Autor Wątek: Nazwa tematu: I walka GvG (beta testy)  (Przeczytany 467 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline KenshinAutor wtku

  • Konkordat puszczy i kniei
  • ***
  • Wiadomości: 2397
  • Reputation Power: 33
  • Kenshin mógłby pewnego dnia być kimś...Kenshin mógłby pewnego dnia być kimś...Kenshin mógłby pewnego dnia być kimś...Kenshin mógłby pewnego dnia być kimś...

  • Age: 28
    • Karta postaci

    • Zobacz profil
Nazwa tematu: I walka GvG (beta testy)
« dnia: 05 Sierpień 2015, 21:39:01 »
Kenshin przebywa sobie na arenie ćwicząc samotnie wymachiwanie mieczem trenując przed następną walką. W międzyczasie przypominał sobie podstawowe zaklęcia ze sfery lodu, bo kto wie kiedy może mu się to przydać!

Offline Melkior Tacticus

  • Podskarbi Koronny
  • ***
  • Wiadomości: 6252
  • Reputation Power: 0
  • Melkior Tacticus nie ma zbyt dobrej opinii.Melkior Tacticus nie ma zbyt dobrej opinii.Melkior Tacticus nie ma zbyt dobrej opinii.Melkior Tacticus nie ma zbyt dobrej opinii.Melkior Tacticus nie ma zbyt dobrej opinii.Melkior Tacticus nie ma zbyt dobrej opinii.Melkior Tacticus nie ma zbyt dobrej opinii.Melkior Tacticus nie ma zbyt dobrej opinii.Melkior Tacticus nie ma zbyt dobrej opinii.

    • Karta postaci

  • Nagrody:
    Baron PeranSzlachcic Javemir i KallarCzeladnik kowalstwa
    • Zobacz profil
Odp: Nazwa tematu: I walka GvG (beta testy)
« Odpowiedź #1 dnia: 05 Sierpień 2015, 22:23:30 »
Na arenę z naładowaną kuszą na arenę wkroczył Melkior.

Rolled 1d6 : 6, total 6

Offline KenshinAutor wtku

  • Konkordat puszczy i kniei
  • ***
  • Wiadomości: 2397
  • Reputation Power: 33
  • Kenshin mógłby pewnego dnia być kimś...Kenshin mógłby pewnego dnia być kimś...Kenshin mógłby pewnego dnia być kimś...Kenshin mógłby pewnego dnia być kimś...

  • Age: 28
    • Karta postaci

    • Zobacz profil
Odp: Nazwa tematu: I walka GvG (beta testy)
« Odpowiedź #2 dnia: 05 Sierpień 2015, 22:27:15 »
Ork widząc, co się dzieję i, że to nie będzie miła pogawędka o bogach! Kenshin odruchowo wyrzucił miecz i chwycił za łuk oraz żelazną strzałę, którą nałożył na cięciwę a następnie ją mocno naciągnął powoli mierząc w stronę elfa.



 
Rolled 1d6 : 6, total 6

Offline Isentor

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 31696
  • Reputation Power: 556
  • Isentor budzi postrach.Isentor budzi postrach.Isentor budzi postrach.Isentor budzi postrach.Isentor budzi postrach.Isentor budzi postrach.Isentor budzi postrach.Isentor budzi postrach.Isentor budzi postrach.Isentor budzi postrach.Isentor budzi postrach.Isentor budzi postrach.

    • Karta postaci

  • Nagrody:
    Król Valfden - Isentor I AquilaTarcza lojalności - za 6 lat na forum.Zielona mikstura aktywności - za 100 dni online na forum.Order sympatii - za przekroczenie 10000 punktów reputacji....
    • Zobacz profil
    • Tawerna Gothic
Odp: Nazwa tematu: I walka GvG (beta testy)
« Odpowiedź #3 dnia: 05 Sierpień 2015, 22:38:22 »
Kenshin wyrzucił 6 oczek + 3 punkty premii (Zaawansowane techniki walki - łuk refleksyjny - 100%) + 1 punkt premii za (Potencjał Bojowy) = 10 punktów.

