane słowa, dialog.
[i]- Tak opisujemy wypowiadane słowa, dialog.[/i]
//Tak zwracamy się do MG, żeby dopytać o dane rzeczy w związku z wydarzeniami, jego opisem lub walkę.

[b]//Tak zwracamy się do MG, żeby dopytać o dane rzeczy w związku z wydarzeniami, jego opisem lub walkę.[/b]

Canis

  • Gość
Odp: Zadanie szkoleniowe Isirr van Triol
« Odpowiedź #4 dnia: 20 Styczeń 2016, 18:31:41 »
- Chwila... - Staruchu powoli! Kusza sama się nie naładuje! - Powiedział unosząc lekko dłoń, po zym sięgnął za plecy. odpiął zaciski i rozsupłał rzemienie wiążące kuszę na plecach.

Przełożył ją do dłoni i wyważył w ręce zapierając przycisk spustowy palcem. Zaczął zaciągać cięciwę za mechanizm spustowy, poprawił wysięg do bełtów na plecach. Dobrze... zdążę wyjąć, i ułożyć w łożu i nacisnąć spust... to łatwe... dam radę... muszę! Po chwili rozważań uniósł dłoń z zaciśnięta pięścią i rozwarł dłoń wskazując na bramę.

Tak zakomunikował, że jest gotów!

Offline Dragosani

  • Moderator
  • ***
  • Wiadomości: 13737
  • Reputacja: 11794
  • Płeć: Mężczyzna
  • Chwalmy Tawernę!
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe Isirr van Triol
« Odpowiedź #5 dnia: 20 Styczeń 2016, 18:34:03 »
Rycerz wszedł po drabinie na wieżyczkę zbudowaną z drewna, która znajduje się zaraz obok zagrody. Na górze znajdowały się dwie dźwignie. Respev pociągnął jedną z nich i brama do zagrody stanęła przed Tobą otworem.

//Zagroda jest okręgiem o średnicy 15 metrów. Otoczono drewnianymi ścianami o wysokości 2 metrów, na ziemi znajduje się ubity piach niczym na arenie. Na przeciwko głównego wejścia znajduje się metalowa krata, zza której dobiegają odgłosy warczenia.

- Zapraszam do środka.
Po tych słowach Respev sięgnął do kufra, który również znajdował się na wieżyczce i wyciągnął z niego długi łuk, kołczan stalowych strzał oraz miecz treningowy. Zarzucił kołczan na ramię, wyciągnął jedną strzałę i uchwycił ją wraz z bronią w prawej dłoni.
- To na wszelki wypadek, trzeba było ratować Ci skórę. Daj znać, gdy będziesz gotów. Sprawdź, czy zdążysz bełt wyjąć, zrób trzy przysiady, co tam chcesz.



Canis

  • Gość
Odp: Zadanie szkoleniowe Isirr van Triol
« Odpowiedź #6 dnia: 20 Styczeń 2016, 18:43:18 »
- Już naciągnięta! - zapewnił Respeva gdy ten wspomniał o zdążeniu z bełtem i takie tam. Przy kuszy długo trwało naciąganie cięciwy łuczyska, na szczęście już naciągnął ją, więc cały proceder był uproszczony. - wszedł na udeptaną ziemię trzymając kuszę i stajać tuż za furtą zagrody. Spojrzał na kratę i odetchnął głęboko.

- Gotów!

Offline Dragosani

  • Moderator
  • ***
  • Wiadomości: 13737
  • Reputacja: 11794
  • Płeć: Mężczyzna
  • Chwalmy Tawernę!
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe Isirr van Triol
« Odpowiedź #7 dnia: 20 Styczeń 2016, 18:44:02 »
Respev jeszcze raz pociągnął za tą samą dźwignię co poprzednio, tym razem by zamknąć bramę do zagrody. Następnie pociągnął za drugą dźwignie. Metalowe kraty ustąpiły miejsca wściekłemu wilkowi. Bestia powolnym krokiem wychodziła ze swojej klatki.

- Powodzenia!


//Wilk znajduje się 10 metrów od Ciebie po linii prostej.





1. Walkę powinieneś rozpocząć od sprawdzenia kto ma pierwszeństwo ataku na terenie, na którym się znajdujesz. Masz to opisane w swoich jak i umiejętnościach przeciwnika. Znajdujesz się w zagrodzie, na piasku. W związku z tym nikt z was nie ma pierwszeństwa ataku, a skoro Mistrz Gry nie opisał ataku ze strony wilka otrzymałeś zielone światło do rozpoczęcia walki według swojego opisu.

2. W poście opisującym walkę musisz zawrzeć dokładny opis tego jakie ciosy, w które miejsce na ciele przeciwnika zadajesz. Jeśli jesteś wyposażony w kilka broni dobrze byś napisał nazwę broni, którą aktualnie dobyłeś by stanąć do walki z przeciwnikiem.

3. W zależności od tego jaki posiadasz stopień zaawansowania danej specjalizacji walki możesz wykonać określoną liczbę finiszerów na post. Za finiszery uznajemy zabicie przeciwnika. W związku z tym posiadając specjalizację walki bronią sieczną na poziomie [50%] po opisie walki będziesz mógł ją podsumować zabiciem jednego przeciwnika z I kategorii.

