Autor Wątek: Zadanie szkoleniowe Aldyna  (Przeczytany 3993 razy)

Description:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Aldyn

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 423
  • Reputacja: 698
    • Karta postaci

Zadanie szkoleniowe Aldyna
« dnia: 19 Październik 2015, 18:12:13 »
Nazwa wyprawy: Zadanie szkoleniowe Aldyna
Prowadzący wyprawę: Dragosani
Wymagania do uczestnictwa w wyprawie: 50% znajomości technik walki dowolną bronią
Uczestnicy wyprawy: Aldyn

Aldyn poprawił swe postrzępione szaty i kroczył za Respevem.
-Na czym będzie polegać szkolenie? Lepiej władam słowem niż bronią. Chociaż sam jestem bronią w rękach bogów. Zamiast miecza mają me usta, którymi przekazuję ich objawienia.

Offline Dragosani

  • Moderator
  • ***
  • Wiadomości: 13737
  • Reputacja: 11794
  • Płeć: Mężczyzna
  • Chwalmy Tawernę!
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe Aldyna
« Odpowiedź #1 dnia: 19 Październik 2015, 18:19:08 »
- Ta, nie jesteś tu taki pierwszy. Niestety na szlaku słowem sie raczej nie wybronisz. A ja nauczę Cię jak wykorzystać posiadany potencjał bojowy. Każdy jakiś posiada. Masz broń? Na razie twoje zdanie polega na dotarciu na obszar tamtej zagrody. Ruszaj!


//Zagroda znajduje się 10 metrów od Ciebie.
//Jest południe, mamy 12:00.


Forum Tawerny Gothic

Odp: Zadanie szkoleniowe Aldyna
« Odpowiedź #1 dnia: 19 Październik 2015, 18:19:08 »

Offline Aldyn

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 423
  • Reputacja: 698
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe Aldyna
« Odpowiedź #2 dnia: 19 Październik 2015, 18:33:47 »
-Aby równowaga była zachowana muszą być rycerze i kapłani, którzy ich pobłogosławią. Mówiłem ci wcześniej o broni, choć myślę, że mówisz teraz o tym kiju, który noszę na plecach.
Aldyn poszedł do zagrody składając dłonie i pochylając głowę. Modlił się do Ventepi, by nie musiał walczyć z żadną żywą istotą.

Offline Dragosani

  • Moderator
  • ***
  • Wiadomości: 13737
  • Reputacja: 11794
  • Płeć: Mężczyzna
  • Chwalmy Tawernę!
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe Aldyna
« Odpowiedź #3 dnia: 19 Październik 2015, 22:01:30 »
Respev spokojnym krokiem poszedł w stronę zagrody. Pomyślał w duchu. Zdecydowanie nie wygląda na wojaka, ale powinien sobie poradzić ze zwykłym zwierzakiem. Jeśli ogóle zechce z nim walczyć. Kto wie co takiemu może przyjść do głowy...
- Czeka Cię walka. Gotów żeś?


Tak opisujemy wydarzenia, narracje.

Tak opisujemy myśli.
[b]Tak opisujemy myśli.[/b]
- Tak opisujemy wypowiadane słowa, dialog.
[i]- Tak opisujemy wypowiadane słowa, dialog.[/i]
//Tak zwracamy się do MG, żeby dopytać o dane rzeczy w związku z wydarzeniami, jego opisem lub walką.

[b]//Tak zwracamy się do MG, żeby dopytać o dane rzeczy w związku z wydarzeniami, jego opisem lub walką.[/b]

Offline Aldyn

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 423
  • Reputacja: 698
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe Aldyna
« Odpowiedź #4 dnia: 19 Październik 2015, 22:11:25 »
-Nie znamy dnia, ni godziny.
Zdjął z pleców swój kij i mocno go ścisnął. W świątyni zawsze mówili mu, aby być zawsze gotowym. Aby zawsze mieć oliwę do swej lampy, by nie przegapić wizyty Pana.