Melkior Tacticus wyrzucił 6 oczek + 3 punkty premii (Lekcja III [100%] - Mistrzowskie techniki walki - kusza) = 9 punktów.

Kenshin otrzymuje pierwszeństwo do wykonania ruchu w walce przeciwko Melkiorowi.

Cytuj
4. Po trzecim poście gracz z pierwszeństwem ataku może przystąpić do wykonania dostępnych dla niego akcji w trakcie walki. Post musi zacząć się od rzutku kostką (6 oczek). W tym celu używamy kodu (bbcode): [roll.]1d6[/roll]. Następnie gracz opisujący atak, nie może wykonać więcej niż 1 akcję na post. Nie może również pisać o tym jak zakończył się jego atak, ponieważ decyduje o tym wyłącznie Mistrz Gry, zaś po wyprowadzonym ataku zaatakowany gracz ma jeszcze prawo do kontrataku lub obrony.
//Ten post należy do ciebie Kenshin.



//Po tym jak Kenshin napisze post będzie twój ruch Melkior.
Cytuj
5. Dlatego piąty post walki rozpoczyna zaatakowany gracz decydując o kontrataku lub obronie. Jeśli gracz zdecyduje się na kontratak musi uwzględnić miejsce w jakie został zaatakowany przez przeciwnika i wyprowadzić cios od siebie. W tym celu najpierw rzuca kością ( 6 oczek) używając kodu (bbcode): [roll.]1d6[/roll], następnie opisuje swój atak. Nie może wykonać więcej niż 1 akcję na post. Nie może również pisać o tym jak zakończył się jego atak, ponieważ decyduje o tym wyłącznie Mistrz Gry. Jeśli gracz podejmie obronę musi zacząć post od rzutku kostką (6 oczek). W tym celu używamy kodu (bbcode): [roll.]1d6[/roll]. Następnie powinien opisać w jaki sposób unika lub chroni się przed atakiem przeciwnika. Nie może wykonać więcej niż 1 akcję na post. Nie może również pisać o tym jak zakończyła się jego obrona, ponieważ decyduje o tym wyłącznie Mistrz Gry.

Offline KenshinAutor wtku

  • Konkordat puszczy i kniei
  • ***
  • Wiadomości: 2397
  • Reputation Power: 33
  • Kenshin mógłby pewnego dnia być kimś...Kenshin mógłby pewnego dnia być kimś...Kenshin mógłby pewnego dnia być kimś...Kenshin mógłby pewnego dnia być kimś...

  • Age: 28
    • Karta postaci

    • Zobacz profil
Odp: Nazwa tematu: I walka GvG (beta testy)
« Odpowiedź #4 dnia: 05 Sierpień 2015, 22:45:22 »
Rolled 1d6 : 4, total 4


Ork czuł, że to jego dzień i uda mu się wygrać w imię Ventepi! Kenshin się nie zawahał i po dosłownie trzech sekundach mierzenia w głowę elfa wypuścił żelazną strzałę z objęć cięciwy. Strzała powędrowała przez piaski areny z zamiarem siania śmierci.

Offline Melkior Tacticus

  • Podskarbi Koronny
  • ***
  • Wiadomości: 6252
  • Reputation Power: 0
  • Melkior Tacticus nie ma zbyt dobrej opinii.Melkior Tacticus nie ma zbyt dobrej opinii.Melkior Tacticus nie ma zbyt dobrej opinii.Melkior Tacticus nie ma zbyt dobrej opinii.Melkior Tacticus nie ma zbyt dobrej opinii.Melkior Tacticus nie ma zbyt dobrej opinii.Melkior Tacticus nie ma zbyt dobrej opinii.Melkior Tacticus nie ma zbyt dobrej opinii.Melkior Tacticus nie ma zbyt dobrej opinii.