4. Statystyki przeciwnika widnieją na jego wpisie.

Broń: kły
Ostrość: 8
Wytrzymałość: 15

Bestia: wilk
Kategoria: I
Wytrzymałość: 1

Oznacza to, że kły wilka, którymi gryzie są ostre na 8 punktów i wytrzymałe na 15 punktów. Wilk zaliczany jest do potworów I kategorii więc do jego uśmiercenia wymagany jest tylko 1 finiszer. Wytrzymałość skóry wilka wynosi 1 punkt. W związku z tym jesteś w stanie przebić skórę wilka każdą bronią, której ostrość wynosi więcej niż 1 punkt wytrzymałości. Im większy współczynnik ostrości Twojej broni tym łatwiej przebije ona skórę wilka. Działą to również w przypadku, gdy to wilk ugryzie Ciebie, a Twoje odzienie posiada mniejszą wytrzymałość niż 8 punktów, czyli ostrość kłów wilka. Jeśli wytrzymałość lub obuch Twojej broni wynosi więcej niż wytrzymałość kłów wilka jesteś w stanie połamać je.

5. Pamiętaj, by poprawnie interpretować ataki oraz umiejętności przeciwnika. Jeśli opisujesz walkę, w której wilk stosuje atak przewrócenie nie możesz opisać jego sparowania. W przypadku takiego ataku można wykonać jedynie unik.

6. Słabe punkty wskażą Ci podatności przeciwnika na dane typy materiałów, substancji oraz żywiołów.

7. Trofea możesz pozyskiwać jedynie po wyuczeniu się umiejętności myśliwskich.

8. Za poprawny i dokładny, a przede wszystkim zrozumiały opis walki, z uwzględnieniem ruchów przeciwnika otrzymasz talenty, niezbędne do dalszego rozwoju postaci. Im lepszy opis pod względem literackim jak i mechaniki gry, tym więcej i lepsze talenty otrzymasz.

Canis

  • Gość
Odp: Zadanie szkoleniowe Isirr van Triol
« Odpowiedź #8 dnia: 20 Styczeń 2016, 19:42:37 »
Isirr delikatnie cofnął się o krok widząc powoli wychodzącego wilka, uderzył plecami o bramę i oprzytomniał.

Szybko sięgnął ręką za plecy wyjmując bełt i ułożył go na łożu, energicznym uderzeniem dłoni wcisnął w łoże zaczepiając o klin i przekładając grot bełtu przez strzemię. tak oparty na łożu bełt wcisnął pod mechanizm spustowy gdzie już była naciągnięta cięciwa łuczywa. przekręcił owijkę ostawiając ją na sprężynie, zaś przepierzenie pod skórzanym zaciskiem. a wszystko to jednym zgrabnym ruchem wciskania bełtu na łoże, które z automatu było gotowe dzięki poprzedniemu przygotowaniu przy zakładaniu cięciwy na mechanizm spustowy.

Jednak to wszystko było niczym w stosunku do manewru ciała. Isirr van Triol, bowiem tak życzył sobie być tytułowanym, czuł sentyment i pragnienie by tak go zapamiętano, ukląkł na lewe kolano zaś prawe przekierował do przodu idealnie układając pozę w ząb i zniżając swoje ciało. hardym uściskiem przełożył przygotowaną kuszę i przycisnął kolbę do barku, zaś policzek oparł za łożyskami i mechanizmami spustowymi kierując prawe oko wzdłuż łożyska by zapewnić sobie celność z broni. robił to wszystko an wydechu, bez powietrza w płucach. delikatnie przyłożył palec pod mechanizmem i czekał...

Ten czas dla bestii był momentem by ten wpadł w szał i poczucie zagrożenia -> tak też w istocie było. bestia widząc szaleńcze szybkie ruchy rzuciła się do skoku a odległość zaledwie 10 metrów była niczym 4 dobre "susy" do celu.

Gdy bestia była w krytycznej odległości zaledwie 2 metrów. Isirr nacisnął spust, a zwolniona cięciwa falistym ruchem nadała pęd bełtowi który idealnie pomknął po łożu wprost, zaś siła strzału wbiła strzałę aż po samo przepierzenie w gardziel stworzenia. Rozbryzg krwi z paszczy bestii tuż po wystrzale idealnie poświadczył o efekcie strzału. Krew trysnęła z paszczy niczym rozbryzg impulsu na materii, zaś kropelki krwi spadły an twarz strzelca.

Issir wstał z kolana i przetarł twarz rozcierając krople krwi po twarzy, potem udał się do bestii próbując wyjąc swój bełt...*

- I jak? - zapytał siłując się z trupem...

//* - Czy odzyskuję bełt?

Offline Dragosani

  • Moderator
  • ***
  • Wiadomości: 13737
  • Reputacja: 11794
  • Płeć: Mężczyzna
  • Chwalmy Tawernę!
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe Isirr van Triol
« Odpowiedź #9 dnia: 20 Styczeń 2016, 19:55:42 »
- Moje gratulacje. Ukończyłeś swoje szkolenie. Mam tu Twoją zapłatę, proszę.
Powiedziawszy te słowa, Respev wręczył Ci mieszek.


Trening ukończony

Otrzymujesz 200 grzywien od Respeva.

Talenty:
Isirr - 3 brązowe talenty


// Tak.

Forum Tawerny Gothic

Odp: Zadanie szkoleniowe Isirr van Triol
« Odpowiedź #9 dnia: 20 Styczeń 2016, 19:55:42 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
top