Offline Dragosani

  • Moderator
  • ***
  • Wiadomości: 13737
  • Reputacja: 11794
  • Płeć: Mężczyzna
  • Chwalmy Tawernę!
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe Aldyna
« Odpowiedź #5 dnia: 19 Październik 2015, 22:50:40 »
Rycerz wszedł po drabinie na wieżyczkę zbudowaną z drewna, która znajduje się zaraz obok zagrody. Na górze znajdowały się dwie dźwignie. Respev pociągnął jedną z nich i brama do zagrody stanęła przed Tobą otworem.

//Zagroda jest okręgiem o średnicy 15 metrów. Otoczono drewnianymi ścianami o wysokości 2 metrów, na ziemi znajduje się ubity piach niczym na arenie. Na przeciwko głównego wejścia znajduje się metalowa krata, zza której dobiegają odgłosy warczenia.

- Zapraszam do środka.
Po tych słowach Respev sięgnął do kufra, który również znajdował się na wieżyczce i wyciągnął z niego długi łuk, kołczan stalowych strzał oraz miecz treningowy. Zarzucił kolczan na ramie, wyciągnął jedną strzałę i uchwycił ją wraz z bronią w prawej dłoni.
- To na wszelki wypadek, gdybyś nie okazał się dobrym wojakiem i trzeba będzie ratować Ci skórę. Daj znać, gdy będziesz gotów.

Offline Aldyn

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 423
  • Reputacja: 698
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe Aldyna
« Odpowiedź #6 dnia: 19 Październik 2015, 22:56:00 »
Aldyn skierował kij przed siebie i kiwnął głową na znak, że jest gotów.

Offline Dragosani

  • Moderator
  • ***
  • Wiadomości: 13737
  • Reputacja: 11794
  • Płeć: Mężczyzna
  • Chwalmy Tawernę!
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe Aldyna
« Odpowiedź #7 dnia: 19 Październik 2015, 23:04:46 »
Respev jeszcze raz pociągnął za tę samą dźwignię co poprzednio, tym razem by zamknął bramę do zagrody. Następnie pociągnął za drugą dźwignie. Metalowe kraty ustąpiły miejsca wściekłemu wilkowi. Bestia powolnym krokiem wychodziła ze swojej klatki.

- Powodzenia!


//Wilk znajduje się 10 metrów od Ciebie po linii prostej.





1. Walkę powinieneś rozpocząć od sprawdzenia kto ma pierwszeństwo ataku na terenie, na którym się znajdujesz. Masz to opisane w swoich jak i umiejętnościach przeciwnika. Znajdujesz się w zagrodzie, na piasku. W związku z tym nikt z was nie ma pierwszeństwa ataku, a skoro Mistrz Gry nie opisał ataku ze strony wilka otrzymałeś zielone światło do rozpoczęcia walki według swojego opisu.

2. W poście opisującym walkę musisz zawrzeć dokładny opis tego jakie ciosy, w które miejsce na ciele przeciwnika zadajesz. Jeżli jesteś wyposażony w kilka broni dobrze być napisać nazwę broni, którą aktualnie dobyłeś by stanąć do walki z przeciwnikiem.

3. W zależności od tego jaki posiadasz stopień zaawansowania danej specjalizacji walki możesz wykonać określoną liczbę finiszerów na post. Za finiszery uznajemy zabicie przeciwnika. W związku z tym posiadając specjalizację walki bronią sieczną na poziomie [50%] po opisie walki będziesz mógł ją podsumować zabiciem jednego przeciwnika z I kategorii.