    • Karta postaci

  • Nagrody:
    Baron PeranSzlachcic Javemir i KallarCzeladnik kowalstwa
    • Zobacz profil
Odp: Nazwa tematu: I walka GvG (beta testy)
« Odpowiedź #5 dnia: 05 Sierpień 2015, 22:50:26 »
Widząc jak ork napina łuk w ostatniej chwili uskoczył metr w lewo, szybko wymierzył w korpus Kenshina i wystrzelił z kuszy.

Rolled 1d6 : 3, total 3

Offline Isentor

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 31696
  • Reputation Power: 556
  • Isentor budzi postrach.Isentor budzi postrach.Isentor budzi postrach.Isentor budzi postrach.Isentor budzi postrach.Isentor budzi postrach.Isentor budzi postrach.Isentor budzi postrach.Isentor budzi postrach.Isentor budzi postrach.Isentor budzi postrach.Isentor budzi postrach.

    • Karta postaci

  • Nagrody:
    Król Valfden - Isentor I AquilaTarcza lojalności - za 6 lat na forum.Zielona mikstura aktywności - za 100 dni online na forum.Order sympatii - za przekroczenie 10000 punktów reputacji....
    • Zobacz profil
    • Tawerna Gothic
Odp: Nazwa tematu: I walka GvG (beta testy)
« Odpowiedź #6 dnia: 05 Sierpień 2015, 23:01:52 »
Kenshin wyrzucił 4 oczka + 3 punkty premii (Zaawansowane techniki walki - łuk refleksyjny - 100%) + 1 punkt premii za (Potencjał Bojowy) = 8 punktów.
Melkior Tacticus wyrzucił 3 oczka + 3 punkty premii (Lekcja III [100%] - Mistrzowskie techniki walki - kusza) = 6 punktów.


//Melkiorze w tej sytuacji możesz wykonać jedynie 1 ruch: zaatakować lub wykonać unik. W swoim poście opisałeś obie rzeczy popełniając błąd.


Strzała wystrzelona przez Kenshina pomknęła w sam środek głowy Melkiora, jednak odbiła się od kolczego czepca wytrącając elfa lekko z równowagi, kiedy ten niezdecydowany ni to atakował, ni unikał pocisku. Bełt wystrzelony z kuszy Melkiora poszybował w powietrze omijając swój cel.


Koniec rundy 1
Kenshin: zarysował czepiec Melkiora
Melkior: nie poczynił żadnych postępów


//Rozpoczynamy rundę drugą. To Melkior zaatakował więc teraz pierwszy ruch wykonuje Kenshin.
Gracz z pierwszeństwem ataku może przystąpić do wykonania dostępnych dla niego akcji w trakcie walki. Post musi zacząć się od rzutku kostką (6 oczek). W tym celu używamy kodu (bbcode): [roll.]1d6[/roll]. Następnie gracz opisujący atak, nie może wykonać więcej niż 1 akcję na post. Nie może również pisać o tym jak zakończył się jego atak, ponieważ decyduje o tym wyłącznie Mistrz Gry, zaś po wyprowadzonym ataku zaatakowany gracz ma jeszcze prawo do kontrataku lub obrony.

Offline KenshinAutor wtku

  • Konkordat puszczy i kniei
  • ***
  • Wiadomości: 2397
  • Reputation Power: 33
  • Kenshin mógłby pewnego dnia być kimś...Kenshin mógłby pewnego dnia być kimś...Kenshin mógłby pewnego dnia być kimś...Kenshin mógłby pewnego dnia być kimś...

