Autor Wątek: Sile odpowiada siła, wojna rodzi wojnę, a śmierć przynosi tylko śmierć  (Przeczytany 28224 razy)

Description:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Gorn Valfranden

  • Bractwo Świtu
  • ***
  • Wiadomości: 1928
  • Reputacja: 2422
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Sile odpowiada siła, wojna rodzi wojnę, a śmierć przynosi tylko śmierć
« Odpowiedź #320 dnia: 27 Październik 2015, 21:30:33 »
Gorn wrócił do piwnicy. Jeszcze raz spojrzał na człowieka. Zauważył że Themo nic nie robi aby mu pomóc. Podszedł bliżej i rozpoznał go - Kurwa!. Vernon?!. Cholera trzeba ci pomóc. Themo rusz się a nie się obijasz. Rzucił do najemnika.

// Jak by co Vernona też znam osobiście. Też mogę go uleczyć?.

Offline Melkior Tacticus

  • Król
  • ***
  • Wiadomości: 7321
  • Reputacja: -3620
    • Karta postaci

Odp: Sile odpowiada siła, wojna rodzi wojnę, a śmierć przynosi tylko śmierć
« Odpowiedź #321 dnia: 27 Październik 2015, 21:31:10 »
- Ja wracam do Progów, odbiorę od Dobromira zapłatę i wam rozdziele. Chcę zostawić tu garnizon, Kazmir zostaniesz tu z Ashogiem i Nardo, dam wam jeszcze trzech ludzi. Zostawie wam amunicję, ciepłe płaszcze i nieco mikstur. Zabiorę rannych do Bastardo, na Atunus wrócimy tu z większymi siłami i zaatakujemy Fort. Chyba że przeczekamy aż do Veris. Ale to zły pomysł.

//Możesz

Forum Tawerny Gothic

Odp: Sile odpowiada siła, wojna rodzi wojnę, a śmierć przynosi tylko śmierć
« Odpowiedź #321 dnia: 27 Październik 2015, 21:31:10 »

Offline Gorn Valfranden

  • Bractwo Świtu
  • ***
  • Wiadomości: 1928
  • Reputacja: 2422
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Sile odpowiada siła, wojna rodzi wojnę, a śmierć przynosi tylko śmierć
« Odpowiedź #322 dnia: 27 Październik 2015, 21:38:38 »
// Mogę improwizować?. Bo znam się trochę na leczeniu też w realu więc pytam się czy mogę tworzyć improwizoryczne maści itp.

Offline TheMo

  • Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 5519
  • Reputacja: 4478
    • Karta postaci

Odp: Sile odpowiada siła, wojna rodzi wojnę, a śmierć przynosi tylko śmierć
« Odpowiedź #323 dnia: 27 Październik 2015, 22:08:31 »
Themo zdjął z ramienia torbę cyrulika i ją otworzył. Wyjął z niej kawałek bandażu i płyn do odkażania ran, który był chłodny sam w sobie, przez temperaturę otoczenia. Nasączył nim opatrunek i przyłożył ofierze do ran.
-Pomoc wymaga czasu. Zdałeś chociaż egzamin z pierwszej pomocy?
Rzucił do Gorna i po czasie zdjął przyłożone bandaże. Delikatnie rozmasował zsiniaczone miejsca. Spakował wszystkie przyrządy do apteczki i zamknął ją. Zarzucił ją na ramie i pomógł wstać Vernomowi.
-Pomóż mi go zaprowadzić na górę, tylko delikatnie.

Offline Gorn Valfranden

  • Bractwo Świtu
  • ***
  • Wiadomości: 1928
  • Reputacja: 2422
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Sile odpowiada siła, wojna rodzi wojnę, a śmierć przynosi tylko śmierć
« Odpowiedź #324 dnia: 28 Październik 2015, 15:48:11 »
- Tak, zdałem. Po chwili Paladyn kiwnął głową najemnikowi i podszedł do Vernona. Wziął jego rękę i położył mu ją na swoim ramieniu. Delikatnie i powoli razem z Themo prowadził Vernona na górę. Pośpiech był niepotrzebny w tej chwili.

Offline Nardo

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 149
  • Reputacja: 152
  • Kabanos, Serdel, Kanapka i Twoja Matka!
    • Karta postaci

Odp: Sile odpowiada siła, wojna rodzi wojnę, a śmierć przynosi tylko śmierć
« Odpowiedź #325 dnia: 29 Październik 2015, 20:01:38 »
Nardo siedział sobie na pudle lekko zasnął aż nie wie co się wokół niego działo, nagle się obudził, wstał przeciągnął się i spytał:
-Co, co się dzieje? Nie wiedząc czemu zasnąłem, co mnie ominęło?

