Autor Wątek: Zadanie szkoleniowe Gillena  (Przeczytany 3940 razy)

Description:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Gillen

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 17
  • Reputacja: 20
    • Karta postaci

Zadanie szkoleniowe Gillena
« dnia: 08 Listopad 2015, 17:31:10 »
Nazwa wyprawy: Zadanie szkoleniowe Gillena
Prowadzący wyprawę: Dragosani
Wymagania do uczestnictwa w wyprawie: 50% znajomości technik walki dowolną bronią
Uczestnicy wyprawy: Gillen

Gillen aż musiał poczynić krok do przodu, by utrzymać równowagę po tym "klepnięciu" w plecy. Mężczyzna głośno przełknął ślinę, z przerażeniem wlepiając wzrok w plecy Respeva, który już ruszył w kierunku, wciąż pozostającym dla Gillena tajemnicą. Najchętniej pierzchnąłby gdzie pieprz rośnie, chociażby właśnie w tej chwili, ale skoro już zaczął, to wypadałoby dokończyć swojego dzieła. Dlatego też powlókł się za wojownikiem, próbując się jakoś uspokoić.

Offline Dragosani

  • Moderator
  • ***
  • Wiadomości: 13737
  • Reputacja: 11794
  • Płeć: Mężczyzna
  • Chwalmy Tawernę!
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe Gillena
« Odpowiedź #1 dnia: 08 Listopad 2015, 17:33:35 »
- Baczność! Witam na podstawowym obywatelskim szkoleniu bojowym. Jestem Respev i nauczę Cię jak wykorzystać posiadany potencjał bojowy Widzę, że masz broń, więc na razie twoje zdanie polega na dotarciu na obszar tamtej zagrody. Ruszaj!


//Zagroda znajduje się 10 metrów od Ciebie.
//Jest południe, mamy 12:00.






Forum Tawerny Gothic

Odp: Zadanie szkoleniowe Gillena
« Odpowiedź #1 dnia: 08 Listopad 2015, 17:33:35 »

Offline Gillen

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 17
  • Reputacja: 20
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe Gillena
« Odpowiedź #2 dnia: 08 Listopad 2015, 17:43:45 »
Gillen o mało nie upadł, gdy ten potężny, ale wydawałoby się, że jednak sympatyczny mężczyzna nagle zmienił się w rasowego dowódcę, który oczywiście miał dla niego rozkazy. Pierwszy z nich jednak wcale nie był trudny i polegał na zrobieniu kilku kroków. Może to jednak i dobrze, gdyż taka postać rzeczy uspokoiła wdowca i zaczął nawet podejrzewać, że uda mu się to zadanie zaliczyć. Tak więc, ruszył tak jak kazał mu Respev i nawet dotarł do swojego celu. Po wykonaniu rozkazu, skierował swą twarz w kierunku wojownika, czekając na dalsze instrukcje.

Offline Dragosani

  • Moderator
  • ***
  • Wiadomości: 13737
  • Reputacja: 11794
  • Płeć: Mężczyzna
  • Chwalmy Tawernę!
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe Gillena
« Odpowiedź #3 dnia: 08 Listopad 2015, 17:45:38 »
Respev spokojnym krokiem poszedł w stronę zagrody. Pomyślał w duchu. Nie wygląda mi na wojaka, ale powinien sobie poradzić ze zwykłym zwierzakiem.
- Młody, czeka Cię walka. Gotów żeś?


Tak opisujemy wydarzenia, narracje.

Tak opisujemy myśli.
[b]Tak opisujemy myśli.[/b]
- Tak opisujemy wypowiadane słowa, dialog.
[i]- Tak opisujemy wypowiadane słowa, dialog.[/i]
//Tak zwracamy się do MG, żeby dopytać o dane rzeczy w związku z wydarzeniami, jego opisem lub walkę.

[b]//Tak zwracamy się do MG, żeby dopytać o dane rzeczy w związku z wydarzeniami, jego opisem lub walkę.[/b]

Offline Gillen

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 17
  • Reputacja: 20
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe Gillena
« Odpowiedź #4 dnia: 08 Listopad 2015, 17:53:06 »
Gillen nie wyglądał Respevowi na wojaka, bo też nim nie był. Ale z walką jakoś musiał sobie poradzić. Tak więc zdjął z pleców swój świeżo nabyty łuk, oraz pospiesznie i wciąż jeszcze dosyć nieudacznie naciągnął nań cięciwę. Sprawdził jeszcze dla pewności, czy wszystko wykonał poprawnie, po czym zadowolony ze swojej roboty dał odpowiedź dowódcy.

-Tak, jestem gotów.