  • Age: 28
    • Karta postaci

    • Zobacz profil
Odp: Nazwa tematu: I walka GvG (beta testy)
« Odpowiedź #7 dnia: 05 Sierpień 2015, 23:11:50 »
Rolled 1d6 : 6, total 6


Ork widząc, że trafił lecz niezbyt skutecznie postanowił schować łuki pójść na całość, i w tym celu dobył "Tajfuna" czyli bułatu oraz "Grabieżce", bo tak się nazywał jego sztylet i mając na uwadze to, że elf został lekko wytrącony z równowagi przystąpił do natychmiastowej szarży na jego pozycje. Duża rozpędzona czarna bestia biegła w stronę długouchego z zamiarem pocięcia jego twarzy, która nie była zbyt mocno osłonięta.
« Ostatnia zmiana: 05 Sierpień 2015, 23:19:11 wysłana przez Kenshin »

Offline Melkior Tacticus

  • Podskarbi Koronny
  • ***
  • Wiadomości: 6252
  • Reputation Power: 0
  • Melkior Tacticus nie ma zbyt dobrej opinii.Melkior Tacticus nie ma zbyt dobrej opinii.Melkior Tacticus nie ma zbyt dobrej opinii.Melkior Tacticus nie ma zbyt dobrej opinii.Melkior Tacticus nie ma zbyt dobrej opinii.Melkior Tacticus nie ma zbyt dobrej opinii.Melkior Tacticus nie ma zbyt dobrej opinii.Melkior Tacticus nie ma zbyt dobrej opinii.Melkior Tacticus nie ma zbyt dobrej opinii.

    • Karta postaci

  • Nagrody:
    Baron PeranSzlachcic Javemir i KallarCzeladnik kowalstwa
    • Zobacz profil
Odp: Nazwa tematu: I walka GvG (beta testy)
« Odpowiedź #8 dnia: 06 Sierpień 2015, 12:30:38 »
Elf zdołał dobyć sihila i przyjął pozycję obronną by sparować atak orka, przynajmniej bułat.

Rolled 1d6 : 5, total 5

Offline Isentor

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 31696
  • Reputation Power: 556
  • Isentor budzi postrach.Isentor budzi postrach.Isentor budzi postrach.Isentor budzi postrach.Isentor budzi postrach.Isentor budzi postrach.Isentor budzi postrach.Isentor budzi postrach.Isentor budzi postrach.Isentor budzi postrach.Isentor budzi postrach.Isentor budzi postrach.

    • Karta postaci

  • Nagrody:
    Król Valfden - Isentor I AquilaTarcza lojalności - za 6 lat na forum.Zielona mikstura aktywności - za 100 dni online na forum.Order sympatii - za przekroczenie 10000 punktów reputacji....
    • Zobacz profil
    • Tawerna Gothic
Odp: Nazwa tematu: I walka GvG (beta testy)
« Odpowiedź #9 dnia: 06 Sierpień 2015, 14:10:19 »
Kenshin wyrzucił 6 oczek + [1 punkt premii (Podstawowe techniki walki - bułat - 50%) + 1 punkt premii (Podstawowe techniki walki - sztylet - 50%)]/2 + 1 punkt premii za (Potencjał Bojowy) = 8 punktów.
Melkior Tacticus wyrzucił 5 oczek + 3 punkty premii (Lekcja III [100%] - Zaawansowane techniki walki - miecz) = 8 punktów.


Ork dosłownie wpadł na elfa próbując zadać śmiertelne ciosy w głowę. Melkior szybko wystosował kontrę, głownia bułatu i ostrze sztyletu orka zatrzymały się na mithrilowym Sihilu. Stoją na przeciwko siebie, z zablokowanymi broniami przez przeciwnika. Elf zaczynał ulegać sile orka.


Koniec rundy 2
Kenshin: zarysował czepiec Melkiora
Melkior: nie poczynił żadnych postępów
//Pamiętajcie o tym, że stoicie oboje ze skrzyżowanymi broniami siłując się.