Offline Dwalin aep Durin

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 246
  • Reputacja: 379
    • Karta postaci

Odp: Sile odpowiada siła, wojna rodzi wojnę, a śmierć przynosi tylko śmierć
« Odpowiedź #326 dnia: 29 Październik 2015, 20:14:50 »
- Trochę cię ominęło. min: Melkior gada z wujem którego znalazł w piwnicy  Gorn który  teraz z  themo są w piwnicy. Inni gdzieś łażą. Na razie odpoczywamy. Odpowiedział Nardo który zasnął i nie wiedział co się w między czasie działo.

Offline Melkior Tacticus

  • Król
  • ***
  • Wiadomości: 7321
  • Reputacja: -3620
    • Karta postaci

Odp: Sile odpowiada siła, wojna rodzi wojnę, a śmierć przynosi tylko śmierć
« Odpowiedź #327 dnia: 30 Październik 2015, 22:35:53 »
//Przepraszam że tak to idzie ślamazarnie, miało to wszystko mieć inny przebieg. Dlatego też kończymy tutaj, kto chce kontynuować wątek to zapraszam do wątku który założę niedługo.


Minęło kilka godzin, po zachodzie słońca Aerandir nabrał sił i doszedł do siebie. Przy pomocy swojej krwi postawił też na nogi Vernona. Melkior zostawił w strażnicy kilku ludzi, jego najemnicy zebrali sprzęt po poległych wąpierzach i załadowali na konia. Kompania wróciła do Progów, tam elf spotkał się z Dobromirem który postanowił zapłacić Bękartom za dobrą robotę. A że Progi biedne nie są to trochę tego było. Komandor zostawił w Progach Kazia, Ashoga i Nardo zostawiając im amunicję, leki i broń. Reszta poszła w swoją stronę.

//Loot do rozdania:

20x
Nazwa broni: miecz bandyty
Rodzaj: miecz
Typ: jednoręczny
Ostrość: 13
Wytrzymałość: 15
Opis: Wykuty z 0,94kg mosiądzu o zasięgu 0,9 metra, uszkodzony

30x
Nazwa broni: sztylet bandyty
Rodzaj: sztylet
Typ: jednoręczny
Ostrość: 23
Wytrzymałość: 30
Opis: Wykuty z 0,62kg stali Valfdeńskiej o zasięgu 0,3 metra, uszkodzony

100x
Nazwa amunicji: żelazny bełt
Rodzaj: bełt
Ostrość: 15
Wytrzymałość: 25
Opis: Wykonany z 0,01kg żelaza i 0,03kg drewna, zniszczony

//Tak btw. bełtów wyszło ok 1200 ze wszystkich zabitych wampirów, ale nie chce przesadzić. Pisać co kto chce wziąć na przetop. O ile chce. Oficjalny koniec jutro.


Offline Melkior Tacticus

  • Król
  • ***
  • Wiadomości: 7321
  • Reputacja: -3620
    • Karta postaci

Odp: Sile odpowiada siła, wojna rodzi wojnę, a śmierć przynosi tylko śmierć
« Odpowiedź #328 dnia: 01 Listopad 2015, 20:30:38 »
//Zacznijmy od tego że miałem dylemat czy w ogóle coś rozdawać, większość z was ocknęła się dopiero na koniec  :( "Nagrody" będą więc tylko takie.
//Pamiętajcie o zwrocie broni

Wyprawa zakończona powodzeniem.

Bękarty Rashera wyruszyły z misją pozbycia się "dzikich" wampirów z gminy Kardon, cel ten podzielono na trzy etapy. Pierwszym było dotarcie do wsi Progi i ustanowienie przyczółka dla dalszych operacji. W trakcie jednego z postojów Melkiora odwiedził Lithan le Ellander, tajemniczy elfi czarodziej. Elf poinformował dowódcę najemników iż hrabia Cadacus walczy z banitami i oczekuje iż Bękarty mu pomogą. Komandor zaproponował że spotka się z hrabią w Progach. Kompania dotarła do wsi, która okazała się ufortyfikowaną osadą, co jak się miało wkrótce okazać wielce się przydało. Hrabiego ani Lithana w osadzie nie było, wieczorem zaś zaatakowały wampiry dokonując dość nieskoordynowanego ataku, najemnicy odparli ich ponosząc niewielkie straty. Z samego rana Melkior poprowadził kontrnatarcie na pobliską strażnicę która zapewnia kontrolę nad szlakiem prowadzącym w głąb gminy. Utrzymanie jej przez atunus (jesień) będzie drugim etapem operacji, zwieńczeniem całej kampanii będzie zdobycie fortu okupowanego przez wampiry.