4. Statystyki przeciwnika widnieją na jego wpisie.

Broń: kły
Ostrość: 8
Wytrzymałość: 15

Bestia: wilk
Kategoria: I
Wytrzymałość: 1

Oznacza to, że kły wilka, którymi gryzie są ostre na 8 punktów i wytrzymałe na 15 punktów. Wilk zaliczany jest do potworów I kategorii więc do jego uśmiercenia wymagany jest tylko 1 finiszer. Wytrzymałość skóry wilka wynosi 1 punkt. W związku z tym jesteś w stanie przebić skórę wilka każdą bronią, której ostrość wynosi więcej niż 1 punkt wytrzymałości. Im wiekszy wsplóczynnik ostrości Twojej broni tym łatwiej przebije ona skórę wilka. Działa to również w przypadku, gdy to wilk ugryzie Ciebie, a Twoje odzienie posiada mniejszą wytrzymałość niż 8 punktów, czyli ostrość kłów wilka. Jeżli wytrzymałość lub obuch Twojej broni wynosi więcej niż wytrzymałość kłów wilka jesteś w stanie połamać je.

5. Pamiętaj, by poprawnie interpretować ataki oraz umiejętności przeciwnika. Jeżli opisujesz walkę, w której wilk stosuje atak przewrócenie nie możesz opisać jego sparowania. W przypadku takiego ataku można wykonać jedynie unik.

6. Słabe punkty wskażą Ci podatności przeciwnika na dane typy materiałów, substancji oraz żywiołów.

7. Trofea możesz pozyskiwace jedynie po wyuczeniu się umiejętności myśliwskich.

8. Za poprawny i dokładny, a przede wszystkim zrozumiały opis walki, z uwzględnieniem ruchów przeciwnika otrzymasz talenty, niezbędne do dalszego rozwoju postaci. Im lepszy opis pod względem literackim jak i mechaniki gry, tym więcej i lepsze talenty otrzymasz.

Offline Aldyn

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 423
  • Reputacja: 698
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe Aldyna
« Odpowiedź #8 dnia: 19 Październik 2015, 23:40:04 »
Aldyn nie był zbytnio zadowolony, że wystawili naprzeciw niego takie zwierze. Nie miał ochoty walczyć. W przeciwieństwie do wilka. Bestia szczerząc kły, zaczęła biec w jego stronę. Kapłan szybko musiał przypomnieć sobie techniki walki, które pokazał mu Jan. Wziął zamach zza głowy. Gdy dzieliła ich odległość niecałych dwóch metrów uderzył wilka końcem kija. Ten pod wpływem ciosu w czaszkę stracił przytomność. Zwierzę zaryło w piach hamując pod stopami Aldyna. ÂŚwieżak odrzucił swą broń i dotknął głowy rannego wilka.
-Ventepi, wybacz mi, że skrzywdziłem to stworzenie. Spraw aby szybko wróciło do pełni sił.
Mamrotał cicho pod nosem.

Offline Dragosani

  • Moderator
  • ***
  • Wiadomości: 13737
  • Reputacja: 11794
  • Płeć: Mężczyzna
  • Chwalmy Tawernę!
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe Aldyna
« Odpowiedź #9 dnia: 20 Październik 2015, 07:07:18 »
- Dobre i to. No niech będzie. Moje gratulacje. Ukończyłeś swoje szkolenie. Mam tu Twoją zapłate, proszę.
Powiedziawszy te słowa, Respev wręczył kapłanowi mieszek.


Trening ukończony

Otrzymujesz 200 grzywien od Respeva.

Talenty:
Aldyn - 2 brązowe talenty

Offline Devristus Morii

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 10462
  • Reputacja: 8339
  • Płeć: Mężczyzna
  • Leniuszek.
    • Karta postaci

Odp: Zadanie szkoleniowe Aldyna
« Odpowiedź #10 dnia: 10 Listopad 2015, 20:19:51 »
Wyprawa zaakceptowana.

Forum Tawerny Gothic

Odp: Zadanie szkoleniowe Aldyna
« Odpowiedź #10 dnia: 10 Listopad 2015, 20:19:51 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
top
anything