Offline Dragosani

  • Moderator
  • ***
  • Wiadomości: 13737
  • Reputacja: 11794
  • Płeć: Mężczyzna
  • Chwalmy Tawernę!
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe Gillena
« Odpowiedź #5 dnia: 08 Listopad 2015, 18:13:02 »
Rycerz wszedł po drabinie na wieżyczkę zbudowaną z drewna, która znajduje się zaraz obok zagrody. Na górze znajdowały się dwie dźwignie. Respev pociągnął jedną z nich i brama do zagrody stanęła przed Tobą otworem.

//Zagroda jest okręgiem o średnicy 15 metrów. Otoczono drewnianymi ścianami o wysokości 2 metrów, na ziemi znajduje się ubity piach niczym na arenie. Na przeciwko głównego wejścia znajduje się metalowa krata, zza której dobiegają odgłosy warczenia.

- Zapraszam do środka.
Po tych słowach Respev sięgnął do kufra, który również znajdował się na wieżyczce i wyciągnął z niego długi łuk, kołczan stalowych strzał oraz miecz treningowy. Zarzucił kolczan na ramie, wyciągnął jedną strzałę i uchwycił ją wraz z bronią w prawej dłoni.
- To na wszelki wypadek, gdybyś nie okazał się dobrym wojakiem i trzeba będzie ratować Ci skórę. Daj znać, gdy będziesz gotów.

Offline Gillen

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 17
  • Reputacja: 20
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe Gillena
« Odpowiedź #6 dnia: 08 Listopad 2015, 18:18:18 »
Gillen również wziął jedną ze swoich strzał i z trudem założył ją na cięciwę. Nie było to łatwe zadanie, gdyż trzęsły mu się ręce. Wziął jeszcze głęboki oddech, aby się troszkę uspokoić i gdy był na tyle spokojny, aby móc trafić w cokolwiek wkroczył na teren tej prowizorycznej areny, trzymając już łuk w pogotowiu.

Offline Dragosani

  • Moderator
  • ***
  • Wiadomości: 13737
  • Reputacja: 11794
  • Płeć: Mężczyzna
  • Chwalmy Tawernę!
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe Gillena
« Odpowiedź #7 dnia: 08 Listopad 2015, 20:34:46 »
Respev jeszcze raz pociągnął za tę samą dźwignię co poprzednio, tym razem by zamknął bramę do zagrody. Następnie pociągnął za drugą dźwignie. Metalowe kraty ustąpiły miejsca wściekłemu wilkowi. Bestia powolnym krokiem wychodziła ze swojej klatki.

- Powodzenia!


//Wilk znajduje się 10 metrów od Ciebie po linii prostej.





1. Walkę powinieneś rozpocząć od sprawdzenia kto ma pierwszeństwo ataku na terenie, na którym się znajdujesz. Masz to opisane w swoich jak i umiejętnościach przeciwnika. Znajdujesz się w zagrodzie, na piasku. W związku z tym nikt z was nie ma pierwszeństwa ataku, a skoro Mistrz Gry nie opisał ataku ze strony wilka otrzymałeś zielone światło do rozpoczęcia walki według swojego opisu.

2. W poście opisującym walkę musisz zawrzeć dokładny opis tego jakie ciosy, w które miejsce na ciele przeciwnika zadajesz. Jeżli jesteś wyposażony w kilka broni dobrze być napisać nazwę broni, którą aktualnie dobyłeś by stanąć do walki z przeciwnikiem.

3. W zależności od tego jaki posiadasz stopień zaawansowania danej specjalizacji walki możesz wykonać określoną liczbę finiszerów na post. Za finiszery uznajemy zabicie przeciwnika. W związku z tym posiadając specjalizację walki bronią sieczną na poziomie [50%] po opisie walki będziesz mógł ją podsumować zabiciem jednego przeciwnika z I kategorii.

4. Statystyki przeciwnika widnieją na jego wpisie.

Broń: kły
Ostrość: 8
Wytrzymałość: 15

Bestia: wilk
Kategoria: I
Wytrzymałość: 1

Oznacza to, że kły wilka, którymi gryzie są ostre na 8 punktów i wytrzymałe na 15 punktów. Wilk zaliczany jest do potworów I kategorii więc do jego uśmiercenia wymagany jest tylko 1 finiszer. Wytrzymałość skóry wilka wynosi 1 punkt. W związku z tym jesteś w stanie przebić skórę wilka każdą bronią, której ostrość wynosi więcej niż 1 punkt wytrzymałości. Im wiekszy wsplóczynnik ostrości Twojej broni tym łatwiej przebije ona skórę wilka. Działa to również w przypadku, gdy to wilk ugryzie Ciebie, a Twoje odzienie posiada mniejszą wytrzymałość niż 8 punktów, czyli ostrość kłów wilka. Jeżli wytrzymałość lub obuch Twojej broni wynosi więcej niż wytrzymałość kłów wilka jesteś w stanie połamać je.

5. Pamiętaj, by poprawnie interpretować ataki oraz umiejętności przeciwnika. Jeżli opisujesz walkę, w której wilk stosuje atak przewrócenie nie możesz opisać jego sparowania. W przypadku takiego ataku można wykonać jedynie unik.