Nagrody

TheMo: 100grz. od Dobromira
Nardo: 50grz. od Dobromira
Dwalin aep Durin: 70grz. z zabitych wąpierzy
Kazmir aep Groth: 100grz. od Dobromira
Gorn Valfranden: 50grz. z zabitych wampierzy
Silion aep Mor: 80grz. z zabitych wampierzy

Talenty:
TheMo:

Aktywność: 1 brązowy talent
Opisy: 1 srebrny talent
Walka: 1 brązowy talent

Nardo:

Aktywność: 1 brązowy talent
Opisy: 1 brązowy talent
Walka:
 

Kazmir aep Groth:

Aktywność: 1 srebrny talent
Opisy: 1 srebrny talent
Walka: 1 brazowy talent


Melkior Tacticus:

Aktywność: 1 srebrny talent
Opisy: 1 srebrny talent
Walka: 1 brazowy talent

[member=1698]Szarleǰ[/member]
« Ostatnia zmiana: 04 Listopad 2015, 11:52:50 wysłana przez Melkior Tacticus »

Offline Devristus Morii

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 10462
  • Reputacja: 8339
  • Płeć: Mężczyzna
  • Leniuszek.
    • Karta postaci

Odp: Sile odpowiada siła, wojna rodzi wojnę, a śmierć przynosi tylko śmierć
« Odpowiedź #329 dnia: 10 Listopad 2015, 20:49:53 »
//Przepraszam że tak to idzie ślamazarnie, miało to wszystko mieć inny przebieg. Dlatego też kończymy tutaj, kto chce kontynuować wątek to zapraszam do wątku który założę niedługo.


Minęło kilka godzin, po zachodzie słońca Aerandir nabrał sił i doszedł do siebie. Przy pomocy swojej krwi postawił też na nogi Vernona. Melkior zostawił w strażnicy kilku ludzi, jego najemnicy zebrali sprzęt po poległych wąpierzach i załadowali na konia. Kompania wróciła do Progów, tam elf spotkał się z Dobromirem który postanowił zapłacić Bękartom za dobrą robotę. A że Progi biedne nie są to trochę tego było. Komandor zostawił w Progach Kazia, Ashoga i Nardo zostawiając im amunicję, leki i broń. Reszta poszła w swoją stronę.

//Loot do rozdania:

20x
Nazwa broni: miecz bandyty
Rodzaj: miecz
Typ: jednoręczny
Ostrość: 13
Wytrzymałość: 15
Opis: Wykuty z 0,94kg mosiądzu o zasięgu 0,9 metra, uszkodzony

30x
Nazwa broni: sztylet bandyty
Rodzaj: sztylet
Typ: jednoręczny
Ostrość: 23
Wytrzymałość: 30
Opis: Wykuty z 0,62kg stali Valfdeńskiej o zasięgu 0,3 metra, uszkodzony

100x
Nazwa amunicji: żelazny bełt
Rodzaj: bełt
Ostrość: 15
Wytrzymałość: 25
Opis: Wykonany z 0,01kg żelaza i 0,03kg drewna, zniszczony

//Tak btw. bełtów wyszło ok 1200 ze wszystkich zabitych wampirów, ale nie chce przesadzić. Pisać co kto chce wziąć na przetop. O ile chce. Oficjalny koniec jutro.


Co to ma znaczyć loot do rozdania? Zgodnie z zasadami gracz może wziąć tylko to co jest w stanie unieść i pomieścić, więc co Ty wyprawiasz. Niedługo będą wyprawy, gdzie wyruszy 2 ludzi i zbierze sobie łup z całego zamku i prowadzący na końcu napisze: Loot do rozdania. Jasno jest to powiedziane, że gracze aby coś wziąć i dostać muszą napisać, że biorą lub nie. W tym przypadku nie napisałeś kto co bierze także ten cały loot, który pozbierali sobie przepada.

//Zacznijmy od tego że miałem dylemat czy w ogóle coś rozdawać, większość z was ocknęła się dopiero na koniec  :( "Nagrody" będą więc tylko takie.
//Pamiętajcie o zwrocie broni

Wyprawa zakończona powodzeniem.

Bękarty Rashera wyruszyły z misją pozbycia się "dzikich" wampirów z gminy Kardon, cel ten podzielono na trzy etapy. Pierwszym było dotarcie do wsi Progi i ustanowienie przyczółka dla dalszych operacji. W trakcie jednego z postojów Melkiora odwiedził Lithan le Ellander, tajemniczy elfi czarodziej. Elf poinformował dowódcę najemników iż hrabia Cadacus walczy z banitami i oczekuje iż Bękarty mu pomogą. Komandor zaproponował że spotka się z hrabią w Progach. Kompania dotarła do wsi, która okazała się ufortyfikowaną osadą, co jak się miało wkrótce okazać wielce się przydało. Hrabiego ani Lithana w osadzie nie było, wieczorem zaś zaatakowały wampiry dokonując dość nieskoordynowanego ataku, najemnicy odparli ich ponosząc niewielkie straty. Z samego rana Melkior poprowadził kontrnatarcie na pobliską strażnicę która zapewnia kontrolę nad szlakiem prowadzącym w głąb gminy. Utrzymanie jej przez atunus (jesień) będzie drugim etapem operacji, zwieńczeniem całej kampanii będzie zdobycie fortu okupowanego przez wampiry.