//Rozpoczynamy rundę trzecią. To Kenshin zaatakował więc teraz pierwszy ruch wykonuje Melkior.
Cytuj
Gracz z pierwszeństwem ataku może przystąpić do wykonania dostępnych dla niego akcji w trakcie walki. Post musi zacząć się od rzutku kostką (6 oczek). W tym celu używamy kodu (bbcode): [roll.]1d6[/roll]. Następnie gracz opisujący atak, nie może wykonać więcej niż 1 akcję na post. Nie może również pisać o tym jak zakończył się jego atak, ponieważ decyduje o tym wyłącznie Mistrz Gry, zaś po wyprowadzonym ataku zaatakowany gracz ma jeszcze prawo do kontrataku lub obrony.

Offline Melkior Tacticus

  • Podskarbi Koronny
  • ***
  • Wiadomości: 6252
  • Reputation Power: 0
  • Melkior Tacticus nie ma zbyt dobrej opinii.Melkior Tacticus nie ma zbyt dobrej opinii.Melkior Tacticus nie ma zbyt dobrej opinii.Melkior Tacticus nie ma zbyt dobrej opinii.Melkior Tacticus nie ma zbyt dobrej opinii.Melkior Tacticus nie ma zbyt dobrej opinii.Melkior Tacticus nie ma zbyt dobrej opinii.Melkior Tacticus nie ma zbyt dobrej opinii.Melkior Tacticus nie ma zbyt dobrej opinii.

    • Karta postaci

  • Nagrody:
    Baron PeranSzlachcic Javemir i KallarCzeladnik kowalstwa
    • Zobacz profil
Odp: Nazwa tematu: I walka GvG (beta testy)
« Odpowiedź #10 dnia: 06 Sierpień 2015, 22:18:19 »
Elf siłując sie z orkiem spróbował kopnąć go w krocze.

//Nie bardzo wiem co zrobić i czy tak można, cios paruje oburącz bo to ork w końcu...

Rolled 1d6 : 5, total 5

Offline KenshinAutor wtku

  • Konkordat puszczy i kniei
  • ***
  • Wiadomości: 2397
  • Reputation Power: 33
  • Kenshin mógłby pewnego dnia być kimś...Kenshin mógłby pewnego dnia być kimś...Kenshin mógłby pewnego dnia być kimś...Kenshin mógłby pewnego dnia być kimś...

  • Age: 28
    • Karta postaci

    • Zobacz profil
Odp: Nazwa tematu: I walka GvG (beta testy)
« Odpowiedź #11 dnia: 06 Sierpień 2015, 22:47:23 »
Ork widząc jak ostrza się starły czuł, że swoją posturą przewyższa młodzika i kiedy miał pchnąć długouchego zadając następny cios leśny drań postanowił zagrać nieczysto w ciul! Kenshin widząc, co zamierza elf i jakiego mogą być tego skutki postanowił odskoczyć do tyłu gdzieś na jeden metr, by przygotować się na następny atak.   

Rolled 1d6 : 2, total 2

Offline Isentor

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 31696
  • Reputation Power: 556
  • Isentor budzi postrach.Isentor budzi postrach.Isentor budzi postrach.Isentor budzi postrach.Isentor budzi postrach.Isentor budzi postrach.Isentor budzi postrach.Isentor budzi postrach.Isentor budzi postrach.Isentor budzi postrach.Isentor budzi postrach.Isentor budzi postrach.

    • Karta postaci

  • Nagrody:
    Król Valfden - Isentor I AquilaTarcza lojalności - za 6 lat na forum.Zielona mikstura aktywności - za 100 dni online na forum.Order sympatii - za przekroczenie 10000 punktów reputacji....
    • Zobacz profil
    • Tawerna Gothic
Odp: Nazwa tematu: I walka GvG (beta testy)
« Odpowiedź #12 dnia: 07 Sierpień 2015, 12:49:19 »
Kenshin wyrzucił 2 oczka + [1 punkt premii (Podstawowe techniki walki - bułat - 50%) + 1 punkt premii (Podstawowe techniki walki - sztylet - 50%)]/2 + 1 punkt premii za (Potencjał Bojowy) = 4 punkty.
Melkior Tacticus wyrzucił 5 oczek + 3 punkty premii (Lekcja III [100%] - Zaawansowane techniki walki - miecz) = 8 punktów.