6. Słabe punkty wskażą Ci podatności przeciwnika na dane typy materiałów, substancji oraz żywiołów.

7. Trofea możesz pozyskiwace jedynie po wyuczeniu się umiejętności myśliwskich.

8. Za poprawny i dokładny, a przede wszystkim zrozumiały opis walki, z uwzględnieniem ruchów przeciwnika otrzymasz talenty, niezbędne do dalszego rozwoju postaci. Im lepszy opis pod względem literackim jak i mechaniki gry, tym więcej i lepsze talenty otrzymasz.

Offline Gillen

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 17
  • Reputacja: 20
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe Gillena
« Odpowiedź #8 dnia: 09 Listopad 2015, 17:01:19 »
Gdy krata za plecami Gillena opadła, ten doznał uczucia z którym zmagać się musiał już nie raz. Pojawiało się ono właśnie w takich sytuacjach, gdy znajdował się w miejscu z którego nie było ucieczki. Takich, gdzie jedyny kierunek, jaki można było obrać znajdował się przed twarzą naszego bohatera. Ta zagroda - okrąg o średnicy ledwie piętnastu metrów - stała się dla niego klatką. Opuścić ją będzie mógł dopiero po zmierzeniu się ze swoimi najpotężniejszymi lękami. Mimo, że pomiędzy zamknięciem jednej bramy, a otwarciem drugiej minęło ledwie kilkanaście sekund, chwila ta dla Gillena trwała wieki. Gdy wreszcie wrota stanęły przed jego oponentem otworem, mężczyzna mógł wreszcie ujrzeć wyłaniający się z cienia zwierzęcy pysk. Gdy zorientował się co widzą jego oczy, stanął jak wryty nie mogąc się nawet poruszyć. Tym razem jednak nie był to efekt strachu, a skrajnego zdziwienia. Spodziewał się wielu scenariuszy, ale wszystkie jakoś tak zawierały znacznie bardziej pesymistyczne scenariusze. ÂŻaden z nich w każdym razie nie przewidywał walki z jednym wilkiem. Trochę ochłonąwszy Gillen mógł się teraz trochę uspokoić. W końcu wychował się na wsi otoczonej lasami, gdzie kontakt z dzikimi zwierzętami często miał miejsce. Ręce wreszcie przestały mu drżeć i mógł bez obaw napiąć cięciwę, bez obaw, że większą krzywdę zrobi sobie, niż psowatemu. Ten natomiast w tym czasie już zdążył się nieco przemieścić i znajdował się teraz w odległości jakiś 7 metrów od łucznika. Zbliżał się powoli, spokojnie obserwując swój cel. Mężczyzna spokojnym ruchem napiął łuk, starając się nie sprowokować przeciwnika do przyspieszenia swoich zamiarów. Celował w głowę, gdyż wiedział, że z tej odległości strzała spokojnie przedrze się nie tylko przez skórę, ale również przez czaszkę. Odczekał jeszcze chwilę z oddaniem strzału. Wiedział, że za chwilę zwierz może rozpocząć swoją szarżę, ale stwierdził, że jeden metr go nie zbawi. Wilk jednak po chwili rzeczywiście zaczął przyspieszać. Nie zdekoncentrowało to jednak naszego bohatera, który w tym momencie wypuścił swoją strzałę, która dosłownie po sekundzie tkwiła w rozbitej czaszce psowatego. Nie było mowy o tym, aby mógł się jeszcze podnieść. Co prawda jedna łapka jeszcze podrygiwała w nerwowym odruchu, ale Gillen doskonale wiedział, że odruch ten za chwilę ustanie. Zadowolony ze swojego dzieła, obrócił się w stronę Respeva, czekając na dalsze instrukcje.

5-1=4 strzały

Offline Dragosani

  • Moderator
  • ***
  • Wiadomości: 13737
  • Reputacja: 11794
  • Płeć: Mężczyzna
  • Chwalmy Tawernę!
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe Gillena
« Odpowiedź #9 dnia: 09 Listopad 2015, 17:11:59 »
- Moje gratulacje. Ukończyłeś swoje szkolenie. Mam tu Twoją zapłate, proszę.
Powiedziawszy te słowa, Respev wręczył Ci mieszek.


Trening ukończony

Otrzymujesz 200 grzywien od Respeva.

Talenty:
Gillen - 3 brązowe talenty

Offline Devristus Morii

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 10462
  • Reputacja: 8339
  • Płeć: Mężczyzna
  • Leniuszek.
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe Gillena
« Odpowiedź #10 dnia: 10 Listopad 2015, 20:27:01 »
Wyprawa zaakceptowana.

Forum Tawerny Gothic

Odp: Zadanie szkoleniowe Gillena
« Odpowiedź #10 dnia: 10 Listopad 2015, 20:27:01 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
top
anything