Nagrody

TheMo: 100grz. od Dobromira
Nardo: 50grz. od Dobromira
Dwalin aep Durin: 70grz. z zabitych wąpierzy
Kazmir aep Groth: 100grz. od Dobromira
Gorn Valfranden: 50grz. z zabitych wampierzy
Silion aep Mor: 80grz. z zabitych wampierzy

Talenty:
TheMo:

Aktywność: 1 brązowy talent
Opisy: 1 srebrny talent
Walka: 1 brązowy talent

Nardo:

Aktywność: 1 brązowy talent
Opisy: 1 brązowy talent
Walka:
 

Kazmir aep Groth:

Aktywność: 1 srebrny talent
Opisy: 1 srebrny talent
Walka: 1 brazowy talent


Melkior Tacticus:

Aktywność: 1 srebrny talent
Opisy: 1 srebrny talent
Walka: 1 brazowy talent

[member=1698]Szarleǰ[/member]
//Zacznijmy od tego że miałem dylemat czy w ogóle coś rozdawać, większość z was ocknęła się dopiero na koniec  :( "Nagrody" będą więc tylko takie.
//Pamiętajcie o zwrocie broni

Wyprawa zakończona powodzeniem.

Bękarty Rashera wyruszyły z misją pozbycia się "dzikich" wampirów z gminy Kardon, cel ten podzielono na trzy etapy. Pierwszym było dotarcie do wsi Progi i ustanowienie przyczółka dla dalszych operacji. W trakcie jednego z postojów Melkiora odwiedził Lithan le Ellander, tajemniczy elfi czarodziej. Elf poinformował dowódcę najemników iż hrabia Cadacus walczy z banitami i oczekuje iż Bękarty mu pomogą. Komandor zaproponował że spotka się z hrabią w Progach. Kompania dotarła do wsi, która okazała się ufortyfikowaną osadą, co jak się miało wkrótce okazać wielce się przydało. Hrabiego ani Lithana w osadzie nie było, wieczorem zaś zaatakowały wampiry dokonując dość nieskoordynowanego ataku, najemnicy odparli ich ponosząc niewielkie straty. Z samego rana Melkior poprowadził kontrnatarcie na pobliską strażnicę która zapewnia kontrolę nad szlakiem prowadzącym w głąb gminy. Utrzymanie jej przez atunus (jesień) będzie drugim etapem operacji, zwieńczeniem całej kampanii będzie zdobycie fortu okupowanego przez wampiry.


Nagrody

TheMo: 100grz. od Dobromira
Nardo: 50grz. od Dobromira
Dwalin aep Durin: 70grz. z zabitych wąpierzy
Kazmir aep Groth: 100grz. od Dobromira
Gorn Valfranden: 50grz. z zabitych wampierzy
Silion aep Mor: 80grz. z zabitych wampierzy

Talenty:
TheMo:

Aktywność: 1 brązowy talent
Opisy: 1 srebrny talent
Walka: 1 brązowy talent

Nardo:

Aktywność: 1 brązowy talent
Opisy: 1 brązowy talent
Walka:
 

Kazmir aep Groth:

Aktywność: 1 srebrny talent
Opisy: 1 srebrny talent
Walka: 1 brazowy talent


Melkior Tacticus:

Aktywność: 1 srebrny talent
Opisy: 1 srebrny talent
Walka: 1 brazowy talent

[member=1698]Szarleǰ[/member]

Poprawiam na:

Talenty:
TheMo:

Aktywność: 1 brązowy talent
Opisy: 1 srebrny talent
Walka: 1 brązowy talent

Nardo:

Aktywność: 1 brązowy talent
Opisy: 1 brązowy talent
Walka:
 


Kazmir aep Groth:

Aktywność: 1 srebrny talent
Opisy: 1 brązowy talent
Walka: 1 brazowy talent


Melkior Tacticus:

Aktywność: 1 srebrny talent
Opisy: 1 brązowy talent
Walka: 1 brazowy talent

Forum Tawerny Gothic

Odp: Sile odpowiada siła, wojna rodzi wojnę, a śmierć przynosi tylko śmierć
« Odpowiedź #329 dnia: 10 Listopad 2015, 20:49:53 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
top
anything