Mocny kopniak w krocze załatwił sprawę nim ork spróbował odskoczyć. Mężczyźni wyrwali się z klinczu stając metr od siebie. Kenshin poczuł ogromny ból w okolicach genitaliów. Kopniak naprawdę dał mu się we znaki.


Koniec rundy 3
Kenshin: zarysował czepiec Melkiora
Melkior: obił genitalia Kenshina


//Rozpoczynamy rundę czwartą. To Melkior zaatakował więc teraz pierwszy ruch wykonuje Kenshin.
Cytuj
Gracz z pierwszeństwem ataku może przystąpić do wykonania dostępnych dla niego akcji w trakcie walki. Post musi zacząć się od rzutku kostką (6 oczek). W tym celu używamy kodu (bbcode): [roll.]1d6[/roll]. Następnie gracz opisujący atak, nie może wykonać więcej niż 1 akcję na post. Nie może również pisać o tym jak zakończył się jego atak, ponieważ decyduje o tym wyłącznie Mistrz Gry, zaś po wyprowadzonym ataku zaatakowany gracz ma jeszcze prawo do kontrataku lub obrony.

Offline KenshinAutor wtku

  • Konkordat puszczy i kniei
  • ***
  • Wiadomości: 2397
  • Reputation Power: 33
  • Kenshin mógłby pewnego dnia być kimś...Kenshin mógłby pewnego dnia być kimś...Kenshin mógłby pewnego dnia być kimś...Kenshin mógłby pewnego dnia być kimś...

  • Age: 28
    • Karta postaci

    • Zobacz profil
Odp: Nazwa tematu: I walka GvG (beta testy)
« Odpowiedź #13 dnia: 07 Sierpień 2015, 13:08:43 »
Rolled 1d6 : 6, total 6


Orkowi jednak sztuczka z unikiem się nie udała i poczuł stopę elfa tam, gdzie nigdy by nie chciał dostać. Kenshin cofając się zrobił wielkie oczy, ale po dosłownie kilku sekundach ogarnął się dzięki swojej naturalnej mocy i odporności na duże obrażenia, bo cios w krocze można nazwać raną krytyczną! Następnie postanowił wyrwać długouchemu miecz. W tym celu szybko schował sztylet i wyciągając prawą rękę przed siebie zaczął machać dłonią oddziałując na miecz telekinezą. Kenshin wyobrażał sobie jak impuls telekinetyczny zamienia się w dłoń i zaciska na ostrzu miecza Melkiora po chwili pozbawiając go jedynej broni i wyrzucając ją na dystans 20 metrów.

 

Offline Melkior Tacticus

  • Podskarbi Koronny
  • ***
  • Wiadomości: 6252
  • Reputation Power: 0
  • Melkior Tacticus nie ma zbyt dobrej opinii.Melkior Tacticus nie ma zbyt dobrej opinii.Melkior Tacticus nie ma zbyt dobrej opinii.Melkior Tacticus nie ma zbyt dobrej opinii.Melkior Tacticus nie ma zbyt dobrej opinii.Melkior Tacticus nie ma zbyt dobrej opinii.Melkior Tacticus nie ma zbyt dobrej opinii.Melkior Tacticus nie ma zbyt dobrej opinii.Melkior Tacticus nie ma zbyt dobrej opinii.

    • Karta postaci

  • Nagrody:
    Baron PeranSzlachcic Javemir i KallarCzeladnik kowalstwa
    • Zobacz profil
Odp: Nazwa tematu: I walka GvG (beta testy)
« Odpowiedź #14 dnia: 07 Sierpień 2015, 13:18:17 »
Pozbawiony broni i zaskoczony mocami orka elf odskoczył trzy metry w tył.
- Wygrałeś!

Rolled 1d6 : 2, total 2

Offline Isentor

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 31696
  • Reputation Power: 556
  • Isentor budzi postrach.Isentor budzi postrach.Isentor budzi postrach.Isentor budzi postrach.Isentor budzi postrach.Isentor budzi postrach.Isentor budzi postrach.Isentor budzi postrach.Isentor budzi postrach.Isentor budzi postrach.Isentor budzi postrach.Isentor budzi postrach.

    • Karta postaci

  • Nagrody:
    Król Valfden - Isentor I AquilaTarcza lojalności - za 6 lat na forum.Zielona mikstura aktywności - za 100 dni online na forum.Order sympatii - za przekroczenie 10000 punktów reputacji....
    • Zobacz profil
    • Tawerna Gothic
Odp: Nazwa tematu: I walka GvG (beta testy)
« Odpowiedź #15 dnia: 07 Sierpień 2015, 13:47:31 »
Cytuj
Waga unoszonych telekinezą przedmiotów nie może przekraczać 3kg. Możesz rozbijać przedmioty np. drzwi, wazony, okna, barykady, których wytrzymałość nie przekracza 6 punktów.
Cytuj
Może przenosić lub podnosić przedmioty swoimi dłońmi, nie będące elementem jego ekwipunku, których waga wynosi do 20 kg, a w pojedynczym krótkim zrywie nawet do 30 kg.
//Nie można wyrwać telekinetycznym szarpnięciem broni z ręki przeciwnika, ponieważ jest on w stanie oprzeć się wywieranej sile nawet do 30kg.


Kenshin próbował pozbawić broni Melkiora telekinezą, jednak bez powodzenia. Elf odskoczył w tył zwiększając dzielący go od orka dystans do 4 metrów.
//Chciałbym zobaczyć jak ktoś odskakuje w tył na 3 metry. Umiejętność definiuje jedynie skok w dal. Uznam to jednak za sprytne przeturlanie się lub cokolwiek. Proszę jednak o ogarnięcie się i bardziej realne odnoszenie do miar i odległości


Koniec rundy 4
Kenshin: zarysował czepiec Melkiora
Melkior: obił genitalia Kenshina


//Rozpoczynamy rundę piątą. To Kenshin zaatakował więc teraz pierwszy ruch wykonuje Melkior.
Cytuj
Gracz z pierwszeństwem ataku może przystąpić do wykonania dostępnych dla niego akcji w trakcie walki. Post musi zacząć się od rzutku kostką (6 oczek). W tym celu używamy kodu (bbcode): [roll.]1d6[/roll]. Następnie gracz opisujący atak, nie może wykonać więcej niż 1 akcję na post. Nie może również pisać o tym jak zakończył się jego atak, ponieważ decyduje o tym wyłącznie Mistrz Gry, zaś po wyprowadzonym ataku zaatakowany gracz ma jeszcze prawo do kontrataku lub obrony.

Offline Melkior Tacticus

  • Podskarbi Koronny
  • ***
  • Wiadomości: 6252
  • Reputation Power: 0
  • Melkior Tacticus nie ma zbyt dobrej opinii.Melkior Tacticus nie ma zbyt dobrej opinii.Melkior Tacticus nie ma zbyt dobrej opinii.Melkior Tacticus nie ma zbyt dobrej opinii.Melkior Tacticus nie ma zbyt dobrej opinii.Melkior Tacticus nie ma zbyt dobrej opinii.Melkior Tacticus nie ma zbyt dobrej opinii.Melkior Tacticus nie ma zbyt dobrej opinii.Melkior Tacticus nie ma zbyt dobrej opinii.

    • Karta postaci

  • Nagrody:
    Baron PeranSzlachcic Javemir i KallarCzeladnik kowalstwa
    • Zobacz profil
Odp: Nazwa tematu: I walka GvG (beta testy)
« Odpowiedź #16 dnia: 07 Sierpień 2015, 14:03:36 »
Elf chwycił pewniej ostrze, natarł na orka i szykował się do cięcia przez brzuch od prawej do lewej.

Rolled 1d6 : 4, total 4

Offline KenshinAutor wtku

  • Konkordat puszczy i kniei
  • ***
  • Wiadomości: 2397
  • Reputation Power: 33
  • Kenshin mógłby pewnego dnia być kimś...Kenshin mógłby pewnego dnia być kimś...Kenshin mógłby pewnego dnia być kimś...Kenshin mógłby pewnego dnia być kimś...

  • Age: 28
    • Karta postaci

    • Zobacz profil
Odp: Nazwa tematu: I walka GvG (beta testy)
« Odpowiedź #17 dnia: 07 Sierpień 2015, 14:11:49 »
Ork nie stał biernie, gdy sztuczka z telekinezą nie zadziałała postanowił szybko dobyć sztyletu, bo bułat już dawno znajdował się w jego drugiej dłoni i za pomocą, Grabieżcy oraz Tajfuna zamierzał zablokować atak elfa, który został wymierzony w jego brzuch.

Rolled 1d6 : 2, total 2

Offline Isentor

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 31696
  • Reputation Power: 556
  • Isentor budzi postrach.Isentor budzi postrach.Isentor budzi postrach.Isentor budzi postrach.Isentor budzi postrach.Isentor budzi postrach.Isentor budzi postrach.Isentor budzi postrach.Isentor budzi postrach.Isentor budzi postrach.Isentor budzi postrach.Isentor budzi postrach.

    • Karta postaci

  • Nagrody:
    Król Valfden - Isentor I AquilaTarcza lojalności - za 6 lat na forum.Zielona mikstura aktywności - za 100 dni online na forum.Order sympatii - za przekroczenie 10000 punktów reputacji....
    • Zobacz profil
    • Tawerna Gothic
Odp: Nazwa tematu: I walka GvG (beta testy)
« Odpowiedź #18 dnia: 07 Sierpień 2015, 19:07:01 »
Kenshin wyrzucił 2 oczka + [1 punkt premii (Podstawowe techniki walki - bułat - 50%) + 1 punkt premii (Podstawowe techniki walki - sztylet - 50%)]/2 + 1 punkt premii za (Potencjał Bojowy) = 4 punkty.
Melkior Tacticus wyrzucił 4 oczka + 3 punkty premii (Lekcja III [100%] - Zaawansowane techniki walki - miecz) = 7 punktów.



Melkior okazał się szybszy, jego ostrze rozpłatało brzuch orka ścieląc wnętrznościami podłoże areny. Ork zachwiał się i padł martwy na piach.


Koniec rundy 5
Kenshin: zarysował czepiec Melkiora
Melkior: obił genitalia i rozpłatał brzuch Kenshina zabijając go


Walkę poprzez zabójstwo wygrał Melkior Tacticus


p.s.
Dziękuję za wzięcie udziału w beta testach. Wkrótce kolejne walki. Będziemy ulepszać system, aby stał się bardziej grywalny i intuicyjny. Jeśli zaś chodzi o same walki GvG, które wkrótce zaistnieją na arenie. Będzie można wyzwać drugiego gracza na pojedynek nie ponosząc konsekwencji śmierci (witalita na służbie). Gra toczyć się będzie o grzywny i talenty drugiego gracza. ;)

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 
SMF 2.0.15 | SMF © 2017, Simple Machines
Enotify by CreateAForum.com

DarkBreak by DzinerStudio
Copyright 2005-2014 Tawerna Gothic - Oficjalny Polski serwis o grach z serii Gothic. Wszelkie prawa zastrzezone.